Jump to content

Pieredze: Škoda Octavia, 1.6TDI, DSG


j@nis
 Share

Recommended Posts

 

Labs vakars!

Pagājušā gada sākumā jautāju par ~10 gadus vecu "citronu", nu prasības laikam bik kāpušas un interesē atsauksmes / pieredze / dzirdētās problēmas ar 

 

Škoda Octavia, 1.6TDI, DSG, universālis, A7 paaudze no 2013 līdz 2015. gadam!

 

skoda_octavia_2013_combi_4712_1.jpg.fd0ca5f9e1319fd136a57cfa7d0b99be.jpg

 

Ir izmalts Youtube, bet labprāt dzirdzētu arī kādu vietējo pieredzi ar minēto auto - kas labs, kas ne pārāk, ar kādiem remontiem jārēķinās??

 

Paldies!

 

 

Labots - j@nis
Link to comment
Share on other sites

Bij tāds pats Golfs ar 1.6TDI. Nav tas jaudīgākais braucamais, drošivien, ja pirktu atkal dīzeli, tad labāk ņemtu 2.0. Neizskatās ka tagad liela starpība cenā būtu.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bija iespēja izbraukt ar to 1,6TDI..nu jā, nav tā ka sēdeklī spiestu, bet kaut cik jau paātrinās! tas 2,0TDI nav ar līdzīgām problēmām kā VW Touran izmantotie?

Link to comment
Share on other sites

cik esi prasiigs un cimperliigs?

labas atsauksmes par Škodu raksta tie, kuri ieprieksh lietojushi vecaaku Skodu vai Ladu

jaa, reizi gadaa, imetot ~6 kKm liikuminju pa Eiropu, auto priecee paar paareem,

bet ikdiena tiek vadiita Riigaa, kur neaarsteejama ritoshaas grabeeshana kaitina nemitiigi :(


cik noprotu taa ir visas Volswagen grupas vadliinija
ekonomeet uz visa un pielietot pashirstoshus materiaalus
milziigie Diizelgeitas sodi tagad jaaapmaksaa lietotaajiem


var paschirtiit:
https://www.briskoda.net/forums/topic/461037-problem-with-rear-calipers/?do=findComment&comment=5174469

https://www.briskoda.net/forums/topic/410523-rattles-vibrations-mediocre-handling-questionable-paintwork-and-other-general-negativity/?tab=comments#comment-4707765

https://www.drive2.ru/r/skoda/superb/480808189562978872/


p.s.
kamdeelj traktoru?
ar 1.4 TSI ACT 150ps var huligaaneet, mani tas izbriiniija ne pa jokam :)
bet bija iespeeja atziimeet 2.0 TSI 220ps, bez 4x4 ir pat par niknu

 

Link to comment
Share on other sites

Ir, jau 3 gadus, bet iepriekšējā versija. 2.0 TDI. Sūdīga virsbūve kā jau lielai daļai mūsdienās, pārējais +/- ok. Dzendzele skrien patīkami!

Link to comment
Share on other sites

* gribējās ekonomisku dzinēju(esošais 1,3 automāts ēd 10-11l uz simtu)

* pamatā pārvietošanās pa Rīgu, dažas reizes pa uz laukiem! ar iepriekšējo 11gados nobraukti 180tūkstoši(daļēji 1mā punkta dēļ)

* patīk milzīgais bagāžnieks, simpātiska āriene un tīri ok aprīkojums, baida remonti..

Link to comment
Share on other sites

Golfs ar 1.6 patereja apmeram 4 - 5l uz sosejas, ja braucu relativi lielus gabalus (500 - 600km), tad 3.5l. Pa pilsetu tikunta turejas ap 7. Domaju ka Octavija iniversalis jutami lielaks (aerodinamiski), smagaks + ar automatu pateres vairak.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

nu ja iesien priekšā braucošai mašīnai trosē, tad būs tie 3.5l darbinot motoru, lai salonā pūš siltu gaisu

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, tomaatmaize teica:

Nu, nu...

Kad brauc uz sosejas stabili uz 110 km/h (70mph), tad ta ari kompis rada, neko neizdomaju. Ja brauc mazliet virs atljauta (75 - 80mph),  tad paceljas ap 4 litri, mazliet vairak.

Nav jau ipashi daudz ko darit vienam braucot taisni bez piemremzesanas un apstasanas 200 - 300 km no vietas, tad var ari petit cik degviela tiek patereta un kur ir zemakais paterins.

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Tā varētu būt, f10 BMW 2 litru dizelim braucot 500km arī ir kaut kādi 4.8 litri pa maģistrāli neskrienot, manuprāt man vēl kaut kur bilde no borta kompja , 2 litru cc VW ir 5.5 l

Ja brauc 120+ tad situācija krasi mainās

Labots - Zin...
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kopš kura laika kādam auto kompja rādījums atbilst reālajam patēriņam?? Neesmu vēl savā garajā mūžā tādu redzējis.

 

pirms 1 stundas , AndrisBB teica:

braucot taisni bez piemremzesanas un apstasanas 200 - 300 km no vietas

Nopietni?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , ridao teica:

Nopietni?

Kas tur nenopietns? Uz jaungadu braucu no Bristoles uz Mancesteru un otra diena atpakal, katra virziena 300km. Reali taisna soseja, tik mazliet nakas piebremzeties, kad brauc caur Birmingemai.

Pec 3 nedeljam brauksu uz Briseli, katra virziena ap 500 - 600km (atkariba ka brauc), atkal taisna soseja, apstaties sanak tik pie tunjelja , lai tiktu uz vilciena.

 

Tas vai kompis rada pareizi vai nepareizi nezinu, bet nedomaju ka tur kada butiska kljuda. Nu pienjemsim,ka patere 4.5l, lietas butibau jau tas nemaina. Brauksu gan ar citu mashinu, tapec nesanaks nomerit.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2019.01.10. , 00:00, j@nis teica:

2,0TDI nav ar līdzīgām problēmām kā VW Touran izmantotie?

Iesaku papētīt cik vw ir 2.0 l tdi motoru veidu, izpēti plusus un mīnusus tad uzzināt kāds ir konkrētā auto. Nezinu, kā ir Škodai, bet Pasatiem ir vienkārši axrenetj cik daudz modifikācijas.

To kompja patēriņa rādījumus uztveru tīri simboliski. Reiz nobraucu līdz paziņojumam bite tanken, uzpildījos un aizlaidu uz Klaipēdu. Atbraucu atkal bite tanken. Kompis rādīja 6,5l/100km, tik ielietajam degvielas daudzumam reāli bij jābeidzas ātrāk pie tāda patēriņa. Uzmetu ciparus uz kalkulātora un sanāca ap 5,5l. Protams tas viss ir aptuveni, bet nu tomēr tuvāk īstenībai. Vispār jau patēriņu reāli nomērīt ir grūti, pat vienā un tajā paša ceļa posmā pie dažādiem laikapstākļiem rādītāji var būtiski atšķirties.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Untitled.thumb.png.9e26efc28850bd3a39074d12d96c4f4d.png

 

Varbūt kādam pieredze ar DQ200 sērijas DSG kārbām? Esot sausās 2sajūgu kārbas, sākumā esot masveidā mirušas nost, bet ar 14` gadu it kā esot OK!

Cik saprotu, ar Škodām te neviens nebrauc, ne?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , Murlo teica:

Ja mira sausās dsg, tad kāpēc gribi riskēt?

Jo vēlāk problēmas ir novērstas un esot OK..

Link to comment
Share on other sites

Un rūsas burbuls 1eur izmērā uz arkas un baģenes vāka bija jau 3 gadā uzpūties. 

Ruslans skodu arī nesmādē- yeti pēc 4 gadiem sliekšņi jāmetina...

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , j@nis teica:

Jo vēlāk problēmas ir novērstas un esot OK..

ko tad jautā, ja nākamajā teikumā apgalvo, ka viss ir Ock!

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , j@nis teica:

Jo vēlāk problēmas ir novērstas un esot OK..

Jā, agrāk DSG mira jau garantijas laikā. Tagad šie gļuki ir novērsti, kādus 150 - 200 kkm izvelk. :) Pēc tam remonts pa ~3k EUR. Tā kā domā pats. 

(Visi mani paziņas, kam ir lietoti auto ar DSG to ir labojuši.)

Link to comment
Share on other sites

Nu man tūlīt tūlīt būs maģiskie 200k uz tāfeles, paskatīsimies vai dsg sabruks lupatàs... 

Link to comment
Share on other sites

Simts punkti Tavai DSG vāks, visas pazīmes - 200k un esi Ronalda paziņa. 

1 stundu atpakaļ, Ronalds teica:

(Visi mani paziņas, kam ir lietoti auto ar DSG to ir labojuš

 

  • Atbalstu 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Ronalds teica:

Pēc tam remonts pa ~3k EUR.

Kā tādas summas var sanākt, ja kantoris, kas viņas remontē raksta:

DSG-7 ātrumkārbai:
– ātrumkārbas demontāža/ montāža – 130.00
– restaurēts dubultmasas spararats – 220.00 vai jauns dubultmasas spararats ~400.00- 700.00
– sajūga komplekts – 400.00 – 450.00
– sajūga maiņa – 50.00
– ātrumkārbas adoptācija – 50.00

Kopējās izmaksas: līdz 900.00 EUR ar restaurētu spararatu vai līdz 1380.00 EUR ar jaunu spararatu.

Labots - j@nis
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , j@nis teica:

– sajūga maiņa – 50.00

Oho!

DSG kārbai ir divi sajūgi un lai viņus nomainītu čut ne visa kārba jāizjauc! Tur vajag speciālus instrumentus, lai saliktu atpakaļ. Gribu redzēt kantori kas to pa 50 eur dara! 

Bez tam DSG ir daudzi citi defekti, ne tikai sajūgs! Aprautas vārpstu sēžas dēl tā ka ieķīlē gultņi nepietiekamas eļļošanas dēļ. Beigts diferenciālis, gļukojoša mehatronika  (elektromagnētiski vārsti, kas vada kārbu) dēļ skaidām eļļā kas no slīdoša sajūga radušās. 


Pirms 1 minūtes , Zin... teica:

Speciāli nofilmesu 200k brīdi

Tu tiešām domā ka visas precīzi pie 200k nobirst? Moš tev pie 220 vai 250kkm nobirs. :D

Link to comment
Share on other sites

Pa lielam laicīgi jāmaina eļļa :)))


Bet jā, mehatronika ir tā kas birst ja birst visbiežāk

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Ronalds teica:

Moš tev pie 220 vai 250kkm nobirs.

Man gan liekas ka pie 250k mašīna jau tuvojas categorijai šrots un DSG remontēt tur nav ekonomiski pamatoti jebkurā gadījumā.

Ja vien tas nav kautkāds interesants eksemplārs. Bet kautkāda Škoda Octāvija? tur jau ir beigas jebkurā gadījumā.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Apskatot mobile.de, tur ir diezgan daudz Oktāvijas ar DSG un nobraukumu pat 400k.

Maz ticams ka vācieši remontē DSG pie tik liela nobraukuma.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

Man gan liekas ka pie 250k mašīna jau tuvojas categorijai šrots

 

Skatos sen LV neesi bijis.... Pie mums 90% auto ir reālais nobraukums virs 200kkm.

 

Pirms 12 minūtēm , Zin... teica:

Pa lielam laicīgi jāmaina eļļa :)))

 

Ļoti no svara ir pa kurieni brauc. Ja pa šoseju kur kārba reti pārslēdzas, tas ir viens, bet ja mīcās pa lielpilsētas korķiem, kur kārba visu laiku slēgājas - tas ir pavisam cits. 

Pa lielam resurss būtu nevis pēc km, bet gan pēc pārslēgšanās reizēm jāskaita.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , AndrisBB teica:

Man gan liekas ka pie 250k mašīna jau tuvojas categorijai šrots un

Nez, mašīnai 6 gadi, vnk daudz sanāk braukt.... Vēl vecums neliek manīt (3 reiz nosplaujos)

 

Pirms 3 minūtēm , Ronalds teica:

Ļoti no svara ir pa kurieni brauc. Ja pa šoseju kur kārba reti pārslēdzas, tas ir viens, bet ja mīcās pa lielpilsētas korķiem, kur kārba visu laiku slēgājas - tas ir pavisam cits. 

Nu kā to ņem, uz šosejas bieži ieslēdzas "coasting function" , ik tieši, kad ir pīķa stundās un ātrāk par 90km/h nevar pabraukt tā kā karbai ir ko nonemties tāpat tādās situācijās

Link to comment
Share on other sites

Pirms 37 minūtēm , Ronalds teica:

 

 

Pa lielam resurss  nevis pēc km, bet gan pēc pārslēgšanās reizēm jāskaita.

Neapšaubāmi pilnīgi pareizi. 

Link to comment
Share on other sites

2019.01.11. , 10:09, Zin... teica:

2 litru cc VW ir 5.5 l

Šodien lidostu braucu 80km

15474050437072068987485657111126.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

1.6 tdi BlueMotion - 4.2l, apmēram pusi nobraucot pa pilsetu. Tāka uz motorveja - 3.5l nav nekas īpašs.

 

 

IMG_20190113_201253.jpg

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Slidenā Bremze (Bremzis)
pirms 2 stundām , Tuubijs teica:

Nopērkam Audi 100 ar gāzi un aizmirstam par visādām DSG kārbu problēmām :)

Kraties tālāk savā Audi 100 :) 

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Pacels augšā šito ten, par cik tēma apmēram tādi pati. 

Ir pienācis tas brīdis, kad esošajam autiņam salabo 1 lietu un 2 pēc mēneša vietā un 600k km tomēr liek par sevi manīt. :D Parēķinot līzinga maksājums sanāk lētāk kā čakars ar remontiem un atteikumu rītā pirms braukšanas uz darbu.

Skatos relatīvi mazlietota līdz 5 gadus veca Golfa/Oktāvijas/Leona universāļa virzienā no dīleru plačiem (cena +/- 15k). Dīlot ar "tikko no vācijas" Rumbulas variantiem negribu, jo ar autiņu paredzēts nobraukt 100-150k km un 5-7 gadus. Pārsvarā braucam brīvdienās, pa pilsētu sagādē un arī pa laikam uz darbu Rīgā. Gadā saskrien 15-20k km.  

Tāpēc ir radušies pāris jautājumi - 

1)Pārsvarā visi ir 1.6TDI 85kW vai 1.4TSI 92kW motori. Benzīnniekiem nobraukumi parasti mazi, tur viss ok, bet ir jēga skatīties uz tiem dīzeļiem ar 150k km? 1.6TDI + 6 ātrumu manuālās kārbas Oktāvijas potenciāli ir Beļģijas takši vai īres mašīnas, jo gadā TA gājuši 2x un braukuši 30k km. 

2)r kādam ir ideja par reālo patēriņu tam 1.4TSI? It kā internetos raksta par 5.5l/100km kā reālo kombinētajā ciklā. Ražotājs, protams, raksta kaut ko <5l/100km kas ir neticami. Par dinamiku diži neinteresē, pašlaik braucu ar 1.6 atmosfērisko Passātu.

3)Pirms zvanos apdrošinātājiem, cik apmēram varētu būt KASKO šādas klases auto? Nu tur kategorijā 50, 250 un 500 EUR.  

 

 

4) DSG vs. Manuālis? Ir jēga uz DSG pie 100k km skatīties? 

Ā, un drīkst ieteikt arī citas markas, varbūt esmu palaidis kaut ko garām. Nu ikurāt, no 1.0-1.2 motoriem gan gribas izvairīties. 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Man ir Golfs ar to 1.6TDI (tas ar 103 - 108Zs, kā nu kur raksta). Vecāks gan par 5 gadi, 2016. gada. 

Pa 5 gadi ko viņš man ir, nekādas problēmas nav bijušas, tik cik bremžu kluči/diski vienreiz nomainīti un zobsiksna, vairāk nekas nav darīts.

Nav nekāds ātrais, var teikt diezgan lēns. Bet tanī pašā laikā arī degvielu ne velna neēd, tādā ikdienas braukāšanā ap 5 - 6 l/100. Pa šoseju ja lēnā garā brauc, nu tā ap 60mph, tad nokrītas līdz pat 3.5l. Vidēji uz šosejas teiktu ka kādi 4.5 - 5 varbūt, ja brauc tā ap 70mph+ (110 - 120km/h). Man 5 ātrumu kārba, pie 70+ jau sāk apgriezieni iet ārpus optimālā, ja būtu 6 ātrumu kārba, tad ganjau ēstu mazāk. 

Visādi citādi nekādas problēmas ar to motoru nav novērotas. Pagaidām gan tikai 46k jūdzes (74k km) nobraukti, varbūt vēlāk kautkas sāks iet greizi.

 

Nezinu cik LV tādam ceļa nodoklis, bet UK ir necik. Tāka kad paņem kopā ar mazo degvielas patēriņu, tad kopumā diezgan lēts braucamais sanāk.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...