Jump to content

Auto gāzes iekārtas


Lvryder
 Share

Recommended Posts

Raimonds1

http://adrem-auto.lv/pieejami-sodien/man-patik/770/

www.autogaze.lv/index.php/item/deglava-autocentrs.html

Ieguvums - vairāk vietas balonam un motors labāk piemērots gāzei.

"LPG balons ar 70l tilpumu lieliski ieguļas vecā balona vietā, un to pārklāj oriģinālais Volvo pārsegs, kurš pasargās viņu no netīrumiem un akmeņiem. Reduktors un degvielas maģistrāļu caurules arī neder. Pozitīvais ir tas, ka dabasgāzes automobiļi ir izgatavoti rūpnīcā un viņu dzinēji ( virzuļu grupa, dzinēja galva) ir piemēroti autogāzei. Noslēgumā pārbūvi jāreģistrē CSDD un jābrauc. Mums pārbūvē ir bijuši VW, Volvo, Fiat, Opel un Mercedes automobiļi."

 

http://www.iauto.lv/forums/topic/26876-cng-gaze-kur

EDIT: https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/latvija-razos-iekartu-dabasgazes-uzpildei-auto-majas-apstaklos.a267016/

Labots - Raimonds1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , Lvryder teica:

Sveiki. Lūdzu jūsu viedokli jautājumā par auto gāzi. Ko labāk izvēlēties - auto ar rūpnieciski uzstādītu gāzes iekārtu vai ar kvalitatīvi ieliktu, 4 paaudzes, piemēram?

 

1. Rūpnieciski uzstādītas LPG iekārtas parasti ir auto ar švakiem dzinējiem, manuālo kārbu un bez pilnpiedziņas. Vismaz es nezinu nevienu sakarīgu auto no rūpnīcas ar LPG.

 

2. Tātad jāizvēlas vēlamais auto un jāieliek LPG iekārta, ja tāda vēl nav uzstādīta.

 

3. Auto ar LPG ir ekonomiski izdevīgāks par dīzeļiem un arī videi draudzīgāks (ja tas kādam ir svarīgi).

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Rūpnieciskās iekārtas kā likums ir nelabojamas - nav rezerves daļu, vajag speciālu, dārgu softu. Lietotiem auto es pa gabalu turētos no oriģinālajām LPG iekārtām. 

Motori, cik zinu, speciāli bija pielāgoti  tikai dažiem auto ar CNG (dabas gāzi). Bet LV nav CNG uzpildes staciju. Uzlika valdība papildus nodokļus un palika neizdevīgi ar CNG braukt.

Redzēju youtube video - viens KIA modelis ir ražots tikai ar LPG - benzīna sistēmas nemaz nav! Bet to auto netirgo eiropā. 

 

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

piekrītu, ka jāliek uz vietas. tikai jāizvēlas auto, kuram vispār to 4.to paaudzi var uzlikt. tas nozīmē, ka pirms auto iegādes saskaņojam ar gāziniekiem, cik viegli konkrētajam modelim uzliekas, vai nav pēc tam problēmas ekspluatācijā.

autoram, kāda lokācija Tev? ja vidzemes puse, iesaku šo: http://balticlpg.lv/lv/

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , uldise teica:

piekrītu, ka jāliek uz vietas. tikai jāizvēlas auto, kuram vispār to 4.to paaudzi var uzlikt. tas nozīmē, ka pirms auto iegādes saskaņojam ar gāziniekiem, cik viegli konkrētajam modelim uzliekas, vai nav pēc tam problēmas ekspluatācijā.

autoram, kāda lokācija Tev? ja vidzemes puse, iesaku šo: http://balticlpg.lv/lv/

 

Rīga.

Pirms 47 minūtēm , Ronalds teica:

Rūpnieciskās iekārtas kā likums ir nelabojamas - nav rezerves daļu, vajag speciālu, dārgu softu. Lietotiem auto es pa gabalu turētos no oriģinālajām LPG iekārtām. 

Motori, cik zinu, speciāli bija pielāgoti  tikai dažiem auto ar CNG (dabas gāzi). Bet LV nav CNG uzpildes staciju. Uzlika valdība papildus nodokļus un palika neizdevīgi ar CNG braukt.

Redzēju youtube video - viens KIA modelis ir ražots tikai ar LPG - benzīna sistēmas nemaz nav! Bet to auto netirgo eiropā. 

 

 

 

Sanāk, ja šāda rūpnieciski uzstādītā gāzes iekārta nojūk, nav vērts to remontēt? Citu, neoriģinālu iekārtu tās vietā varētu uzstādīt?

Link to comment
Share on other sites

Jā, tā arī parasti dara. Parasti maina ne visu iekārtu, bet nojukušo daļu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 52 minūtēm , Ronalds teica:

Rūpnieciskās iekārtas kā likums ir nelabojamas - nav rezerves daļu, vajag speciālu, dārgu softu.

Gan jau pie dīlera ir ...

 

Man tagad abi auto uz gāzi. Pimo nopirku pirms 6 gadiem. Tam nav īsti rūpnīcas, bet tiešām laba sistēma (Prins). Nopirku to auto 3gadīgu ar kaut kādiem 60kkm uz odometra.

Pēc kādiem pāris gadiem kaut kas noplīsa (kā izrādījās solenoīds pa kādiem 10EUR). Braukāju pa daudziem servisiem, daļa teica, lai liekot jaunu, šos anevarot remontēt un tml. Atradu pat Rīgā kantori, kas it kā liek jaunu, tie pat kompi nevarēja pieslēgt. Meistaru atradu Liepājā, tam nebija problēmu saremontēt. Toreiz, vienīgo reizi, esmu mainījis filtru. Kad atkal noplīsa kaut kas, nipirku no poļiem kaut kādu universālo iekārtu pa 50EUR. Nebija problēmu to pieslēgt, atkal bija izbeidzies tas solenīds. Trešā reize, izbeidzās šļauka no uzpildes līdz balonam. Tur ar domāju, aizbraukšu uz tuvāko servisu, gan jau saminīs. Tur kaut kāds nabadziņš sāka raudāt, ka tur jau collīgā vītne, un kas tik tur. Noņēmu mājās pa stundu to šlauku, aizbraucu līdz Hansaflex, tur man to 10min uzstaisīja, pa pusstundu pats pieliku atpakaļ.

Tas viss pa paša 120kkm nobrauktiem, tagad kopā jau 180kkm. Lūk tāda nozīme tiešām labai iekārtai. 

Man secinājums arī tāds, ka te Latvijā gandrīz tikai ir sistēmu uzstādītāji, un nekas vairāk. 

Otram auto (arī leitots) Latvijā likta sistēma. Nezinu cik ilgi tā tur ir. Tagad man 15kkm nobraukti. Arī plānoju braukt, kamēr ies. Kad kaut kas plīsīs, tad remontēs. Vai, ja nu galīgi kas nesmuks acīs krītīs.

 

Neesmu galīgi vienaldzīgs pret auto, eļlu mainu, kad vajag, piekari arī remontēju, kad kas sāk garbēt. Uz servisu aizbraucu pirms skates, nevis pēc.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , Ronalds teica:

Jā, tā arī parasti dara. Parasti maina ne visu iekārtu, bet nojukušo daļu.

 

Ok, bet kur tad problēma? Daļas ir tik dārgas vai to nomaiņa?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , snukurins teica:

Vai tad vieglie aparāti vispār ir uz dabazgāzi?nav dzirdēts un redzēts.

Pilns ss ar tādiem volvo. Met pakaļ, tik tur benzīnam bāka uz pārdesmit litriem. Kaut kādiem svaigākiem esot lielākas.

 

CNG vairs, laikam, nekur nav. Visu laiku runā, ka kāds atsāks pildīt, bet jēga jau maza, jo auto nav. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , ju teica:

Arī plānoju braukt, kamēr ies. Kad kaut kas plīsīs, tad remontēs.

mjā, vispār eksistē gāzes iekārtām tāda lieta kā apkope, tb to pašu filtru nomainīt, manējām mašīnām pa 15k km. nē, nu var jau braukt, kamēr ir tik ciet filtrs, kamēr vairs neiet. šaubos vai tas palīdz sprauslām. tas filtrs tak neko nemaksā, var jau arī pats nomainīt.

Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Prins ir dārgas gāzes iekārtas, "oficiālais" dīleris tiešām ir Liepājā. Pārsteigums ir biedra @ju pieredze, jo es jamos par dārgiem bet kvalitatīviem esmu uzskatījis.

Esmu braucis ar 3 mašīnām un parasto poļu STAGu. Ar katru pāri pa 100 000 - praktiski nekādi remonti nav bijuši. Apkope pie ~~ 25 - 30 000 (filtru maiņa, laikam), pie kaut kādiem 80 000 (vai kad vairs neiet) bija reduktora tīrīšana un membrānas maiņa. Manā skatījumā jābūt baigi īpašiem apstākļiem, lai gāzes iekārta aizietu pa pieskari - piem., jau no sākuma slikti/nepareizi uzstādīta. Kā man smējās viens uzstādītājs, ar vienu gāzes iekārtu visticamāk, ka var nobraukt 2-3 mašīnas.

 

Mja, dabasgāze (kas tur tajā lapā minēta) Latvijā pašlaik vairs netiek izmantota. Tikai LPG. Leišos ir LNG, bet tas parasti smagajiem.

Labots - VebKamera
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, ju teica:

Uz servisu aizbraucu pirms skates, nevis pēc.

Nav vērts. Tas skates rezultāts dažreiz ir tik neprognozējams, ka iepriekš apmeklēt servisu ir diezgan bezjēdzīgi.

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , ju teica:

CNG vairs, laikam, nekur nav. Visu laiku runā, ka kāds atsāks pildīt, bet jēga jau maza, jo auto nav. 

Ir tāds


Ministru kabineta rīkojums Nr. 202
Rīgā 2017. gada 25. aprīlī (prot. Nr. 20 25. §)
Par Alternatīvo degvielu attīstības plānu 2017.-2020. gadam

Kur ir noteikts, ka:
 

Citēt

 

- līdz 2020.gada 31.decembrim jāizveido atbilstošs skaits publiski pieejamu uzpildes punktu, lai panāktu, ka ar CNG darbināmiem transportlīdzekļiem var pārvietoties pilsētu/piepilsētu aglomerācijās un citās blīvi apdzīvotās vietās, un attiecīgos gadījumos dalībvalstu noteiktos tīklos;
- līdz 2025.gada 31.decembrim vismaz pastāvošajā TEN-T pamattīklā jāizveido atbilstošs skaits publiski pieejamu CNG uzpildes punktu, lai panāktu, ka ar CNG darbināmiem transportlīdzekļiem var pārvietoties visā ES;


 

Cits jautājums, vai šis attīstības plāns uzliek kādam par pienākumu šo infrastruktūru izbūvēt.
Administratīvā kārtā piespiest kādu privātu komersantu par saviem līdzekļiem izbūvēt infrastruktūru un nodrošināt tās apkalpošanu Latvijā laikam taču nesanāks. Bet no biznesa viedokļa tādas CNG uzpildes stacijas operatoram vēl daudzus gadus nesīs tikai zaudējumus.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , raivix95 teica:

Nav vērts. Tas skates rezultāts dažreiz ir tik neprognozējams, ka iepriekš apmeklēt servisu ir diezgan bezjēdzīgi.

Domāju, ka ju liek manīt, ka nav no tiem , kas brauc kamēr atduras un servisu apmeklē tikai gadījumos kad netiek cauri skatei.

Labots - romajo
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , raivix95 teica:

Tas skates rezultāts dažreiz ir tik neprognozējams, ka iepriekš apmeklēt servisu ir diezgan bezjēdzīgi.

Es pie stūres esmu ~20 gadus, pēdējos 10 gadus ir 2 auto saimniecībā, atkārtotu skati esmu gājis kādas 2 reizes. Katram auto vidējais nobraukums ir ap 20kkm gadā. Tāpēc arī braucu uz servi pirms skates (ja pirms kāda mēneša esmu bijis ar akūtu vainu, tad vēlreiz jau nebraucu), lai tās dažas reizes neizvērstos par bieži.

pirms 1 stundas , Firza teica:

Cits jautājums, vai šis attīstības plāns uzliek kādam par pienākumu šo infrastruktūru izbūvēt.

Gan jau 20. gada beigās pielabos.

 

pirms 2 stundām , uldise teica:

tb to pašu filtru nomainīt, manējām mašīnām pa 15k km.

Ja pēc 50kkm (un es pat nezinu cik pirms tam, nu tie ~60kkm) tas filtrs ir kā jauns, tad ko tur iespringt. Nez, varbūt kaut kur ir kāda netīra gāze, bet es leju tikai LPG, ir retu reizi gadījies Statoil. Tad ko man iespringt?

Link to comment
Share on other sites

Šķidrās fāzes filtrs gan jāmaina regulāri! 

Bet maksā viņš pāris eur un ja nav galīgi nepieejamā vietā iebāzts, 15 min ko nomainīt. 

Pēc kādiem 50-100kkm sāk sprauslas gļučīt.  Un membrāna reduktoram.

 

 

Pirms 3 minūtēm , ju teica:

Ja pēc 50kkm (un es pat nezinu cik pirms tam, nu tie ~60kkm) tas filtrs ir kā jauns, tad ko tur iespringt

Ar gāzveida fāzes filtru - pēc reduktora tā arī varētu būt. Bet šķidrās fāzes filtrs man parasti pēc 10 kkm ir melns, pēc 20 jau normāli gāzi cauri nelaiž...

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Ronalds teica:

Bet šķidrās fāzes filtrs man parasti pēc 10 kkm ir melns, pēc 20 jau normāli gāzi cauri nelaiž...

 

Iepriekšējo reizi kaut kā ilgi ilgi nesanāca vaļas aizbraukt uz Autonama gāzes apkopi, novilku ap 28 000 km un sakaunējies nomainīju tos pats. Izņemtie filtri bija gandrīz kā ko veikala. Tagad apskatījos ka esmu nomaucis vēl 30 000 km, laikam būs uz pavasari jāsaņemas vēlreiz filtrus mainīt :) Sanāk ka pēdējos 58 000 km gāzes iekārtai nav nekas regulēts un aiztikts...

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms šķidrās filtra krājas kaut kas līdzīgs smilšu graudiem (nav smiltis, kaut kāda ķīmiska viela),  vairāk par 15000 negribētu braukt. Gāzveida filtra zemākā daļa izskatās melna un eļļaina, pārējais tīrs (varētu pagriezt un braukt tālāk, lai citur kļust melns).

Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , abi teica:

novilku ap 28 000 km un sakaunējies nomainīju tos pats. Izņemtie filtri bija gandrīz kā ko veikala.

Gan jau ka no gāzes tīrības tas atkarīgs. Gan jau ka vienu reizi iepildies, kad tanka tvertnē maz gāzes, sapilda nosēdumus...

Pirms 23 minūtēm , Klusu teica:

varētu pagriezt un braukt tālāk, lai citur kļust melns

Tā nu gan nevajadzētu darīt. (Kā saprotu gāzes filtrs ciklonveida, ar maināmu elementu) Tas elements takš arī nav dārgs!

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Ronalds teica:

Gan jau ka vienu reizi iepildies, kad tanka tvertnē maz gāzes, sapilda nosēdumus...

Ar gāzi darīšana ir bijusi vien pastarpināti, īsti neņemos tehniski kompetenti spriest, bet.... nu, vismaz aizdoma ir, ka ar gāzi būs drusku savādāk kā ar dīzeli. Doma tāda ka, gāzei vajadzētu būt dikti smirdošām nogulsnēm un, attiecīgi, visticamāk ka, šķidrā gāze tiek ņemta pa vertikālu cauruli no vāka nevis gandrīz no cisternas apakšas, bet gan drusku augstāk, tā lai nekad netiktu iesūktas nogulsnes. Teorētiski, tur, pa vidu uzpildes iekārtā, arī būtu obligāti jābūt filtram, jo mums, atšķirībā no kaimiņvalstīm, ir atļauts pildīt autiņus laikā kad gāzes vedējs pats pilda cisternu.

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Esmu ar vienu mašīnu nobraucis nu jau 190K km ar gāzi. Apkopes taisu ik pēc 15K km, jo uzstādītājs man ir uzlicis pīkstuli pie noteiktām motorstundām. Tas disciplinē. Pirmos smidzinātājus nomainīju pēc 60K km, otro komplektu vēl pēc 100K km. Tagad braucu ar trešo. Reduktoram nekas nav darīts. Pildos tikai LPG dēļ atlaižu politikas. Pirms auto izvēles stingri iesaku noskaidrot gazificēšanas iespējas konkrētam motoram. Tiešās iesmidzināšanas dzinēji prasa 5. un 6. paaudzes iekārtas un tas pārvelk svītu pasākuma ekonomiskajam pamatojumam.

Link to comment
Share on other sites

Autonams, pēdējā apkope, vēl par latiem 24,79Ls - ietver neierobežotu free nudien ļoti labas expresso kafijas dzeršanu atpūtas zonā apmēram stundas garumā. Tās laikā tiek nomainīti filtri, iespējams, kāds ielūkojas vai reduktorā nav darva sakrājusies un obligāts izbrauciens ar tavu auto (pats var pa logu raudzīt kā auto aizbrauc un atgriežas no Skanstes ielas), kura laikā šie pārregulē gāzes iekārtu (var saregulēt arī tā ka ziemā negrib laikus uz gāzi pārslēgties - tad jābrauc lai saregulē atpakaļ, tas jau bez atlīdzības notiek).

 

Filtrus var arī pats nomainīt - nekā sarežģīta un traka tur nav, bet pirmoreiz to darot ir gan drusku stress un var sanākt pat pusotru stundu noķēpāties. Atkarīgs no apstākļiem, instrumentiem un iemaņām. Sausais filtrs internetā 4.00 EUR, slapjais ar blīvslēgu komplektu vietējā internetā nav atrasts, eBay maksā ap 4 EUR, bet plus shipping 7 EUR. Pieraksti rāda ka esmu to nopircis tai pašā Autonamā par 5,31 EUR (komplektā esošos O-ring reāli vajag, jo viņi mainot reāli plīst, ne visi, bet tomēr). Tas ir BRC iekārtai, vizuāli līdzīgs citām ir ap 3 EUR un visur iegūstams. Pieļauju ka kaut cik regulāri mainīt vajag vien slapjo filtru.

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Nu jā, es jau arī tās apkopes atmetu tāpēc, ka negribēju braukt uz Liepāju tik vien, kā filtriņu nomainīt. 

Link to comment
Share on other sites

Par gāzes iekārtām liekas svarīgāk, nevis smuki uzlikt, bet gan labi sarugulēt. Te nedrīkst dīkt pēc iespējas mazāk lai rij. Vislabāk protams, ka maisījums ir optimāls. Tad vēl var pieņemt, ka čuč parāk bagāts nekā vajag, bet nedrīks pieļaut nabadzīgu maisījumu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms pusgada mainīju reduktoru - 120euro, uzliku 200+hp, jo pasmaga kāja; apkope - parasti kapeikas, sprauslas var restaurēt - 15 euro. Pēdējo reizi bija ņiķis ar švaku gāzi(vai arī nosēdumi bāka, velns viņ zin), iztīrija reduktoru, bija sakrājusies ?darva? vai kas tur - 25eur. Visu izdarīja 1h laikā. Visas apkopes, remontus veicu lpgpower, tur veči zin ko dara!

Link to comment
Share on other sites

+1 par LPGPower.
Adekvāti, ar tendenci iedziļināties un neapčakarēt.
Jau otro autiņu pie viņiem esmu "apgāzējis" - viss kā pienākas.

Link to comment
Share on other sites

Ja viss tip top, aizbrauc reizi pusgada uz to apkopi un, ja nav kosmoss utt, tad ok, bet cik reali ir tadi gadijumi kur nav regularas problemas, uz pirkstiem skaitams.., ja pats uzliec to nosu normala kantori, tad ok, var izpalikt vairums problemu, bet, ja noperc auto ar to gazi, tad visados brinumos var iebrist. Manuprat lieks periens ar to gazi ir, papildus apkopes, "papildus kam nojukt" utt, tad labak leju degvielu no melnas pistoles, tas pats eko un uz prieksu iet. Un par dizelu problemam ko tantes runa var nemaz nesakt, jebkurs noFistenis ir noFistenis, benCins vai kiselis.

Tiri mans viedoklis

Link to comment
Share on other sites

zini, kad dīzelis maksā teju 1.30, tad jāsāk apsvērt cik tas ir ekonomiski. Protams, ja brauc ar 1.5tdi, pilsētā varbūt ielien tajos 6 litros, bet dinamika ir apšaubāma, savukārt sagāzētais auto, visātrāk ir 2+ litru motors, kurš gāzes dēļ zaudē nedaudz dinamikas, savukārt kādi ietaupījumi uz degvielu. Piemēram man - 2.5l turbo, pilsētā patēriņs ~15 litri benzīna, tātad 1.33 * 15 = 19.95, paņemot gāzi, kas uz doto mirkli arī ir palikusi dārgāka, 0.59 * 16(varbūt 17), sanāk sliktākājā gadījumā 10.03, tātad 10 euro ekonomija uz 100km iekš pilsētas. Ja nedēļā sanāk nobraukt ~200km, katru nedēļu ietaupu 20eur. Ja parēkina dīzeļa izmaksas tad, pieņemsim, 1.30 * 6 = 7.8eur, tas ir labākajā gadījumā kaut kādam supermazlitrāžas auto, normāls 2.5 / 3 litru dīzelis ēdis visus padsmit litrus, tāpēc es par sagāzētajiem auto. Tīri mans viedoklis.

Link to comment
Share on other sites

Ja gāzes patēriņš būtu pielīdzināms benzīna, tad jau lielākā daļa sēdētu uz gāzes.. ja nemaldos, tad gāzes patēriņš ir vismaz 30%+ benzīna patēriņam... (tiesa.. varu kļūdīties, lai palabo kāds)

Link to comment
Share on other sites

 

Pirms 7 minūtēm , e = d teica:

Ar balonu rezerves riteņa vietā dabon pildīties katru trešo dienu. 

Cik nu kuram tā braukšana un kāds auto. Man rezerves riteņa vietā ir kāds 45l balons abiem auto. Viens ēd kādus 10l otrs 8l uz 100km. Ar to mazāk tērējošo braucu uz darbu, nedēļā vimsaz 400km saskrien. Reizi nedēļā arī pildos, bet var izvilkt ilgāk.


Pirms 24 minūtēm , CAP teica:

ja nemaldos, tad gāzes patēriņš ir vismaz 30%+ benzīna patēriņam

Man tik traki nesanāk, varbūt kādi 10% klāt.

Link to comment
Share on other sites

man stāv 60 litru balons, faktiski gan var iepildīt tikai ~46, jebšu 80%, ar pilnu balonu varu nobraukt ārpus pilsētas ~400-450km, pilsētā ~300km; bagāžnieks tādēļ ir nu ļoti mazs, kā arī aizmugurējos beņkus vairs nevarēs nolaist, bet man jau no rūpnīcas bija tikai slēpju lūka, tāpēc nav tik liela bēda, un par cik ļoti reti ir vajadzība vest kaut ko lielāku, tas nesagāda tik lielas problēmas. Bet tā jā, ja likt balonu ne rezeves riteņa vietā, šis noteikti jāapdomā

Link to comment
Share on other sites

70L balons, nevaru teikt ka gāze vispār izietu vairāk kā benzīns, braucot ar gāzi iekļaujos ražotāja noteiktajā patēriņa normatīvā, pat drusku mazāk. Ir gadījies nobraukt pa 1300 km no vietas bez uzpildes (abas bākas). BRC

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, e = d teica:

Ar balonu rezerves riteņa vietā dabon pildīties katru trešo dienu. 

Nezinot cik katru nedēļu nobrauc, tas ir diezgan spēcīgs apgalvojums.

 

200km nedēļā, balonā ielien 36 litri, es pildos reizi nedēļā, un arī reizi nedēļā mani personīgi kaitina pildīties. Izmaksas 22-23 eiro uz 200KM. Laikam joprojām drusku izdevīgāk (bet nebūtiski) ar līdzīgas jaudas, izmēra dīzeļmašīna. 

 

Un jā, gāzi rij kādi 2-3 litri vairāk kā benžu, kā man servisā teica, rīt gāzi vairāk tas īpaši raksturīgi turbo dzinējiem.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , CAP teica:

. ja nemaldos, tad gāzes patēriņš ir vismaz 30%+ benzīna patēriņam..

Nē - ap 10% ir klāt! Es visu savu autobraucēja "mūžu" nu jau 12 gadi uz LPG braucu. ;) 

pirms 2 stundām , e = d teica:

Ar balonu rezerves riteņa vietā dabon pildīties katru trešo dienu. 

Baigā problēma! ;) Tagad LPG tanki uz katra stūra.  

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...