Jump to content

Vai pirkt lietotu Land Cruiser kā pirmo auto tiešām būtu tik stulbi kā tas izklausās?


Recommended Posts

Pēc ilgiem gadiem no atturēšanās pirkt savu mašīnu, esmu nobriedis pirmā personīgā auto iegādei, un nopietni domāju pirkt kādu 2007-2009. gada Land Cruiser. Vissvarīgāk man ir, lai mašīnā gadu laikā nav jāiegulda vēlviena auto cena tikai remontos vien, tāpēc sliecos uz Toyotām/Lexusiem un Land Crūzeri ir zināmi, kā vieni uzticamākajiem auto ever, kuriem 700 000 km nobraukums ir bieža parādība mūžā, un plānoju autiņu turēt diezgan ilgu laiku. Par mīnusiem (galvenokārt degvielas patēriņu un ne pārāk ātro dzinēju LV pieejamaja V4 dīzeļa variantā) esmu labi informēts, un tas mani īpaši neuztrauc. 

 

Vai tiēšām pirkt gigantisku džipu varētu būt praktiski, vai es kko šinī ģeniālajā idejā palaižu garām? ?

Link to comment
Share on other sites

Galvenais nenopērc par pēdējo naudu, lai ir arī remontiem un kaut vai tam pašām riepām. riepas vien cik maksās, salīdzinot ar vieglajiem domātajām :)

Ja spēj tādu auto nopirkt un normali uzturēt, tad kādēļ gan nē

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Nemaksā tās riepas kosmosunja nav lielie izmēri...standartā...265 r17 un 65 šķiet..ap 70 eur gab...jā patēriņš ap 13 pilsēta vismaz...un 10 uz trases.

Link to comment
Share on other sites

Daiļais

Paklausies, viss ir relatīvi. Tā gaušanās par to vai pirkt nullīti vai lietotu auto ir aiz nabadzības. Cilvēks, kurš pieiet pie skapja un izņem tik naudas cik vajag jaunam auto, nesaprot šo polemiku. Ja nevari brīvi nopirkt iedomāto auto, tad nepērc. Kādreiz teica, ka jāpērk 3-5 mēnešu ienākumiem līdzvērtīgu auto. Tādu cilvēks var atļauties. Taču, vienalga liekas nepareizi kā pirmo auto pirkt lietotu Landkruīzeri 

Link to comment
Share on other sites

@Daiļais Kādu laiku bija doma pirkt lētu grabažu, kuru ja sabeidz braucot pāri Zemitāna tiltam vienkārši nodod šrotā un miers, bet nu vispār atbalstu filozofiju, ka ja jau tu pērc kko, tad pērc tādu, lai kādu laiku arī kalpo. Un daļēji piekrītu, ka LC priekš pirmā auto (kaut arī sen kā jau vairs anv 18) ir nedaudz ekstra, bet nu nekas cits šinī cenu kategorijā no Toyotām/Lexusiem neuzrunā.

 

@ieleja Tāpēc arī es metu acis uz LC, sevišķi, ja tam ir bijis tikai viens īpašnieks, tad visticamāk tas ir uzturēts labā stāvoklī, un Landcrūzeri ir izdaudzināti par savu uzticamību, tā ka ja vien tiek veiktas regulāras apkopes, viņi tevi nepievils. 

Link to comment
Share on other sites

Pirkt lielu džipu kā pirmo auto - nu nez vai tas ir prāta darbs. 

1. Tu nezini kādu auto gribi, nav braukšanas pieredzes.

2. Nemāki braukt! Tas nāk tikai ar pieredzi. Un ar lielu auto būs grūti, īpaši pilsētā, 

Link to comment
Share on other sites

Ok, skaidrs, ka gribās kaut ko uzticamu un tml. 

Bet padomā reāli, kam īsti tas auto tev vajadzīgs? Saraksti vajadzības, tad padomā, ko tiešām tev vajag. 

Es tādu landcruiseru ņemtu, ja man tiešām vajadzētu 4x4 un ietilpīgu auto, būtu kāds makšķernieks vai mednieks. ja nu varbūt laukos dzīvotu, un tas būtu svarīgi, lai būtu lielāka iespējamība tikt ārā no sētas un tml.

Jā, sen doma ir bijusi ņemt FJ Cruiser, jo tiešām patīk tas aparāts, bet tad manī beigās tomēr nostrādā cilvēks praktiskais. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Lielākās autiņa izmaksas ir nevis pirkšanas cena, bet ekspluatācijas izmaksas, ja vien nepērc jaunu džipu salonā un neliec viņu stāvēt pagalmā bez braukšanas.

Bija man džipveidīgais. Gadā nobraucu vismaz 20 000 km, dažreiz vairāk. "Džipīgie" (kur tas tiešām būtu vajadzīgs) braucieni gadā sanāk labi ja 1-2, uz atvaļinājumiem. Sarēķināju cik es pāris gados samaksāju degvielā un uzreiz to notirgoju un pārgāju uz mazulīti.

Problēma tā, ka džips lielākajā daļā ikdienas braucienu man brauca ar vienu cilvēku iekšā - t.i. mani. Pārējo telpu aizņem tukšs gaiss, ko es pa dārgo vadāju sev līdzi. Tiem pāris džipīgajiem braucieniem var atrast citu risinājumu.

Labots - VebKamera
Link to comment
Share on other sites

Var jau saprast tos, kuriem džips vai tamlīdzīgs lepns, dārgs auto ir bērna un sievas vietā...

Taču pilnībā varu piekrist biedriem, kuri aicina saprast arī pārējos izdevumus un problēmas...

Un tad padomājot, sanāk, ka tev tāds auto nemaz nepienākas...

P.S. Ir manam vecākajam tādu pārītis, ko prasa statuss un darbs...

 

Link to comment
Share on other sites

kam tev tas auto - braukšanai vai smukumam? nupatās gandrīz nopirku smukumam vecu amerikāni, atturēja tikai tas, ka nebija vietas zem jumta kur turēt. (tas ir otrs jautājums apdomāšanai).

mans viedoklis - svētdienas braukāšanai - viegls vienkāršs benzīnnieks bez vipendroniem. nu un, remontos jebkurai mašīnai šad un tad būs kas jāiegulda.

ja ikdienas braukāšanai - tad tur stipri smalki jāapsver finansiālais. ja kantoris auto nedod paņemt, tad jāskatās kas sanāk...

Link to comment
Share on other sites

Kā noprotu, tu skaties auto par 10-12k tugrikiem.

Principā par šādu naudu var nopirkt mazākas klases, bet samērā jaunu auto, kurā nebūs jāiegūlda (tik cik standarta lietas).

Tas kas tev pašam ir jāsaprot, kam tev to auto vajag, cik daudz nobrauksi, pa kurieni brauksi. No šiem aspektiem arī izriet auto izvēle. 

Man personīgi arī 4x4 gribās, bet 20 gadu laikā kopš stūrēju, tikai 1x būtu noderējis 4x4, bet papildus izmaksas šī 4x4 dēļ 20gados būtu ļoti lielas (iespējams pat jauna auto vērtībā), jo tās ir ne tikai papildus izmaksas no tehniskā viedokļa (vairāk kam plīst), bet arī degvielas izmaksas.

Otrs, ja nav pieredzes LC tev radīs papildus izmaksas dēļ gabarītiem - es neticu ka pirmo gadu aktīvi braukājot tu parkojoties neko nesabuktēsi vai nesalaizīsi (vienalga sev vai citam), tomēr gabarīti un pārskatāmība bez pieredzes būs bēdīgi.

Man personīgi primāri ir nokļūt no A līdz B, tad auto uzticamība (lai iet kad vajag) un tikai tad parādās papildus extras. Līdz ar ko es saktos relatīvi jaunas mašīnas 3-5gadi, kā arī pirms pirkšanas kārtīgi izpētu gan vēsturi, gan servisos. Un te auto markai nav tik liela nozīme.

vienīgi ir auto kam vērtība ļoti nokrīt, un ir kam lēnām. Piemēram 4 gadus vecs KIA Sportage maksā + - tik pat cik 4 gadus vecs Volvo V60. KIA vēl garantija, Volvo vairs nav. Jaunu mašīnu cenas atšķirās gandrīz 2x.

Ja vajag stilam un pussy magnētam, tad pēc LC, bet rēķinies ar papildus izdevumiem. Tas nav nekas nosodāms, kats dzīvo savu dzīvi.

Primāri atbildi sev, kāpēc tev vajag auto, cik braukāsi un pa kurieni.

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , jojoo teica:

Pēc ilgiem gadiem no atturēšanās pirkt savu mašīnu, esmu nobriedis pirmā personīgā auto iegādei, un nopietni domāju pirkt kādu 2007-2009. gada Land Cruiser. Vissvarīgāk man ir, lai mašīnā gadu laikā nav jāiegulda vēlviena auto cena tikai remontos vien, tāpēc sliecos uz Toyotām/Lexusiem un Land Crūzeri ir zināmi, kā vieni uzticamākajiem auto ever, kuriem 700 000 km nobraukums ir bieža parādība mūžā, un plānoju autiņu turēt diezgan ilgu laiku. Par mīnusiem (galvenokārt degvielas patēriņu un ne pārāk ātro dzinēju LV pieejamaja V4 dīzeļa variantā) esmu labi informēts, un tas mani īpaši neuztrauc. 

 

Vai tiēšām pirkt gigantisku džipu varētu būt praktiski, vai es kko šinī ģeniālajā idejā palaižu garām? ?

Jūs jau paši sapratāt, kas ir jāpērk ar benzīns/gāze

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , osscar teica:

Nemaksā tās riepas kosmosunja nav lielie izmēri...standartā...265 r17 un 65 šķiet..ap 70 eur gab...jā patēriņš ap 13 pilsēta vismaz...un 10 uz trases.

R17 jau ir minimums un par šādu naudu tikai ķīnieši. Ja gribēsi kaut vai Nokian, tad cena x2. R18 pazīstamāki zīmoli sākas jau ar kādiem 180EUR/gab. Tā kā nav tik lēti :)

Link to comment
Share on other sites

Just now, energys teica:

Ja gribēsi kaut vai Nokian, tad cena x2

nu, Nokian jau nu vairs nav nekāds etalons, pašam ir bijis daudz un dažādiem auto, gan ziemas, gan vasaras. pirms gadiem pieciem vēl bija ok, tagad, ja man pēc vienas sezonas(20K) ir riepas jau sametušās vai nobrauktas tā, ka otrajā sezonā nav ko likt vairs, tad es pameklētu tomēr ko citu.

Link to comment
Share on other sites

pašlaik Tirgū ir ļoti ļoti grūti atrast auto ar patiešām labu vēsturi kuri būtu pienācīgi uzturēti, 

rēķini vēl 20% pie vērtības klāt. 

Es paņēmu auto zem tirgus vērtības ar zināmiem defektiem tos pats pie zinošiem meistariem savedu kārtība un braucu priecīgs. 

Link to comment
Share on other sites

Citēt

Vai pirkt lietotu Land Cruiser kā pirmo auto tiešām būtu tik stulbi kā tas izklausās?

Priekš pilsētas ar to neglīto salonu - jā!!!

Link to comment
Share on other sites

Kruzaks jr normāls darba zirgs...medības .laivu vilkt etc..poh. par salonu . Un tam nav vajadzīgi r19 ripuļi nav jau pontotāku x5.kuri brauc pa bedrēm un sliedēm kā stanceri?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Jā, ja tam to arī izmantos, tad tas ir cits. Ja nē, tad, manuprāt, riktīgi atpalicis auto, it sevišķi priekš tiem gadiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

120 Kruziks ir stulba izvēle pilsētai, jo viņam nav jaudas, lai skrietu pie zaļā, viņš ir liels, bet iekšā vietas nav, kā arī viņš nav luksuss, ja gribi šikot.

200 ir pavisam cita dziesma, bet pat 10 gadus vecs un ar 400 000 km odometrā visdrīzāk nav pa kabatai.

Paņem e90 vai F kādu tur bmw un braukā laimīgs, nevajag tev džipu pilsētā.

 

Padalīšos ar savu pieredzi -- 

Pirmais vāģis 2 gadi atpakaļ ko nopirku bija 98 gada P38 RR ar 2,5tds no bmw. Riktīgs offroad un darba zirgs, pilsētā patēriņš bija ap 12-15 litri, bet ar to ir jārēķinās.

Lielākais mīnuss bija neesošie meistari uz šo auto (vai arī es vienkārši nespēju rīgā nevienu atrast, lai ārstētu specifiskas RR kaites)  un dārgās detaļas. Auto ieguldīju vairākus tūkstošus, bet beigās tāpat nopārdevu par smieklīgu naudu, jo neviens negribēja ņemt. Pirmais autp un sliktākais ieguldījums, kāds man bija :D Bet bija tik daudz pozitīvu emociju un izbreaukumu, kur citi palika stāvam, pašam arī pāris reizes sanāca ierakties ar ielas riepām. Tā ka jāliek normālas dubļu riepas un tas jau ir vismaz 1k par komplektu. Šim kopējās izmaksas pa gadu un 15k nobraukumu bija aptuveni 10 tūkstoši eiro, ja ieskaita visu, ko es tur laboju, mašīnas pirkšanu, degvielu, apdrošināšanu  utt.

 

Spoiler

image.thumb.png.3a9cea377fbac169cf9cd562680c250a.png

 

Tagad es braukājos ar 06. gada L322 RR ar 4.2supercharged motoru uun rīgā rēķinos ar patēriņu 25l/100km un tas jau ir pēc čipošanas.

Auto nopirku ļoti zem tirgus cenas, samainīju, ko vajadzēja un braukāju laimīgs (tfu tfu nedrīkst piesaukt servisu :D)  Šis ekspluatācijā ir daudz dārgāks, bet servisos ir daudz lētāks un ar pieejamām detaļām, ja neskaita kārbu un motoru. Šim ir vairāk aklo zonu un ar visiem sensoriem ir mani izlutinājis, nesen sanāca pat ar pakaļu iebraukt citā auto, kas sadārdzina visu prieku. Pa 9 mēnešiem šis brīnums kopā man ir izmaksājis ar 16k nobraukumu pie 20k. Tā ka vajag stipri izvērtēt, vai ir spēja maksāt.

Spoiler

image.thumb.png.f84c9f5503e077e73056f69511ce5321.png

 

 

EDIT: Es pats vēlos tagad vēl vienu auto, piemēram Yaris, kas ir domāts pilsētai ar koisku patēriņu un bez problēmām. 10k un viņš ir tavs, pie tam hibrīds ar 5 gadu garantiju. Vismaz pagājušo vasar tāds piedāvājums bija.

Labots - Chewie
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, uldise teica:

nu, Nokian jau nu vairs nav nekāds etalons, pašam ir bijis daudz un dažādiem auto, gan ziemas, gan vasaras. pirms gadiem pieciem vēl bija ok, tagad, ja man pēc vienas sezonas(20K) ir riepas jau sametušās vai nobrauktas tā, ka otrajā sezonā nav ko likt vairs, tad es pameklētu tomēr ko citu.

Es jau neteicu, ka jāņem Nokian - tas tikai kā piemērs. Ja skatīsies citus "flagmaņus" tad cenas +/- vienādas.

Pats braucu jau 10 gadus un tikai ar Nokian. Pēdējās ziemenes man iet no 2014.g. un šogad vasarā plānoju tās piebeigt. Bet, vasarenes Nokian gan bija draņķīgas - pēc 3 sezonām gumija vienkārši saplaisāja, kaut gan nodilušās līdz 5mm... Vasaras riepām būs jāskatās kāds cits ražotājs.

Link to comment
Share on other sites

Pirmai un vieniigajai mashiinai manupraat LC ir garaam. Tad jau kkaads Foresters buus praktiskaaks un mezhaa nebuus tik taalu jaaiet peec traktora, kad iestigsi...

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 3 stundām , Ronalds teica:

1. Tu nezini kādu auto gribi, nav braukšanas pieredzes.

Shim var piekrist, kad es nopirku pirmo auto, tad nopirku faktiski jaunu, tapec nacas braukt ar vinju diezgan ilgu laiku, jo pardosanas un cita auto pirksanas gadijuma sanaca samera lielas bezjedzigas izmaksas. Tikai pabraucot kadu laiku sapratu ka maniem paradumiem pilnigi neatbilst dizelis un vajadzeja pirkt benzinu, pa pilsetu micities ar manualo karbu izbesija samera atrai, tapec nakamais auto bij ar automatu, shad tad pietruka vietas bagazhnieka, lai parvadatu visadus velosipedus utt.

Droshivien kad pirkshu nakamo, tad uz kadu menesi no sakumu tadu pashu panjemshu noma, lai var saprast vai tas auto man patik un kas tieshi besii.

Pirma auto gadijuma labak nopirkt kautko vienkarshu un letaku, lai pectam kad reali saprot ko grib, tad var pirkt ko vajag. Savadak varesi mocities pa pilsetu ar savu Land Cruizeri, aksat ekstra par degvielu un remontiem, rezultata viena vieniga nelaime. Bet katrs jau macas no savam kljudam, nevis no citu. 

Link to comment
Share on other sites

Autors pieminēja Zemitāna tiltu. Tas nozīmē, ka iesaistīta Rīga.

 

Rīgā ir 3 galvenās problēmas:


 1) Nonormāli mazie pagalmi. Vai nu nav kur nolikt auto vispār, vai arī jālokās iekšā šaurā vietā (un jābrauc tālāk, ja redzi, ka auto tur neietilpst). Man ir maza ticība, ka autors māk parkoties tik perfekti, lai ar garu, platu un droši vien lempīgu auto ieregulētos visur, kur vajag, neaizķerot kaut ko un nesaķerot stresu sev un citiem. Sensori ir baigi laba manta. Daudz kur auto liekas tā, ka plats vai atstatus no malas novietots auto traucē izbraukt perpendikulāri novietotajiem. Rezultējas ar platām bamperu švīkām uz sāniem. Īsāks, šaurāks auto ir daudz parocīgāks pilsētā.

 

 2) Mašīnu skrāpētāji. Ir, protams, balto cilvēku rajoni, bet ļoti daudzus auto es redzu apskrāpētus. Rēķinies, ka būs dažāda dziļuma švīkas, jo kādam kaut kas ir traucējis. Vai esi gatavs džipam kaut ko kādreiz pulēt/krāsot, ja turēsi auto ilgtermiņā?

 

 3) Šaurās iepirkšanās centru un biroju stāvvietas. Pat ja vietas it kā puslīdz pietiktu, tas nebūt nenozīmē, ka šoferis un pasažieri uzmanīgi izkāps, neiesitot tavās durvīs bukti. Tur nav loģikas. Nu vēl jau atkal 2. punkts, ka "resnais maita vietu aizņem".
Pats esmu 4x aizķēris svešus auto ar savējo mašīnu 4 gadu laikā - nav forši. Atradu īpašniekus, 1x iedevu naudu par spogulīša aizķeršanu, 2x nebija īpašu bojājumu un pretenziju pret mani nebija, 1x rakstīju saskaņoto par spēcīga vēja atrautām durvīm, lai krāso/pulē ar apdrošināšanu. Anonīmi bojājumi paša auto ir savākušies daudzi. Vienkārši rēķinies ar tendenci, ka Rīgā vietas ir tik, cik tās ir. Rēķinies, ka pats pa stāvvietām lokoties, kaut ko nejauši vari aizķert. LC nebūt nav tas veiklākais vai vieglāk vadāmais auto tādās vietās.

 

Tas tā, nemaz neiespringstot par patēriņu, labošanu u.c tehniskiem jautājumiem.

Labots - usver
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

2) punkts @usver postā ir reāla sērga. Un galvenais ka skrāpē mašīnas kuras izskatās +/- pieklājīgi, bēdīgos eksemplārus tik pat kā neaiztiek. Tagad Pļavniekos pēdējā pusgada laikā esmu ieguvis kādas 5 švīkas, viena ap 40 cm garumā pa kapotu, kaut mašīnu parkoju savā pagalmā normālās vietās vai arī ārā uz ielas, ja sētā šaubīgās palikušas tikai. Cīnīties bezjēdzīgi, Policijai pofig, mašīnu pa logu neredzu...

Braucu ar VW Passat, kas ir 10 cm īsāks un 15 cm šaurāks par parasto Kruzaku, un šaurās stāvvietas ir visur, pagalmos viss pēc Žiguļu izmēriem un mašīnai "garāžiņās" deguns no vietas ārā, ja ir iebraukts līdz galam, tādēļ jāliek paralēlajās vietās birojā zem jumta nemaz nevaru iegriezt ar vienu kustību uz aizmuguri vietā, jo deguns tad aizķertu pretējo rindu, sanāk bakstīties uz priekšu un atpakaļ...

Verdikts, no braukšanas viedokļa pa pilsētu, Kruzaks ir galīgi garām, ja grib ietilpīgu, laikam tikai universāļi paliek...

 

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, varbūt biedriem taisnība, un priekš tāda amatiera šofera kā es LC Rīgai nebūs piemērotākais. Kādas būtu labas, uzticamas alternatīvas šajā cenu kategorijā? Cik es internetā lasu un ar paziņām runāju, vācu autiņi, kas ir kādus 7-8 gadus mēdz bieži lūzt, par franču un itāļu vispār nav jēgas runāt, varbūt kādu volviķi? Gribās, lai ir daudz vietas, tā kā universāls vai parketnieks būtu labākās izvēles, kas šinī cenu kategorijā atmet arī lietotus Lexusus. 

Link to comment
Share on other sites

Man personīgi vislabākās atsauksmes par Skoda Octavia otro paaudzi. 

Link to comment
Share on other sites

androidz
pirms 15 stundām , jojoo teica:

vai es kko šinī ģeniālajā idejā palaižu garām? ?

Da nē, viss zaipis, ja vari uzturēt un patīk, pērc vien nost un slēdz topiku ciet.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , jojoo teica:

Cik es internetā lasu un ar paziņām runāju, vācu autiņi, kas ir kādus 7-8 gadus mēdz bieži lūzt

Ja tev budžets ir 10k, tad recepte sekojoša:

Nopērc to pašu 7-8 gadu vecu vācieti pa 6k un atliec 4k rezervei, ja nu jālabo vai kas. Uzskati, ka tev ir lietots auto ar 3 gadu garantiju. Ja tev tiešām nāksies iztērēt tos 4k remontā 3 gadu laikā, tas protams būs ieberziens, BET tu nebūsi iztērējis vairāk pa 10k, ko šobrīd esi gatavs tērēt par LC, jo tas ir ~uzticams. Visdrīzāk jau nebūs tik lieli izdevumi remontam.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , energys teica:

Man personīgi vislabākās atsauksmes par Skoda Octavia otro paaudzi. 

 

Oktāvija ir labs auto, tik jāskatās detaļas. Otrajā paaudzē ietilpst arī 2008-.. gadi (feislifts vai kas tamlīdzīgs skaitās). Benzīna dzinējiem ap to laiku sākas TSI ea888 motori, kas ir gana jaudīgi un tā, bet tās motora ķēdes mainīt ik pa 150k ir dārgs pasākums un jātur prātā, ka virzuļu maiņa kaut kad varētu būt vajadzīga, ja iedzīvosies eļļas patēriņā. Kas arī nebūs lēti. Līdz 2008. gadam tie ir labi auto un gana lēti. ss.com ar top nobraukumiem ir 2006..2007. gada mašīnas ar 1.9D motoriem.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , usver teica:

 

Oktāvija ir labs auto, tik jāskatās detaļas. Otrajā paaudzē ietilpst arī 2008-.. gadi (feislifts vai kas tamlīdzīgs skaitās). Benzīna dzinējiem ap to laiku sākas TSI ea888 motori, kas ir gana jaudīgi un tā, bet tās motora ķēdes mainīt ik pa 150k ir dārgs pasākums un jātur prātā, ka virzuļu maiņa kaut kad varētu būt vajadzīga, ja iedzīvosies eļļas patēriņā. Kas arī nebūs lēti. Līdz 2008. gadam tie ir labi auto un gana lēti. ss.com ar top nobraukumiem ir 2006..2007. gada mašīnas ar 1.9D motoriem.

Man ir 2008.g. parastais (ne-feislifts :)). 2.0 TDI un tpu, tpu, tpu kalpo labi! Braucu kopš 2014.g., kad paziņa atdzina no Vācijas.

Link to comment
Share on other sites

Nekas labāks par SAABu vēl nav redzēts ? 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Long John
pirms 2 stundām , Zoom teica:

Nekas labāks par SAABu vēl nav redzēts ? 

 

Tiešām ir labs , bet uz šaurākiem ceļiem būs grūtāk iekļauties satiksmes plūsmā...?

 

      

SAAB.jpg

Labots - Long John
  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kur tad šī foruma vadlīnija un etalonu etalons?

 

Mājiens jau bija:

pirms 10 stundām , Murlo teica:

Jūs jau paši sapratāt, kas ir jāpērk ar benzīns/gāze

 

Autor, Tu taču zini, ka Tev nav izvēles... kā tikai Audi 80.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja grib copēt zaķus, tad labāk 100... ar gāzi. 

Link to comment
Share on other sites

reize kad japiekrīt snukuram. Musdienas 200 (ne LC) spožā stavoklī ir diezgan ok 

 

ko svetdienā mierigi oie restorāna pisripot

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...