Jump to content

Pieredze: Škoda Octavia, 1.6TDI, DSG


j@nis
 Share

Recommended Posts

Par uzrāvienu man tik tiešām ir pie kājas. Pašreizējais Passāts 100km/h sasniedz kaut kādās 13s, fūres apdzīt var, man pietiek. 

 

Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

tik cik bremžu kluči/diski vienreiz nomainīti un zobsiksna

 

Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

Pagaidām gan tikai 46k jūdzes (74k km) nobraukt

Zobeni mainīji, jo laiks pagāja? Cik saprotu, šiem pie 150k km zobeni jāmaina (tātad, ja nav dīlera papīru par šo darbu, pirmais darbs kas būtu jāizdara, pērkot tos dīzeļus)

Pirms 13 minūtēm , AndrisBB teica:

Nezinu cik LV tādam ceļa nodoklis, bet UK ir necik.

Dīzelim 50 EUR apmēram, benzīnam 80 EUR. Kopumā nebūtiska summa uz pārējā fona. 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 1 minūtes , Kazarms teica:

Zobeni mainīji, jo laiks pagāja?

Jā, pēc 5 gadi braukšanas. Jūdžu ziņā arī laikam bij tuvu, jo katrā vietā jau saka savādāk. Nevarēju izdomāt, mainīt vai nē, jo te jau diezgan dārgs tas pasākums (ap 400gbp laikam bija, kopā ar visu ikgadējo servisu sanāca lētāk), bet nu lai mierīgāks prāts nomainīju.

 

Pirms 3 minūtēm , Kazarms teica:

Dīzelim 50 EUR apmēram, benzīnam 80 EUR. Kopumā nebūtiska summa uz pārējā fona. 

UK, jau parasti laikam grozās ap 200 - 250, tāka relatīvi būtiska summa, ja ņem 5 gadu garumā.

Visulaiku gribu nopirkt kautko citu, bet tagad ar visām cenām, laikam sanāks vēl vismaz kādus 2 gadus braukt :D

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

UK, jau parasti laikam grozās ap 200 - 250, tāka relatīvi būtiska summa, ja ņem 5 gadu garumā.

Tieši tādēļ es skatos uz mazlietotiem relatīvi mazlitrāžas aparātiem. Tam pašam visu mīlētajam V70 2.4 D5, atkarībā no gada nodoklis ir ap 200 EUR. Nu un visas pārējās izmaksas (detaļu cenas, servisa cenas utt.) ir augstākas, jo nobraukums jau arī ir 300-400k km, kad viņš nonāk te ar "tikko no Vācijas". 

Cik pašķirstīju katalogu, detaļas šitiem  <5 gadi Golfveidīgajiem ir lētākas nekā manam 25gadīgajam Passātam.   

Un arī ir apnicis pašam skrūvēt ikdienas braucamo, jo vecās misenes Rīgas servisi ņem nelabprāt un darba izmaksas dēļ visām ierūsējušajām skrūvēm ir augstākas. 

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Kazarms teica:

kādam ir ideja par reālo patēriņu tam 1.4TSI?

image.png.e7ba604daa74c32660283fd67e19fa84.png

Jāpiebilst, ka pārsvarā sanāk braukšana ārpus pilsētas un patīk braukt ekonomiski, parasti kruīzā uz 95km/h.

Iepriekš darba auto bija līdzīgs, bet ar 1.5TSI motoru un ACT (kas atslēdz 2 cilindrus pie mazas slodzes), tam patēriņš pie līdzīga braukšanas stila bija ap 5.3l/100km.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Daiļais teica:

braucot pa LV, 6.pārnesumā neslēdzu

Kas šie pa jokiem?! Kādēļ neslēdz 6. pārnesumā 😳


no kurienes jūs tos datus ņemat?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Daiļais
Pirms 1 minūtes , Regisss teica:

Kas šie pa jokiem?! Kādēļ neslēdz 6. pārnesumā 😳


no kurienes jūs tos datus ņemat?

Pārāk zemi dzinēja apgriezieni, braucot ar atļauto braukšanas ātrumu, nedomāju, ka tas nāk par labu dzinējam. Dati ir no s p r i t m o n i t o r aplikācijas. Tajā var ievadīt visus ar auto ekspluatāciju saistītos izdevumus, vēsturi, elemantu maiņas intervāliem utt.

Link to comment
Share on other sites

Es arī savu dīzeļhlamu 6.neslēdzu un nav vairs praktiski problēmu ar EGR. Ja lika sestajā, tad ik pa 3-4 mēnešiem sāka mest check engine un bija jātīra kvēps no tā recirkulācijas vārsta.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Cik apgriezienu ir tiem mazajiem dīzeļiem 6. pārnesumā pie 105-106 km/h?

Link to comment
Share on other sites

martinno
pirms 2 stundām , Kazarms teica:

KASKO šādas klases auto

 

200-300€ robežās.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Viņiem jau optimālais diapazons arī ir starp 1800 - 2000.

Tiklīdz iet augstāk, tā arī patēriņš kāpj.

Zem 1500 jau sāk mocīties.

Link to comment
Share on other sites

Mani 2 centi:
Man ir Octavia 1.9 TDI, patēriņš uz šosejas 4.5 - 5.5 l/100km pie ātrumiem (80 - 120 km/h). Pilsētā patēriņš 5.5 - 6.5 l/100km. Pēc jūsu dotajiem datiem, izskatās, ka patēriņš nav diži lielāks par 1.6 dīzeli.

Link to comment
Share on other sites

Paldies par to, ko esat šeit sarakstījuši! Ir bildīte drusku skaidrāka. 

Pirms 2 minūtēm , TOoMoOT teica:

Man ir Octavia 1.9 TDI, [..] izskatās, ka patēriņš nav diži lielāks par 1.6 dīzeli.

1.9TDI beidzās ap 2010.gadu. Tik vecu autiņu principā šobrīd neskatu, rūsa, neprognozējami remonti utt. viss tas pats, kas jau esošajam, tikai potenciāli dārgāk un vēl nezināmi. Bet 2.0 TDI Motori Oktāvijām otrreizējā tirgū ir reti sastopami un kas ir - tie ir tik pliki, ka pat aizmugurējie logi ar airiem, par citām komforta fīčām nerunājot. 

 

Citādi, skaidrs, ka dīzelis ēd mazāk, tikai vienāda vecuma, cenas un komplektācijas mašīnām nāk līdzi 2-4x lielāks nobraukums, kas ir tajās robežās, kad obligāti jāmaina siksnas (ja nav reāls dīlera papīrs, ka tas ir darīts) un jācer, ka turbīna,  EGR, DPF, sprauslas, sūknis utt. nodzīvos tam auto pie manis paredzētos 100-150k km bez dižām problēmām.  

Un tieši par to man ir baža. Īpaši ja komplektā ar DSG, par kuru viedokļi dalās. Nu tipo, ilgtermiņā labāk ieleju litru divus vairāk degvielā 40-80k noskrējušai mašīnai nekā nodarbojos ar nopietnu remontu pēc pāris gadiem 150-200k noskrējušai mašīnai. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man ir 2016.g. Passat B8 2.0 TDI 190zs 6pk. slapjā DSG... jau nobraukti 105k km...

visos ārzemju ceļojumos, gan ziemā, gan vasarā vidējais 5.2-5.4 (rietumos braucot 130-150km/h)... pa retam pavelkot...

Ja brauc uz Tallinu vai pa EE, tad sanāk ap 5.0 vai zem... tikko bijām pa EE un tad vidējais sanāca ap 4.7... pilsētā grūti komentēt... viss atkarīgs no kājas smaguma... Ikdienā ārpus pilsētas kruīzā lieku ~105-106km/h

Pirms gada nedaudz "nočipoju" to slapjo DSG lai atsaucīgāka un prognozējamāka un nav tas "rāviens"... tas ir ka ir maksimāli augstākais pārnesums pilsētā... un tad kad iemin... tad pauze... tad nomet vairākus robus lejā un rāviens un buksē... tagad šis ir mazāk un kārba jau laicīgāk pārslēdzas zemāk... līdzīgi kā BMW 8pk ZF kārbas...

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 18 minūtēm , Kazarms teica:

Īpaši ja komplektā ar DSG, par kuru viedokļi dalās.

Tas viens no iemesliem kapēc gribu nomainīt braucamo, tā manuālā kārba jau apnikusi. Nu vēl gribās universāli.

Oktāvija itkā OK, bet nu tāda vairāk uz 'lēto' pusi salonā, Golfs tomēr daudz patīkamāks.

Ja Golfa vietā ņemtu kādu citu VAG universāli (iepriekšējo modeli), tad drīzāk ņemtu Seat Leon. Šīgada/pagāšgada modelim Leona hečbeks ir smukāks un universālis ne visai, kamēr Oktāvijai otrādāk.

 

 

Viens liels mīnus tam 1.6TDI ir ka viņš ilgi silst, kamēr nebrauc vismaz 10 min, tikmēr nekas tur neuzsilst. Ziemā var nosalt, it īpaši ja pa taisno iebrauc korķī. 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Vienam un tam pašam VAG modelim mazie motori arī parasti nāk ar 'torsion beam', kamēr lielākie ar 'multi-link'. Velns viņ zin kā tur latviski viņus sauc. Otrajam patīkamāka braukšana.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Tā viņu arī sauc. Torsions.

Protams, ka pilnīga neatkarīgā piekare ir foršāk, bet tur ir arī vairāk ko izgrabināt un ikdienas mašīnai tās atšķirības nav tik ļoti jūtamas. Ir braukts ar abiem variantiem pa Rīgu. Kamēr tā nav pilnīgi cietā balka, ir ok.  

Pirms 12 minūtēm , AndrisBB teica:

tā manuālā kārba jau apnikusi.

Man arī gribās tomēr automātu. Bet, ja patrāpīsies labs eksemplārs ar manuāli, ņems to. Nav man tā pilsētbraukšana tik daudz, varu arī paštepselēt. 

Link to comment
Share on other sites

Ja kādam ir interese varu padalīties pieredzē ar 2019. gada Audi A3 Sportback 1,5 benzīnu ar DSG7. 

Link to comment
Share on other sites

kukuruku

To Kazarms:

Un kāpēc ne jaunu gāzenvāgenu?

Pats sākotnēji skatījos uz kaut ko ~5gadīgu (a-ļa Kia Ceed), beigās nonācu pie jauna Renault Captur LPG. Galu galā garantija tomēr ir kaut ko vērta. Un man plānotais nobraukums arī līdz 20k gadā.

(vēl rūpnīcas LPG ir Clio, un Dacia...) Vēl fofāgenam ir kaut kādas versijas ar CNG, bet nu ņemot vērā uzpildes iespējas neizklausās nopietni.

1. Ar gāzi braucu jau gadus >15, pa lielam citu veidu pat īsti neizskatīju (degvielas izmaksas- pagājušā gada vasarā rēķināju, ka benzīnnieks sanāks savus 500 eur gadā vairāk kā LPG) Capturs šobrīd ēd ap 7-7,5/100. Arī ar 3-4 rumpjiem iekšā un velkot 100-110 uz trases

2. Jā, 1,0 motors, bet ja reiz dīleri piedāvā piepirkt pagarinātu garantiju līdz 150-200k km- varbūt nav tik traki. Standartā 100k km/5g garantija. Ceru, ka biežāk pamainot eļļu kādus 150k novilks.

3. Ja jau skaties uz golfu- izmēra ziņā Captur varētu būt variants. Bet nu aizmugurē vietas pamaz...

4. Manuālā 6pak kārba- nu pa pilsētu štepselēšanās besī. Un salīdzinoši īss 1,2 p. Ar veco Toyotu 1,6 5pk kārbu cita lieta... Bet nu LPG versijai tomātu nepiedāvā.

5. Dinamika- protams, gribētos niknāku, bet ja salīdzina ar 1,6 Auris un 1,8 Corolla Verso- +/- tāpat. Apdzīt fūres nav problēma. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Prime teica:

Ja kādam ir interese varu padalīties pieredzē ar 2019. gada Audi A3 Sportback 1,5 benzīnu ar DSG7. 

Padalies! ;)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 46 minūtēm , kukuruku teica:

To Kazarms:

Un kāpēc ne jaunu gāzenvāgenu?

Šo es arī cilāju galvā, tikai ar to jauno pieejamību šobrīd ir kā ir, bet iespējams pielauzīšu sevi uz jaunu. Ar mazlietotu VAGu ir diezgan viegli - aizstaigā pie Mollera, noskaiti peso un savāc mašīnu. Uz vietas parasti kaut kas jēdzīgs ir.

CNG negribu, pašlaik gan tieši pie mājas ir retā vieta, kur to var iepūst, bet tas pārskatāmā nākotnē mainīsies. :D 

 

3) Es skatos uz Golfa klases universāli ne hečbeku. Vajag tomēr to normālo bagažnieku, kur var ielādēt bērnu ratus un visu pārējo drazu bez tetra spēlēšanas. Nav nekas pret citām markām, šķiet Megani neesmu paskatījies. Kia Ceed SW nepaspēju noķert labi nopakotu ar 1.5 benzīnu.

2) Tamdēļ es skatījos jauno Dacia Jogger. Ar to litru viņš visticamāk ir galīgs mironis, kaut visādi citādi man patīk. Žēl ka nav ielikuši savu 1.3, kas parasti ir citos biki lielākajos (aļa Megane) Renaultos un iet adekvāti. Capturā gan jau ar to litru arī pietiek, vismaz Clio noteikti pietika. 

4) Par kārbu, forši ja automāts, ja ne, pārdzīvos. Braucu ikdienā ar motociklu ar super īsu 6 robu kārbu. Esošajam Passātam arī nav super gara. Un pa pilsētu jau tās braukšanas maz. Sieva uzstāj uz manuāli, tā kā tur vismaz nebūs jāskaidrojas :D 

 

Toyotām jau arī tie atmosfēriskie motori ir diezgan miroņi, cik ir pabraukāts, gan ar 1.6, gan 1.8. Vienīgi C-HR kaut kā pārsteidzoši labi skrien, bet tur atkal man beņķis ir līdz zemei un galam un i tad vēl galva griestos. 

pirms 1 stundas , Prime teica:

Ja kādam ir interese varu padalīties pieredzē ar 2019. gada Audi A3 Sportback 1,5 benzīnu ar DSG7. 

Jā, padalies. Motors vismaz ir tas pats, kas biku jaunākos Golfos. :) 

 

Link to comment
Share on other sites

kukuruku

Njā, ja uzstādījums uz universāli- tad Capturs garām. Tas bagāžnieks šķiet pat mazāks kā Aurim (mk1). Vienīgi tas ka dubultā grīda. Bet nu mums bija uzstādījums ka pietiek divvietīgs drapaks ar lielu bagāžnieku. Vienā salonā uzreiz ieteica bulku vāģi :)

Nu varbūt Dusters? Bet nu arī nekāds mega bagāžnieks nav. Ar litrīgo gāzenieku testu pabraucu (pilsētā), baigais nīkulis nelikās, bet Capturs ņiprāks. Bet nu kārba tāpat īsa.

Laikam jau citu motoru, kā Renault litrīgais, ar dzimto LPG nemaz šobrīd nav.

Pret fofāgena mazmotoriem man laikam aizspriedumi, no vairākiem ir dzirdēti stāsti par mazajiem benzīnniekiem, kam zem 100k klaņi izlien.

Ne jau velti laikam Seats mazajiem pagājšgad deva 50-70k garantiju...

Jaunu piejamība- nu jā, bēdīgi. Pats pasūtīju augustā, atbrauca februārī.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
pirms 3 stundām , Kazarms teica:

Vajag tomēr to normālo bagažnieku

Superb hetcham ir lielaax par vairumu SUV un pat dazhu labu, itkaa pilnizmeera, universaali,

toties aizmugures logs nav muuzham aiz.irsts

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , dzincha teica:

Par to ka tie vagi smirdēja gadiem ilgi

būsim godīgi... nekas tur nesmirdēja... bija krāpšanās ar datiem... bet nekas nesmirdēja... un dēļ jeņķu politika norāvās ne tikai VAG, bet arī BMW un Mersis...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Visi to darīja, tik VAG pirmais uzrāvās, tapēc arī vislielākā brēka.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Zaļierasti ar izdomātām prasībām kā biznesu žņaudz kā var un rezultātā iegūst šmaukšanos kā privātā, tā arī industriālā līmenī. Tas arī viss.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , MartiniB teica:

Superb hetcham

Superbs jau nav arī gluži kompaktklases mašīna un ne Superbu, ne Passātu negribu atļauties.  :) 

Tagadējam Passat sedanam arī pēc litriem bagažnieks liels, principā pietiek. Parastajam Golfam ir litrus 100 mazāks, variantam litrus 150 lielāks par Passatu. 

Skatījos gan arī Octāvijas hečus, bet tie praktiski otrreizējā tirgū nav normālos komplektos un ar zemiem (reāliem) nobraukumiem. 

 

Par dīzeļgeitu. Nu es nez, pat ar visvairāk sašmauktajiem rādītājiem tas dīzelis smird mazāk nekā pēc kaut kādu DPF likvidētāju apmeklējuma, kas šķiet šajos platuma grādos daudziem ir "must have", jo CSDD nejēdz to pārbaudīt un stulbie inženieri tikai traucē motoram strādāt. Nu jā, tas arī ir vēl viens iemesls kāpēc meklēju autiņu ar nelielu nobraukumu un vēl ar garantiju vai tikko pēc garantijas. Tad visticamāk viss, kam tur ir jābūt, būs uz vietas. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

renault capture - loku bremzes 2022 ? nopietni ?

Link to comment
Share on other sites

Tak viņiem visiem tur ir loki aizmugurē. Arī mazajiem VAGiem aizmugurē ir barabani. Elektroautiņiem arī liek, tipo mazāka apkope kā diskiem vajadzīga. 

Link to comment
Share on other sites

Vēl jau diskiem aizmugurē mēdz būt (vai pat vienmēr ir) rocenei papildus suports vai pat loka bremze, klāt pie pamatdiska

Loģiski, ka lētākam, vienkāršākam auto ražotājs uz kaut ko taupa.

pirms 18 stundām , AndrisBB teica:

Viens liels mīnus tam 1.6TDI ir ka viņš ilgi silst, kamēr nebrauc vismaz 10 min, tikmēr nekas tur neuzsilst. Ziemā var nosalt, it īpaši ja pa taisno iebrauc korķī. 

Tas jau visiem modernajiem, efektīvajiem dīzeļiem. Jāskatās, vai nav kāda ziemeļu paka, ar piesildīšanu (vai kaut kas tur bija). Nē, tas nav webasto vai tml., bet tas pie mums arī nebūtu par skādi.

Ja apsildāmie beņķi un stūre, tad arī var iztikt.

Link to comment
Share on other sites

nosalt mazākais, viņiem pēc tam aizsalst logi no iekšpuses un no ārpuses.. (sniegs pie kājām, mitrums salonā, elpo aukstā auto..utt.t.) ...un nenāk vaļā ilgi...labi ja ir priekš. stikla apsilde...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , osscar teica:

aizsalst logi no iekšpuses

Mitrums salonā - īsu pārbraucienu problēma!

 

Nopērkam kaķa tualetes silikona granulas (~5,- eur), ieberam elpojoša materiāla maisā un paliekam zem sēdekļa.

Tas savāks visu lieko mitrumu un logi neaizsals no iekšpuses.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, ju teica:

Vēl jau diskiem aizmugurē mēdz būt (vai pat vienmēr ir) rocenei papildus suports vai pat loka bremze, klāt pie pamatdiska

Nav vienmēr. VAGiem tipiski ir ar gliemezi uz to pašu supportu. Sistēma nav slikta, bet visu laiku jāseko līdzi vadīklu stāvoklim, kas nav tik kritiski, ja rocene uz lokiem. 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Ja pirktu universāli, tad ņemtu drīzāk Leon, nevis Golfu. Izskatās mazliet labāk.

Golfam tas ekrāns baigi zemu, ja izmanto navigāciju, tad ļoti neērti un nākas likt telefonu uz paneļa.

Seatam piespraud Android auto un var arī kautko redzēt :D

 

Link to comment
Share on other sites

Nu tad tā:

A3 Sportback 1,5 benzīns 2019 gada maija izlaidums.

Ņēmu svaigu Moller Audi lidosta.

3 gadu laikā bijuši 3 servisa apmeklējumi - standarti, kas pienākās.

Problēmu nav bijis līdz pat šim pavasarim (problēma vēl joprojām, bet netraucē), Kaut kas sāka grabēt aizmugurējā piekarē, tieši pārbraucot guļošos policistus, skaņa kā skārdu locītu. Hz kas tas ir. Bet nu kaut kad aizvedīšu uz servisu.

 

Motors manā skatījumā labs(nereizi nav bijis jaudas trūkums jūtams), bet kas pārsteidz ka rij eļļu, jo no paša sākuma, pēc Audi teikta normāli, ka uz 30k jāpielej kāds litriņš. DSG kārba arī atsaucīga, raiti bez rāvieniem parslēdzas.

Salons ir ok, gana plasš mazai bundžai. Ērti braukt 3iem + 4kājainais Vācu aitu suns.

Bagāžnieks, nu tāds so so, mierīgi ielien 9-10 (15kg) granulu maisi.

Besī 2 lietas. Rocene, kas ir poga un start/stop poga (visu laiku jāatslēdz).

Laba skaņas sistēma jau no bāzes versijas, bet apdalīta, nav supports ne andrītim, ne ābolam( extra naudiņa un ir suppports)

Bāka 50l ar manu braukšanas stilu ikdienā pietiek ap 850 km. Garākos braucienos pa šoseju esmu izvilcis ar bāku ap 960 km.

 

Pirms A3 iegādes, veicu testa braucienus ar BMW 118, VW Golf, Škoda Octavia, Toyota Avensis( visi bija 2019 gada izlaidumi). Dinamikas un komforta dēļ izvēlējos A3

 

Ja nu kādi vēl papildu jautājumi, tad droši jautājiet.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...