Jump to content

Volvo V50 2,4 D5 atsauksmes.


Cappuccino
 Share

Recommended Posts

Sveiki visiem. Ir doma par auto maiņu un "iekritis acīs" ir tieši šis Volvo modelis - V50 2.4 D5 dīzelis. Zinu ka nevajadzētu ņemt  1,6D un 2.0d jo tie nav pašu Volvo dzinēji.

Varbūt kāds var padalīties ar savu pieredzi par šo auto ar konkrēto 2,4 D5 modifikāciju? Būtu pateicīgs. 

Labots - Cappuccino
Link to comment
Share on other sites

Zem 60 vispār neko nevajadzētu ņemt, es kā trīs Volvo īpašnieks varu ieteikt?


Volvo reti kurā servisā var salabot , specifiska mašīna.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , jema teica:

Volvo reti kurā servisā var salabot , specifiska mašīna.

cik nu specifiska, bet tās detaļas gan ir šausmas - katra detaļa ir vairākos variantos. pa lielam, lai nopirktu pareizo detaļu, jāņem vecā nost un ar to jādodas uz bodi. 

  • Kādas šausmas! 2
Link to comment
Share on other sites

Ar detaļām viss ir ok, bet elektroniku gan var Pilnvērtīgi nolasīt tikai ar Volvo Vida un arī tad tas viss vēl jāmāk saprast un iztulkot. Labi ka tagad ir pieejami kreisie adapteri, bet viņi maz kam viņi ir.

Link to comment
Share on other sites

Cappuccino
1 stundu atpakaļ, e = d teica:

Dīzeļus drīz pilsētās aizliegs.

Pa lielam aizliegumi attiecas tikai uz pašiem pilsētas centriem un kamēr līdz mums nonāks šādi likumi, domāju paies vismaz apm. gadi 10.

Bija doma par benzīnu, bet neko sakarīgu nevaru iedomāties, pagaidām. Arī auto tirgus mums specifisks, 70% tikai dīzeļauto.

 


1 stundu atpakaļ, raivix95 teica:

Tikai V70, ja gribi universāli, bet negribi AWD

V70 liekas pārāk robusts.


pirms 1 stundas , jema teica:

Zem 60 vispār neko nevajadzētu ņemt, es kā trīs Volvo īpašnieks varu ieteikt?

 

 

Volvo reti kurā servisā var salabot , specifiska mašīna.

 

Vai tik traki? Nav jau kkāds Infiniti vai Ssang Yong, ...Volvo diezgan populārs auto pie mums :)

Link to comment
Share on other sites

Dīzelim būs baigais noskrējiens, un līdz ar to visas sāpīgas problēmas ?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , Cappuccino teica:

Nav jau kkāds Infiniti 

Neticēsi, ar to ir vieglāk! Jā detaļas ir dārgākas un jāpērk no USA?

Link to comment
Share on other sites

Volvo ir bez gala krutas mašīnas, ja nav bojātas, pērkot tikai uz pilno pārbaudi MMR, savadak var dabūt krutas galvassāpes!

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
pirms 1 stundas , e = d teica:

Dīzeļus drīz pilsētās aizliegs.

Latvijā tas būs, kad cirvja kātam lapas sāks plaukt ......

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Saki ko gribi, bet SAABs ir labāks :D

Labots - Zoom
  • Haha 2
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002
pirms 6 stundām , Cappuccino teica:

Sveiki visiem. Ir doma par auto maiņu un "iekritis acīs" ir tieši šis Volvo modelis - V50 2.4 D5 dīzelis. Zinu ka nevajadzētu ņemt  1,6D un 2.0d jo tie nav pašu Volvo dzinēji.

Varbūt kāds var padalīties ar savu pieredzi par šo auto ar konkrēto 2,4 D5 modifikāciju? Būtu pateicīgs. 

 

mašīnai nav nekādas vainas-tikai vajag nopirkt nenobrauktu.

Link to comment
Share on other sites

tehno-mans

Kāda vella pēc jāpērk dīzeļus?? Kas tiem cilvēkiem nav kārtībā?? Patīk salt? (Ir redzēti kadri cimdos grozam stūri).
Jā ok - pilsētā (kkādā itālijā), kur maza vēja pretestība autiņam - tur ekanomisks, bet  100km/h + īsti nesaskatu kkādu ekonomīju ar kkādiem 1.4T vai 1.6T benzīniekiem vai citiem dažiem atmosfēriskajiem. Tas viss, lai ietaupītu 1L uz 100km, bet salt? c`on??!!!! Ap 2 euro samaksāt vairāk, lai aizbrauktu kkur ziemā kā cilvēks?? Un tad vēl jaunākajiem modeļiem adblue? Itkā sīkums naudā, bet to neviens nerēķina. Kur nu vēl ja uznāks aukstā ziema un aizsals/sasals vai kādi citi remonti?

Runājot par volvo. Taspats 2.4 benzīns (140hp) ir viens no ļoti retajiem atmosfēriskajiem benzīniekiem, kas "augsti" čipojas. Respektīvi +30Zs/15nm, kas to S40/V50 kuzavu padara pietiekami spriganu, jebšu vienlīdzīgu ar D5 tajā.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , tehno-mans teica:

Kāda vella pēc jāpērk dīzeļus?? 

Te nu pilnīgi piekrītu.

Ja grib pi$t centu, tad benzīnnieks ar LPG ieliks jebkuram dīzelim vienos vārtos. UN remonti/apkopes būs lētākas. Pirkt vecu dīzeli - tā ir loterija ar tikai tukšām lozēm. 

 

p.s. Braucu ar LPG (Subaru Outback '15).

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Re kur labs - Bi-Fuel LPG

http://www.auto-abc.lv/volvo-v70/v209-2004

Bi-Fuel CNG - jāpārliek uz LPG

 

specializējušies pārveidot CNG uz LPG

www.autogaze.lv/index.php/item/deglava-autocentrs.html

Ieguvums - vairāk vietas balonam un motors labāk piemērots gāzei.

"LPG balons ar 70l tilpumu lieliski ieguļas vecā balona vietā, un to pārklāj oriģinālais Volvo pārsegs, kurš pasargās viņu no netīrumiem un akmeņiem. Reduktors un degvielas maģistrāļu caurules arī neder. Pozitīvais ir tas, ka dabasgāzes automobiļi ir izgatavoti rūpnīcā un viņu dzinēji ( virzuļu grupa, dzinēja galva) ir piemēroti autogāzei. Noslēgumā pārbūvi jāreģistrē CSDD un jābrauc. Mums pārbūvē ir bijuši VW, Volvo, Fiat, Opel un Mercedes automobiļi."

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Raimonds1 teica:

"LPG balons ar 70l tilpumu lieliski ieguļas vecā balona vietā

Nu gan ir ar ko lielīties...

Man Outback rezerves riteņa vietā 80 l  balons.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Cappuccino
1 stundu atpakaļ, tehno-mans teica:

Kāda vella pēc jāpērk dīzeļus?? Kas tiem cilvēkiem nav kārtībā?? Patīk salt?

 

Nav tik traki ar to salšanu dīzeļos. Man iepriekš bija benzīns, iekāpjot aukstā auto pie entajiem mīnusiem, rokas salst tieši tā pat kā dīzelī. Vainīgs nebūs degvielas veids, bet gan ādas apšuvuma stūre. Tgd gadu ripinos ar dīzeli, aukstuma periodā neizjūtu nekādu būtisku atšķirību.

 

1 stundu atpakaļ, tehno-mans teica:

Runājot par volvo. Taspats 2.4 benzīns (140hp)

Jā, benzīns ir labs, atkrīt vairākas problēmas, kas var uzrasties ja brauc ar dīzeļauto, bet tas patēriņš... Volvo V50 ar to 2,4 benzīnu vidēji ēd 8,5l/100, bet dīzelis 2,4 D5 6,3l/100 kombinētajā ciklā, un dīzelis pa 40 ponijiem jaudīgāks. "Gāzes plīti" gan negribas. 

Bija arī doma par benzīnu, bet neviens modelis ar sakarīgu benzīna dzinēju, labu komplektāciju un needot entos litrus, pagaidām nenāk prātā. Tie kuriem ir sakarīgi benzīna dzinēji, ēd spaiņiem degvielas. Tāpēc dīzelis! 

Link to comment
Share on other sites

Nu 9-5 2.0t pilsētā ēd ap 13 litriem, ja biežāk stāv korķos, tad rāda virs 15l. Pa šoseju mierīgi ap 7, ja raustīgāk brauc (apdzen utt), tad ap 8l. Te ir arī jāskatās cik daudz brauc un kur brauc. Ja dzīvo ārpus pilsētas un dienā kā minimums jānobrauc virs 100km, tad labākais būtu dīzelis ar rokas kārbu. Ieliec 5. ātrumā un mierīgi ripini savus daudz desmitus kilometru. Ja dzīvo pilsētā un reti no tās izbrauc, tad pēc manām domām īstais būs benzīns ar automātu. Sēžot korķos visu laiku nebūs jāspaida sajūgs un jāštepselē 1-2-1-2-3-1 utt. Nu un benzīns, lai būtu tīrāks gaiss+nebūtu "stāvošo dīzeļu problēmas".

Link to comment
Share on other sites

intervall

Dažs labs laikam ir redzējis tikai vecu dīzeli un to pašu vag.

Pašam pēdējie 3 auto ir dīzeļi un nevienā nav nācies salt. Saab 9-3, Alfa Romeo un tagadējā Saab 9-5 ķīselī siltums salonā parādās pēc aptuveni 2-3 min brauciena, auto tukšgaitā nesildu. Itāļu brīnums tikai braucot mēdza atdzist pat ar jaunu termostatu, bet salt nenācās ne reizi!

Par konkrēto Volgo, nu no Volvo tur tikai nosaukums, te tiešām jāpiekrīt, ka jāņem jebkurš virs "60".

Draugam ir ar 2.0D, galīgi nesaista, salons nekāds-lēts, vietas maz. Šiem arī patīk rūsēt, salīdzinot ar s60 vai v70. Par dzinēju gan jāpiekrīt, ka 2.4 D5 ir īstais, kurš jāņem.

Link to comment
Share on other sites

Mūsdienu dīzeļiem parasti ir avtonomkas. Tiesa viņiem vadības bloks ir tā ieprogrammēts, ka viņa strādā tikai tad, kad motors strādā, 

 

2.4 d5 - tas gadījumā nav tas leģendārais motors, kur plīstot agregātu siksnai viņas atliekas tiek ierautas zem vāka, pie zobsiksnas kura arī plīst ar visām izrietošajām sekām.

 

Link to comment
Share on other sites

intervall
Pirms 1 minūtes , Ronalds teica:

2.4 d5 - tas gadījumā nav tas leģendārais motors, kur plīstot agregātu siksnai viņas atliekas tiek ierautas zem vāka, pie zobsiksnas kura arī plīst ar visām izrietošajām sekām.

Vismaz s60 un v70 tāda lieta pastāv, ja vīlē santīmu.

Link to comment
Share on other sites

Un pat ja nevīlē. Attāls rada gabals divus motorus šādi nomainīja. Vismaz otrajā reizē bija neliels defekts kloķenes skriemeļa gumijai dēļ kā praktiski jauna agregātu siksna pārtrūka. (servisā nepamanīja skriemeļa defektu un to nenomainīja, kad siksnas mainīja) 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...