Jump to content

Audi A4 B7 2.0TDI atsauksmes


Recommended Posts

Ir vēlme nomainīt mašīnu, skatos uz Audi A4 B7 2.0TDI. Foršāk jau būtu 1.9TDI, bet tie, var teikt, ka šajā paaudzē bezmaz vai nav un ja ir, tad ar ļoti švakām komplektācijām, kā arī daudz dārgāki. Varbūt kādam ir bijis šāds modelis un ir kādas atsauksmes, pieredze? Esmu dzirdējis, ka salīdzinot ar B6, remonta izmaksas piekarei ir daudz lielākas un ka "2.0 ir kaka, 1.9 the best, kas nekad neplīsīs" un ka labāk ņemt iepriekšējo paaudzi, bet cik tur taisnības, nav ne jausmas.

 

Kā ar automātiskajām kārbām? Nekad nav bijusi. Cik no interneta saprotu, viena ir tiptronic, otra ir multitronic, viena baigais draņķis, otra ciešama, vai otrādi. Kā vispār ir salīdzinot ar manuālo kārbu - tiešām plīst daudz biežāk un remonts izmaksā daudz dārgāk, vai arī muļķības?

Link to comment
Share on other sites

1. Dzinējs - pareizā izvēle ir 2.0 traktors. Jā, cimperlīgāks par 1.9, toties, iespējams, nebūs nodzīts. ja būs nodzīts - tad gan 1.9 gan 2.0 izmaksas būs līdzīgas. Ja neskaita sprauslas, bet nu tās arī 2.0 iet ilgi ja nelej iekšā galīgi kreisu degvielu;

2. Ja runa par būdu - a4 iepriekšējā paaudze, aizmirsti, tak nav tur vietas + piekare utt tāpat maksā kā to laiku A6, vienkārši ir unificēta, tas ir vienāda. Skaties A6.

 

Tomāti - aizmirsti, nevajag. Mācies raustīt manuālo, arī braukšanas kaifs ar to ir daaaaudz lielāks, īpaši ja būs arī kvatra :)

Link to comment
Share on other sites

androidz

BTW, Kicker pareizi autoru aizsūtīja, neko vairāk kā kārtējo spama gūzmu no šī foruma neiegūt. Labāk prasīta tematiskajā forumā. No citas puses, mums izklaide...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , androidz teica:

Braukšanas kaifs ar automātu ir daudz lielāks kā ar automāti

Ja šo vēl varētu atšifrēt

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , androidz teica:

Manuālo - aizmirsti, nevajag. Braukšanas kaifs ar automātu ir daudz lielāks kā ar manuālo.

Mhm. Tomātam galvenais, ka vari no stūres nenoņemt rokas, nujā, ja ir auto ar auto pilotu, tad vispār atpūties, sēdi seju grāmatā, vai arī vienkārši guli(OK, ne visiem). A manuālajā visu kontrolē pats... T.sk. arī gadījumus, kad auto aiziet pa pieskari... un to reizēm vajag. Vajag.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Anonīms Alkoholiķis

A2, a4, a6, a7 un visi pārējie riktīgas miskastes jau pataisno no rūpnīcas. Precīzāk būtu visi audi pēc audi-80 ir nedataisītas miskastes. Vienīgais uzlabojums, ko audi 80 vajag ir gāzes iekārta. To ieliekot auto ir sapņu auto.

  • Patīk 1
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

androidz
Pirms 19 minūtēm , rubb teica:

A manuālajā visu kontrolē pats...

10 no 100 saka ka kaut ko kontrolē, 1 no 10 saprot par ko runā, un 0,1 tiešām kaut ko kontrolē...

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Anonīms Alkoholiķis teica:

Precīzāk būtu visi audi pēc audi-80 ir nedataisītas miskastes

Labi, bet veco audi gan nevajadzētu nolikt! Viņš tiešām bija uz  goda uztaisīts! Cinkots kuzovs, izturīgi agregāti. Viegli labojams. Grozi, kā gribi, bet jauni auto ar šādām īpašībām neizceļas! 

  • Patīk 3
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Anonīms Alkoholiķis
Pirms 2 minūtēm , androidz teica:

10 no 100 saka ka kaut ko kontrolē, 1 no 10 saprot par ko runā, un 0,1 tiešām kaut ko kontrolē...

aizmirsi piebilst, ka tā ir ir pudele ko kontrolē.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , androidz teica:

10 no 100 saka ka kaut ko kontrolē, 1 no 10 saprot par ko runā, un 0,1 tiešām kaut ko kontrolē...

Nevajag jau pārspīlēt! Vecie automāti bija pietiekami tupi! Un tas audi variators (Multitronic) ....  Ja nav kur naudu likt, var pirkt lietotu auto ar šādu kārbu... 

Man savā laikā koju biedrs teica - "Ko, ja jau lāci cirkā iemāca ar riteni braukt, tad ko cilvēks nevar iemācīties robus pārslēgt???" 

Es pēc vairāk kā 10 gadi pie stūres robus slēdzu automātiski, nedomājot. Tas nekādas grūtības nesagādā. 

Link to comment
Share on other sites

androidz

Vēlreiz, M/T vs A/T temats ir bezgalīgs un bezjēdzīgs. Tiešām to te vajag? Ja autors nezinu kādu kārbu grib, nu sorry, šeit to toč nenoskaidros. Esmu braucis daudz abas, priekšroku dodu A/T.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@androidz, piekrītu! Es arī esmu braucis ar abām un arī dodu priekšroku AT. Līdz brīdim kad viņa ir jālabo! Šajā momentā es kļūstu par zvērinātu MT piekritēju! ;) 

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Viens no autiņiem, ar kuru sanāk braukt darba vajadzībaš ir AudiA4 2.0TDI ar automātisko kārbu. Varu teikt tikai visu to sliktāko. Kārba protams nojuka un remonts maksāja vājprāta naudu. Piekare netur apstākļus un ceļus pa kuriem nākas braukt. Salons šaurāks kā otrajam Golfam, bagažniekā neko nopietnu iekraut nevar. Rūsa metās visur virsū. Man gan paskaidroja, ka ar šo autiņu esot jābrauc uz operu, nevis pa lauku bezceļiem ar filmēšanas tehniku. Vārdu sakot, sev nu nekad šo autiņu nepirktu.

Link to comment
Share on other sites

androidz
Pirms 22 minūtēm , Ronalds teica:

priekšroku AT. Līdz brīdim kad viņa ir jālabo! Šajā momentā es kļūstu par zvērinātu MT piekritēju! ;)

Līdz brīdim kamēr tās ir klasiskās A/T ar hidrotranformatoru, remonti ir paredzami un saprotami. Par lietotām DSG gan šausmu stāstus runā.

 

BTW., kad sen senos laikos remontēju volvo tomātu, zīmigi bija tas ka viss servisa pagalms bija piestumts ar audi, prasīju, vai specializējas uz audi automātiem, tieca, ka nē, nespecializējas... lūzt bieži

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , androidz teica:

Līdz brīdim kamēr tās ir klasiskās A/T ar hidrotranformatoru, remonti ir paredzami un saprotami.

Jā. Paredzami, saprotami, dārgi.... Īpaši ja iepriekšējais īpašnieks nav sevi apgrūtinājis ar eļļas maiņu.... 

 

Pirms 7 minūtēm , androidz teica:

Par lietotām DSG gan šausmu stāstus runā.

Visiem maniem paziņām, kuriem ir auto ar DSG, visi ir kārbas ir labojuši - 2 -3k EUR.... Nu nez. Nopērkam auto pa 5k, un pēc pus gada vēl 3k "ieguldām" kārbas remontā.... 

Link to comment
Share on other sites

martinno

Nu, @androidz minētās kārbas (A/T ar hidrotranformatoru) kapitālais remonts lepnākajā LV kārbu servisā nāk zem 2k€, hidrotransformatora remonts ap 900€ (kas arī ir biežākais vaininieks). Tā kā nav nemaz tik traki.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Savulaik, hidrotranformatora remonts manam volvo maksāja ~ 200LVL

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , martinno teica:

lepnākajā LV kārbu servisā nāk zem 2k€

http://recro.eu/lv/kontakti/ ?

Savā laikā ir tur pabūts....

Kaut kādi 1200 ls tika atstāti... :( 

Tāpēc saku, ka AT ir kruta, kamēr par remotu nav jāmaksā... 

Link to comment
Share on other sites

martinno

@Ronalds - ir īstais.

 

Pašam nav sanācis ar šādu lietu saskarties, bet cik paklausies apkārt, M/T kārbas remonts ar divmasu spararatu - tuvu vien tiem 1k€ izmaksā. Un M/T vieglāk pašam lietotājam kaut ko sa*ist. Automātā atliek tik eļļu mainīt un braukt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , martinno teica:

, M/T kārbas remonts ar divmasu spararatu - tuvu vien tiem 1k€ izmaksā

Jā... Jaunā "fīča".... 

Ntos gadus braucām bez tā divmasu spararata, bet tagad liekas ka retajam nav.... 

Labā ziņa ir tāda, ka dažiem auto ir kiti, var nomainīt uz parasto. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , Ronalds teica:

Jā. Paredzami, saprotami, dārgi.... Īpaši ja iepriekšējais īpašnieks nav sevi apgrūtinājis ar eļļas maiņu.... 

 

Visiem maniem paziņām, kuriem ir auto ar DSG, visi ir kārbas ir labojuši - 2 -3k EUR.... Nu nez. Nopērkam auto pa 5k, un pēc pus gada vēl 3k "ieguldām" kārbas remontā.... 

Par DSG

Gimene viens pirms briza bija ar DSG +dizelis, odometra kkadi 200k bija, nobrauca vel 50+, nu nekada problema vispar, sledzaas tip top, tagad gimene velviens tads pats ar DSG un nobraucis jau tikpat, ari nekadu problemu, otrs vel ir A4B8 dizelis tomaats, brauc un viss notiekas. Ieprieks bijusi vel 4 tomati, tie gan parastie tiptroniki, ari normali. Nu nav tik traki, nopirksi noFisteni tad ari naksies taisit, kautgan pabrauksui ir visi, tikai kas ir bijis nasks uz ellas mainisanu un kaa ekspluatejis, ta ir cita lieta. Paveicies vai kas, nezinu.

Link to comment
Share on other sites

Just now, kicker teica:

Paveicies vai kas, nezinu.

;)

 

Bet domājams ka iepriekšējais īpašnieks ir labojis....  

Link to comment
Share on other sites

190 t km slapjā DSG, joprojām nekas neliecinātu, ka kkas notiks. Eļļu gan maina

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Ronalds teica:

Tāpēc saku, ka AT ir kruta, kamēr par remotu nav jāmaksā...

Un divmasas spararats ar sajūgu, par velti :biggrin:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 2 stundām , Ronalds teica:

Visiem maniem paziņām, kuriem ir auto ar DSG, visi ir kārbas ir labojuši - 2 -3k EUR

Vecās DSG tā arī lūza, faktiski visas, parasti pa garantiju arī salaboja. Jaunajām tāda problēma vairs nav. Esošajai jau gandrīz 3 gadi un gandrīz 50k nobrauktu, pilnīgi nekādas problemas. Vecās parasti jau tanī laikā sāka čakarēties. 

Link to comment
Share on other sites

Tomāti, tomāti... manuālās kārbas tiešām neapsver vairs mūsdienās? Jā, esmu daudz ar tomātiem braucis(Volvo, Land Rovers, Suzuki... nu ja neskaita vāciešus). Bet nu nah to tomātu!

Link to comment
Share on other sites

Tomāti mūsdienās ir ekonomiskaki un ašàki par manuāliem, tas ir fakts... Un godīgi sakot reti vairs atradīsi masinu ar manuāli...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nu tas automāts tā... tikai intereses pēc, bet laikam tomēr nē ņemot vērā remonta izmaksas. Rīgā nedzīvoju, tā kā pret manuāli nav nekādu iebildumu. :) Nav tik trakas tās divmasu spararatu remonta cenas - zinu, ka 2004. gada A3 tas izmaksā 300 eiro kopā ar darbu, šaubos, ka šīm būs vairāk. :)

 

Par 2.0... šiem jau nāk EGR, daļiņu filtri un kas tik vēl ne, kas rada tikai liekas problēmas vai vēl nē? Un, ja jā, cik viegla un nesāpīga ir to amputācija?

 

Zinu, ka izplatīta problēma ir ar eļļas sūkni, kur kaut kāda seškanta nodilst un tad gan ir slikti, bet no tā var izvairīties, mašīnu nopērkot uzreiz to nomainot, lai nav lieks risks, vai ir vēl kāda problēma, kas tam pašām 1.9 nav?

 

Un par piekari... pārsvarā braucu pa labiem ceļiem, cik nu tie Latvijā ir labi, pa tādiem bezceļiem kā Rīgā sanāk reti kad braukt, pa lauku ceļiem vēl mazāk, vai arī tad būs problēmas bieži?

 

Un jā, rūsa... pretkorozijas apstrāde šiem nav?

Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , Zin... teica:

Tomāti sdienās ir ekonomiskaki un ašàki par manuāliem, tas ir fakts...

Nu nu!

DSG kārbas trasē uzrāda labākus rezultātus kā manuālis. Fakts! Bet vai ekonomiskākas... Diez vai! Jo resurss 150-200kkm... Pēc tam remonts uz 3k eur.

Mūsdienu manuālim parasti ir divu masu spararats. (lai atkalst rokas tam inženierim kas šo hujņu izdomāja) remonts ap 1k... Bet nu tur ap 200kkm ...

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Ar manuāli tā pa īstam arī nevar līdz galam pielietot dažādas ekstras, piemēram adaptīvo kruīzkontroli. Pa šoseju, kad nav jāpārslēdzas tad ok, bet ja tādā pusdzīvā satiksmē, tad nekas labs tur nesanāk. 

Link to comment
Share on other sites

Te takš jauno rallistu salidojums, kādi tomāti :thumbsup:

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Citēt


Varbūt kādam ir bijis šāds modelis un ir kādas atsauksmes, pieredze


Ir bijis gadus 6  2.0tdi avants ar multitroniku. 
Īsais rezumē - ja gribēsi, lai viss būtu teicamā kārtībā - iekrausi daudz. 

Par remontiem kopumā - rēķinies, ka jebkuru dienu tev var 'atbraukt' jebkas. Tiem autiņiem 10+ gadi ar 300+tkm uz tāfeles.
Turklāt klāsies nevis tas ar ko tevi te baida, bet mazumiņi, jo plīst pilnīgais randoms - stūres hidraulika,turbīna,drosele,random caurules, sulo savienojumi, random devēji un sensori, ventilācijas sistēmas motoriņi, etc.
Turklāt ir virkne tādu risinājumu, kas ar gadiem vienkārši izbeidzas. Piemērs bardačoks - izkalst atvēršanas mehānisma 'amortizators', jāpalīdz ar pavilkšanu atvērties, līdz vienā jaukā dienā tev cimdu nodalījuma vāks ir rokā, jo eņģes #$*ec ir no plastmasas. 

 

Citēt


Esmu dzirdējis, ka salīdzinot ar B6, remonta izmaksas piekarei ir daudz lielākas


AtkarĪbā, vai tu pats būsi spējīgs labot. hvz kā ar b6,  bet b7 stabili 200+eur  rēķinies piekarē ik gadu. Un atkal uzsveru, ja gribi lai viss ir 'tip-top', nevis pofig kā, ka tik TA izlaiž cauri.

 

 

Citēt


Kā ar automātiskajām kārbām


Ja būs priekšpiedziņa - būs variators (multitroniks), ja kvatra tiptroniks.
Pa 100+tkm vienīgā problēma transmisijā bija, ka jāmaina AT filtrs, kas bija caurs un suloja eļļa.
Par pašu kārbu nekādu iebildumu, maini eļļu, nekauj nekauj un dudini. Jāsaprot, kas ir variators un kam tas paredzēts - daudzos gadījumos problēmas ir dēļ  tam neparedzētas pārslodzēm un neesošām apkopēm. 
Plezīrbraukšanai der. Salīdzinājumam ar to pašu divsajūgu pie zemajiem pārnesumiem multitroniks pat plūdenāk strādā nekā dsg. Sevišķi pilsētā. 

 

Citēt


plīst daudz biežāk un remonts izmaksā daudz dārgāk..


ja plīst - tāmes sākas no 1k, te publikai ir absolūta taisnība.

 

 

Citēt


Tomāti - aizmirsti, nevajag. Mācies raustīt manuālo, arī braukšanas kaifs ar to ir daaaaudz lielāks, īpaši ja būs arī kvatra
...visu kontrolē pats...


Drosmīgs apgalvojums, lai sāktu krusta karu :)
Jāsaprot, ka  ir tādi, kas noraustījušies kloķi un nokontrolējušies vai aŗi  negrib braukšanu pārvērst par darbu. 

 

 

Citēt


 2.0... šiem jau nāk ... daļiņu filtri...


Ir ar un bez DPF. Man bij bez.

 

 

 

Vai pirktu vēl tādu pašu? 100punkti jā.

 

 

 

Labots - hero
Link to comment
Share on other sites

DPF - maksā ap 3000 eur. Tāpēc neviens viņus nemaina. Amputē un miers. Izdauza pildījumu, pārprogrammē smadzenes (ap 200 eur) Skaidrs ka auto paliek netīrāks, bet skati iziet bez problēmām. Un ja pārējais kārtībā melnu dūmu mākoņu berot virsū nav. 

Un jā - vecu dīzeli tagad (vasarā) pirkt nebūtu pārāk prātīgi. Var sanāk ka pie pirmajiem mīnusiem rudenī nevarēsi pielaist! Vistrakāk ir pirkt vecu dīzeli pavasarī - ir iespējams variants ka vecais īpašnieks visu ziemu nojājies un tad kratās vaļā. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , Zin... teica:

Un godīgi sakot reti vairs atradīsi masinu ar manuāli...

 

Man gribētos tagad teikt ko tu irs. Vajag meklēt pilns T/L ar m/t

Link to comment
Share on other sites

Gribi teikt, ka ir daudz jaunu mašīnu, kas ir lielākas par VW golf, ir ar manuāli?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...