itanium Ierakstīts Aprīlis 3, 2019 Share Ierakstīts Aprīlis 3, 2019 (labots) Sveiki, biedri! Varbūt kāds no jums zinošāks velo jomā spēs man palīdzēt tikt skaidrībā, kuru no šiem diviem labāk ņemt? Merida Crossway 5-V Merida Crossway 10-V 10-V Plusi: Regulējams stūres iznesums Liekas, ka nopietnāki pārslēdzēji, bremžu rokturi un dakša Sēdekļa stute ar amortizāciju 5-V plusi, abi saistīti ar turēšanu dzīvoklī (4. stāvs): Svars: 13.85 vs 14.6 kg - diemžēl 5-V neatrodu ražotāja lapā. Vai tiešam varētu būt 13.85 kg pie XL (58 cm) rāmja? 620 vs 660 mm plata stūre Salīdzinājums iekš Google Sheets: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bD3DsQ4-yIbnJo7Ie_Jh_YOYqbkfa1iaG7f2Y_0XyJ0/edit?usp=sharing Īsumā: vai tās 10-V šķietami nopietnākās daļas ir teju 800g zaudētā svara vērtas? Vai es ikdienā, nobraucot apmēram 15 km pa pilsētu, varētu just to pārākumu? Labots Aprīlis 3, 2019 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Aprīlis 3, 2019 Author Share Aprīlis 3, 2019 (labots) Svars un stūres platums ir pa lielam vienīgais, ko es neiedziļinoties spēju saprast. Viss pārējais priekš manis ir burtu un ciparu kombinācija, kas varbūt te kādam izteiks vairāk. Vai V-10 izmantoto komponenšu pārākums būs jūtami labāks? Labots Aprīlis 3, 2019 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 3, 2019 Share Aprīlis 3, 2019 Dibengala amortizators ir baigi labā lieta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Aprīlis 3, 2019 Share Aprīlis 3, 2019 (labots) Teorētiski Merida klasifikācijā "10" ir krutāk par "5". Būtiskas atšķirības gan nesaskatu. Te vnk jāņem, kas pašam labāk patīk. Par masu runājot. Ja tev tas būtiski, prasi lai tev veikalā nosver tavu izmēru katram no variantiem. Šitos ciparus uz papīra nav jēga salīdzināt. Gan jau tas regulējamais iznesums un dibena amortizātors rada šo starpību. Labots Aprīlis 3, 2019 - Koala Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athlons Aprīlis 3, 2019 Share Aprīlis 3, 2019 (labots) pirms 3 stundām , itanium teica: Varbūt kāds no jums zinošāks velo jomā spēs man palīdzēt tikt skaidrībā, kuru no šiem diviem labāk ņemt? Jāsaprot, ka šajās cenās nopietnu veļuku nav... svētdienas braucamie vai pusaudžu variants, ko salauzt un pēc pāris gadiem nomainīt... cik Tev svars? spriežot pēc tā, ka vajag lielo rāmi, varētu būt ap centneru, ja vien nesi no "kaulanajiem"... šie modeļi ar konkrēto aprīkojumu netur pat 80 kg rumpīti, ja izdomā mazliet aktīvāk pabraukt (klaņi lokās, dakšas "beidzās", aploces taisa "8" u.tml.)... svētdienas plezīra braucienam, ir ok... ikdienas lietošanai, manuprāt, pāris sezonu risinājums ar krītošu labsajūtas līkni... bet par detaļām: 1. dakša - 50 mm gājiens ir izsmiekls, ja vien neesi zaķa svarā... (jebkurā gadījumā arī dārgākā nebūs nekāds etalons) 2. aizmugurējais pārslēdzējs - Altus ir vismaz dažas metāla detaļas, tas otrs ir gandrīz pilnībā no plastmasas, strādā, kāmēr neesi "veiksmīgi" atdauzījis to... 3. šaurāka stūre pilsētā ir "must have", taču jāatceras, ka praktiski jebkuru cauruli var nozāģēt īsaku, ja nepieciešams... 4. regulējams stūres iznesums ir forša, taču nekritiska lieta, ja nebrauc tālus gabalus... imho, nav nozīmes... 5. sēdekļa stute ar atsperi ir forša lieta, ja labi strādā... mazāka iespēja iedzīt sēdekli sev... vienā vietā... taču , parasti, nestrādā tik labi, kā oldskūl riteņu atsperbeņķi... 6. pārslēdzēja rokturi - lētākajam ir ar plaukstas kustību pagriežami pārslēdzēji, kas pirmajā brīdī liekas ērti, taču aktīvākā mirklī paraujot stūri ar rokām uz augšu, parasti, salēdz randomā pārslēdzējus, ka nojūk viss braukšanas ritms... var, protams, pierast un iemācīties, bet, imho, labāk izmantot klasiskos +/- tipa slēdžus... pārējais visumā vienāds, tas vai cits lētā gala komponents... ja nevarētu neko labāku atļauties, tad ņemtu 10-V... te gan jāpatur prātā, ka nebrenda ričuks ar līdzvērtīgu aprīkojumu, varētu būt par 50...70 naudiņām lētāks... p.s. pats lietoju tikai 2x dārgāku ričuku no, salīdzinoši, nebrenda... līdz ar to neuzskatu, ka bez karbona rāmja un xtr pārslēdzējiem nav braukšana... viss augstāk minētais balstās, vairāk vai mazāk, paša pieredzētajā... Labots Aprīlis 3, 2019 - Athlons 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Aprīlis 3, 2019 Author Share Aprīlis 3, 2019 Varu atļauties arī daudz dārgāku, ne par to ir runa. Esmu gana daudz savā dzīvē izbraukājies ar divriteņiem, lai saprastu, ka priekš mana braukšanas stila (krūzs@15-20km/h) un manām nenopietnām vajadzībām neko dārgu nevajag. Ne reizi nekas nav labots nevienam no iepriekš īpašumā esošiem riteņiem - jā, tas tieši nozīmē to, ka tiek ļoti maz un saudzīgi/sēnīgi braukts. 1 stundu atpakaļ, Athlons teica: nebrenda Uz šīm cenām šoreiz nav jāskatās. Paldies par info, 10-V tagad liekas sakarīgāks variants! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Aprīlis 4, 2019 Share Aprīlis 4, 2019 Ja meklē XL izmēru, značit esi pie 190 cm vai pāri un kaut kur ap 90+++ kg. Es teiktu, ka tā mīkstā, ultra lētā dakša netur 100 tēviņu. Gandrā ir arī sadaļa Fitensa velo, tie būs tavi draugi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Aprīlis 4, 2019 Share Aprīlis 4, 2019 Lētākajam ir grozāmie pārslēdzēji. Jāskatās, vai ir ar fiksētājām pozīcijām (it kā jau vajadzētu būt). Altus vai Tourney aizmugurē, nebūs kritiski priekš vizināšanās. Varbūt šādu http://zzk.lv/lv/product/468/zzk-29-rigid/ Te nav lētā mīkstā dakša (kuras parasti diezgan ātri izbeidzas, un jēga maza). Vai tai pašā gandrā https://www.gandrs.lv/pilsetas-velosipedi/19870-turisma-velosipeds-crossway-urban-40-d/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Aprīlis 4, 2019 Author Share Aprīlis 4, 2019 (labots) Nav man 90+, esmu skaliņš, ne tēvainis ? Dakšu vajadzēs gan. Ir tāda pati 5-V Merida lietošanā zināmām cilvēkam - dakša bez problēmām kalpo jau gadus X pie daudz nopietnākas un agresīvākas ikdienas braukšanas. Kas uz tās īslaicīgi pārkāpj no bezamortiņu fiksīšiem, esot priecīgi... amortizācijas ziņā, protams, jo nebraucam taču tikai pa gludu šoseju. Kā arī, ja nu tomēr tā dakša priekšlaicīgi saplīst, tad pāriet uz dakšu bez amortizācijas jau nebūtu tā lielākā problēma. Tas pats par lētājiem pārslēgiem - salīdzinot ar auto, tas viss taču maksā tādas kapeikas, vismaz šajā līmenī. Un man vajag velo, ko bez uztraukumiem mest iekšā mašīnā un atstāt teju jebkurā neapsargājamā vietā, ārā. Un, nē, tagad vēlams nemest saites uz lietotiem divriteņiem no Nīderlandes ? Šoreiz esmu limitēts ar Gandru. Paldies gan par viedokļiem! Šo to jēdzīgu izdevās izvilkt, 10-V it is! Tikko arī noskaidroju, ka pie mājām blakus esošajā stāvvietā par nelielu samaksu "apsargā" arī divriteņus - atkrīt ikdienas stiepšana uz 4. stāvu. Labots Aprīlis 4, 2019 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Aprīlis 4, 2019 Author Share Aprīlis 4, 2019 Pirms 16 minūtēm , GigaMegaNigaBaits teica: Kādus 2 gadus laiku atstāju nepieslēgtu, neiespringu. Bet tad viens 6 nedēļu pāragrais tomēr nozaga. He, man liekas, ka Rīgā šāda prakse 2 gadu garumā būtu neiespējama. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Aprīlis 4, 2019 Share Aprīlis 4, 2019 pirms 6 stundām , GigaMegaNigaBaits teica: Bet tad viens 6 nedēļu pāragrais tomēr nozaga. Kādam vajadzēja kur aizbraukt. Gan jau kaut kur dažu km attālumā pameta. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!