Jump to content

Opel astra G izvēle.


Vieča
 Share

Recommended Posts

Sveika tauta! Es vēlos iegādāties Opel astru G. Principā tā būs pirmā mašīna un protams manuāls, jo cik ar automātu braucu.... nepatīk. Bet dillema ir dīzeli vai benzīnu?! Tā kā pēdējās dienās biu braucis opel dīzeli, apmierināja ekonomija, un komforts (biju paspējis pabraukt ar žiguli). Protams uzrāviens bija kāds bija,  bet varēja paciest. Šobrīd skatos  1.7 tdi 2.0 tdi  un 1.8 1.6 1.4 ecotec dzinējus. Kuru labāk un ekspluatācijas ziņā lētāki būtu? Vai ir vērts skatīties šos mazos dzinējus ar gāzes iekārtu, vai arī labāk nē???? Vai vispār labāk kādu citu markas auto ņemt???

Labots - Vieča
Link to comment
Share on other sites

Dīzeļus pat Krievijā sāk aizliegt pilsētās. 

Labots - e = d
  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

1.4 ecotec Ir, tiek lietots. Tieši G astrā. Jau DAUDZUS gadus.

Nujā, dzinējs gan nomainīts, bet nu tas liecina tikai par to, cik viegli dzinēju samedīt...

Link to comment
Share on other sites

Президентский Совет по развитию гражданского общества и правам человека (СПЧ) предложил ограничить движение легковых машин «низких экологических классов» по Москве; в столичной мэрии эту идею поддержали. Об этом говорится в сообщении на сайте СПЧ, опубликованном в понедельник, 28 января.

Ограничения предложено ввести для автомобилей с двигателями классов Евро-3, Евро-2, Евро-1 и Евро-0.

Подробнее на РБК:
https://www.rbc.ru/society/28/01/2019/5c4f1b7c9a794733cd63880c?from=main

 

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 2
Link to comment
Share on other sites

Neieteiktu izvēlēties benzīnnieku ar Siemens vadību. Noteikti būs problēmas ar vadības bloku. Ātrāk vai vēlāk, kā paveiksies, bet būs. Tas ir tikai laika jautājums.

Link to comment
Share on other sites

Opel Astra ir normāls budžeta pārvietošanās līdzeklis, dīzels/benzīns, tas šajā gadījumā ir reliģijas un veiksmes jautājums. Nav dzirdēts, ka viens vai otrs būtu traki problemātisks. Lielākā problēma, it īpaši dīzeļiem, būs to pamatīgs nobraukums... 

Link to comment
Share on other sites

2006g. ņemi 1,7D Nav mans ,radinieka...Tas pēkšņi audij sagribējies

IMG_1234.JPG

IMG_1229.JPG

IMG_1238.JPG

Labots - oto oto
Link to comment
Share on other sites

Ja pirksi tagad, var piedalīties loterijā ar nosaukumu "dīzelis". Tikai jāskatās auksta mašīna aukstā rītā. Ja -15 grādos kā šorīt varēs bez problēmām pielaist, pastāv iespēja ka brauksi kādu laiku bēdu nezinot. Nedrīkst vecu dīzeli pirkt pavasarī. 

Es ņemtu ar benzīnu. Vai LPG. 

Un kāpēc tieši opelis? Uz Toyota corolla esi skatījies?  

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Ronalds teica:

Ja pirksi tagad, var piedalīties loterijā ar nosaukumu "dīzelis".

Atkal vecā dziesma... lietota mašīna vispār ir loterija.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Ronalds teica:

Un kāpēc tieši opelis? Uz Toyota corolla esi skatījies?  

Toyotas es slikt pazīstu un bieži redzētas servisā ar dzinēja problēmām..


Budžets man 1500 eur...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , androidz teica:

Atkal vecā dziesma...

Manējās darba kolēģe paņēma Toyota Avensis 2005 gada pagājušā gada pavasarī, kaut kur ap 3k EUR. Kā sākās ziema - nevar normāli pielaist, raustās.

Diagnoze - beigtas sprauslas. Viena nedaudz virs 400 EUR. Vajag 4. :D Gandrīz 50% no auto vērtības... Tagad domā ko darīt... Pērkot vecu dīzeli ar šādu iespēju jārēķinās. 


Pirms 4 minūtēm , Vieča teica:

Budžets man 1500 eur...

Šādā budžetā normālu dīzeli neatrast! 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , Vieča teica:

Budžets man 1500 eur...

Aij, tad gan labāk benzīnu, bet arī cerība dabūt ko dzīvu ir neliela.


Pirms 8 minūtēm , Ronalds teica:

Diagnoze - beigtas sprauslas. Viena nedaudz virs 400 EUR. Vajag 4. :D Gandrīz 50% no auto vērtības..

Nu un, visādi gadās, man brālis  nobrauca ar Rover 2.0d  virs 500K, nevienu sprauslu, ne turbīnu, vispār ar dīzeli nekādu problēmu, tas nenozīmē ka es tagad kā mantru atkārtošu - tikai dīzeli, tikai dīzeli!?

p.s. visas 4as sprauslas vienlaicīgi beigtas? Tiešām? Sprauslas liek lietotas, sprauslas restaurē! Kurš liek likt jaunas?

p.s.2 pie tāda budžeta benzīns un miers

Link to comment
Share on other sites

versatile

Dīzeli zem 3,5k labāk neskatīties, ja nav vēlmes un prasmes pašam ņemties un/vai pieeja šrotiem.

Man šobrīd ir dīzelis, ceru, ka pēdējais - ar visu to, ka motors neproblemātisks un lec bez iebildumiem.

Link to comment
Share on other sites

Iz savas pieredzes, tikai bendzīns, gāze, ja interesē price-perfomance. Ja jauda, dinamika, tad savadak.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , Ronalds teica:

Pērkot vecu dīzeli ar šādu iespēju jārēķinās. 

Nu mani vecāki tikai brauc ar dīzeļiem, un pagaidām es atceros pēdējās četras mašīnas kas ir bijušas

Opel astra G universālis 1999. Gada 1.7 dīzelis, manuāls- lielākā problēma ir bijusi ar radiatoru , jo  antifrīzs bija dzeltanais un padārgs... protams ka arī rūsa.. kalpoja aptuveni 3 gadus

Volvo V70  2.5 tdi 1999. gada 140 zs+ Čips, automāts- Gāja zvērā pats arī paspēju pabraukt.... nokalpoja godam aptuveni 8 gadus. Bet te vienā gadā salasijās viss iespējamais... reika , sāka neslēgties durvis ciet , grabēt klabēt, rūsa 0% , antifrīzs pazuda kaut kur, jo nebija vieta kur var redzēt ka tek un kartons zem motora ar nepalīdzēja noteikt, elektronika gļukoja, kārba tika mainīta un ikgadējās apkopes. aaaa un protams Volvo ar katru gadu palielinājās degvielas patēriņš, ja sākumā kad nopirkām bija aptuveni 6-6.5 l/100 km  un iepriekšējā vasarā bija aptuveni  8-8.5 l/100km ziemā bija tuvu pie 10l/100km

Audi 80 universālis 1,9 tdi automāts  vairāk stāvēja nekā brauca un nekas īsti nebija remontējams, bišku eļļu ēda.. stāvēja tāpēc ka tajā pašā laikā bija vēl 2 mašīnas Volvo un Mercedes-benz.

Mercedes-benz e-klase arī bija neilgu laiku  atceros ka dīzelis 6 cilindri automāts aptuveni 90 gadu ražojums , tāpat kā ar audi īsti neko daudz neatcero kas pa problēmām bija, jo man liekas nekā diža tur nebija..

Labots - Vieča
Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , ieleja teica:

kāpēc jautā šeit, nevis profesionāļiem?

Es pats mācos par automehāniķi un piestrādāju servisā, nelielus darbus veicu eļļas maiņas un filtru maiņas utt... bet kad kādam kolēģim prasu, tik pat labi šefam, šie saka lai pats domājot utt... bet skatoties visus piedāvājumus ss.lv autoplacis.lv utt... grūti atrast ko gribētu un vārētu uzturēt ar savām finansēm.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, oto oto teica:

2006g. ņemi 1,7D Nav mans ,radinieka...Tas pēkšņi audij sagribējies

aizkrāsota numurzīme- sūkā līko

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Murlo teica:

aizkrāsota numurzīme- sūkā līko

Ev nu bez lamāšanās... 

Link to comment
Share on other sites

Man pašam ir bijis Seat toledo 1.6 benzīnieks  manuāls, ar kuru gāja jautri protams ar manu braukšanu bija  aptuveni 15l/100km

Motors, kārba bija ideāla, dūca kā bitīte, bet te vienu dienu trasē noslāpa un vairs nevarēja piedarbināt, un virsbūves konstrukcija turējā uz celtniecības putām tā tie prieki beidzās ar tolmetu..

Tagad man ir Žigulis 21061 ar troikas motoru  un nolauztu gāzes pedāli, bet tas uz resturēšanu, bundža dzīvelīgāku neatrast bet ir nelielas vietas kur jāmetina un jākrāso

Un tagad plānoju paņemt vēl vienu autiņu ikdienas nepieciešamības gadījumos...

Link to comment
Share on other sites

Šad tad sanāk ar opeļ astrām pabraukt...kas nepatīk...1.6 vai cik tur tas dīzels- kūtrs psc...6-!niece rokas kārba - neērta pilsētā .visu laiku jāslēgā...nesaprotams pogu izvietojums viduskonsolē ..nevar saprast vai regulē apkuri vai radio. Nevaru saprast kā ši  pagriezienu rādītāju kloķis strādā...ok var jau piešauties...vienīgais pluss, ekonomisks.

Link to comment
Share on other sites

Opelim tie 1.7d it kā esot labi, un no Izsuzu, ja kas nav mainījies.

Tad jau kādu Renault Megane 2 arī var izskatīt. Bet tāpat, par to naudu būs kā būs, jebkurā gadījumā rēķini vēl kādus 500 klāt, ko uzreiz ieliekt. Lai gan tev varētu būt lētāk, ja jau servīzē strādā.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ju teica:

Bet tāpat, par to naudu būs kā būs, jebkurā gadījumā rēķini vēl kādus 500 klāt, ko uzreiz ieliekt. Lai gan tev varētu būt lētāk, ja jau servīzē strādā.

Nu es sev uzticu visu, izņemot zobsiksnas maiņu. :D

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Murlo teica:

aizkrāsota numurzīme- sūkā līko

Kopš šodienas ieeji ss. tur tev bus pilna krāšnumā,teicu ka nav mans ...!

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , V.S. teica:
pirms 4 stundām , Murlo teica:

aizkrāsota numurzīme- JU 8969

 

Tieši tā ss com redzams!

Link to comment
Share on other sites

intervall

Astra g, ļoti labs budžeta variants, draugam ir Opel šrots, nemaz tik sūdīgs tas auto nav.

1.7d ir gan isuzu, gan ne isuzu. Jāņem isuzu. Tas ir uzticamākais no visiem dīzeļiem.

2.0dti un 2.2dti, principā vienādi, atšķirās vadība psg15(atsevišķs vadības bloks, viens štekeris uz sūkņa) un psg16(divi štekeri uz augstspiediena sūkņa) un 2.2dti ir balasierhuiņa motorā, kuras dēļ+izjāta demefera lūzt kloķenes.

Problēmas ar filtra korpusu, kā rezultāta slikti lec ir abiem - 2.0d un 2.2d. Citreiz slikti lec arī sadiluša sūkņa dēļ, reizēm jāmaina forsu blīvslēgi virs forsām zem sadalenes, kur pienāk forsas "kakls". Tā reuzltātā krāsojas degviela un pat mēdz celties eļļas līmenis.

Ja tas dzinējs ir labā stāvoklī, šis ir diezgan žiperīgs.

Elektriskais st. pastiprinātājs arī var likt sevi manīt, tāpat arī reika. maksā daudz.

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , e = d teica:

Dīzeļus pat Krievijā sāk aizliegt pilsētās

Debilismus augstākā pakāpē.

Elektro un hibrīdi pagaidām ir ķēmi bez nākotnes, jo nav akumulatoru, kas pievienotu kondensatora principu, un ar katru paaudzi paliek lietošanai tikai bīstamāki.

Dīzelis ir vienīgais iekšdedzes dzinējs, kas turpinās rikšot arī pēc tam, fosilie krājumi būs beigušies, jo spēj sagremot visu, kas deg.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , Gestapo teica:

 

Nopērc šito vai kko līdzvērtīgu, saremontē izej TA un brauc. Rēķinies, ka rokas visu laiku būs netīras, jo lūzīs viss un būs jāremontē. Un tas neatkarīgi, vai auto nopirksi par 1500 vai 150 EUR. Vienīgi jāpērk auto, kuram virsbūve nav sapuvusi un kāds no populāriem modeļiem (lai rezerves daļas var dabūt tuvākajā šrotā).

 

Nu ja gribi braukt un neremontēt, tad pie budžeta pieliec vienu nullīti ?.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , aoma teica:

akumulatoru, kas pievienotu kondensatora principu

:wtf2:

Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , ivo teica:

:wtf2:

Ar šo es domāju aķi, ko var uzlādēt milisekundēs, nesver vairāk kā normāla benzīnbāka, un nemaksā dārgāk kā vairāki parastie auto.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , aoma teica:

Dīzelis ir vienīgais iekšdedzes dzinējs, kas turpinās rikšot arī pēc tam, fosilie krājumi būs beigušies, jo spēj sagremot visu, kas deg.

:D Aizlaiž uz restorānu pēc "atrabotkas" un uzpildās, pēc tam brauc un smaržo pēc frī. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , romajo teica:

Aizlaiž uz restorānu pēc "atrabotkas" un uzpildās, pēc tam brauc un smaržo pēc frī.

Jūs tiešām nesaprotat ka restorānu atrabotkas nepietiks lai nosegtu pat 1% no tagadējās degvielas patēriņa?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...