Jump to content

Vectra B salona apsilde


Ronalds
 Share

Recommended Posts

Opel vectra b, 1999 gads, 2.5 v6 motors x25xe motors, ar klimatkontroli - slikti silda salonu. Nav tā, ka pilnīgi nav siltuma, bet pūš knapi remdenu gaisu.

Pečkas radiators ir nomainīts. Ja salona ventilators strādā uz lieliem apgriezieniem, tad salona radiatora ieejošā truba karsta, bet izejošā auksta. Sanāk ka nav caurplūdes. 

Ir vārsts, kas atslēdz caurplūdi uz salona radiatoru, ja nevajag apkuri, bet kondicionēšanu. Bet viņš pirms pāris gadiem ir mainīts - tecēja. Vēl lasīju krievu forumos ka šiem auto mēdz būt papildus elektrisks sūknis kas dzen dzesēšanas šķidrumu uz salona radiatoru. 

Bet nevaru atrast vai manam auto tāds ir. It kā atrodoties zem dzesēšanas šķidruma bačoka. Bet tur klāt tikt nevar daudz ko neizjaucot un paskatīties dabā nesanāks.  

Jautājums moš var aizņemties kādu rezerves daļu katalogu (bez autodata)? 

Vai moš kādam jau ir kāds katalogs un var paskatīties vai opelim ar vin W0L0JBF35X1118918 ir papildus dzesēšanas šķidruma sūknis? 

 

Ziema būs un baigi negribās salt...  

 

Link to comment
Share on other sites

Atgaisoju pēc instrukcijas. Uzbraucam uz kalniņa lai auto purns pacelts un pagāzējam. Nelīdzēja.

Potenciāli varētu būt tas papildus sūknis nosprādzis. Bet te jautājums vai manam auto tāds ir... 

Vai arī vārsts ieēdies.... 

Link to comment
Share on other sites

@ju Nesen.

Problēma ir faktā ka nav pietiekama caurplūde caur salona pečku. Ja uzliek klimatā minimālu gaisa plūsmu - pūš karstu. Ja uzliek uz max, tad aukstu.... 

Link to comment
Share on other sites

ar "mainīto" pečkas radiatori jebkad ir bijis silti?

"mainītais" ir par 7 eur vai Nissens / Behr ?

no dzinēja puses atvienojot šļaukas var mēģināt 'iepūst" saprast cik viņam pretestība ir.

laigan v6 varbūt nekam netiek klāt.

pēčkai diagnostikas funkcijas nav? kā audi, no paneļa ekrāna ar pogu kombināciju menu?

varbūt ūdens sūknim plastmasas lāpstiņas pusnokritušas plūsmas nav vispār nekr īsti.

vai kāds vārsts tomēr ciet. 

 

nu norajut vienu, tad otru trubu tīri uzskatāmi būtu jābūt redzamam vai spiediens pienāk kas nāk laukā.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Usins teica:

ar "mainīto" pečkas radiatori jebkad ir bijis silti?

Mainīju vasarā - tad nebija aktuāli un arī nevarēja pārbaudīt. Un kāpēc mainītais pēdiņās - es pats viņu nopirku un nomainīju! 

Pirms 2 minūtēm , Usins teica:

laigan v6 varbūt nekam netiek klāt

Tieši tā - es tur rokas iebāzt nevaru.... 

 

Pirms 3 minūtēm , Usins teica:

arbūt ūdens sūknim plastmasas lāpstiņas pusnokritušas plūsmas nav vispār nekr īsti.

Tikko jauns ūdens sūknis tika uzlikts. 


Pirms 3 minūtēm , Usins teica:

pēc radiatora mainīšanas varbūt bijis uzpildīts ar purva ūdeni?

Vai ne..... ;) 

Pirms 2 minūtēm , abi teica:

Tur var būt viss pēc kārtas sākot ar puspavērtu termostatu un tekošu sistēmu

Tikko biju servisā, sūces tika novērstas. Labāk nepalika!

 

Jautājums vai manam auto ir papildus sūknis uz petčku. Ja ir, tad pa 90% vainīgais būs rokā! 

Link to comment
Share on other sites

Interesanti. Minētajam dzinējam (x25xe) ir auxilary ūdens sūknis, BET tikai priekš Omegas, nevis Vectras. Vectrām tas štrunts ir tikai 1,7 dīzeļiem, vismaz pēc katalogiem. 

Tā uz bobi izmest 70-100€ nebūtu prātīgi, es teiktu, ka nav daudz varianti - jauc ārā un skaties pats vai ir.

 

EDIT:

Ja tas ko līdz te vari apskatīt shēmu, tevi interesē tas verķis virs 8.

http://catcar.info/opel/?lang=en&l=bWFya2E9PVZYfHxzdD09NTB8fG1vZGVsdHlwZT09Vjk0fHxtY29kZT09VlhNfHxsYW5nPT1HQnx8c3RzPT17IjEwIjoiTW9kZWwiLCIyMCI6IlZhdXhoYWxsICBPTUVHQS1CICggMTk5NCAtICAyMDAzKSIsIjQwIjoiRiBDT09MSU5HIiwiNTAiOiIzMC5YMjVYRVtMODBdLFkyNlNFW0xZOV0sWDMwWEVbTDgxXSxZMzJTRVtMQTNdIEVOR0lORVMifXx8c2NvZGU9PUZ8fHNzY29kZT09fHxtbmNvZGU9PTEzfHxzbW5jb2RlPT0xfHxpa2V5PT02

Labots - ruukjis
Link to comment
Share on other sites

Nē, pēc tās shēmas mani interesē verķis ar numuru  29. 

Un jā, šī shēma ir priekš Omegas...  

Link to comment
Share on other sites

Es teiktu, ka visticamāk pečkas radiatorā gaisa burbulis. Daudzām mašīnām gumijas trubā uz pečkas radiatoru ir atgaisošanas vārsts - ievulkanizēts uzgrieznis, kurā ieskrūvēta skrūvīte. Un ne velti, jo tas ir trubas augstākajā punktā un es nezinu kā var auto purnu tik augstu pacelt, lai tur ietecētu dzeses šķidrums.

Otra versija, ka sūdīgs radiators (brāķis, liela caurplūdes pretestība), jo ar šo radiatoru nekad nav bijis silts.

Link to comment
Share on other sites

šitāds joks autoparka citronam berlingo. bija arī gaiss iekšā, pamīcīja trubas, itkā labāk, bet nu normāli pečka nepūš. šķiet, ka kolēģis jau ar roku atmetis viņam. domājams, ka kaut kur burbulis ir, bet nu izspaidīt nesanāk.

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , Ronalds teica:

Bet nevaru atrast vai manam auto tāds ir. It kā atrodoties zem dzesēšanas šķidruma bačoka. Bet tur klāt tikt nevar daudz ko neizjaucot un paskatīties dabā nesanāks.

 

Mazu usb kameriņu (endoskops) nevar iebāzt un apstīties?

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Jā, usb kameriņa varētu derēt. Bet man nav... 

 

Palaidu tādu softeli kā GM Global EPC. Tur meklēšana pēc vin numura. Iekš rezerves daļu saraksta šāda detaļa (Papildus ūdens sūknis) ir.... Neorģinālais ap 60 eur - tā kā nav tik traki. 

 

Bet moš var kāds var aizlienēt endoskopu - gribētos tomēr dabā pārliecināties.

Link to comment
Share on other sites

pirms 15 stundām , AlCohol teica:

šitāds joks autoparka citronam berlingo. bija arī gaiss iekšā, pamīcīja trubas, itkā labāk, bet nu normāli pečka nepūš. šķiet, ka kolēģis jau ar roku atmetis viņam. domājams, ka kaut kur burbulis ir, bet nu izspaidīt nesanāk.

 

Berlingo  (pieņemu, ka arī Vektrai varētu būt līdzīgi) caurules uz pečkas radiatoru atrodas augstāk par izplešanās trauku, kurā tiek liets antifrīzs, tāpēc, atskrūvējot to atgaisošanas nipelīti, gaisu ārā dabūt īsti nemaz nevar. Servisa manuālī ir minēts, ka dīleri izmanto speciālu pagarinājuma trubu ar piltuvi, bet to mājas apstākļos var viegli izgatavot pats. Pieclitrīgajam  plastmasas ūdens bačokam nogriež dibenu,  mazliet ar nazi pielīdzina kakliņa vītni, lai pasētu iekšā ieliešanas traukā/nelītu garām, un lej pilnu. Tad secībā no zemākā uz augstāko izlaiž caur  atgaisošanas vārstiem gaisu  (berlingo viens ir arī termostatā), uzsilda motoru,  kamēr sāk strādāt radiatora ventilators, izspaida trubas,  kamēr augšā vairs nenāk burbuļi,  nosmeļ nost lieko, un done.  

Labots - Notfound
gramatika, btw
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , Notfound teica:

pieņemu, ka arī Vektrai varētu būt līdzīgi)

Nē, vektrai caurules uz petčkas radiatoru ir zemāk.

Link to comment
Share on other sites

2018.12.11. , 12:50, Usins teica:

pēc radiatora mainīšanas varbūt bijis uzpildīts ar purva ūdeni?

Ja nopietnāk - sistēma ir izskalota kaut kad? Ja nav, iespējams, ka draza ir tikusi jaunajā radiatorā un daļēji aizsitusi ciet. Es savam Subāram pirms pečkas radiatora maiņas kārtīgi izskaloju sistēmu - tur tāda žļurga iznāca ārā...

 

pirms 4 stundām , Ronalds teica:

Bet moš var kāds var aizlienēt endoskopu - gribētos tomēr dabā pārliecināties.

Varu. Ar 5m (laikam) kabeli un gaismiņu galā. Parastais USB.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Ronalds teica:

Nē, vektrai caurules uz petčkas radiatoru ir zemāk.

 

Ja tā, tad vairs paliek tikai 2 vietas, kur suns ierakts:

1. Sūdīgs radiators. Noņemt trubas un pārbaudīt caurplūdi.

2. Papildus sūknis. Ja tāds Tavam auto ir. Pārbaudīt vai darbojas, varbūt vienkārši vads nokritis, drošinātājs pārdedzis.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
pirms 2 stundām , Ronalds teica:

Nē, vektrai caurules uz petčkas radiatoru ir zemāk.

Es šajā totalizatorā arī lieku, ka siltummainis (radiators) ir mēsls. Ja nopirki lētāko pieejamo, tad vēl vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , _dunduks_ teica:

ka siltummainis (radiators) ir mēsls.

Un kāpēc tad truba pa kuru uz radiatoru padod dzesēšanas šķidrumu ir karsta, bet truba pa kuru šķidrums tek prom no pečkas radiatora ir auksta?  ;) 

 

Te būs vai nu papildus sūknis vai vārsts, kurš atslēdz pečkas radiatoru, kad nevajag apkuri, bet dzesēšanu. Tāds vārsts man 100% ir.  (Vārsts iestrēdzis un never vaļā šķidruma plūsmu uz petčku) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc tu izslēdz iespēju ka problēma ir paša radiatora caurplūdes spējā? 

Link to comment
Share on other sites

Tāpēc ka radiators nosacīti jauns. Un viņa trubiņu diametrs tāds pats kā vecajam. 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Nu kāds jau minēja, ka tads sūknis Vectrai nav aprīkojumā (ja ir, tad jau varbūtība ir cita).

Neesmu redzējis baigi daudz to vārstu, bet cik redzēts, tad cik nu redzēti, tad tie ir on/off režīms. Šaubos, vai tie var iesprūst pusatvērtā stāvoklī.

Bet radiators gan var būt taisīts Sahārai. Caurulītes mazākas un arī skaitā mazāk, ūdes plūmsas pretestība lielāka, nu un nesilda tas radiators. Bet to jau pie maiņas vajadzētu pamanīt, kas jaunais ir acīm redami vieglāks.


Pirms 1 minūtes , Ronalds teica:

Un viņa trubiņu diametrs tāds pats kā vecajam.

Ne jau ieejas/izejas diametri jāskatās, bet kādas caurulītes/ribas ir pašā radiatorā.


Pirms 3 minūtēm , Ronalds teica:

Tāpēc ka radiators nosacīti jauns

Tad jauns, vai lietots?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...