Jump to content

VW Sharan 2012 AdBlue "izravēšana"


DeeR
 Share

Recommended Posts

Sveiciens visiem!

 

Padalieties pieredzē ar AdBLue sistēmas "izravēšanu" no auto. Vai esat to darījuši? Vai nav nekādu problēmu ejot CSDD tehnisko apskati? 

Man Šaranam jau gadu deg "Check Engine" lampiņa, dēļ nodeguša AdBlue iekārtas hītera. Mollers par remontu prasa ap 300 EUR, bet nav garantijas, ka pēc 2 gadiem atkal kas nenosprāgst.Chiptuning puikas piedāvā par 250 EUR sistēmu vispār atslēgt. Nevaru izlemt, ko darīt? Piebildīšu, ka zaļā domāšana mani īpaši neuztrauc. Izplūde jaunam auto tik un tā ir ļoti, ļoti maza. Vienīgais kas mani uztrauc - vai mani pēc pāris gadiem skatē par šo "nepaņem priekšā".

Paldies, ja padalīsieties pieredzē!

  • Slikti! 3
Link to comment
Share on other sites

Sataisi un ja tik ļoti nepatīk, tad pārdod kādam kādam kam ar to nav problēmas, kamdēļ pašam sev sagādāt liekus uztraukumus - būs problēmas CSSD vai nē.

2012 pat par mazlietotu nenosauksi, 6 gadi kānekā jau.

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Skatē nebauda NxOx (slāpekļa oksīdo) saturu atgāzēs, tā kā droši var slēgt nost. Tik 250 eur padārgi....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , Usins teica:

2012 - nav gluži "jauns auto"

Personiski dīzeļu eko uzlabojumu atslēdzējiem novēlu mokošu nāvi :)

 

Sataisi un brauc.

 

Šis viens iemesls kādēļ ir vēlme pārvākties uz dziļiem laukiem. Pieļauju ka LV pilsētu korķi ir ievērojami kaitīgāki par rietumvalstu. 

 

Kad redzami melns skurstenis gāžās jāslēdz recirkulācija, jāatkāpjas vai agresīvi jāapdzen. Kad braucu ar seno auto atliek vienk. skumji elpot seklāk. 

 

Nejauc ar DPF filtra izņemšanu. Man arī nepatīk dūmojoši dīzeļi. 

  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Man, Liepājā autoplacis, kvēpu filtru izņēma bez paša ziņas.  Maigi izsakoties biju bik iegrābies, nopirku passatu ar 2 beigtām sprauslām (PD) un beigtu spararatu. Pēc nelielām pārrunām, 'placis piekrita salabot ķibeles. Salaboja, bet kad atbraucu mājās (Kuldīga), pagāju aiz mašīnas, klausos, tāda dīvaina skaņa no izpūtēja, kakas sīc, kā tad kad atgaisotu trubas. Tā arī nesapratu, filtrs bija piģec vai paņēma, kā kompensāciju par darbu. Kasīties vairs nebija spēka un meistars. Meistars ar izteicās, ka autiņam tas nāks tikai par labu, apkārtējai videi gan nē, bet nu, ko ta nu vairs, biju izsmēlis visas "kasīšanās" rezerves. Tagad, kad  piedarbinu autiņu, melns mākonis pa gaisu, kā traktoram un smird ar ne pa jokam. Tagad tik jautājums, vai apskatē, zinot, ka filtrs izņemts laidīs cauri, jeb, ja dūmi normā, tad pa barabanu?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@romajo Šobrīd vēl mēra gāzes, bet kaut ko pa ausu galam dzirdēju, ka no nākamā vai aiznākamā gada pārbaudīs arī DPF filtru esamību. Ja tāds nebūs, tad skati nevarēs iziet. Info nav 100% drošs.

Link to comment
Share on other sites

Jo vairāk liks visādus gadžetus traktortehnikas degvielas motoriem, jo ar laiku vairāk pāries uz auto degvielu. Cerams, ka pēc 2 gadiem būs adGreen pretsmakas šķidrums :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kaut kāds baigi smalks joks, nefiga nesapratu, bet, ja kas, tad nemīz bākā - tas nav par AdBlue?

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Uz ček enžin lampiņu skatē visiem nospļauties - var iziet arī ar degošu. Esmu pats gājis, kad sābam vienu brīdi gāzes iekārta ar borta datoru negribēja saprasties. Pēc tam gan iepravīja abiem smadzenes un vairs nedega tas enžins. Bet toreiz izlaida bez komentāriem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 48 minūtēm , DeeR teica:

Šobrīd vēl mēra gāzes, bet kaut ko pa ausu galam dzirdēju, ka no nākamā vai aiznākamā gada pārbaudīs arī DPF filtru esamību. Ja tāds nebūs, tad skati nevarēs iziet. Info nav 100% drošs.

Diez kāds būtu arguments lai nelaistu cauri, tikai konkrētās detaļas neesamība? Tas nu gan būtu tizli, sevišķi, ja dūmi ir normā un tai pašā laikā auto kam nav filtrs no dzimšanas skati iziet. Bet, ja tas attieksies uz visiem dīzeļiem bez filtra, tad tas nav reāli vismaz tuvākajā nākotnē, neticās

Link to comment
Share on other sites

Nu šie tak var vienkārši ierakstīt kaut ko noteikumos un ko tu darīsi, tiesāsies ka nav pareizi? Tas vienmēr ir risks.

Link to comment
Share on other sites

Nupat biju TA. Mani informēja, ka viņiem no marta esot precizēta stāvbremzes pārbaudes kārtība. Esot summāri jasavāc noteikts N daudzums pa abām pusēm atkarībā no auto masas, ja nesavāc - 3!!! :D

Ar gadiem redzu: pamazām sāk čekot šo to vairāk.

 

 

Ar atgāzēm gan smalkāk. Anulējot kautko tiek pasliktināta auto euro klase. 

 

Tad sākas politika. Piem, taxi varētu ļaut pārvietoties pa galvaspilsētu tikai ar eiro6 vai kāds tur it tas tīrākais. 

 

Nodokļi pec CO2 tagad laikam rēķinās daļēji?

 

Daudz kas atbilst smalkām prasìbām tikai iepirkuma brīdī, pēc tam - ka tik darbojas.

 

Šito tā ātri un klusu nepiegriezīs, savādāk 1/2 Latvijas paliks bez auto :D un iestāsies tautsaimniecības krīze.

 

Palasīju par AdBlue, tas sildītājs jau tikai mīnusiem nepieciešams. Un vispār cīnās ar NOx kas nav arī plaušām draugs.

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , romajo teica:

Meistars ar izteicās, ka autiņam tas nāks tikai par labu, apkārtējai videi gan nē, bet nu, ko ta nu vairs, biju izsmēlis visas "kasīšanās" rezerves.

Meistars diletants. Urīnvielas spricēšana reducē slāpekļa oksīdu, tas neko vairs izplūdē būtiski neietekmē 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , romajo teica:

Diez kāds būtu arguments lai nelaistu cauri, tikai konkrētās detaļas neesamība? Tas nu gan būtu tizli, sevišķi, ja dūmi ir normā un tai pašā laikā auto kam nav filtrs no dzimšanas skati iziet. Bet, ja tas attieksies uz visiem dīzeļiem bez filtra, tad tas nav reāli vismaz tuvākajā nākotnē, neticās

Argumentus var atrast vienmēr - ja ražotājs noteicis, ka tādam jābūt, tad jābūt. Tāpat arī filtra neesamība palielina kaitīgo daļiņu klātbūtni izplīdes gāzēs. Nodoklis tiek piemērots pēc izmešu daudzuma. Laukos opītim ar veco dīzeli būs daudz vairāk jāpiķo par jaunu auto ar DPF filtru, domājams, ka neizņemtu :)

 

pirms 7 stundām , Usins teica:

Palasīju par AdBlue, tas sildītājs jau tikai mīnusiem nepieciešams. Un vispār cīnās ar NOx kas nav arī plaušām draugs.

 

Tā viņš ir. Tas, ka AdBlue pie zemām temperatūrām man nedarbojas, mani galīgi neuztrauc. DPF filtrs kalpo godam (tfu, tfu, tfu) un pat pie max apgriezieniem dīzelim dūmu nav. To nav iespējams salīdzināt ar 90.gadu Audi 100 dīzeļiem, kuri uz šosejām veido dūmu aizsegus. Bet kas man traucē, ir pastāvīgi degoša Check Engine lampiņa. Varu nepamanīt, ja uzmetīsies jauns, daudz nopietnāks errors, piemēram, dzinējam.

Labots - DeeR
Link to comment
Share on other sites

var mēģināt piespraust ķīniešu elm327 un ar android aplikāciju nolasot kļūdas redzēt to skaitu. Pašas kļūdas drīzāk tiks uzrādītas nekorekti, bet vismaz varēs saprast, ja būs kas jauns parādījies. kā arī nodzēšanas iespēja darbojas nelielām kļūdām. 

 

un vispār gan jau mierīgi var atrast kur salabo par ievērojami draudzīgākiem cipariem kā Moller.


nu labi, mierīgi ne. Atrast saprātīgu servisu, kas gudri salabo prasa iespringt

 


īpaši šādu funkciju labošanu. Pats meklēju LV "DPF tīrīšana" = 30+ rezultāti DPF noņemšana un viens tīrīšana :D

PS iesaku savlaicīg sekot līdzi DPF pretspiedienam, sprauslu stāvoklim un varbūt arī veikt profilaktisku DPF tīrīšanu.
MB izmeta ček, kad galīgi galīgi jau ciet bija, un tas nav labi. Kaut zināmas pazīmes bija manāmās pirms tam.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , DeeR teica:

Nejauc ar DPF filtra izņemšanu.

 

Pēdējā laikā sanāk bieži dzirdēt, ka cilvēki nevis ravē ārā, bet tīra (precīzāk ir parādījušies kantori kas to dara). 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

PS Ir patīkami atrasties pie dīzeļa ar DPF  un strādājošu EGR kur viss strādā. Īpaši ziemā, kad darbojas tukšgaitā un blakus ir nevis gāzes kamera, bet vispār nekas ar degunu sajūtams.

 


Pirms 1 minūtes , AVilks teica:

 

Pēdējā laikā sanāk bieži dzirdēt, ka cilvēki nevis ravē ārā, bet tīra (precīzāk ir parādījušies kantori kas to dara). 

 

izņemot to "greenclean"  ar 0 reālām atsauksmēm, neesmu dzirdējis.

 

Forumos raksta, ka aerosola tipa "Motip" piem. palīdzot, ko vispār viegli pieslēgt un iepūst. Pats tēmēju uz 5L kannas iegādi par ~100 euro, demontēta DPF piepildīšanu, tad dienu mērcējās un tad skalot ārā. Bet man labi, jo ir rezerves DPF :D
 

Bet par šādām procedūrām nemanu atsauksmes, un pat reklāmas.

 

Vienīgi labas tīrīšanas cena tuvojas lētā gala DPF cenai. Viņam gan tur tas materiāls cits kā dārgajiem.

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , Usins teica:

Šito tā ātri un klusu nepiegriezīs, savādāk 1/2 Latvijas paliks bez auto :D un iestāsies tautsaimniecības krīze.

Es, jau ar pa to pašu, bet viss galu galā atkarīgs no cilvēka, kas tev to auto pārbauda, var ietiepties, tā teikt iziet uz principa, ja acīmredzami, ka esi kko izravējis, ej ar kājām. Kādu laiku atpakaļ bez tabu bij sižets par to, ka vienu vieglo nepalaida cauri skatei par to, ka nedega bremžu papildsignāls pakaļējā logā. Arguments bija, ja ir aprīkots tad ir jādeg. Tai pašā laikā, es skates izgāju bez problēmām ar praktiski identisku nelaimi, tik spuldzes bija spoilerī, pat punktu nepiešķīra.

Link to comment
Share on other sites

Runājot par DPF tīrīšanu, tad cik krievijas forumos lasīts - procedūra bezjēdzīga! Ja filtrs sāk dirsties ciet, pats auto nespēj viņu attīrit, tad katalizators - keramika ar platina pārklājumu vairs nepilda savu funkciju. Var izmazgāt, bet uz ilgu laiku tas nelīdzēs, jo katalizators jau nolietojies! 

Pie mums DPF likvidē. Ja pārējā dīzeļa aparatūra ir kārtībā (sūknis, sprauslas, spiediens cilindros) tad nemaz jau tik traki nedūmo! Melnie dūmi parasti ir, ka kaut kas vēl nav kārtībā! Un tad DPF arī neko daudz nelīdz jo nespēj to mega kvēpu apjomu ko dod kārtībā neesošs motors sadedzināt. 

 


Un par skatēm. Auto atgāzes, īpaši dīzeļiem būtu jābauda kad motors strādā zem slodzes. Melnie dūmi jau arī parasti ir nevis kad auto brīvgaitā strādā, bet kad tiek bērts virsū - uzsākot vai apdzenot. Gāzēt brīvgaitā, kā to dara skatē jēgas lielas nav - modernām mašīnām ECU konstatē brīvgaitu un nelej degvielu pa pilno, kaut gāze grīdā! Tāpēc arī šroti, kuri atstāj melnus dūmu mutuļus uz ceļa bez problēmām iziet skati! 

Link to comment
Share on other sites

2018.09.3. , 11:39, Ronalds teica:

Tāpēc arī šroti, kuri atstāj melnus dūmu mutuļus uz ceļa bez problēmām iziet skati! 

tak melnos duumus TA neviens neosta, icikleejushies uz CO2

veel maarketinga speciaalisti piesleegushies, visur puush piiliites par diizelja ekologjiskumu

180904_tmp_diesel_ed.thumb.jpg.725e8fb2ca6aa01ed6203bb61502ffa1.jpg

 

par "vienmeer leetaaka" arii par pasmiineet, daudzaas ES valstiis diizeljdegviela vienaa cenaa ar 95to,

pie mums gan smirdeetaaji ir jaalobee ar 10% zemaaku cenu un 2* mazaku akciizes nodokli

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 16 minūtēm , MartiniB teica:

visur puush piiliites par diizelja ekologjiskumu

Vispār marketologi visur dīzeļus bano.

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , versatile teica:

Vispār marketologi visur dīzeļus bano.

nesenaa `Auto Zinjas` raidiijumaa Neste paarstaavis staastiija, ka tikai tarkshkjoshie ir pareizais virziens.

?gada saakuma?, raidiijumaa Normuns staastiija, ka benziindzineeja auto esot domaati leeto cenu cieniitaajiem

 

pie mums smirdiigos popularizee, jo ES tieshaam tos nu jau ir gruutaak realizeet

un gada viduu staajaas speekaa jaunas prasiibas pret benziinrijeejiem,

papildus bundulis izpluudes traktaa un -5% no jaudas,

jaunaas paaudzes dzineeji nav veel sarazhoti taadaa kvantumaa lai pietiktu visiem

 

p.s.

diezgan komiski, bet to ka neesi kaitiigs dazhaas valstiis ir jaapieraada visiem

https://www.drive2.com/b/509137381530534052/

Link to comment
Share on other sites

@Ronalds, kvēpu filtrs ir PIRMS katalizatora vai pēc? Ja pirms, vai tas nepilda arī tāda kā katalizatora aizsarga funkciju un ir tikai loģiski ka katalizators ilgi nedzīvos ar nonestu DPF, jeb vismaz dzīvos mazāk? Attiecīgi - ietaupi uz DPF, bet nobeidzas katiņš. Rezultātā maini katalizatoru... Kas ir lētāk un mazāk čakarīgi?

 

A par to Blue... es par to, ka tas jāsalabo. Galu galā, auto dzinējs strādājot gan jau jutīs, ka kaut kas nav OK. Ieguldi un brauc tomēr domājot par savu bērnu iespējām elpot tīrāku gaisu. Ja visi nonesīs DPFus un vēl arī katiņus, tad būs tāpat kā ar to veco Audi A100 - ai viņa ir tāds dūmu "aizkariņš", ka nav iespējams braukt.


+ Neko daudz jau tas Adblue uz kilometriem neizmaksā...

Link to comment
Share on other sites

Cik zinu tad kvēpu filtrs ir dīzelim, katalizators benzīnniekam! Uzbūve viņiem gan ir līdzīga. Šūnveida materiāls ar platīna pārklājumu. Dīzelim viņš dedzina cilindros nesadegušo oglekli, benzīnam CO un CH. 

Link to comment
Share on other sites

Dīzelim ir abi, gan katalizators gan kvēpu filtrs. Kvēpu filtrs ir aiz katalizatora. Kvēpu filtrā ir tikai keramisks filtrs, kas filtrē cietās daļiņas. Cik esmu palasījis, nav tur nekāda pārlājuma, un filtrs strādā kā filtrs, nevis katalizators. Ja tās šūnas labi iztīra, filtrs ir kā jauns, bet vienīgais veids kas strādā ir izdedzināšana, nu tā vismaz var saprast no atsauksmēm... 

Link to comment
Share on other sites

Re ko bmw raksta.

http://www.bmw.com.kh/asia/en/insights/technology/technology_guide/articles/diesel_catalytic_converter.html?source=index&article=diesel_catalytic_converter

 

Kā saprotu mūsdienu dīzeļiem ir viens bundulis, kurš sadedzina visu gan - co, gan CH, gan kvēpus. Un tām šūnām ir pārklājums no platīna, pallādija un citiem dārgiem metāliem. Kurš ar laiku nolietojas, arī pašas šūnas sadrūp.  

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Smieklīgākais ir tas, ka kamēr Jūs te karojat benzīna/dīzeļa ticību karus, reālās atšķirības starp tiem diviem dzinēju tipiem kļūst ar vien mazākas. :D

  • Dīzeļi ir ieguvuši elektriski ar ECU vadāmus inžektorus.
  • Benzīnnieki ir ieguvuši augstspiediena iesmidzināšanu tieši cilindrā.
  • Benzīnnieki ar vien vairāk arī tiek aprīkoti ar turbīnām.
  • Dīzeļu apgriezieni ir pietuvojušies benzīnniekiem.

Bet nākotnes realitāte ir vienkārša. Tuvajā nākotnē iekšdedzes dzinējs ar riteņu piedziņu mehāniski nebūs savienots, sēdēs malā ar ģeneratoru un ražos elektrību priekš elektromotoriem. Gluži tāpat kā Škoda trolejbusiem Rīgā. Un tur sēdēs tas dzinēja tips, kuram tajā konfigurācijā būs augstāka efektivitāte.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , Inspektors Caps teica:
  • Dīzeļu apgriezieni ir pietuvojušies benzīnniekiem.

Nu varbūt 1.6 dīzelim jā, bet ne jau lielās litrāžas aparātiem. Normālam trīslitru kaplim braucot 90km/h būs ne vairāk par pusotru štuku rpm.

Labots - raivix95
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 49 minūtēm , Inspektors Caps teica:

Bet nākotnes realitāte ir vienkārša.

sapņo vien ....................

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Pirms 55 minūtēm , raivix95 teica:

Normālam trīslitru kaplim braucot 90km/h būs ne vairāk par pusotru štuku rpm.

Tāda paša tilpuma un ieplūdes (ir/nav turbīna) benzīnnieks jau arī to var vēsā mierā, bet tas ir vairāk saistīts ar to, kas kuram ir optimālāk. Tur iepriekš es vairāk biju domājis iespējamo apgriezienu diapazonu, nevis optimālos. Bet jebkurā gadījumā starpība, salīdzinot ar pagājušo gadsimtu, ir samazināta pamatīgi.

 

Pirms 43 minūtēm , alusbundza teica:

sapņo vien

Sapņo tie, kuri gaida dižo akumulatoru revolūciju. Manā piemērā tieši visi vajadzīgie mezgli jau eksistē. Vienkārši sajūgu, ātrumkārbu, kardānus, diferenciāļus un dažos gadījumos arī pusasis nomainīs ģenerators, elektromotors(-i) un neliels akumulators darbības izlīdzināšanai. Tā kā iekšdedzes dzinējam vairs nebūs vajadzīgs nodrošināt lielu pīķa jaudu, tad tā jaudu un tātad arī masu varēs samazināt. Vēl arī tas varēs gandrīz visu laiku strādāt savos optimālajos apgriezienos un režīmos, jo nebūs mehāniski piesaistīts transmisijai. Un papildus tam visam vēl arī auto piedziņu varēs pilnībā kontrolēt elektroniski (tai skaitā krutākiem vai lielākiem auto arī katru dzenošo riteni neatkarīgi) un ABS, pretbuksēšanas, ESP un elektrodzinēju vadība pārvērtīsies par vienotu sistēmu ko, ko varētu saukt par "piedziņas vadību".

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Cik zinu, tad gan Toyota Prius, gan citiem vēl ar vien ir mehāniskā piedziņa un elektromotori ir tikai papildus palīgi. Ja kāds kaut ko bez mehāniskās piedziņas no iekšdedzes dzinēja, iemetiet linkus. :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 52 minūtēm , Inspektors Caps teica:

Vienkārši sajūgu, ātrumkārbu, kardānus, diferenciāļus un dažos gadījumos arī pusasis nomainīs ģenerators, elektromotors(-i) un neliels akumulators darbības izlīdzināšanai.

Šo sauc par elektrisko transmisiju un tas nav nekas jauns! Jau gadu desmitiem tiek izmantota kuģos un lokomotīvēs. 

Diemžēl mašīnām neder, neskatoties uz plusiem! 

Jo:

1. Lietderības koeficients sistēmai ģenerators->aķis->elektromotors ir krietni zemāks, kā klasiskai mehāniskai transmisijai

2. Svars- jaudīgi ģeneratori/elektromotori, aķi, pat neieli ir smagi, krietni smagāki par mehānisko transmisiju. 

3. Izmaksas. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , Ronalds teica:

Jau gadu desmitiem tiek izmantota kuģos un lokomotīvēs. 

Diemžēl mašīnām neder, neskatoties uz plusiem!

Visi karjēru pašizgāzēji strādā pēc tāda principa :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

To, ka to izmanto kuģos, lokomotīvēs, karjeru smagajos un citur, zinu. Bet masa, izmaksas un lietderības koeficients kā reizi pēdējos gados ienāk tajā diapazonā, kad sāk kļūt izdevīgi. Redz, trolej-autobusi jau brauc, šur tur sportā sāk izmantot. Nākošais gan jau būs dažādi dārgi ielas auto kā limuzīni, sportiskie u.c.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...