Jump to content

Mazda3 "rullē" ar derīgu apskati!


Knaabis
 Share

Recommended Posts

superKrona

Nu apskate pirms 10 mēnešiem un diez vai kādam patiktu rūsas daudzuma mērīšana zem spahteļkārtas, tas par rakstu.

Par ideju, pat ja katru stundu ietu apskati, diez vai nogarantēs tev tā apskate visus defektus (jo starp apskatēm var kaut kas saplīst, ko sasist utt.). Nāksies vien pašam sekot tehniskajam stāvoklim un pieņemt lēmumu par drošu dalību satiksmē, jo avāriju gadījumā pēdējais, uz ko skatās, ir uzlīme.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ne, nu es jau neko, bet varētu kaut kur apskatīties statistiku, cik avāriju, cietušo, bojāgājušo ir dēļ auto tehniskā stāvokļa (lisās dauņu riepas neapskatīsim, jo tūlīt pēc apskates samainīt goda lieta)  un cik citu iemeslu dēļ. Neesmu pret apskatēm, bet kad sākas šitās hu...iņas...

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu vot brauc pa zemesceļa spoguļledu 2006. gada mazda 3 ar izrūsējušu grīdu, ar 5mm ziemas riepām, kas ražotas 2015. gadā, ātrums 55km/h. Grāvis.

Ko rakstīt statistikā?

Riepas labas vai jau vairs nē? Ātrums par lielu vai tomēr ok? Ceļu uzturētājs, kas brauc paceltu šķūri un sāli kaisa tik pāris reizes pie mīnus 10 - labs džeks vai ar izteiktām homoseksuālām novirzēm?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , versatile teica:

Ko rakstīt statistikā?

Piekrītu. Statistika varbūt nerādīs patieso ainu gluži. Bet izrūsējušā grīda (tehniskais stāvoklis) jau nu toč nebūs iemesls punktam "grāvis". Ja nu tik izrūsējusi, ka kājas ar naglotiem zābakiem izlien ārā, aizķeras un mašīnu sanes.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 42 minūtēm , versatile teica:

Ko rakstīt statistikā?

ceļa apstākļiem neatbilstošs braukšanas ātrums.

 

bet par video nebrīnos. savulaik mazdas pārejniekam skatē dziļdomīgi pabakstīja caurumus sliekšņos un ielika viennieku.... arkas toļi bija jau taisītas, toļi ne.

Link to comment
Share on other sites

BET ja jau auto NEVAR pacelt uz pacēlāja, jo sliekšņi sastāv tikai no putām!!!

Vai jau ar TO nepietiek, ka no šī verķa pat labas naglas nesanāk, kur nu vēl lietot tādu ceļu satiksmē.

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu TA šim bija jānofeilo, tas ir skaidrs.

Es vairāk par to, ka statistikā jau tagad visi iespējamie iemesli figurē kā neatbilstošs braukšanas ātrums. Arī, ja pa A2 šoseju, braucot pa melno ledu uz 40km/h, saslīdētu, tieši tas būtu avārijas iemesls - nevis tas, ka valsts nozīmes autoceļiem būtu jābūt preventīvi apstrādātiem ar pretslīdes materiāliem, kas melnā ledus veidošanos stipri samazina. Jā, ar sāli nokaisītiem.

Link to comment
Share on other sites

Lai aizklapē Visu slaveno Ogres staciju, kur par attiecīgu žūksni var tehnisko iziet ar jebkuru hlamu.

Link to comment
Share on other sites

Nu nesakiet, ka esmu piekasīgs, bet cik avārijas ir notikušas tādēļ, ka sliekšņi sastāv no putām? Nu tā godīgi. Nu tak visiem radu, paziņu, paziņu paziņu u.t.t. lokā notiek (nu pasarg dievs, bet notiek) negadījumi. Var kāds nosaukt kaut vienu, kur pie vainas bija auto tehniskais stāvoklis? Teikšu kā ir. Es nevaru. Kādu 35 gadu garumā. Nē, nu saprotams, ka nav īsti pareizi braukt ar putu virsbūvi, bet kad uz šī rēķina sāk vaimanāt par tipa nepietiekami piekasīgām apskatēm (ne šajā tēmā, bet vispār).

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Stasss teica:

Lai aizklapē Visu slaveno Ogres staciju, kur par attiecīgu žūksni var tehnisko iziet ar jebkuru hlamu.

Ko nu muldi, tur jā 3 gadus tā drāž pa katru sīkumu, ka cilvēki uz Rīgas CSDD brauc! Piesienas pilnīgi ne par ko!

Link to comment
Share on other sites

Varbūt arī ir maz avārīju notikušas ar auto, kuriem sliekšņi sastāv no putām, TAČU tehniskās apskates uzlīmei vajadzētu būt kā garantam, ka auto tiešām ir tehniskā kārtībā!

Ja jau sliekšņi ir no putām, tad jau arī no lonžeroniem arī nekas nav pāri palicis, lai gan tie ir no biežāka bleķa.

Un ja kādam pretim braucošajam šādam lūznim kāda no piekares svirām atdalās un negrib atlikušo mūža daļu pavadīt kopā ar lonžeronu, ko tad?

Pretim braucošais auto kļūst nevadāms...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Jurkins teica:

Nu nesakiet, ka esmu piekasīgs, bet cik avārijas ir notikušas tādēļ, ka sliekšņi sastāv no putām? 

 

Tad kad Tevi tavā putu vāģī samīcīs kotletē, tad būs skaidrs, ka varbūt nevajag ar putu vāģiem vizināties.


Pirms 5 minūtēm , jema teica:

Ko nu muldi, tur jā 3 gadus tā drāž pa katru sīkumu, ka cilvēki uz Rīgas CSDD brauc! Piesienas pilnīgi ne par ko!

 

Sorry, bet Ogres Csdd izsenis ir bijusi slavena ar šo lietu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

TA jau skatās ne tik vien lai citus neapdraudi, bet lai pats ar galā veiksmīgi nonāc plus/mīnus.

Šitāds autiņš tak uz pusēm var kādā lielākā bedrē pārlūzt.

 

Link to comment
Share on other sites

Nē, veči sorry, jūs tagad izejat uz galējībām (es arī ?). Varat nosaukt sev zināmu gadījumu, kad tieši auto tehniskais stāvoklis bija iemesls negadījumam? Es pilnīgi godīgi nevaru atcerēties nevienu. Nu nevienu. Viss kas, bet tikai ne tas Varbūt atmiņa slikta, biezpiens jāēd ?.

 

p.s. lai gan kas zin, līdz šim nebija, bet, jo jaunāks autiņš jo plānāki bleķi jo mazāk (nemaz) cinka  jo ātrāk pūst. Gan jau būs tāds gadījums (melnais humors).

Link to comment
Share on other sites

Pirms 56 minūtēm , versatile teica:

statistikā jau tagad visi iespējamie iemesli figurē kā neatbilstošs braukšanas ātrums

Nu ir jau ar. Es ar saviem 90+ jūtos kā pamuļķis uz ceļa, visi iet garām kā stāvošam, neskatoties ne uz kādiem laikapstākļiem.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , __Igors teica:

bet kādas ir avārijas sekas putu auto

Vēlreiz! Vari minēt vienu konkrētu piemēru? Nevari. Tāpēc ka nav nemaz uz ceļa TĀDU BRIESMĪGU PUTU auto!

Tagad šausmu stāstiem vajadzēja birt kā pārpilnības raga.

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Mazdām vispār vajadzēja anulēt sertifikāciju par to ka tādus sūdus ražo.

Link to comment
Share on other sites

Vistrakākie ir tie, kas nesen tiesības ieguvuši, mainoties saķerei, pilnīgs čau. A nu pārējais - auto ir, ziemas riepas ar, kas man te pa kājām maisās...

 

Bet putas pašas par sevi nevar izraisīt ceļa negadījumu, svarīgs ir automašīnas kopējais tehniskais stāvoklis, noteikumu ievērošana un vadītāja smadzenes.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 17 minūtēm , aoma teica:

Nu ir jau ar. Es ar saviem 90+ jūtos kā pamuļķis uz ceļa, visi iet garām kā stāvošam, neskatoties ne uz kādiem laikapstākļiem. 

Atkarīgs no ceļa posma un auto.

Kad pierodi pie viena konkrēta auto un brauc pēc izjūtas, neskatoties uz spidometru, tad, pārsežōties citā, gadās pārsteigumi. Ja ar vienu mašīnu jūties drošs līdz 100-110, tad ar citu tādas pašas sajūtas ir pie 130-140. Ar vēl citu auto apdzenot 160 atskrien tik ātri, ka jāsāk raustīties.

Vakar vakarā no Liepājas, tai pat laikā, bija ļoti patīkami braukt uz 80, ceļš sūdīgs, retā reize, kad prieks, ka fūre pa priekšu. Parēķināju laika ieguvumu un nolēmu nestresot par dzīšanu. Starp citu, dzina stipri nedaudzi.

Link to comment
Share on other sites

^ bet nedrīkst ta, mūsu valstī nav bāņu. Mans neļaiķa tēvs nobrauca 60 gadus pie stūres bez avārijām, un viens no viņa teicieniem bija tāds:

dēls, brauc, ievērojot noteikumus, bet neaizmirsti, kā citi tos var nezināt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , __Igors teica:

bet kādas ir avārijas sekas putu auto

Putas tak mīkstas ?  Ko var ņaudēt, jūs visi braucat ar autiņiem ideālā kārtībā, katru desmitdaļu milimetra riepu protektorā kontrolējiet un atgāzēs CO regulāri servisā čekojat? Mazums, kas autiņam sarūsējis, vai tapēc uzreiz braucamais jāliek pie stūra.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , versatile teica:

Man mācīja, ka varu braukt, kā vien vēlos, kamēr tas netraucē citus.

Tu jau mums īpašs, grūd, kamēr maciņš atļauj, tikai nekļūsti par slepkavu.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu tā domāšana tieši to arī paredz.

Par slepkavu var kļūt arī ar atļauto ātrumu un auto tikko no salona.


psc.

Link to comment
Share on other sites

Ņu ņu. Lielāko daļu autoskolu vajadzētu likvidēt dēļ nekompetentiem instruktoriem, kas zaļknābjiem visādas muļķības samāca.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 4 minūtēm , aoma teica:

Lielāko daļu autoskolu vajadzētu likvidēt dēļ nekompetentiem instruktoriem

Ik pa laikam resertifikācija un CSDD inspektoru klātbūtne braukšanas nodarbībās - palīdzētu. Kopumā, piekrītu. Nedrīkst mācīt eksāmenam, ir jāmāca satiksmei - palaist, iekļauties, utt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pīce. Esmu autovadītājs ar gandrīz 40 gadu stāžu. Vienreiz viens gudris nonesa no ceļa (biju uz mototocikla), ilgāku laiku nevarēju piedalīties ceļu satiksmē, kad atgriezos - šausmas, vienkārši šausmas, bet nu neko, ievēroju noteikumus, acis pakausī, un braucu.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Tieši tā. Svarīgi ir lasīt satiksmi, cik nu iespējams. Citreiz ar pakausi jūti, ka kāds tūlīt griezīsies, nerādot pagriezienu vai pārkārtosies pēdējā brīdī, utt.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , versatile teica:

pa zemesceļa spoguļledu 2006. gada mazda 3 ar izrūsējušu grīdu, ar 5mm ziemas riepām, kas ražotas 2015. gadā, ātrums 55km/h. Grāvis.

Te nebus noteicosais mm un gads.

Viena otra 3gadiga riepa bus ar mikstaku gumiju par paris menesus vai gadu vecu un ledum pie mm PO. Ir reals piemers, 9gadigai riepai gumija tikpat miksta ka vienai otrai kura vel veikala plaukta stav, labi, mm ~6 vairs un katrai pa ~5 sjipi pazudusi tik., bet nemaina faktu.

 

Vai ari neko nejedzu, nu davai kurs ir to gumiju palicis zem mikroskopa, kas vinai tur "sudigaks" palicis pat, ja gumija loti, nu loti miksta. Varbut kads zin, reali interese tiesam, varbut tad manus uzskatus pamainiis ;) 

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 2 minūtēm , kicker teica:

Te nebus noteicosais mm un gads.

Nu par to jau stāsts. Nav vienas lietas, ko ierakstīt statistikā. Iespējams, tas pats šoferis tais pašos apstākļos ar radzēm izbrauktu ok arī lielākā ātrumā, iespējams, tas apts šoferis vēl pēc 3 gadiem un lielākas pieredzes savāktos tai pašā situācijā - piemērs bija tikai kā ilustrācija tam, ka ir lērums faktoru, ar kuriem jārēķinās katram vadītājam un negadījuma iespēja pastāv vienmēr. Nesavāksi statistiku, cik gadījumos vainīgas lisas riepas, cik gadījumos problēma bija nodilušos bremžu klučos, un cik - logu slotiņu taupīšanā.

Link to comment
Share on other sites

Ja starplika starp stūri un sēdekli laba, tad jutīs jebkuras riepas, kā tās turās uz ceļa. Pilnīgi pofig kādas riepas, vienkārši jāmāk braukt. Tie, kuri braukuši krievulaikos, kad faktiski vispār ziemas riepu nebija zin par ko es stāstu. Es nekādā gadijumā nesaku, ka vajag braukt ar liselīn riepām, bet nu teikt, ka riepas ir pats galvenais arī nav taisnība. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Esmu neskaitāmas reizes bļāvis savā dzīvē šoferiem, ar kuriem nejūtu drošu braukšanu. Lielāko ties tāpēc ka viņi negaida situāciju, kad citi satiksmes dalībnieki, var izdarīt ko nepareizu manevru. Un tāpat neskaitāmi ir teikuši, cik droši ir braukt ar mani..Tāpēc labs šoferis ir tas, kuram ir labs "čujs un njuhs" uz notiekošo, lai kāda tā mašīna arī nebūtu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Didzis teica:

, kuri braukuši krievulaikos, kad faktiski vispār ziemas riepu nebija 

Tad nebija vasaras riepu. Bija vissezonas. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , e = d teica:

Tad nebija vasaras riepu. Bija vissezonas. 

Lai kādas arī nebūtu, bija prastas, cietas. Un ar kamerām, kas visu drošības pakāpi vēl vairāk samazina.

Link to comment
Share on other sites

PlayingTheSaint

vienā vietā ES, man patīk tie štati, kur vispār nav skates un var braukt ar tādiem aparātiem, kādi roadkillā redzami

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , Stasss teica:

Un ar kamerām, kas visu drošības pakāpi vēl vairāk samazina.

Tās nu gan ir muļķības. Kamera, ja vien nesprāgst pati riepa, samazina strauju spiediena samazināšanos, sadauzot disku, vai kā savādāk traumējot hermetizāciju starp riepu un "feļļu".

Bezkamerenes vienkārši izmaksā lētāk.

Link to comment
Share on other sites

Tur tā lieta, ka sprāgšanas iespēja ir stipri lielāka.

Un ja tā būtu, vai tiešām mēs mūsdienās brauktu tikai ar bezkamerām?

Un par to ka bezkamera lētāk izmaksā, arī šaubos.

Labots - Stasss
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...