Jump to content

palīdziet pieslēgt magnetolu


emgee987
 Share

Recommended Posts

nav vēlme saslēgt nepareizi,

viens štekeris ir savienots, paliek otrs,

no radio nāk melns, sarkans, dzeltens, (un zils-nav bijis ne pie kā pieslēgts)

bet no mašīnas brūns, sarkans ar baltu, trīs vadi zilibaltipelēcīgos toņos, (un atkal divi kas ne pie kā nav bijuši pieslēgti- dzeltens ar sarkanu un sarkans ar baltu)

melnais ar brūno laikam masa,

bet kā tālāk?

IMG_9594.JPG

Link to comment
Share on other sites

Labāk aizbraukt pie kāda čoma ar aliņu kam ir pieredze un 5min laikā saslēgs, nekā netīšām magnetolu vai ko vairāk nosvilināt. :D

Link to comment
Share on other sites

magnetolai melnais - mīnuss, sarkanais visdrīzāks pastāvīgs pluss, un dzeltenais - pluss no aizdedzes.

auto vadus gan neņemos minēt, jāņem multimetrs rokā un jāskatās.

Link to comment
Share on other sites

Galvenasi -  bez testera labāk vispār tur neko nesākt, vel labāk, aizdzen tiešām pie kāda čoma kas to ir darijis, lai ieliek to verķi Tev mašīnā.

Cik Tev tajā mašīnā skaļruņu? 

 

Neesmu dakters, bet nu:

1) Dzeltenais - apejot aizdedzi, pastāvīgais +12V (radio programu atmiņai, utt.)

2) Sarkanais - +12V caur aizdedzi (ja kāds nav pārtaisijis pa taisno) kas baro pašu radio

3) Brūnais - barošanas "masa".

4) Zilais - +12 no aparāta uz antenu, ja gadijumā ir orģinālā antena ko "izstumj" auto ieslēdzot un pretēji.
Pārējos nepateikšu, arī esošos varu jaukt, lai mani palabo.

Labots - Delphin
  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Skatītos kaut ko pēc vadu krāsām.... :( 

Kaut ir neoficiāls standarts, kādās krāsās vadi ir, bet nekur nav teikts ka konkrētajam auto tas būs ievērots.

Vajag atrast internetā gan auto maģa štekera pinout, gan paša maģa pinout.

Topika autoram - nevieno pats, ja nav nojēgas ko dari! Vai nu meklē internetā info par pinout - domā, 3x pārbaudi, pirms slēdz, vai nu meklē kādu, kas tajā saprot! 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Delphin teica:

Neesmu dakters, bet nu:

Nemini! Šeit nav tā vieta kur būtu jāmin! Varbūt ir tā kā saki, bet varbūt nav un autors nodedzinās auto pieslēdzot +12 pie masas apejot drošinātāju.... 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

"Pietiek ar vienu elektriķu Vovu un pakaļā visas krāsas!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 19 minūtēm , jema teica:

"Pietiek ar vienu elektriķu Vovu un pakaļā visas krāsas!

Taisnība, bet elektriķis "Vova" tur jau kaut ko ir darijis, pec bildēm redzams. Tikai pa pālī var izdomāt tur pie tiem vadiem tagad slēgt kaut ko klāt, pirms tam to nenomērot.

Bet cilvēks prasija - kā var, atbildi dabuja, neraksturīgi šim forumam, bez uzjājiena. Tapēc laikam problēmas mana posta sākumā salasīt 

 

Pirms 35 minūtēm , Delphin teica:

Galvenasi -  bez testera labāk vispār tur neko nesākt, vel labāk, aizdzen tiešām pie kāda čoma kas to ir darijis, lai ieliek to verķi Tev mašīnā.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pēc krāsām vadās tikai atmīnējot spridzekļus ar pulksteni filmās. Tur parasti pēdejā sekundē domā, kniebt zilo vai sarkano vadu. Dzīvē testeri rokā un mēram, kas un kad no autiņa pienāk. Rāčinām atrodam internetā kontaktu informāiju un tad tikai atliek savienot visu pareizi.

1 stundu atpakaļ, jema teica:

"Pietiek ar vienu elektriķu Vovu un pakaļā visas krāsas!

Godīgi sakot, es sevi arī varu pieskaitīt pie tādiem Vovām. Vads ir vads un un strāvu vada kapara dzīsla nevis krāsa. Tapēc, kautko montējot, dziļi pofig vadu krāsas. Kādas krāsas vadi pie rokas, tos arī izmantoju, ka tik šķērsgriezums atbilst. Labi, sarkano uz plusu cenšos likt, bet kapēc vācieši brūno vadu par zemi izmanto, elektrotīklā zilais nulle, bet citur melnais masa, nekad neesmu sapratis? Tāpat, kā uz relejiem visādi cipari sarakstīti, ķipa 78, a kapēc ne 77 vai 79. Nevar vienkārši shēmu uzīmē uz korpusa un pofig, kādi tur cipari. Nu jā, neesmu es auto elektriķis un man nav dots visu to saprast. Uz skaļruņiem jau nu  vienalga kādas krāsas vadi, ka tik skaļruņus pareizi var safāzēt.

Link to comment
Share on other sites

Piekrītu Didzim - atrodot konkrētās mašīnas vadu shēmu un konkrētā rādžas vadu shēmu, tas būs kā informatīvs mteriāls par to, kā būtu jābūt. Bet tas ne tuvu nenozīmē ka arī šobrīd tie vadi atbilst orģinālam. Tātad - testeri rokā un atliek vien mērīt kur ir +12V, kur masa, utt. 
Spriežot pec nokniebtā štekera, tur "Vova" bijis visai brutāls. Ir dzirdēti un pieredzēti gadijumi, kad sarkanais pec "Vovām" ir masa, un citādāki brīnmi. Tapēc ja nav gatavības salūtam zem paneļa, tikai vispirms visu mērīt ar testeri.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Delphin teica:

Galvenasi -  bez testera labāk vispār tur neko nesākt, vel labāk, aizdzen tiešām pie kāda čoma kas to ir darijis, lai ieliek to verķi Tev mašīnā.

Cik Tev tajā mašīnā skaļruņu? 

 

Neesmu dakters, bet nu:

1) Dzeltenais - apejot aizdedzi, pastāvīgais +12V (radio programu atmiņai, utt.)

2) Sarkanais - +12V caur aizdedzi (ja kāds nav pārtaisijis pa taisno) kas baro pašu radio

3) Brūnais - barošanas "masa".

4) Zilais - +12 no aparāta uz antenu, ja gadijumā ir orģinālā antena ko "izstumj" auto ieslēdzot un pretēji.
Pārējos nepateikšu, arī esošos varu jaukt, lai mani palabo.

skaļruņi durvīs tikai, četri

testeri dabūju,

brūnais masa, pie pārējiem deg vienādi, gan pie ieslēgtas, gan izslēgtas aizdedzes

zilajiem izoleni noņēmu, tie arī nav bijuši notīrīti, 

tagad radies jautājums, kā viņš tur bija saslēgts, ka no magnetolas nāk trīs vadi, bet no auto divi

Labots - emgee987
Link to comment
Share on other sites

Starp melno un dzelteno arī ir +12V gan pie ieslēgtas, gan izslēgtas aizdedzes?

Starp citu, kas par aparāta modeli?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Delphin teica:

Starp melno un dzelteno arī ir +12V gan pie ieslēgtas, gan izslēgtas aizdedzes?

Starp citu, kas par aparāta modeli?

melnais jau no radio nāks

pie testera liku tos kas no auto nāk, tajos visos ir strāva, gan pie ieslēgtas gan izslēgtas aizdedzes

 

sony dsx-A210Ui

Link to comment
Share on other sites

Teorija - vispareizāk būtu nopirkt rozeti atbilstošu šī maģa štekerim un samērītiem vadiem pareizi pievienot mašīnas pusē.

Realitātē:

No Sonny nākošajā, dzeltenajā, vai sarkanajā vadā jābūt posmam kuru var atvienot, ir tāds?
Zilā vada notīrīto galu nogriez un pašu vada galu noizolē tā lai tiešām pie dzīslas nekas nevarētu pieskarties.

Rekur ir vadu izejas, bet sāc ar augstāk minēto.sony_wires.thumb.png.5d8138bf543c7f3a8fcab670ed81af95.png

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Delphin teica:

Teorija - vispareizāk būtu nopirkt rozeti atbilstošu šī maģa štekerim un samērītiem vadiem pareizi pievienot mašīnas pusē.

Realitātē:

No Sonny nākošajā, dzeltenajā, vai sarkanajā vadā jābūt posmam kuru var atvienot, ir tāds?
Zilā vada notīrīto galu nogriez un pašu vada galu noizolē tā lai tiešām pie dzīslas nekas nevarētu pieskarties.

Rekur ir vadu izejas, bet sāc ar augstāk minēto.sony_wires.thumb.png.5d8138bf543c7f3a8fcab670ed81af95.png

abus var atvienot, gan dzelteno, gan sarkano

Link to comment
Share on other sites

Abus atvieno un paskaties - kā var savienot no maģa iznākošo sarkano un dzelteno, vienā izejošajā vadā. To var izdarīt vienkārši saspraužot, tam nav vajadzīgas ne knaibles, ne lodāmurs, ne kādi citi loriņi un izvirtības. Es tikai no galvas neatceros kā precīzi tas tur Sony bija.

Tad arī šo izejošo vadu (no sarkanā + dzeltenā) varēsi vienot pie mašīnas +12V sarkanā un melno pie brūnā. Bet tā ir tikai barošana, ko iesaku slēgt pēdējo.

Cik mašīnā to skaļruņu?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Delphin teica:

Abus atvieno un paskaties - kā var savienot no maģa iznākošo sarkano un dzelteno, vienā izejošajā vadā. To var izdarīt vienkārši saspraužot, tam nav vajadzīgas ne knaibles, ne lodāmurs, ne kādi citi loriņi un izvirtības. Es tikai no galvas neatceros kā precīzi tas tur Sony bija.

Tad arī šo izejošo vadu (no sarkanā + dzeltenā) varēsi vienot pie mašīnas +12V sarkanā un melno pie brūnā. Bet tā ir tikai barošana, ko iesaku slēgt pēdējo.

Cik mašīnā to skaļruņu?

skaļruņi četri

un, jā, sarkano var saspraust kopā ar dzelteno

Link to comment
Share on other sites

Pardon.
Edit:
Kas par mašīnas modeli un gadu?

Ja mašīnas pusē nav atbilstoša konektora skaļruņiem priekš Sony, tad atliek
1) Skatīties kādas ir mašīnas ražotāja/modeļa skaļruņu vadu krāsas
2) Atradi - nomēri, ka pa tiem nenāk nekāda strāva un skaļruņa + un - savienu ar vienu kanālu (pa vienam un negriežot ručkā rādžu).

2.1) Nesajauc liekot klāt skaļruņus polarizācijas nevienam no tiem. Nekas traģisks ar uzreiz nenotiks, bet ar laiku skaļāk klausoties, labākajā gadijumā sāks slēgties drošība/atslēgt skaļruņus).

 

Labots - Delphin
Link to comment
Share on other sites

Pirms 45 minūtēm , emgee987 teica:

jā, sarkano var saspraust kopā ar dzelteno

Bet tikai tos, kas maģa pusē. Un ne tikai var, bet tas ir jādara, ja gribi, lai vispār kas skanētu, vai pēc izslēgšanas būtu saglabājušās iestatītās radio stacijas.


Pirms 42 minūtēm , Delphin teica:

No tiem vadu "pāriem" kas tur satīti mašīnas pusē, uzmanīgi pa vienam noņem izoleni un ar testeri ar "prazvonku" Izzvani kas zvanās pret melno vadu. Tikai nesajauc no kura pāra nāk kurš vads. Pec tam zolīdi jāsanāk būtu 4 pāriem. 

 

 

 

Pardon, nevis pret melno, bet barošanas brūno. 

 

Ko tu tur murgo, ko tu gribi izzvanīt skaļruņiem pret masu?!

Link to comment
Share on other sites

Tā var darīt, bet var arī iztikt ar vienu sarkano (no kura barosies dzeltenais/uzturēs iestatijumus), jo pie izslēgtas aizdedzes +12V ir arī sarkanajā. Piekrītu ka pareizāk ir katru pec krāsas salikt pie tiem vadiem kur nu tie paredzēti, bet šādi atkrīt viena vada vienošana, kas liekas nav topika autora stiprākā puse.

Es neredzu bildē antenas štekeri un neredzu skaļruņu štekeri, kas kā sapratu eksistējot normāls.

 

P.S. Diezgan daudz to mašīnas brīnumu nemaz neslēdzas iekšā kamēr nav pievienota antena.

Labots - Delphin
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Delphin teica:

No tiem vadu "pāriem" kas tur satīti mašīnas pusē, uzmanīgi pa vienam noņem izoleni un ar testeri ar "prazvonku" Izzvani kas zvanās pret melno vadu. Tikai nesajauc no kura pāra nāk kurš vads. Pec tam zolīdi jāsanāk būtu 4 pāriem. 

Barošanas vadiem tagad liec mieru.

 

 

Pardon, nevis pret melno, bet barošanas brūno. 

 

viens zvana, zilipelēks

Link to comment
Share on other sites

Pirms 27 minūtēm , Delphin teica:

Tā var darīt, bet var arī iztikt ar vienu sarkano (no kura barosies dzeltenais/uzturēs iestatijumus), jo pie izslēgtas aizdedzes +12V ir arī sarkanajā. Piekrītu ka pareizāk ir katru pec krāsas salikt pie tiem vadiem kur nu tie paredzēti, bet šādi atkrīt viena vada vienošana, kas liekas nav topika autora stiprākā puse.

Es neredzu bildē antenas štekeri un neredzu skaļruņu štekeri, kas kā sapratu eksistējot normāls.

 

P.S. Diezgan daudz to mašīnas brīnumu nemaz neslēdzas iekšā kamēr nav pievienota antena.

otrs reku, arī ne pa krāsām 

 

IMG_9597.JPG

Link to comment
Share on other sites

vw golf 2002

pirms 1 stundas , Delphin teica:

Pardon.
Edit:
Kas par mašīnas modeli un gadu?

Ja mašīnas pusē nav atbilstoša konektora skaļruņiem priekš Sony, tad atliek
1) Skatīties kādas ir mašīnas ražotāja/modeļa skaļruņu vadu krāsas
2) Atradi - nomēri, ka pa tiem nenāk nekāda strāva un skaļruņa + un - savienu ar vienu kanālu (pa vienam un negriežot ručkā rādžu).

2.1) Nesajauc liekot klāt skaļruņus polarizācijas nevienam no tiem. Nekas traģisks ar uzreiz nenotiks, bet ar laiku skaļāk klausoties, labākajā gadijumā sāks slēgties drošība/atslēgt skaļruņus).

 

vw golf 2002

Link to comment
Share on other sites

Nu 2 versijas, bet uz paša atbildību.

1) Lien pie pašiem skaļruņiem un skaties kādi vadi aiziet no skaļruņu + un -

1.1) Atvieno no skaļruņa vadu un izzvani uz štekeri

2) Izmēri vai nenāk kādas strāvas starp augšējiem un apakšējiem konektoriem štekerī no mašīnas puses (gan pie ieslēgtas, gan izslēgtas aizdedzes)

2.1) Ja tur strāvas nav, pieslēdz rādžu pie barošanas un savieno skaļruņu štekerus

2.2) "Paspēlējies" ar balansu un fader lai pārliecinātos, ka skaļruņi pieslēgti pareizās pusēs

 

Neaizmirsti:

1) Kā jau @ju minēja - mašīnas pusē nekādā ziņā nedrīkst saskarties sarkanais/dzeltenais/zilais/brūnais. Tas beigsies labākajā gadijumā ar kapitālu dzirksteli. 

1.1) Pats izvēlies, vai vienot gribi no rādžas sarkano un dzelteno savstarpēji lai mašīnas pusē pievienotu tikai sarkanajam, jeb gribi taisīt pareizāk - vienot katru krāsu atsevišķi no rādžas pie mašīnas puses. (praksē nozīmes Tavā gadijumā nebūs - viens variants vieglāk, otrs pareizāk un ķēpīgāk).

1.2) Arī no rādžas nākošo zilo vadu noizolē.

1.3) Pārējos raibos brīnumvadus arī noizolē, jo cik saprotu, nevienam nav skaidrs kas tie vispār domāti.

2) Pievieno skaļruņus pec jau minētām metodēm.

2.1) Te @Didzis varētu pateikt, kā pareizi pārbaudīt to "Vovkas" skaļruņu vienojumu/polarizāciju, neraujot ārā skaļruņus

3) Pievieno antenu (šitas parasti ir čakarīgākais :D) jo arī jaunie brīnumi mēdz neieslēgties bez tās.

 

Tad nu mēģini pieslēgt un padalies ar pārējiem te, kas sanāca.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 31 minūtēm , Delphin teica:

Nu 2 versijas, bet uz paša atbildību.

1) Lien pie pašiem skaļruņiem un skaties kādi vadi aiziet no skaļruņu + un -

1.1) Atvieno no skaļruņa vadu un izzvani uz štekeri

2) Izmēri vai nenāk kādas strāvas starp augšējiem un apakšējiem konektoriem štekerī no mašīnas puses (gan pie ieslēgtas, gan izslēgtas aizdedzes)

2.1) Ja tur strāvas nav, pieslēdz rādžu pie barošanas un savieno skaļruņu štekerus

2.2) "Paspēlējies" ar balansu un fader lai pārliecinātos, ka skaļruņi pieslēgti pareizās pusēs

 

Neaizmirsti:

1) Kā jau @ju minēja - mašīnas pusē nekādā ziņā nedrīkst saskarties sarkanais/dzeltenais/zilais/brūnais. Tas beigsies labākajā gadijumā ar kapitālu dzirksteli. 

1.1) Pats izvēlies, vai vienot gribi no rādžas sarkano un dzelteno savstarpēji lai mašīnas pusē pievienotu tikai sarkanajam, jeb gribi taisīt pareizāk - vienot katru krāsu atsevišķi no rādžas pie mašīnas puses. (praksē nozīmes Tavā gadijumā nebūs - viens variants vieglāk, otrs pareizāk un ķēpīgāk).

1.2) Arī no rādžas nākošo zilo vadu noizolē.

1.3) Pārējos raibos brīnumvadus arī noizolē, jo cik saprotu, nevienam nav skaidrs kas tie vispār domāti.

2) Pievieno skaļruņus pec jau minētām metodēm.

2.1) Te @Didzis varētu pateikt, kā pareizi pārbaudīt to "Vovkas" skaļruņu vienojumu/polarizāciju, neraujot ārā skaļruņus

3) Pievieno antenu (šitas parasti ir čakarīgākais :D) jo arī jaunie brīnumi mēdz neieslēgties bez tās.

 

Tad nu mēģini pieslēgt un padalies ar pārējiem te, kas sanāca.

 

Saliku kopā, viss strādā, tikai antenu nevar pieslēgt, jo štekeris savādāks,

un skaļruņi tikai priekšējām durvīm strādā, gan jau ka pirms tam arī nestrādāja, tikai nebiju piefiksējis

pagaidām derēs

 

Delphin'am īpaši liels paldies

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , emgee987 teica:

skaļruņi tikai priekšējām durvīm strādā, gan jau ka pirms tam arī nestrādāja, tikai nebiju piefiksējis

Atslēdz izslēgtam aparatām skaļruņu štekeri un ar testeri uz omiem un mašīnas pusē pamēri starp 1 un 2, kā arī starp 3 un 4 kāju (bildē pirmīt redzami numuri), ja pretestības nav vispā tad

1) Kaut kas ar vadiem

2) Skaļruņa varbūt tur vispār nav.

Link to comment
Share on other sites

pirms 14 stundām , Delphin teica:

3) Pievieno antenu (šitas parasti ir čakarīgākais :D) jo arī jaunie brīnumi mēdz neieslēgties bez tās.

Ko atkal murgo - neesmu neko tādu manījis ne reizes. Pie tam, antenu, ja to kāds zaglēns nav apkniebis, parasti pievienot ir visvienkāršāk. Ja nu vienīgi kādreiz komplektā nav pāreja no garā štepseļa uz īso.

SaistÄ«ts attÄls

pirms 13 stundām , emgee987 teica:

un skaļruņi tikai priekšējām durvīm strādā,

Kurš saka, ka aizmugurē kaut kas vispār ir?

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , ju teica:

Ko atkal murgo

Esmu sastapis samērā jaunus lētā gala JVC, Sony, tad vel bija kaut kāds vecāks Pioneer kuri neviens neieslēdzās, ja antena nebija iesprausta. Modeļus nepateikšu jo no tiem aparātiem man palikušas vienīgi atmiņas.

Antenu pieslēgt ir čakarīgi nevis dēļ pievienošanas, bet man nācās reizēm saukt skuķi lai ar mazo ķepu iesprauž īso antenas kabeļa galu, aparātā, pirms tas tiek iestumts vietā.

 

 


pirms 2 stundām , ju teica:
pirms 16 stundām , emgee987 teica:

un skaļruņi tikai priekšējām durvīm strādā,

Kurš saka, ka aizmugurē kaut kas vispār ir?

 

Vai es vienīgais autora tekstā neredzu apgalvojumu, ka skaļruņu nav? Pie tam pateicu kā to noteikt.

Link to comment
Share on other sites

pirms 21 stundām , emgee987 teica:

skaļruņi durvīs tikai, četri

 

1 stundu atpakaļ, Delphin teica:

Vai es vienīgais autora tekstā neredzu apgalvojumu, ka skaļruņu nav?

Cilvēks varbūt redz resti, un domā, ka tur arī kaut kas ir.

 

1 stundu atpakaļ, Delphin teica:

Esmu sastapis samērā jaunus lētā gala JVC, Sony, tad vel bija kaut kāds vecāks Pioneer kuri neviens neieslēdzās, ja antena nebija iesprausta.

Pieļauju, ka uz maģi ir bijusi sūdīga masa, kas pie antenas iespraušanas, tiek paņemta pa to.

  • Patīk 2
  • Atbalstu 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Iespējams, ka tikai "reste", tapēc ja grib lai nomēra vai vispār kas tur ir. Ja skaļruņa galā nav, bet pie aprata pievienoti vadi uz neesošu skaļruni.... mašinā pārāk daudz metāla un aizmugurējo skaļruņu vadi vispār tad būtu jāatvieno no rādžas, drošības dēļ.

 

Varētu būt arī sūdīga masa, bet manis minēto aparātu "prikols" ar antenu, nebija novērots tikai vienā vai divās mašīnās. Ir bijuši kādi 4 gadijumi, vai vienmēr sūdīga, kas zin. Drīzāk apzināti tā ir papildus "korpusa" versija, jo antena ir pie mašīnas korpusa un sūdu gadijumā novada varbūt pa koaksiāļa kabeli. Bet tas ir minējums.

Gadus 15 atpakaļ diezgan daudzi maģi negāja, ja bez barošanas masas vel nebija pieskrūvēta masa maģim aizmugurē pie speciālās skrūves korpusam.

Link to comment
Share on other sites

2018.09.22. , 16:08, Delphin teica:

2.1) Nesajauc liekot klāt skaļruņus polarizācijas nevienam no tiem. Nekas traģisks ar uzreiz nenotiks, bet ar laiku skaļāk klausoties, labākajā gadijumā sāks slēgties drošība/atslēgt skaļruņus).

Kas ir "skaļruņu polarizācija"? :D Pieļauju, ka runā par fāzi. Saliekot pretfāzē, nekāda aizsardzība nestrādās, jo tam nav iemesla. Vienkārši skaņa būs draņķīga un bez basa. 

Link to comment
Share on other sites

Tas tiesa, var pat saslēgt visus pretfāzē, un skanēs tāpat labi, būs arī bass. Pretfāze visiem var traucēt tikai tad, ja bija doma baigi labo skatuvi staisīt, lai gan dažām joslām pretfāze atkal tad var nākt par labu.

Nodedzināt neko pretfāzē nevar, jo skaļrunim normālais gājiens uz abām pusēm parasti ir vienāds, nav tā, ka uz vienu pusi tas visu laiku vairāk kustētos.

Pie nodegšanas cita vaina. Ir divi skaļruņi pretfāzē, basu faktiski slāpēc vienas otram, tad nu lietotājs parastais griež bass būstu un visu ko vien var, tad nu beigās nobeidzas.

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Patiesībā to, vai saslēgts pretfāzē, var konstatēt diezgan labi, uzliekot kaut ko "basīgāku" un paklausoties tuvu L un R skaļruņiem un pa vidu starp abiem.  Ja tuvumā katram bass OK, bet vidū švaki dzirdams -  samainām vienam galus un klausāmies atkal.  Protams, "kaktu metode", bet ja kaut cik sakarīga dzirde - pretfāzi saklausīt viegli.

Link to comment
Share on other sites

raiviic metode ir ātra un bez papildus instrumentiem, to pašu var darīt arī ar balance, viena puse, un griežot pa vidu jābūt spēcīgākām basam, ja nav, tad pretfāze.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Racer teica:

Saliekot pretfāzē, nekāda aizsardzība nestrādās, jo tam nav iemesla. 

 

Atbilde pieņemta, atbilde nepareiza.

Protams, ka nekas tur nenodegs, jo drošība nostrādās pie lielāka skaļuma (vai gandrīz maksimālā). Uz mazu skaļumu pretfāzē viens no četriem saslēgts skaļrunis, noklusinājis aparātu ~30% no reālās tā jaudas.

Starp citu, te reāli jau sācies pilnīgs sviests un kārtējā oftopa dzīšana, manuālis bija, saslēdza, par rezultātu pateica. Tad @ju "sasveicinājās"

2018.09.23. , 08:30, ju teica:

Ko atkal murgo

Vai jūtas palīdzējis un šo drazu atstāsim googlei?

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...