Jump to content

Opel astra G izvēle.


Vieča
 Share

Recommended Posts

^^^Roni, domā, ka lītijs pietiks, lai visus pārsēdinātu baterijauto? 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jau septiņus gadus braucu ar Astra G. Nopirku pa 1500 latiem uz pāris gadiem, bet auto apmierina un turpinu braukt. Jā, uz gāzi. 1.8. Esmu pats nobraucis ar gāzi 200K km. Uz odometra 350K km. Pie 220K pārlasīja dzinēju. Bija viens kompresijas gredzens pārlūzis. Kam interesē var paskatīties pēdējo divu gadu patēriņu un visus izdevumus.

 

https://www.spritmonitor.de/en/detail/806853.html  

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

VebKamera
pirms 9 stundām , Daiļais teica:

Pie 220K pārlasīja dzinēju

 

Un tas skaitās kruta? Cik izmaksā tāda pārlasīšana?

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , aoma teica:

aķi, ko var uzlādēt milisekundēs, nesver vairāk kā normāla benzīnbāka

Beidz lasīt zinātnisko fantastiku un piezemējies


Pirms 35 minūtēm , VebKamera teica:

Cik izmaksā tāda pārlasīšana?

Tagad visi nez kādēļ iedomājās, ka dzinēja remonts ir kaut kāds kosmoss. Žiguļu laikos motora pārlasīšana bija ierasta lieta un to mācēja daudzi. nekas traks tur nav - vajag detaļas un instrumentus, šis tas jāzina un jāievēro ražotāja remonta instrukcijas. Bet tas nav nekas ūber.

Link to comment
Share on other sites

Nu ūber ne ūber..bet nav daudz labu motoristu..kas dara kā vajag ar labām deraļām...un ja dara kā vajag, maina visus paligmaterialus..pie reizes..tad bismaz ar 1k jareķinās..ja ne vairāk

Link to comment
Share on other sites

Pirms 49 minūtēm , osscar teica:

tad bismaz ar 1k jareķinās..ja ne vairāk

 

Te ļaudis runā par automašīnu motoriem, a Tu atkal ar savu arhaisko lidmašīnas motoru lien tēmā. Tas Subaru var maksāt 1-2 štukas, šeit par auto ir runa un tāds ejoš motors šrotā maksā ap 200 EUR un nomaiņa vēl tikpat - pēc 2 dienām brauc tālāk švilpodams, nah līst kaut ko tur remontēt, ja ejošus pakaļ sviež???

 

Te vispār Astras dzinējs no 30 EUR sākas

https://www.ss.com/lv/transport/spare-parts/opel/astra/engines/fDgSeF4belM=.html

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Pričom te mani auto? Tak sasjsiti cik sanāk norm.kap remonts. Nevis saliek visas vecās detaļas atpakaļ...


Tapec jau visi sip santimu un lieknlietotasb izcelsmes motorus...


Ss.lv cenasir blefs..piezvani-pateiks x lielaku. Esot informatīvas? cen ss.lv boja 60eur..kad piezvaniju - bija 160....pasūtiju. tas tagad topā štotiem.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
2019.02.1. , 10:19, abi teica:

ejoš motors šrotā maksā ap 200 EUR

Opel Ascona circa 1986 varbūt.

Gadu atpakaļ bija vajadzība pačekot cik maksā 2,5 l dīzeļdzinējs priekš Mitsu L200. Mazākā summa, kas tika dzirdēta bija 800 eināri un arī tad ja ļoti paveicas. Beigās izdevīgāk sanāca uzlikt jaunu galvu esošajam. Un vismaz zinu, kādā stāvoklī viņš ir, atšķirībā no šrotā pirkta.

Link to comment
Share on other sites

Nūūū, visu cieņu ekomobīļa īpašniekam, taču tas taču pat bērnam skaidrs ka ir auto un ir auto suvenīri, 2,5L Mitsubishi attiecas uz pēdējiem, jo tādi LV ir bezmazvai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi eksemplāri un donoru daudzums pilnīgi nenopietns. Savukārt Opeļa rezerves daļas jebkurā šrotā uz svaru tirgo.

Link to comment
Share on other sites

Pagājušo nedēļu bij vajadzība pēc Land Rover džipa motora, 380 EUR, pakaļ met jo unificēts ar BMW un ar tādiem pilni šroti. Var arī lētāk atrast.

Link to comment
Share on other sites

Tak viss atkarīgs no izpaltibas, man bija Nissan Vanette (jā tāds modelis eksistē) un motoru nevarēja dabūt, tāpat mersiem 4,2 motoru dabūt nereāli, ja ir, tad uzreiz 5,0 .... Bet tad arī jāmaina kārba un tā

Link to comment
Share on other sites

androidz
Pirms 54 minūtēm , abi teica:

Pagājušo nedēļu bij vajadzība pēc Land Rover džipa motora, 380 EUR, pakaļ met jo unificēts ar BMW un ar tādiem pilni šroti. Var arī lētāk atrast.

Nedirs, acordā 4,4 v8 niebāzīsi. 

Link to comment
Share on other sites

tur runa par V6 un tāds, ja kas, accord jau no rūpnīcas nāk :)

Link to comment
Share on other sites

darklight

Atgriežoties pie tēmas - Astra G ir lieliska izvēle, ja skatās price/performance attiecību un uzturēšanas izmaksas. To saku kā ilggadējs Astra G (1,6 benzīns) īpašnieks. Galvenā problēma - rūsa, atrast tādu, kur tā nebūtu jau iemetusies ir neiespējami. Pašam jau sliekšņi metināti un arkās caurumi tūlīt būs, bet nu ātrumu tas neiespaido. 1,5K budžetā sanāk paņemt normālu eksemplāru ap 800 EUR un pa atlikušo naudu savest viņu konfektes stāvoklī.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Auto, kas stāvējis placī vairākus gadus, pēc definīcijas labs nevar būt. Ar ko nodarbojas provento vispār saprast nevar...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

ja ar auto nebrauc, tad tas sāk rūsēt pastiprināti (ja stāv ārā), jocīgi, bet fakts.

par to astru G var paņemt tā paša gada mondeo, kas pret rūsu kudi vairāk noturīgs

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

dzincha

Vislabāk rūsē ja mašīna stāv pļavā.

Un ja auto stāv pāris gadus placī- nez kas ar hadeni notiek. 

Link to comment
Share on other sites

kamer stāv, tikmēr nekas. līdz ko sāks braukt, tad hadenē viss sāks klabēt

Labots - Murlo
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , Murlo teica:

kamer stāv, tikmēr nekas.

Tur nu es tev piekrītu pa 200%.

Bet ja nopietni, ja nebrauc ar auto, problēmas rodas pašas no sevis... Pat nedēļu neizkustinot, auto ir kā gadu stāvējis, kluči pulē šķīvjus...

Link to comment
Share on other sites

2019.03.15. , 22:00, abi teica:

ir auto un ir auto suvenīri, 2,5L Mitsubishi attiecas uz pēdējiem, jo tādi LV ir bezmazvai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi eksemplāri

Paga - Mitsu L200 uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi??? Jocīgs vai? Laikam no Rīgas centra neesi izlīdis, ja tā domā. L200 ir lauksaimnieku un mežinieku darba zirgs un viņu pie mums kā dubļu!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , M@R$$ teica:

Pat nedēļu neizkustinot, auto ir kā gadu stāvējis, kluči pulē šķīvjus..

Pārspīlēt jau nu nevajag

Link to comment
Share on other sites

jes, atkarībā no disku tērauda citiem ir ok, citiem riktīgs skrubis+ vēl atkarīgs vai pietiekami tiek atvirzīti bremžu loki/kluči. Ja brauc 1x nedēļā, tad suportos bremžu loki/kluči netiks kārtīgi atvirzīti

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

energys

Ford Focus II paaudzei ir drausmīgas bremzes. Pietiek dažas dienas nebraukt un jau viss beržas. Ja nebrauc kādu nedēļu vai vairāk, tad jau pat bremzējot sajūta, ka viss metas, vibrē. Darbā bija vairāki tādi auto un tāda kaite piemita visiem :(

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , ivo teica:

Paga - Mitsu L200 uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi??? Jocīgs vai? Laikam no Rīgas centra neesi izlīdis, ja tā domā. L200 ir lauksaimnieku un mežinieku darba zirgs un viņu pie mums kā dubļu!

 

Ieskaties SS.lv rezerves daļas konkrētam auto - dzinēji... Priekš L200 ir 29 sludinājumi, priekš Astras 340, noņemam no katra nost pa 10 sludinājumiem kas nemaz nav motori un sanāk 19 pret 330, detaļu pieejamība atšķiras vairāk kā 17 reizes!!!

Labots - abi
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

Bonis protams ir kārtīgs lunahods, bet te viņam ir taisnība, dabīgi ka žopeļa bīdels būs daudz pieejamāks šrotos un lētāks par Mitsu L200.

Link to comment
Share on other sites

ēēēm. man patīk tehniski kasīties. Kad tieši vajadzēs astrai motoru tad izrādīsies ka tev ir versija ar idf8343 vadības bloku un 132,2221 Zs kurai ir savādks izplūdes kolektors, provodka, un vēl nezin kas, kā 133 zs versijai tādēļ bez pusauto pārlasīšanas 1:1 var ielikt tikai šo. 

un tād skatamies cik iespējamie dzinēji ir L200: 
2.4 L 4G64 I4 (gasoline)
2.5 L 4D56 I4-T (diesel)
3.2 L 4M41 I4-T (diesel)
3.5 L 6G74 V6 (gasoline)

 

ūn Astrīda G:
 

Tā kā tas 17x pieejamāks ir jādala ar iespēju atrast tieši Tavu motoru ?

 

dati no wiki un droši vien satur rupjas kļūdas

Labots - Usins
Link to comment
Share on other sites

OK, ja reiz tā, tad tik turpinam vien. Atmetīsim versiju par to ka ir kaut kādi dominējoši populāri  dzinēji mūsu reģionā, vienkārši dalīsim motoru sludinājumu attiecību 19/4=4,75, savukārt proporciju 340/19 pašu izdalīsim ar 4,75 un vienalga sanāk ka Opeļa motoriem ir 4x lielāks piedāvājums, ja salīdzina Astra ar L200, bet vai tad nav tā ka Astras motoriņi ir arī citos Opeļos, tāpat kā L200, tik starpība tāda ka Opeļam būs ļoti plašs spektrs ar modeļiem kam der tie motori, bet micukam daudz, daudz mazāk. Otra lieta ka bezceļnieks un parasts ielas vāģis ir pilnīgi dažādas cenu kategorijas un arī jebkura cita detaļa, ne tikai motors, kā jauns, tā lietots, cenā atšķirsies vismaz 2x.

Tai pat SS.lv priekš Opel Frontera ir 21 sludinājums dzinējiem pret L200 29 sludinājumiem, ar to tad arī būtu jāsalīdzina un salīdzinājums būs drusku par labu L200.

Labots - abi
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

darklight

Nu... puse no tiem saraksta motoriem ir tādi, kas eksistē teorijā, bet reāli nevienā Astrā nav redzēti. 1,6 gadījumā 80% būs x16xel.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

tehno-mans
pirms 16 stundām , androidz teica:

Auto, kas stāvējis placī vairākus gadus, pēc definīcijas labs nevar būt. Ar ko nodarbojas provento vispār saprast nevar...

Tad varu tevi nocitēt, jo iepriekšējo postotāju pirms mana komentāru vismaz kādreiz bija aizliegts. Foruma biedrs savā rakstā uz kuru es kā nākamais viņam atbildēju  - raksta tieši par vizuālo stāvokli. Palasi.
Un ja viņam tiktiešām ir problēmas ar hedeni - tad tas viss ir salīdzinoši štruns naudas izteiksmē gan precē, gan pakalpojumā.

 

pirms 15 stundām , Murlo teica:

ja ar auto nebrauc, tad tas sāk rūsēt pastiprināti (ja stāv ārā), jocīgi, bet fakts.

par to astru G var paņemt tā paša gada mondeo, kas pret rūsu kudi vairāk noturīgs

Mondeo - plzzzz. Apjautājies ko mehāniķi domā par mk2 mondeo.

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , Usins teica:

3.2 L 4M41 I4-T (diesel)

Šo dzinēju uz L200 kaut kā neesmu redzējis. Šitie pārsvarā uz Pajero stāvēja. Ja tādu ieraugi, iesaku turēties pa lielu gabalu.

Standartā L200 nāk ar viena veida dzinēju - 2,5 TDI (4D56). Tas pieņemot, ka benzīna versijas pie mums praktiski nav sastopamas. Protams šis dzinējs arī nav nekāda dieva dāvana - ļoti jāsargā no pārkaršanas. Pietiek nedaudz pārkarsēt un galvai kirdik.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , tehno-mans teica:

Tad varu tevi nocitēt, jo iepriekšējo postotāju pirms mana komentāru vismaz kādreiz bija aizliegts. Foruma biedrs savā rakstā uz kuru es kā nākamais viņam atbildēju  - raksta tieši par vizuālo stāvokli. Palasi.
Un ja viņam tiktiešām ir problēmas ar hedeni - tad tas viss ir salīdzinoši štruns naudas izteiksmē gan precē, gan pakalpojumā.

 

Mondeo - plzzzz. Apjautājies ko mehāniķi domā par mk2 mondeo.

Mondeo ir vairāki geni un viens no tiem štancētais, montētais Vācijā

un kā tu domā, kurš varētu būt gens pēc opipeļa gada

Labots - Murlo
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Hmm. Es pirms gadiem 10 regulāri braukāju tam provento placim garām.

imho, bet tikai imho, ka tā astra kkad ap to laiku tur uzradās. Krāsa tāda zīmīga.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

inteens
2019.03.15. , 22:20, Zin... teica:

Nissan Vanette

Pagājšgad piedalījos tāda izjaukšanā, dikti neinteresants dampis.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...