Jump to content

Tuning chip


Guest
 Share

Recommended Posts

deboshieris

Ir aitas ir cirpēji :dance3:

Tu vēl joprojām tici pasakām?

Šie sūdi palielina pretestību turbīnai un viss.

Kas pēc kāda laika noved pie turbīnas norieta

Nekāda jaudas pieaugam tas nedod.

 

Link to comment
Share on other sites

Es ne vien ticu, bet esmu absolūti pārliecināts ka rezultātu ir iespējams panākt, varbūt ne ar šiem konkrētajiem izstrādājumiem, bet principā noteikti, jo ražotāji ir spiesti pieskaņot parametrus konkrētām vajadzībām - trāpīt zemākā nodokļu grupā pamatojoties uz zirgspēku limitu, CO atgāžu limitu, auto pilnās masas limitu un patēriņu litri/100 km. Katrā valstī sava kārtība kā aplikt auto ar pirmreizējiem un turpmākās ekspluatācijas nodokļiem, attiecīgi piedušījam kur vajaga, lai auto iegādes cena un ekspluatācijas izdevumi sanāktu jūtami mazāki. P... LV likumi nepārprotami ir rakstīti priekš VW/AUDI (subjektīvs novērojums), citiem nākas piemēroties vai zaudēt tirgus daļu.

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

abi - kolēģim darba kadijam nočipoja motoru. No 105ZS uz 150ZS. Izrādās šie liek kādā daļā vienādu motoru, bet programmiski samazina jaudu, lai iekļautos CO2 normās.

-------------------------

Nu principā, ja šādus saslēgtu virknē 10, tad būtu 350zs jaudas pieaugums. Viennozīmīgi iegādājies vairāk par 1 obligāti!

Un komplektā ar šo Tu vispār būsi liels ieguvējs. Šeit arī jāpiezīmē, ka jāpērk uzreiz divi gabali. Vienu iespraud priekšā un otru aizmugurē! https://www.ebay.com/itm/12V-Saving-Gas-Device-Tool-Vehicle-Gas-Fuel-Economizer-Car-Fuel-Saver-TN2F/282658529417?hash=item41cfc2e089:g:7CYAAOSwKZ5ZvZLE

 

Labots - Zoom
  • Atbalstu 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

deboshieris

Ar šim sūdiem nekāds rezultāts nebūs!

Man patīk šīs diskusijas ar cilvēkiem kuriem nekad nav čipota mašīna bet stāstīt visādu sūdu tie gatavi.

Normāla čipošana ir iespējama izmainot auto datora uzstādījumos konkrētus lielumus, kas iespējams palielina jaudu līdz 20% ne vairāk.

Otrs līmenis ir jau mainīt konkrētus mezglus pret izturīgākiem un jaudīgākiem (turbīna, motora sastāvdaļas, ātrumkārba utt.) 

Pašam ir bijusi čipota viena dīzeļmašīna. 

Parastai čipotai ielas mašīnai pēc kāda laika (parasti gada laikā) nomirs viena vai visas šādas sastāvdaļas - turbīna, spararats, nodilst sadales vārpsta(parasti audi).

Pilni forumi ar čīkstošim studentiem kam pēc čipošanas spararats nobeidzies vai turbīna.

 

Link to comment
Share on other sites

Zinu gadījumu, kad džeks autiņā vispaŗ ielika sporta mašīnas vadības bloku. Visu kā vajag uz ruļļiem saregulēja un  saimnieks no laimes karstu čurāja. Pēc mēneša bija atpakaļ, viss esot super, rāviens zvērā, tikai baigi daudz benzīna rijot. Vai nevarot ko izdarīt. Meistars viņu gudri izrunāties pasūtīja. Gribi sportu, tad ar nesadegušo benzīnu jādzesē izejas vārsti un ekonomija ar jaudu nav savietojami jēdzieni. Vai jēga jāties un parastu ielas autiņu čipot, domāju, ka nē. Gribās ''sportot'' uzreiz jāpērk attiecīgs autiņš!

Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

Esmu par čipošanu, stage 1!

 

Loģiski, ja autiņš nojāts, sajūgs jau uz beigām, turbīna noripojusi +300k km, tad skaidrs, ka uzčipojot šīs detaļas uzteikts ātrāk, bet vai čipošana ir vainīga ? Nē, lūznis, ko lieto, tas, ka nocipojot tev tā detaļa uzteikts pēc 3 mēn vai nečipojot pēc 6 mēn baigi nemaina faktu. Ir cilvēki, kas ietin telefonu 10 plēvēs, tv pulti lieto ar maisiņu, lai pogas nenodilst, var jāties, bet lietai jākalpo tev, vajag baudīt!

 

Bet kā teicu, ja nemainām turbīnu, sajūtu u.c. čipojam pirmo līmeni, tā teikt ražotāja slēpto rezervi, tādas kastes domāju garām. Aizbrauc pie kāda no latvijas labas reputācijas čipotājiem, kas arī ja tev ir lūznis nečipos, uzmetīs vismaz aci primārajiem posmiem, vai var čipot.

 

 

Labots - Kaspars12
Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , Kaspars12 teica:

ja autiņš nojāts, sajūgs jau uz beigām,

Sajūgs maksā ~300€, kapeikas.  jaunam autītim otrā apkope ne mazāk.

Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

kapeikas tev, bet tu jau nezini, autors varbūt čipos golf Iv, kur 300 euro par sajūgu un 200 euro par turbīnu ir 33% auto cenas :D

Link to comment
Share on other sites

2018.09.3. , 00:18, deboshieris teica:

nodilst sadales vārpsta(parasti audi)

Kāds sakars čipošanai ar sadales vārpstas dilumu?????

Sviests!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

Vēl neaizmirstam slodzi uz pusasīm priekšpiedziņas auto, sevišķi sāpīgi tiem, kam pieejamas tikai oriģinālās par 400-800 eur/gab :)

IMHO, čipot ir jēga tad, ja esi gatavs arī dzelžus apgreidot.

Un es ceru, ka dpf graizītājiem ellē iebāzīs purnā tādu ceškas tedeškas izpūtēju un riktīgi izgāzēs.

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nu, par Stage 1 esmu pozitīvi noskaņots - tur tas jaudas pieaugums ir salīdzinoši mazs, bet, nemainot braukšanas stilu, var dabūt kaut kādu ietaipījumu patēriņā. Dīzelim, imho, nav visai aktuāli dzenāt 100ml/100km, bet benzīnniekiem, ņemot vērā patēriņu, kāds litrs/divi uz 100km var savākties kopsummā.

Link to comment
Share on other sites

Es atbalstu čiptunigu  tikai gadījumā ja ir divi vienādi motori, bet vienam ar ECU programmu jauda ir nogriezta. Bet arī tad jāskatās, jo komplektā ar mazāku jaudu var būt cita kārba, citas pusasis, vājākas bremzes. 

 

Savādāk jaudas pieaugums tiek iegūts uz motora resursa, patēriņa vai atgāzu toksiskuma rēķina! 

 

Runājot par "tuninga devaisi" ko topika autors minēja - tad labākajā gadījumā viņam iekšā ir tīri savienojums un viņš neko nedara. Nav minēts, bet devaisis visticamākais slēdzas pie temperatūras devēja, tur iekšā rezistors, kurš melo ECU ka motors ir auksts un liek liet vairāk degvielas. Bet ir vēl lambda zonde, kas mēra skābekļa saturu atgāzēs un liek samazināt degvielas daudzumu, ja skābekļa atgāzēs nav nemaz. Tas izraisa kļūdas motora darbībā. Nekas labs!  

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Ronalds teica:

Runājot par "tuninga devaisi" ko topika autors minēja - tad labākajā gadījumā viņam iekšā ir tīri savienojums un viņš neko nedara. Nav minēts, bet devaisis visticamākais slēdzas pie temperatūras devēja

Tas jau pats drūmākais, ka nav pateikts, kur un pie kā tas verķis spraužas un ko īsti dara. 

Link to comment
Share on other sites

Kādreiz bija tādi vizuāli līdzīgi - spraudās gāzes pedāļa vadam pa vidu. Doma tāda ka autiņš kļūst jaudīgāks, ja elektronika agresīvāk reaģē uz pedāļa mehānisko spaidīšanu un dod gāzi pa savam

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , raivix95 teica:

Tas jau pats drūmākais, ka nav pateikts, kur un pie kā tas verķis spraužas un ko īsti dara. 

Dies pas, tad taču neviens nepirks. Rezistori Argusā 20 saņi kilogramā.

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , abi teica:

Kādreiz bija tādi vizuāli līdzīgi - spraudās gāzes pedāļa vadam pa vidu. Doma tāda ka autiņš kļūst jaudīgāks, ja elektronika agresīvāk reaģē uz pedāļa mehānisko spaidīšanu un dod gāzi pa savam

Un kad tas štrunts vasaras saulē zem haubes tā gruntīgi pārkarst, tad tahometram vispār iestājas autopilots.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...