Jump to content

Pieredze: Škoda Octavia, 1.6TDI, DSG


j@nis
 Share

Recommended Posts

Pirms 13 minūtēm , Prime teica:

pēc Audi teikta normāli, ka uz 30k jāpielej kāds litriņš.

Cik bieži eļļu maini???

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Man VW CC ir, drīz būs 250k km nobraukti. Un pie šīs atzīmes sācis viss plīst, principā sataisi vienu lietu, nākamā piesakās - divmastu spararats, tad aizmugurē aktīvie amortizatori, tagad degvielas sistēma noklaajaas. Un šādi remonti nav lēti:) 

A tā, pats DSG ok, rij maz, salons turas kopā godam. 

 

Ar BMW mazāk problēmu, bet tam tik 180k km noskrējiens, redzēs kas notiks pie maģiskajiem 250k km.

 

Tagad tik jāgaida kaspichu, kas sāks aurēt par savu dpf un, ka visi brauc ar nojātiem un auto un viņš labākais meistars pasaulē.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Regisss teica:

Cik bieži eļļu maini???

regulāri, pēc noteiktā servisa intervāla.

Link to comment
Share on other sites

jauno auto, mazo un vieglo virzuļu, plāno gredzenu, lielās jaudas  "tehnoloģija"..daudzi jaunie ēd eļļu...un ja nčeko laikus un dabū eļļas badu...šālēm čau...čoms nepasekoja laicīgi un pie 100k aprāva šāles.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Es parasti manu eļļu reizi kadā, kad brauc uz apkopi. Sanāk mazliet biežāk kā 10k km.

Nav jau tā ka tā eļļa tur īpaši kautko maksātu. Uz tehnisko/apkopi tāpat jābrauc, tad visu arī vienā piegājiena turpat servisā izdara. Teorētiski arī ja kautkas nav kārtībā un izkristu tehnisko, tad ceru ka viņi uzreiz arī salabos vajadzīgo, pirms izbrāķēs (nu vismaz uzzvanīs un uzjautās vai es gribu salabot).

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kukuruku
Pirms 39 minūtēm , Regisss teica:

Ik pa 30k km?!?! Izsaku līdzjūtību tam, kam pārdosi pēc garantijas…

šiem maziem benzīnniekiem jāmaina eļļa ik pa 10k km… dīzeļiem ik pa 15k km… es abiem autiņiem mainu ik pa 15k km… Passatam jau 105k km noskrējiens!

Kur loģika? traktoram retāk kā benzīnam? Traktoram jau tās daļas vairāk noslogotas. 

Ja nemaldos- Renault defaultā ir benzīnam 30k intervāls; dīzelim- 15k. Kia, Hyndai arī laikam tāpat

Un runājot ar savu Toyota servisa specu par jēgu mainīt eļļu biežāk kā tā laika noteiktie 15k- atbildēja, ka neesot vērts. Galvenais ievērot un nepārbraukt tās 15k.

Un jā, ir doma noteikto 30k vietā mainīt ik pa 15k.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , kukuruku teica:

Kur loģika? traktoram retāk kā benzīnam? Traktoram jau tās daļas vairāk noslogotas. 

Dīzelis ir eļļains pats kā degviela… benzīns ir sauss!

Un jaunie dīzeļi ir jaudīgāki un efektīvāki par benzīnniekiem jo ir vismaz pakāpi tehnoloģiski augstāki…

žēl ka VAG vairs neattīsta dīzeļa dzinējus… :(

Link to comment
Share on other sites

Fantazētāji. Citi atkal saka, ka benzīns ir slapjš un gāze sausa.

Temperatūra iekšdedzes dzinēja cilindros ir tik augsta, ka no slapjuma tur nav ne smakas jebkura veida degvielai.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

martinno
Pirms 5 minūtēm , e = d teica:

benzīns ir slapjš

 

Pēdējo reizi, kad aplējos ar to, bija gan slapjš.

  • Ļoti patīk 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

@Regisss Bez obidi - Vai Jūs strādājat Moller Audi un esat mehāniķis tur? Kad tik labi pārzināt tieši šo benzīna dzinēju? Ja ražotājs ir noteicis konkrētus intervālus, tad nav pamata domāt, kad viņš ir kļūdījies savos aprēķinos par intervāla lietderīgumu. Protams neviens neliedz mainīt bieži, brīva izvēle. Tik to lietderīgumu gan grūtāk izmērīt, pat ilgtermiņā gribu teikt nereāli. Man nav plānā braukt ar A3 vēl gadus 5. Nākamgad mainīšu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Par eļļas maiņam hz. Neesmu auto inženieris, bet ja jau ražotājs saka, ka vajag 30k km vai reizi gadā, kas nu pienāks pirmais, tad jau tā laikam arī ir ok. 30k km gadā sabraukt jau tomēr pilsētā pagrūti a pa šoseju ripināt slodze motoram relatīvi maza un mūsdienu eļļas arī nav gluži autols vai ko nu tur lēja žiguļiem. 

 

Man gan vairāk ir jautājums, kāpēc tie biežie eļļas mainītāji nemaina tik pat naski citus šķidrumus. Kad uzjautā, kad pēdējo reizi bremžu šķidrums, antifrīzs vai kārbā eļļa mainīta, tad plikšķina actiņas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , Prime teica:

Bez obidi - Vai Jūs strādājat Moller Audi un esat mehāniķis tur?

Man Moller auto lidostas džeki paši to teica! ;) tāpat kā Mūsa Motors Valmiera (VW Valmierā) servisa vadītājs ;) tā kā “bez obid”… pēc 30k km tur nav eļļa bet biezais ķīsēlis 🤪 un tad visi sūdzās ka jauniem motieriem resurss mazs!

Eļļa jāmaina pēc motorstundām un vācija motorstundas/km ir kas cits pret LV motorstundām un km ;) 

 

Pirms 1 minūtes , Kazarms teica:

30k km vai reizi gadā

VAG ir 30k vai reizi 2 gados 🤪

Pirms 2 minūtēm , Kazarms teica:

kārbā eļļa mainīta, tad plikšķina actiņas.

VAG DSG - ik pa 60k km… 

 

Pirms 2 minūtēm , Kazarms teica:

bremžu šķidrums

Reizi 3 vai 4 gados ;) 

 

Pirms 3 minūtēm , Kazarms teica:

antifrīzs

Šo jāmeklē servisa grāmatā ;) 

Link to comment
Share on other sites

Ok, šo niansi nebiju piefiksējis, ka VAG grib reizi 2 gados. Tas tiešām izklausās par retu. KIA, cik zinu ir 30k vai reizi gadā. 

 

Prieks, ka esi mainījis visus citus šķidrumus arī, bet ne visi ir tik cītīgi. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Kazarms teica:

Prieks, ka esi mainījis visus citus šķidrumus arī, bet ne visi ir tik cītīgi. 

Es ņemu 5 gadu garantiju parasti… VAG un BMW gadījumā standarta ir šķiet 2 tikai… attiecīgi nav varianti ;) 

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Regisss teica:

šiem maziem benzīnniekiem jāmaina eļļa ik pa 10k km… dīzeļiem ik pa 15k km… es abiem autiņiem mainu ik pa 15k km

pirms 1 stundas , Regisss teica:

Eļļa jāmaina pēc motorstundām

Tiesi ta, jabeidz izplatit sis zinjas ka jamaina pie xxx km un nekadi savadak. ekspluatacijas rezimi ir dazadi. tuksgaita uz vietas stavot ta ella ari nolietojas. parsvara pilseta braucot mainu no 5-7k nobrauktiem - kad paatrinoties dizelis sak nelielus dumus atstat aiz sevis  - ella esosas piedevas ir parstajusas darboties un laiks jaunai. pec nomainas atkal tirs paliek.

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Regisss teica:

pēc 30k km tur nav eļļa bet biezais ķīsēlis 🤪 un tad visi sūdzās ka jauniem motieriem resurss mazs!

Eļļa jāmaina pēc motorstundām un vācija motorstundas/km ir kas cits pret LV motorstundām un km ;)

Viennozīmīgi!

Ir ļoti liela starpība starp dzīnēju, kurš lielāko tiesu nobraukto kilometru veic tikai pa pilsētu un to, kurš ripina tikai pa šosejām.

Īpaši tas būtu jāievēlo saforsētajiem mazmotoriem zem ~1,6 litri.

Šāles smieklīgi šauras, motora apgriezieni ir lieli un slodze, kas jāiznes, arī ir liela.

Ja eļļa ir pārvērtusies par sacukurojušos zapti, tad motoram beigas jau ir saredzamas...

Link to comment
Share on other sites

Cik lieli tad ir šo saforsēto mazmotoru apgriezieni? Nu pie tiem pašiem 100kmh? Jau tuvu redlainam? Neticu.

Link to comment
Share on other sites

paskaties yt video - jaunajiem motoriem , kā jau minēja =šāles mazas,  virzuļi mazi, viegli....zirgi daudz vairāk kā vecajiem smagajiem...līdz ar to kaut biku dabū "par maz eļļlas" vai ilgstoši brauc ar vecu - pastirpināti dilst. Tam čomam, par ko rakstīju - nebija tā ka lampa iedegās, bet eļļu rija ..un pie 100k aprāva šāles. Toyota šķiet. Tur jau lampa iedegas tikai kad gaklīgi nav spiediena. 

tas ražotāja normatīvs ir tāds, ka īsti pat uz garantijas remontu nevar aizdzīt ar tekstu  - rij eļļu..

nu tipa toyotam (un daudziem citiem)  raksta var ēst līdz 1l uz1000km un ej iepūt

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

apreizini gan jau ap 2,5 - 3 k+-..bet slodze daudz lielāka tiem dzinējiem nekā bija vecajiem tāda pat tilpuma.

Link to comment
Share on other sites

martinno
Pirms 20 minūtēm , osscar teica:

nu tipa toyotam (un daudziem citiem)  raksta var ēst līdz 1l uz1000km un ej iepūt

 

Daudziem raksta, ka jāseko līdzi un pēc vajadzības jāpapildina. Daudziem ar konkrētiem tilpumiem, kā jau Tu minēji.
Jebkurā gadījumā - ražotāji paredz, ka eļļu ēdīs un to faktu pasniedz kā normālu.

Link to comment
Share on other sites

nu jā un pietiek kaut kad nepasekot, aizmirst ..ziemas aukstos rītus pastartēt uz minimumu līmeņa...un čau ilgtermiņā....

es kā sens auto braucējs ...aprautas šāles svaigiem auto  tik žiguļiem atceros un tagad jaunajām....90 -2000 tādu gadījumu savu paziņu vidū neatceros..(tajos gados šķiet tikai bmw rakstīja eļļas patēriņu) . tagad visi raksta praktiski un nenormālu max. eļļu patēriņu....

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , martinno teica:

Jebkurā gadījumā - ražotāji paredz, ka eļļu ēdīs un to faktu pasniedz kā normālu.

Man 2016.g. Passatam 2.0 tdi arī sākumā bija pat uz 15k km jāpapildina… pēc 30k km pārtāja eļļu ēst…

Iepriekšējam un aktuālam BMW vispār eļļa nezūd…

Link to comment
Share on other sites

Un vēl, long life eļļas jau pirms lietošanas ir biezākas. Tāpēc varbūt mazgudrākiem mehiem tās asociācijas ar ķīseli.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Sviests… 0w30… 5w30 biezākas par ko?!?! 🤦‍♂️

Link to comment
Share on other sites

Tikko pačekoju… man BMW 106km/h kruīzā - 1350 apgriezieni tahometrā 🤪

Ja 7tajā ātrumā tad 1750…

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , e = d teica:

Cik lieli tad ir šo saforsēto mazmotoru apgriezieni? Nu pie tiem pašiem 100kmh? Jau tuvu redlainam? Neticu.

1.4TSI - 6 ātrums, 95km/h - 2000rpm

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , e = d teica:

Cik lieli tad ir šo saforsēto mazmotoru apgriezieni? Nu pie tiem pašiem 100kmh? Jau tuvu redlainam? Neticu.

Pirms mēneša nedēļu nobraucu ar Aygo 1.0, 5 pakāpju manuālo ātrumkārbu - braucot uz 100 kmh bija ~3000 rpm.

Braukt varēja, bet sev tādu negribētu.


Braukt normālos kalnos (Grieķija) ar šamo bija smagi, pat divatā.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

versatile

A ko iesākt auto, kam nav eļļas tausta? :D

atliek uzticēties informācijai kompī.

Link to comment
Share on other sites

nu skatoties cik tas kompis  precīzs...citiem redzēts ka mēra "līki". Bet nu jā man besī šie varianti , kad nav nekāda kontrole...atceros vienu darba auto bez temp. dzes.šķidruma  rādītāja panelī..besīja - iedegas kompī uzraksts ka "silts"..ej nu zīlē - pa maz līmenis, devējs gļuko ut.t..

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , versatile teica:

eļļas tausta?

Ja Tev BMW, tad var smuki nomērīt caur kompi ;) vajag siltu motoru un taisnu vietu ;) 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , osscar teica:

atceros vienu darba auto bez temp. dzes.šķidruma  rādītāja panelī..

Un cik tādu braukā apkārt ar beigtiem termostatiem ...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pukinens
pirms 18 stundām , e = d teica:

Un vēl, long life eļļas jau pirms lietošanas ir biezākas. Tāpēc varbūt mazgudrākiem mehiem tās asociācijas ar ķīseli.

Oho, jauna Amerika ir atklāta! 👏 

Tikai mazgudrākiem forumistiem 5w30 long life ir biezāka par 5w30 not-long life...

  • Patīk 3
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

15.06.2022. , 13:30, Regisss teica:

Man Moller auto lidostas džeki paši to teica!

Viņi tak vienkārši grib papildus nopelnīt :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 49 minūtēm , ivo teica:

grib papildus nopelnīt

Papildus nopelnīt grib auto ražotāji nosakot tik lielus eļļas maiņas intervālus!

Auto motoram būs ātri kapi un tu pirksi jaunu auto.

Nu ja vēl tiem mazauto būtu lielāka eļļas litrāža karterī, tad vēl neko, bet tur knapi ja ir 3 litri eļļas...

Un vēl, pa pilsētu ļurkājot nobrauktie km jāreizina vismaz ar 1,5.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Knaabis teica:

Auto motoram būs ātri kapi

Kā tev liekas - vai tiem auto, kas pēc līzinga beigām pie mums masveidā nāk no Vācijas un vēl kalpo ilgus gadus - vai tiem eļļa ir mainīta pēc ražotāja noteiktā intervāla vai biežāk? Zinot vāciešus, varu droši apgalvot, ka viņi pedantiski ievēro ražotāja norādījumus. Un vēl - izstāsti man lūdzu, uz ko tieši ražotāji pelna, nosakot lielākus intervālus. Jo lielākajā daļā pasaules, cilvēks tāpat pēc līzinga beigām pērk jaunu auto, neatkarīgi no tā, vai ar veco ir problēmas vai nav.

Link to comment
Share on other sites

Razotājs nav ieinteresēta auto ilgmūžībā. Ja par pirmo īpašnieku vēl kkāda interese...Jo ātrāk 2. vai 3. īpašniekam auto nojuks, jo labāk. Pirks jaunu/ mazlietotu. Būs noiets. Tāpēc jau pērku lietotu auto 2, max 3 gadi ar nobraukumu 20-30 kkm (retās eļļas maiņas un servismeņu līkie pirksteļi vēl neko nav sabojājuši). Eļļu mainu reizi gadā vai ik pa 10 kkm, kas pienāk pirmais.

Link to comment
Share on other sites

Ražotāju noteiktajos eļļas maiņas intervālos jau ir iekšā visas jūsu minētās pielaides.  Gan tas, ka pilsētas nobraukums atstāj lielāku ietekmi, gan iespējamā braukšana kalnos, gan vienkārši aizmiršana par savlaicīgu eļļas maiņu. Tas viss ir ņemts vērā nosakot tos 10, 15 vai 30k intervālus. Un realitātē ielas auto šie intervāli ir noteikti ar ļoti lielu rezervi. Pārsniegums par 20-30 procentiem neko sliktu nenodarīs dzinējam un arī eļļa vēl pildīs savu funkciju. 
Bija man savā laikā iespēja pāris gadus nostrādāt faktiski blakus kabinetos ar Juri Knāķi. Viņš šīs te lietas zināja gan no praktiskās pieredzes, gan bija apmeklējis kaudzi rūpnīcu, testēšanas laboratoriju un redzējis kā (un tur ir tālu no ideāliem apstākļiem) tiek veikti dažādi eļļas ilgtspējas testi. Es pat šaubos, vai Latvijā ir kāds labāks speciālists par viņu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...