Jump to content

Audi A4 B7 2.0TDI atsauksmes


Recommended Posts

2018.07.14. , 00:02, e = d teica:

Tā kā apgalvojumam, ka DPF A4 auzim maksā 3K eiro joprojām nav nekāda pamata. 

Jā, paskatījos. Tiešām rezerves daļu katalogos ir DPF pa ~300 eur.... 

Kad skatījos kādu 1/2 gadu atpakaļ vienam opelim - bija tikai oriģinālie pa ~3k.... 

Sanāk ka ir iemācījušies krietni lētāk uztaisīt. Grūti spriest, cik ilgi kalpos.  

Link to comment
Share on other sites

Kamēr vien būs iespēja, centīšos pirkt auto bez automāta, jo... te jau daudz kas ir rakstīts par pragmatiskiem apsvērumiem (auto svars, izsvarojums, nodokļu kategorija var trāpīt, cena pērkot, remontos apkalpojot, degvielas patēriņš, iespējas nestandarta situācijās, un pats pēdējais jau brauktprieks). Gan jau labi padomājot var atrast vēl arī citus iemeslus.

Link to comment
Share on other sites

Kas to teica? Ražotājs?

 

Mārketings un viss, ar MT var turēt tādus apgriezienus kā pats gribi, man pilsētā pietiek ar 1100-1200rpm vienkārši turoties plūsmā ar 6. ātrumu un 10% laika vispār brīvgaita neitrālajā. Uz 100km/h būs kaut kas ap 2000 rpm. Lai grieztu motoru nepieciešams spēks, lai grieztu ātri pavisam liels spēks. Vai spēka pārneses lietderības koeficents automātam kaut teorētiski var būt mazāks kā mehānikai? Vienīgais uz ko automāts var ietaupīt ir pielasīt tādu pārvades koeficentu lai motors lēnāk grieztos, bet vēl spētu izdot tekošajam ātrumam nepieciešamo jaudu. Mazos ātrumos to var efektīvāk izdarīt ar manuālo kārbu, paliek vienīgi ātrumi jūtami virs atļautajiem un šaubos vai automāta 9 ātrumu spēja pielasīt koeficentu būtiski kompensē zemāku automāta jaudas pārneses lietderības koeficentu un vai tam vispār ir prakstiska nozīme, ņemot vērā to ka vēja pretestības grafiks aug debesīs.

 

Tas tā pafilosofēju, skaidrs ka drīz visu pārņems visādi automāti un atgriešanās pie mehānikas varēs notikt vien pēc tam kad notiks pāreja no cilvēka vadītiem auto uz robotu vadību un arī tad tā mehānika būs tuvāk patreizējam DSG konceptam. T.i. mehānika ar robotizētu vadību.

  • Kādas šausmas! 2
Link to comment
Share on other sites

Tā kā topika nosaukumā ir TDI , tad atbilde uz taviem spriedelējumiem ir vienkārša - dīzelim pilsētā ar 6.ātrumu braukt nedrīkst! 

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , abi teica:

Vai spēka pārneses lietderības koeficents automātam kaut teorētiski var būt mazāks kā mehānikai?

Nu iekš automāta hidrotransformatora vienmēr būs zudumi, un vecākiem automātiem tie ir padsmitos procentu mērāmi.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Visi tie uzskaitītie manuālās kārbas pārākuma sīkumi ir tīrākā santīmmīlēšana. Ja automāti nemaksātu (jauni) 2 - 5k dārgāk, tad visrdīzāk arī popularitātē pieaugtu. Dārgākajā galā auto ar manuālo jau paliek retums, iekš mazauto pilnīgi pretēji. 

Proshe, Ferrari, Aston Martint utml, visprār vairs manuālas kārbas nepiedāvā, tik retiem modeļiem, pat Audi RS7 nav dabonams ar manuālo karbu.

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa
Pirms 22 minūtēm , AndrisBB teica:

Visi tie uzskaitītie manuālās kārbas pārākuma sīkumi ir tīrākā santīmmīlēšana. Ja automāti nemaksātu (jauni) 2 - 5k dārgāk, tad visrdīzāk arī popularitātē pieaugtu. Dārgākajā galā auto ar manuālo jau paliek retums, iekš mazauto pilnīgi pretēji. 

Proshe, Ferrari, Aston Martint utml, visprār vairs manuālas kārbas nepiedāvā, tik retiem modeļiem, pat Audi RS7 nav dabonams ar manuālo karbu.

Tā jau ir - Porsche un Ferrari īpašniekiem nav ziemā jācīnās ar pieputinātiem ceļiem, nav jāvelk piekabes ar kartupeļiem un nav ar auto jābrauc pēc malkas, tāpēc saprotami, ka viņi izvēlas ērtāko automātisko pārnesumkārbu. Praktiskam cilvēkam automāts var sagādāt vairāk nepatīkamu pārsteigumu nekā priekšrocību.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nu praktiskajam tad jāpērk traktors, jeb Land Rover Defender, būs pat 2 ātrumkloķi

Labots - AndrisBB
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Nu tas, ka pēc gadiem pieciem manuālās kārbas izsprāgs kā suga, un paliks tikai retos bezceļu modeļos, tas ir fakts. 

 

Tak pat jaunie M sērijas braucamie tagad tikai ar automātu. Nostaļģijas pārņemtie riepu kūpinātāji burkšķ, a BMW pateica ka “ja būtu baigais pieprasījums, mož pēc gada vai diviem izlaidīsim arī ekskluzīvu versiju ar mehānisko”.

 

Tā lūk - nebūs mehānisko, un labi ka tā!


Vispār cilvēkiem jādomā, kā uzlabot infrastruktūru sev apkārt tā, lai nav pa piesnigušiem ceļiem jāvelk piekabes ar kartupeļiem, braucot 30+ štukas vērtā auto! Tur kaut kas dzīvē ir greizi, ja šādas problēmas rodas.


Piemēram - ja man rudenī būtu grūti ar auto tikt līdz vasarnīcai, jo vietējais ceļš izdangāts un neizbraucams, es nevis pirktu auto ar mehānisko kārbu, bet gan izdirsinātu no panckām vietējo pagastveci, kamēr tas cełš tiktu nogreiderēts un atjaunots! :D 


/Offtopic

Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , Artanis teica:

Vispār cilvēkiem jādomā, kā uzlabot infrastruktūru sev apkārt tā, lai nav pa piesnigušiem ceļiem jāvelk piekabes ar kartupeļiem, braucot 30+ štukas vērtā auto! Tur kaut kas dzīvē ir greizi, ja šādas problēmas rodas.

Hz, man sencis arī pirka tikai džipu Latvijā, jo piesnidzis un nevarēja izbraukt...

Nu neko, bija dzips ar automātu, gāja cauri neceliem tāpat :)) iemainīja s-klasi pret SUV, dabai īsti nepiespiedisi nesnigt pa nakti a ārā no cuhnas ta tikt vajadzēja

 

Tapat arī lielzemnieki ar saviem Land cruiseriem kādus trimmerus vai ko mēdz pavadat ar piekabi riņķī :)

Link to comment
Share on other sites

Jeņķiem jebkādi džipi ir pieejami praktiski tikai ar AT, manuālis speciāli jāpasūta, tad varbūt var dabūt.

Un kaut kā neviens nesūdzas, ka nevarētu kaut kur iebraukt vai kārbas juktu nost utml.

Link to comment
Share on other sites

2018.07.10. , 19:10, AndrisBB teica:

Jaunajām tāda problēma vairs nav. Esošajai jau gandrīz 3 gadi un gandrīz 50k nobrauktu, pilnīgi nekādas problemas.

 

2018.07.10. , 17:07, martinno teica:

M/T vieglāk pašam lietotājam kaut ko sa*ist. Automātā atliek tik eļļu mainīt un braukt.

       Nezinu,kā braucat un ar ko,bet man piemēram ,kā savādāk  sanācis. 

Nopirku mersi ar ar 43000 Km nobraukumu.  Tagad uz odometru ir 496220 Km un eļļa nav mainīta kopš rūpnīcas ielietās. Bija nelielas problēmas ap 300000 Km ,bet tur pie vainas bija vakums un elektriskas problēmas. Ar nelielu it kā sitienu pārslēdzās.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 59 minūtēm , 1Pint teica:

Nopirku mersi ar ar 43000 Km nobraukumu.  Tagad uz odometru ir 496220 Km un eļļa nav mainīta kopš rūpnīcas ielietās.

Pārrakstījies, trollē, vai šņukurs?

Eļļa vairumam jauno auto jāmaina katrus 10, maksimums 15 tūkstošus kilometru. Pēc 30+ nobrauktiem tūkstošiem ar vienu eļļu to motoru var jau vest uz kapitālo, pēc tava pieminētā gandrīz pus miljona kilometru, tavs Minhauzena sindroms kļūst nedziedināms.

 

Sorry, nemāku lasīt, acīmredzot.

Labots - Artanis
Link to comment
Share on other sites

Opā, mana kļūda, atvainojos, neizlasīju līdz galam viņa iepriekš citēto.

Labots - Artanis
Link to comment
Share on other sites

Automātiskajās karbās eļļa arī jāmaina!

Un neticu ka kaut viena automātiskā kārba ir spējīga 500kkm izvilkt īpaši ja eļļa netiek mainīta! 

 

Link to comment
Share on other sites

Mersiem pec idejas nav paredzeta elljas mainja kaarbai. To dara tikai galeejaa gadiijumaa. Nu vismaz ar 90 gadus beigu mersiem taa ir.

Link to comment
Share on other sites

VebKamera
2018.07.16. , 14:02, ivo teica:

Un kaut kā neviens nesūdzas, ka nevarētu kaut kur iebraukt vai kārbas juktu nost

 

80% cilvēku, kas iegādājušies "šito kruto mašīnu ar kuru tik ērti braukt", pie tam samaksājuši krietnu čunguru, nespēs atzīt, ka "vecā" tehnoloģija ir uzticamāka.

Tas pats attiecas uz to motoru sarežģītību, par ko cepjas tie krievi iekš video - meinstrīms tak uzskata, ka viss jaunais ir nāvīgi krutāks, labāks, ērtāks.

 

Es pats braucu ar savu 2. automātu, bet jūtas pret to ir dalītas. Ar pirmo (darba mašiņu) nobraucu 150 000, ar šo pašlaik ir ~~100 000. Savulaik nācās pavilkt dzīvojamo treileri, pa sniegiem un dubļiem pakārpīties. Komforts, protams, ir. Pilsētā.

Vilkšanai, īstiem bezceļiem un tālajam tūrismam es to pasākumu neuzskatu par uzticamu. Darba mašiņam nācās to tomātu labot. Nekāda kaifa nav tajā autiņā uz viņa mūža beigām ieguldīt ~~1k EUR (un man trāpījās lētais variants - ir tauta, kam kārbas remonts uz 2-3k maksā). Jo alternatīva ir visādi citādi normāli ejošu autiņu nodot šrotā.

 

Pirms 56 minūtēm , Ronalds teica:

Automātiskajās karbās eļļa arī jāmaina!

 

Manējam pēc ražotāja specenes ir ~~90 000 km kārbas eļļas maiņa.

Labots - VebKamera
Link to comment
Share on other sites

Pirms 27 minūtēm , Zin... teica:

Mersiem pec idejas nav paredzeta elljas mainja kaarbai.

Jā, eļļa paredzēta visam kārbas mūžam - 150kkm. ;) 

Pēc tam maina eļļu kopā ar kārbu. :D 

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Ronalds teica:

Automātiskajās karbās eļļa arī jāmaina!

Un neticu ka kaut viena automātiskā kārba ir spējīga 500kkm izvilkt īpaši ja eļļa netiek mainīta! 

 

Kaimiņu opim E klases mersis 88g 3.0D, sen atdzina no D. automāts vēl darbojas. Nekad nekas nav mainīts. Jau 550+

Arī agrāk bija slikti "tomāti", tik tagat tos sliktos sākuši vairāk ražot.

 

 

pirms 1 stundas , Ronalds teica:

Jā, eļļa paredzēta visam kārbas mūžam - 150kkm. ;) 

Pēc tam maina eļļu kopā ar kārbu. :D 

Pašam pie sētas mētājas passat 95g. 340tk. Kārba pamazām sāk tik iet uz beigām, bet vēl tk.50 novilks.

Labots - zmeyok
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Obi-Wan Kenobi

pirms gada paņēmu Audi A4 B7 Avant 1,9TDI manuāli ar B6 elektroniku.

ņēmu 1,9TDI, jo dzirdēju par 2,0 TDI problēmām. manuālis tāpēc, ka automāts remontā dārgāks.

pagaidām ar hodeni, manuāli, motoru, elektroniku mega problēmu nav. protams šo to nākas mainīt, jo auto nav jauns. bet normas robežās.

bet ir citas problēmas. A4 vairāk netiek cinkots. un rūsē kā jebkuršs cits parasts auto. rūsē priekšējie spārni, durvis, un aizmugurējais bagāžnieka vāks kur augšējais bremžu signāls.

ja rūsē tā pa kā BMW un MB, tad kapēc jāpērk Audi?

iepriekš biju braucis gan ar b4, b5, b6 - viss bija puslīdz bumbās.

tagad laikam Audi un VW koncernam teikšu uzredzi!

 

Link to comment
Share on other sites

Liels paldies biedri par diskusiju, secinājums - nav ko pašreizējo uz otru tādu pašu vecu miskasti, šķiet, ka pat lielāku, mainīt, lai paliek viss kā ir. :)

Link to comment
Share on other sites

2018.07.15. , 16:58, AndrisBB teica:

Proshe, Ferrari, Aston Martint utml, visprār vairs manuālas kārbas nepiedāvā, tik retiem modeļiem

Nu jā, bet tie nav automāti, bet lielākoties roboti ar sajūgu. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...