Jump to content

Pieredze: Škoda Octavia, 1.6TDI, DSG


j@nis
 Share

Recommended Posts

Pirms 10 minūtēm , e = d teica:

vai Latvijā ir kāds labāks speciālists

Latvija ir pilna ar speciālistiem, kas auto dzinēju nekad nav redzējuši, bet ir daudz gudrāki par rūpnīcu un testēšanas laboratoriju darbiniekiem. Pie kam liela daļa no šiem speciem apgrozās arī šajā forumā :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 36 minūtēm , Insekc teica:

Razotājs nav ieinteresēta auto ilgmūžībā

Bla, bla, bla, tik pēc statistikas jaunie auto tiek nobraukti lielākas distances un turēti ilgāk nekā agrāk.

 

Ar to tiek domāts vidēji nevis "0,9 litru Ford focus kas bija paziņam un pa garantiju vien dzīvojas" un citi stāsti. 

 

Tas, ka uz ielas ir palikuši daži "audi 80 ar gāzi", drīzāk ir izņēmums nevis apstiprinājums, ka vecie auto it kā ilgāk kalpo. Jo pārējie visi audi 80 sen ir lūžņos sagriezti.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, ivo teica:

auto, kas pēc līzinga beigām pie mums masveidā nāk no Vācijas

Šeit atslēgas vāds ir "no Vācijas".

Tie ir auto, kuri nobrauc lielus attālumus pa bāni, kas ir salīdzinoši ļoti saudzējoši dzinējam.

Protams, ja auto ekspluatē negriežot tahometru līdz galam!

Vissliktāk ir pusuzsildītie, kuri ļurkājas pa pilsētu, noripinot ļoti mazus attalumus, taču nostāv korķos ilgu laiku.

Krutākiem ir Start/Stop sistēma, bet mazajiem vairumā tās nav.

Īpaši ziemā un dīzeļi.

 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

No kurienes tāds stereotips ka tur auto nobrauc pa bāni?

Domājams ka nobraukti tāpat kā visi citi auto, pārsvarā pa pilsētu no/uz darbu.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Protams. Nu skaidrs ka ganjau kautkāda daļa ir no bāņa. Bet nu ja paņem viduvēju iedzīvotāju, tad domā ka viņi diendienā baigi tur braukā pa bāni? Dzivo kautkur pilsētas tuvumā un tad arī brauc uz darbu kā jebkur citur.

Nu tirgotājiem jau izdevīgi atvest pilnībā nobrauktos un tad uzturēt to mītu ka tas nobraukums "no bāņa".

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , ivo teica:

Zinot vāciešus, varu droši apgalvot, ka viņi pedantiski ievēro ražotāja norādījumus.

Izskatās ka Tu vāciešu noteikti nezini ;) 

 

Kopš BMW ir elektroniskā servisa grāmata, tad šos pārbraukumus redzu ļoti bieži… reti kuram auto no Vācijas nav vismaz 1 reizi normāli pārbraukts :( (arī neievēroti apkopes intervāli citām lietām).  Manam iepriekšējam F30 tie bija 39k km ar 1 eļļas maiņu… :( No pēdējos nedaudz vairāk nekā 6 gados atdzītajiem BMW šķiet 1 tikai visi ieraksti bija zaļi.

Labots - Regisss
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 34 minūtēm , Knaabis teica:

No kurienes tad tie lielie KM salasās, pa pilsētu, vai?

 

Kas ir lielie? 
vidējais vieglā auto nobraukums Vācijā ir apmēram 14K km gadā. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , e = d teica:

vidējais vieglā auto nobraukums Vācijā ir apmēram 14K km gadā. 

Es teiktu ka vismaz 25-30k km gadā!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , Regisss teica:

Es teiktu ka vismaz 25-30k km gadā!

Eku grafiks pa valstīm (2000. vs 2019. gads). Vācijā vidēji 13-14k km gadā :https://www.odyssee-mure.eu/publications/efficiency-by-sector/transport/distance-travelled-by-car.html

 

Eku viens pētījums par 2014. gadu. Arī 13.5k km vidēji gadā. Ar visu metodiku kā dabūta.

Bet, kā jau zinām, vidējās vērtības rodas skatot gan lielākas, gan mazākas. 

Bet vienalga - neba nu tie cipari ir no pirksta izzīsti. Man gan vairāk interesētu mediānā vērtība. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nav jau arī tā ka vācieši brauktu īpaši vairāk kā pārējās lielās valstis.

 

Screenshot from 2022-06-16 15-47-22.png

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Jāņem vērā, ka Latvijā nav vieglu braukšanas apstākļu vieglajiem pasažieru auto, ja vienīgi nedzīvojiet Tīnūžos un nebraukājiet uz darbu Koknesē un aptakaļ. Vairumam mūsu auto, braukšanas režīms ir tāds, ka, ražotāja noteiktos maksimālos eļļas maiņas intervālus vajadzētu dalīt ar 2, un tad mēs būtu tuvu patiesībai ar rezervi. Tie būtu ap 15 000km motoreļļai un 60 000 km automātiskās kārbas eļļai, un tad, šie galvenie mezgli kalpos godam. Vēl jau mūsu auto ir stipri pakļauti ritošās daļas defektiem un virsbūves korozijas problēmām dēļ mūsu līdzenajiem un sālītajiem lielceļiem, ko arī jāņem vērā pie auto izvēles.

Šeit ir eļļas katalogs, špikeris, kurā katrs pats var atrast eļļu savam auto, motociklam vai traktoram, paskatīties tās tilpumu un maksimālo maiņas intervālu.

 

  • Slikti! 3
Link to comment
Share on other sites

pirms 18 stundām , edboy teica:

Latvijā nav vieglu braukšanas apstākļu vieglajiem pasažieru auto

Interesanti gan, pēc kādiem kritērijiem tiek vērtēti tie apstākļi?

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , AndrisBB teica:

kur visi Fiati vēl 30 gadus dzīvo

Ja lieto "pareizo" motoreļļu, tad virsbūve nerūsē un ritošā tiek saudzēta?😁

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Varbūt temperatūra ietekmē? Ilgāk aizņem kamēr eļļa/motors uzsilst līdz optimālai temperatūrai, attiecīgi ātrāk izdilst. Nu kā vecākām mašīnām bij modē 'motoru sildīt' pirms braukšanas.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Brainless

Sāls, putekļi, mitrums, īsi gabali, slikts ceļa segums utt.

 

Ja auto servisa intervālus skatās pēc Autodatas, tad pie mums ir heavy duty condition un viss jādara pēc tā. Tad arī tie auto iet pie miljona un turās kopā padsmit gadus. Ja vien nav franču taksometri no Vācijas.

Link to comment
Share on other sites

Anonīms Alkoholiķis
12.04.2023. , 10:58, Jurkins teica:

Ja lieto "pareizo" motoreļļu, tad virsbūve nerūsē un ritošā tiek saudzēta?😁

Un arī izpūtēju ir vieglāk pašam izbirstēt

 

Reku arī izvēlies piemērotāko eļļu  

11.04.2023. , 16:11, edboy teica:

 Šeit ir eļļas katalogs, špikeris, kurā katrs pats var atrast eļļu savam auto, motociklam vai traktoram, paskatīties tās tilpumu un maksimālo maiņas intervālu.

 

 

Labots - Anonīms Alkoholiķis
Link to comment
Share on other sites

11.01.2019. , 13:41, ridao teica:

Kopš kura laika kādam auto kompja rādījums atbilst reālajam patēriņam?? Neesmu vēl savā garajā mūžā tādu redzējis.

 

Nopietni?

Atkarībā cik precīzi tev to vajag.

 

mans VW ar Audi 2.0 TFSI dzinēju rāda priekš manis precīzi. ieradums liet pilnu bāku un piefiksēt km ar pogu, ja nu gadijumā divains patēriņš parādās nav slikti zināt.

Pēdejo reizi rādija 9.1L uz 100km, parēķināju nobrauktos km un realais bija 9.07.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

darklight

Seat ar to pašu

pirms 3 stundām , Laxe teica:

2.0 TFSI dzinēju

 arī kompis ļoti precīzi rāda. Laikam tāda šim dzinējam specifika. Patēriņš man līdzīgs tavam, bet ja sanāk tā kārtīgāk pa pilsētas korķiem paļurkāties, tad var arī krietni virs 10 dabūt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
AndrisBB

Kas tam 1.6 TDI dīzelim varētu mirt nost?, ja kad sāk braukt, tad kādus pirmos 10 km ik pa brīdim nedaudz raustās. Nu tā ka nedaudz var just, brauct ap 50 - 70km/h (ātrumam visdrīzāk nav nozīmes) sajūta tāda kā, kad pirmajā robā atlaiž gāzi un viņš piebremzē 'ar motoru', nu tā uz pus sekundi, tad aiziet atkal. 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

darklight

Šeit vienmēr jāsāk ar viselemetārāko - degvielas filtrs. Tikai pēc tam ir jēga rakt tālāk.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , darklight teica:

Šeit vienmēr jāsāk ar viselemetārāko - degvielas filtrs. Tikai pēc tam ir jēga rakt tālāk.

Nu, lai tā aizkakātu filtru, tad jālieto mazuts, vai vēl ūdens bākā jāsagāž. Nu un vēl, ja tas filtrs nav vispār mainīts ntos gadus. Protams ir gadījušies kāzusi ar DUS, bet tas ir biežāk ziemas periodā.

Ja tā problēma ir kamēr motors nav uzsilis, tad var gadīties, ka kāda kvēlsvece niķojas. jo kamēr motors auksts, kvēlsveces joprojām impulsa režīmā strādā. Bet tad tas visdrīzāk izpaužas ar nevienmērīgu darbību.

Vispār te ir daudz nianšu - tik pat labi tā var būt sprausla vai degv. spiediena devējs.

Prasītos pieslēgt kādu kompi un live datus pačekot

 

 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 9 minūtēm , DeEK teica:

Nu un vēl, ja tas filtrs nav vispār mainīts ntos gadus.

Maz ticams ka filtrs, pēdējoreiz ikgadējā apkopē bij kautkad aprīlī, filtra maiņa ietilpst apkopē.

 

Pirms 11 minūtēm , DeEK teica:

jo kamēr motors auksts, kvēlsveces joprojām impulsa režīmā strādā.

Varbūt kautkas ar kvēlsvecēm, vienu man nomainīja kautkad pirms gada. Varbūt vēl kāda čakarējas.

 

Pirmstam tik taudz nebraukāju, tapēc varbūt neievēroju ka raustās. Tagad kad gandrīz katru dienu braucu pa 100km, tādus sīkumus sāk ievērot.

 

Ah, slinkums braukt uz servisu :D 

 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

slinkums braukt uz servisu

Manuprāt bezcerīgs variants. Labi, ja serviss prot check engine bojājumu atrast, bet šādos gadīumos, kad "man šķiet, ka kaut kas nestrādā kā vajadzētu", tad viņi pasaka, ka kompī kļūdu nav, bet ja vēaties, tad uz jūsu rēķina varam nomainīt arī motoru.

Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Varbūt pie vainas nav motors, bet ātrumkārba, kādreiz Golfiņam 1,6 TDI bija līdzīga problēma, servisā pārkrāmēja kārbu, problēma izbeidzās.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Automātam vai manuālajai? Man kāreiz Golfs 1.6TDI, tik manuāls, tas kas BlueMotion. Pagaidām 72tkm nobraukti, tiešām kautkas kārbā sāktu čakarēties? 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Golfiņam bija automāts ar 7 pārnesumiem, problēma ar kārbu un bremzēšanu parādījās pie 100 000 km nobraukuma.

Link to comment
Share on other sites

MasteR's

1.6TDI dzinējiem ir problēmas ar degvielas sūkni, kurš nokauj sprauslas . Mums 2017.g Golfam vispirms parādījās problēmas ar sprauslām. Defektīvās nomainījām uz restaurētām, pēc pus gada atkal līdzīgas problēmas, tikai šoreiz jau sūknis + atkal sprauslas. Metāla skaidas no sūkņa nokauj sprauslas. Remonts bija dārgs, likām visu jaunu oriģinālu. Latvijas mašīna, problēmas sākās ap 120tkm

Labots - MasteR's
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Aiz neko darīt pa vīkendu laikam būs jāpskatās degvielas filtrs, zinot kādi daiļdčibriki servisos strādā, pastāv iespēja ka neko nav nomainījuši :D

 

Link to comment
Share on other sites

Degvielas sistēmā kaut kas. Gadu atpakaļ bija līdzīgi, tik 2.0 TDI. Sprausla vai pašas trubas bija dibenā, vairs neatceros. Šī raustīšanās beigsies ar to, ka mašīna jebkurā brīdī sāks raustīties. Ieteiktu aizvest diagnostiku kādā vietējā servisā.

 

Filtrs maz ticams. Ja vienīgi tiešām 5 gadus nav mainīts vai pildījis esi pie kāda vietējā rumāņa

Link to comment
Share on other sites

pirms 19 stundām , AndrisBB teica:

Kas tam 1.6 TDI dīzelim varētu mirt nost?, ja kad sāk braukt, tad kādus pirmos 10 km ik pa brīdim nedaudz raustās.

Short/long fuel trim paskaties - vai nav gaisa ieplūde, ja sākot braukt auksts motors gļuko, bet pa šoseju tālāk iet labi.
MAF paskaties, cik rāda bez slodzes un ar slodzi.

 

Tur varianti dažādi, pirms apsvērt mainīt sūkņus.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Pirms 15 minūtēm , usver teica:

Short/long fuel trim paskaties - vai nav gaisa ieplūde

Turbo dīzelim? Tiešām?

Labots - _dunduks_
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...