Jump to content

Lūdzu, rekomendējiet, kā rīkoties šajā situācijā? (firma piečakarēja ar brāķi; melo, ka esmu pats sabojājis)


loic
 Share

Recommended Posts

Sveiki!

Sen nav te boots, prieks, ka forums joprojām kustas un griežas.

 

Griežos pie jums ar jautājumu par vakar radušos problēmu. Patērētāju aizsardzības centrs īsti nepalīdzēja.

Draudzene, nepakonsultējusies ar mani, no m79.lv filiāles (ne online, bet IRLā) nopirka Lenovo IdeaPad 320S laptopu. Palietoja precīzi 24 stundas, un tas izslēdzās un vairs neslēdzās iekšā. Aiznesa atpakaļ, un m79 viņai saka, ka viņa pa šīm 24h ir iegāzusi laptopā kafijas krūzi un ka remonts viņai būs jāapmaksā pašai. Kad es šo izdzirdēju, biju šokā par tādu nekaunību - neticēju, ka tā 2018. gadā kāds dara, pofig, ka Austrumeiropa, hehe. Nē, nu, moš kaut kur pa ceļam radies pārpratums, un m79.lv arī nav "vainīgi", taču tad viņiem vismaz būtu jāpieņem atpakaļ prece un jāatdod atpakaļ nauda.

Patērētāju aizsardzības dienests teica, ka vajag šo laptopu aiznest uz neatkarīgu servisu, lai viņi veic ekspertīzi, vai šis laptops gadījumā nav bijis lietots iepriekš (kā arī konstatē, kādi ir tie kafijas pleķi u.c. vainas) - viņi kalpotu kā neatkarīgais eksperts un pierādījums, ka mana draudzene nav pie tā vainīga. Taču m79.lv serviss jau paspēja notīrīt tos kafijas pleķus no kompja iekšpuses, tā kā šī opcija vairs nepastāv.

 

Vai kāda pieredzē ir bijusi līdzīga situācija? Pat, ja nav, tad varbūt jums ir kāda ideja, kā tagad labāk rīkoties šajā gadījumā? Jo, nu, šobrīd tas viss izskatās tik absurdi, it kā mēs būtu atceļojuši atpakaļ 90tajos, kur veikali patērētājiem iesmērē brāķus un, kad tie tiek nesti atpakaļ, viņi tos nepieņem, apgalvojot, ka pārdeva normālu preci.


Svarīga piebilde: kad draudzene gāja samaksāt un savākt to datoru no m79.lv ofisa in the first place, tad viņa uz vietas teikusi, ka pirms maksā, vēlas to vienkārši ieslēgt un pārbaudīt, taču viņi atbildēja, ka "jaunus laptopus uz vietas neslēdz iekšā" vai kaut ko tamlīdzīgu, un tāpēc viņa to neizdarīja. Ap šo brīdi jums noteikti ir skaidrs, ka viņa ir blonda meitene, un tā arī ir. Taču tas nemaina faktu, ka kaut kas šeit ļoti slikti ož.

Jāpiebilst, ka, ja es būtu zinājis, ka viņa grasās no m79.lv ņemt laptopu, es būtu viņu pierunājis to pirkt citur. Taču nu jau par vēlu. Ak jā, pēdējais, taču kaut cik būtiskais fakts - viņa uz laptopa esot pamanījusi uzlīmi "remanufactured", kas angļu val. zinātājam liek noprast, ka laptops nav pirmā svaiguma. Taču m79.lv viņai uzstāja, ka dators ir svaigs. Un, jā, viņa galīgi nemāk uzstāt uz savu taisnību, tāpēc nākošreiz ar viņiem runāšu es. Bet, pirms es to daru, vēlos nodrošināties ar zinošu cilvēku skatu punktiem un ieteikumiem.

 


Paldies par uzmanību un atvainojos par haotisko rakstīšanas manieri,

loic


P.S.

šis laptops - https://tinyurl.com/yc7deaxr

 
Link to comment
Share on other sites

Par visu pēc kārtas - vai kaste bija aizvērta, vai bija ražotāja garantijas uzlīme, vai tava paziņa pati to noplēsa pie iegādes?

 

Pirms 12 minūtēm , loic teica:

ka laptops nav pirmā svaiguma

Muļķības. Refurbished procedūru veic ražotājs pats, un tā sevī ietver visu defektīvo komponentu, un nereti arī korpusa nomaiņu pret jaunu.

 

Ja dators nav pārinstalēts, tad kur ir problēma paskatīties, kad ir bijušas izmaiņas sistēmas failos (noteikti ka pie pirmās ieslēgšanās dators ir apdeitojies, tātad būs redzami iepriekšējie ielāpi un to uzstādīšanas datumi - ja tie ir piems pārdošanas datuma, tad atbilde rokā). Vai tava druška vispār redzēja "Welcome" ekrānu, kas rādās pie pirmā svaigā boot'a?

 

EDIT: Es visnotaļ negribu ticēt ne tam, ka veikals speciāli kādu grib čakarēt, ne arī tam, ka refurbishots dators būtu atkārtoti izlaists no rūpnīcas bez iepriekšējas kafijas traipu tīrīšanas un/vai plates nomaiņas. Vai tikai tava draudzene tev nekarina makaronus uz ausīm...


Pirms 14 minūtēm , loic teica:

Jāpiebilst, ka, ja es būtu zinājis, ka viņa grasās no m79.lv ņemt laptopu, es būtu viņu pierunājis to pirkt citur.

Kādēļ? Normāls veikals, pats esmu tur pircis datorus sev, paziņām un uzņēmumam desmitiem reižu, un nav bijis problēmu - vienu, šķiet, reizi tikai kaut kāds Dell ar gļukojošu touchscreen tika aiznests atpakaļ, un nomainīja nākamajā dienā bez problēmām. Protams, ik pa laikam to vai citu preci var samedīt kaut kādā 1a.lv vai citur par pārdesmit Eur lētāk, bet ja nav baigākā vēlme čakarēties un iepist pēdējo kapeiku, neredzu nekādu problēmu ar M79 - viens no ilgāk pārbaudītajiem kantoriem.

Labots - Artanis
  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

O es jaunībā servisā esmu redzējis datorus, no ārpus tīrs un smuks, atver, iekšā nesmukā kafija un tad vajag redzēt tās klientu sejas ar mobilajiem ir tieši tas pats, nezinu vai šis gadījums, bet nu nav jēgas veikaliem mūsdienās kaut ko mukļīt, tas sanāk par dārgu :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Paldies par sakarīgo atbildi, Artaini.

 

Jā, viņa vienu dienu palietoja to laptopu normāli, bez problēmām. Tas pārstāja funkcionēt (neslēdzās iekšā vai izslēdzās un neslēdzās - precizēšu nākošajā postā) nākošās dienas rītā, un tad arī viņa to uzreiz aiznesa atpakaļ.

 

Man arī neticas, ka tik relatīvi liels uzņēmums šādi čakarētos, taču sliktie, savtīgie āboli mīt visa veida uzņēmumos. I mean, es pieņemu, ka tas tikpat labi varētu būt inside job, kur viens vai divi darbinieki izlemj šādi nelegāli piehaltūrēt, čakarējot mazas blondas meitenes. Lai vai kā, man tomēr negribas tam ticēt. Ļoti žēl, ka viņa to laptopu neparādīja kādam zinošam cilv. vai citam servisam, pirms nesa atpakaļ uz m79, jo tad vismaz neatkarīgie eksperti varētu iečekot tos pleķus (ticu, ka kafijas pleķis, kas veidojies pirms 24h atšķiras no tāda, kurš tur ir ilgāk par mēnesi, gadu vai tamlīdzīi).

 

Rezumējot - nodošu viņai visus šeit no tevis (hopefully - no jums daudzskaitlī) iegūtos jautājumus un atbildes uzrakstīšu jaunā ziņojumā, šajā postā (vai labāk apdeitot veco?).

 

EDIT: Pret m79 man nav tā labākā attieksme, jo savulaik (tas gan bija pirms gadiem 8-9) vairākiem biedriem sanāca arī iegādāties brāķus vai kā tamlīdzīgi.

Labots - loic
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , Artanis teica:

Vai tikai tava draudzene tev nekarina makaronus uz ausīm...

Ir pieredzēts.

Es drīzāk M79 ticēšu nevis draudzenei.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

 

Pirms 3 minūtēm , loic teica:

uzrakstīšu jaunā ziņojumā, šajā postā (vai labāk apdeitot veco?).

Raksti labāk jaunu, tad normālāk diskusija pārskatāma. Un pie viena arī iemācies biedru nikus rakstīt. ?

 

Interneta veikalam, it sevišķi tāda kalibra kā M79, kas ar visiem lielajiem vairumniekiem pa tiešo strādā, nav pilnīgi nekāda ieguvuma kaut ko mālēt pa ausīm un atteikt garantiju - viņiem tā preces nomaiņa ir tik vien kā pāris klikšķu jautājums, kas pašiem nemaksā principā neko. Darbiniekiem pašiem vēl jo mazāk ir interese čakarēties ar klientiem - kad vien tas ir iespējams, viņiem ir vieglāk nomainīt un aizmirst. Ja viņi atsaka garantiju, tad tam ir pietiekami nopietns iemesls, manuprāt. 

 

Kā arī vēlreiz uzsveru, ka refurbishoti datori iziet visas tās pašas (un nereti pat vēl intensīvākas) testa procedūras, kā jauni, tā ka neticu, ka aizliets refurbishotais ir nonācis atpakaļ pārdošanā. Vienīgais variants (atskaitot to, ka tava draudzene tev melo, kas, diemžēl, nereti gadās, kad cilvēks ir apjucis un vainīgs) ir ka varbūt M79 ir nopārdevuši iepriekš atgriestu preci, ko nav pienācīgi pārbaudījuši. Bet to pierādīs mana augstāk ieteiktā metode.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

To es speciāli uzrakstiju, ironijai 


Pirms 26 minūtēm , loic teica:

I mean, es pieņemu, ka tas tikpat labi varētu būt inside job,

Kāda jēga no tā iesākuma?

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Mans pēdējais garantijas gadījums ar m79 iegādātu preci bija šogad gada sākumā. Atrisināja visu ātri un operatīvi, un batonus ausīs arī neviens nebāza - vienkārši atgrieza naudu. Un tas bija mantai, kas lietota vairāk par sešiem mēnešiem(pēc šī perioda patērētāju tiesību aizsardzības likums vairs neparedz naudas atgriešanu kā pirmo pieprasāmo opciju)

 

Pirms tu pats kaut ko runā, labāk noskaidro visu situāciju līdz galam. Kādi papīri tika iesniegti kopā ar laptopu (būtu kā minimums jāiesniedz prasījuma pieteikums), vai tika saņemts pretī nodošanas - pieņemšanas akts, kas tajā ir minēts par preces stāvokli. Kur šobrīd atrodas pats laptops. Kur atrodas čeka oriģināls, ja tika maksāts skaidrā. Un tā tālāk. Ja tev to papīru nav, un laptops vēl atrodas pie viņiem, nebūs svarīgi, kurš kuru čakarē, jo tu viņus vairs maz uztrauc. Ja tu ieej pie viņiem kā balta lapa, atstāj laptopu uz galda un tad gaidi zvanu, ka vari naudai nākt pakaļ, nu tad ko lai vēl pasaka..

Link to comment
Share on other sites

m79 iepeerkos regulaari un nav bijushas probleemas, tur tachu taads konvejieris. Zinu, ka vinji tirgo lietotus laptopus, bet tad arii pirceejam tas tiek paskaidrots.

1a reiz notirgoja atgrieztu videokarti kaa jaunu (bija nopleesta uzliime korpusa un palikushas liimes peedas), bet, kad atnesu atpakalj atgrieza naudu bez probleemaam.

Labots - jozhix
Link to comment
Share on other sites

Anonīms Alkoholiķis

No šitiem interveikaliem nākušajai precei ir grūti pateikt vai ir bijusi jauna vai nav. Nesen tika paņemts telefons no turienes, un uz pirmā sitiena izskatās jauns, bet kad aizdodoties mājās apsēžas krēslā un sākot pakot mantu uzmanīgi plēšot nost uzlīmes/seals no kastes, tad var redzēt ka viena uzlīme ir ļoti akurāti uzlīmēta pa virsu otrai, kur apakšējā ir pārgriezta. Jeb smuki nomaskēts, ka kaste ir bijusi iepriekš atvērta.

Link to comment
Share on other sites

Šeit būs atbildes uz visiem jūsu uzdotajiem jautājumiem. Man diemžēl šovakar nebūs vairs laika rediģēt viņas rakstīto, tāpēc tas būs nestrukturizētā formā (es parādīju viņai šo foruma postu un liku, lai pati izlasa jūsu jaut. un atbild, kā var).

 

"dators iepriekš nebija personīgā lietošanā nevienam, bet stāvējis kaut kur apskatē, veikala apmeklētājiem pieejams. pēc tam tad laikam bijusi tā atjaunošana. nezinu, vai var paskatīties sistēmas failus, jo, ja ir veikta atjaunošana, tad jau droši vien ir arī pārinstalēts, tāpēc, ka windows welcome ekrāns bija, lūdza ievadīt vārdu utml. ir bildes no "kafijas pleķiem", tās rīt pieprasīšu. pirmajā reizē tos traipus iztīrīja bez maksas, bet tagad, kad dators atkal neiet (viņi esot pārbaudījuši servisā, slēdza iekšā, jo prasīja windows paroli, bet, aizvedot mājās, dators izslēdzās pēc 3 sek, pat netiekot tālāk par lenovo uzrakstu. piespiežot vienā vietā sānus, neizslēdzās uzreiz, bet pakustoties izslēdzās atkal ), piedāvā mainīt to plati, par samaksu, ko rīt, cerams, uzzināšu. čeks man mājās ir.

 

Atbilde uz jautājumu par to, vai tagad laptops strādā un cik izmaksāja kafijas iztīrīšana (tl;dr: laptops jopr.remontā, jo tik rīt pateiks summu par aplietās mātesplates nomaiņu, jo tā laikam izrādījās problēma, kāpēc nefunkcionē; kafiju iztīrīja par velti):

"pirmajā reizē tos traipus iztīrīja bez maksas, bet tagad, kad dators atkal neiet (viņi esot pārbaudījuši servisā, slēdza iekšā, jo prasīja windows paroli, bet, aizvedot mājās, dators izslēdzās pēc 3 sek, pat netiekot tālāk par lenovo uzrakstu. piespiežot vienā vietā sānus, neizslēdzās uzreiz, bet pakustoties izslēdzās atkal ), piedāvā mainīt to plati, par samaksu, ko rīt, cerams, uzzināšu."

 

Atvainojos, ja kaut kas ir ne tā atbildēts. Rīt, kad uzzināšu no viņas, cik tiek prasīts par remontu, pats pievērsīšos un visu izlasīšu, un iepostēšu detalizētāk.

Katrā ziņā liels paldies par uzmanības veltīšanu. Laiks tomēr ir, nu, jā, banāli.

 

Link to comment
Share on other sites

Mīlestība ir viena stipra un forša lieta :) , bet bieži aizmiglo acis...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

lai arī M79 100/1 reizi ir mainījis SIA un īpašniekus un nav tas pats m79, kas pirms 10 gadiem bija vēl Matīsa 79.. šoreiz pievienošos par makaronu karināšanu no draudzenes puses..

Link to comment
Share on other sites

pirms 10 stundām , loic teica:

"dators iepriekš nebija personīgā lietošanā nevienam, bet stāvējis kaut kur apskatē, veikala apmeklētājiem pieejams. pēc tam tad laikam bijusi tā atjaunošana. nezinu, vai var paskatīties sistēmas failus,

p.s.

pēc HDD smart var šo to apskatīties, cik reizes un cik ilgi strādājis.

Labots - ggg97
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@ieleja m79 veikals oriģināli bija Matīsa 79,  pēc tam tikai bija tā Tērbatas iela.. un veikals uz Biķernieku ielas.. a kad pārdeva, tad bija vēl arī uz Stabu ielas.. Tagad laikam palicis ir tikai Biķernieku ielā.. cipars gan tikai mainījies.. pēdējo reizi datoru bračkam pirku 2008. gada beigās, tad vēl bija Matīsa ielā..

 

https://boot.ritakafija.lv/zinas/drizuma-datorsalona-m79-centralais-birojs-terbatas-iela-83b/

 

tagad m79 = ekoshop... cenu ziņā nemaz tik draudzīgs vairs nav..

Labots - CAP
Link to comment
Share on other sites

Draudzene nevienā punktā neapgalvo, ka mazliet kafijas nav uzlijis datoram. 

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, CAP teica:

m79 veikals oriģināli bija Matīsa 79,  pēc tam tikai bija tā Tērbatas iela.. un veikals uz Biķernieku ielas.. a kad pārdeva, tad bija vēl arī uz Stabu ielas.. Tagad laikam palicis ir tikai Biķernieku ielā.. cipars gan tikai mainījies.. pēdējo reizi datoru bračkam pirku 2008. gada beigās, tad vēl bija Matīsa ielā..

Tak bija arī Cēsu ielas centrā. Tagad Barons kvartāls.

Link to comment
Share on other sites

Nelasīju visu topiku, bet gribu pieminēt tādu lietu. Ir nācies sūtīt m79 laptopus un viņi tirgo ne tikai jaunus, bet arī REFURBISHED, par ko pie konkrētās preces netiek nekas minēts. Tiek tirgoti tik pa bišķi zemāku cenu nekā jauni. Bet kad uzzvani un pajautā cik ātri varēs piegādāt, tad pasaka, ka tas ir REFURBISHED.


P.s.  Palasīju topiku. Nu ja, lietots!

Link to comment
Share on other sites

Vienalga, jauns vairs nav. Nevar taču teikt, ka refurbished ir nelietots jauns dators. Ir lietots.  Un ja ir lietots, tad ir lietots, lai arī kas viņu tur pēc tam ir pārbaudījis un ko darījis. Tāpat jau piezīmē, ka var būt lietojuma pazīmes, skrāpējumi.

Link to comment
Share on other sites

piekrītu, ka vajadzētu visu kārtīgi hronoloģiski sarakstīt, tad te ar katru nākamo postu atklājas vēl dažādas lietas.

1. nopirka datoru 

2. pēc 24h, kad neslēdzās nesa atpakaļ, tad PAŠI m79 par velti iztrīrīja to datoru no kafijas pleķiem

Šeit jau sākas nesaprotamas lietas, kāpēc paši m79 tīrīja to datoru un piedevām par velti... šī ir vienīgā vieta, kur varētu sākt domāt ka m79 ir pie vainas,

jo parasti jau pirmā lieta ir, ka atsaka garantiju par to ka ir bijis saliets, nevis paši vēl par velti iztīra.

viss pārējais liek domāt, ka pati meitene uzlējusi kafiju.

3. kādu laiku pēc iztīrīšanas atkal sāka nestrādāt 

4. nesa vēl vienu reizi pie m79

5. ...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Šeku reku, atradu visas iesaistītās puses: Dāma, nabaga puisis kas mēģina atrisināt sāpi un TU ?

 

15_sherlock_holmes.jpg

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Atvainojos par haosu. Liku viņai pārrakstīt.

 

Atbildot par notikumu gaitu. Īsi un lakoniski : 1. Tika nopirkts dators. Aiznests mājās. Tam nekas nenotika, nekas uzliets netika, sāka slēgties ārā nākamajā dienā. Vizuāli nekādu defektu. 2. Aiznesam uz servisu. Paņem. Kad saka, ka gatavs, aizbraucam pakaļ. Pasaka, ka apliets bijis, iekšpusē, bet tagad iztīrījuši. 3. Aiznesam mājās, atkal nestrādā. Nesam uz remontu, kur atkal pieņem. Tāpēc ir tās aizdomas, ka iekšpuse jau bija tāda. Varbūt tiešām nebija kārtīgi pārbaudīts. Jo nekur citur, ne uz klavietūras, ne ārpusē pleķu nav.

 

Cik sapratu, laptops stāvējis aiz skatloga UK. Un ka refurbished uzreiz nenozīmē fiz.lietots. Varbūt tas nonāca aiz skatloga tā paša iemesla dēļ, kāpēc tagad čakars.

 

EDIT: Opā, nezināju, ka pēc HHD var apskatīties lietojumu. Bet druška man saka, ka viņa nav HDD. Iečekoju 1. posta beigās doto linku uz šo laptopu m79 mājaslapā - tiešām nav HDD. Esmu sasodīti dusmīgs uz viņu par to, ka viņa man pat nepārādīja un nepateica, ka un ko pērk. Casual jūzerim nafig nevajag SSD, manuneciloprāt.

Pēc SSD var apskatīties lietojumu tāpat, kā pēc HDD?

Labots - loic
  • Kādas šausmas! 2
Link to comment
Share on other sites

www.MistersPimpausis.lv

Tikai viens jautājums- pērkot viņa redzēja /tika pateiks ka tas ir REFURBISHED? Vai ari tika pārdots kā jauns?

Refurbished lai vai kā tev makaronus mēģina karināt-  ir Lietota prece!

 

Ja netika konkrēti pateikts/parādīts ka tas ir Lietots tad uz tā paša iemesla vari viņu atgriest...neko vairāk nevajag..  Ja negrasās kooperēties - uz priekšu saposto šo visu visos LV forumos/ sociālos.

Paši tev piezvanīs un paņems atpakaļ , slikta reklāma nav naudā izmērāma...

Ja tiešām pati to pc nepiebeidza,tad tādi veikali ir to vien kā pelnijuši lai arī cik viņi lieli un ''seni'' ir..

 

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

CosmosDC
pirms 1 stundas , loic teica:

Pēc SSD var apskatīties lietojumu tāpat, kā pēc HDD?

Jā, ja SSD atbalsta S.M.A.R.T. (mūsdienās praktiski visi atbalsta), kaut vai caur to pašu CrystalDiskInfo programmatūru.

Kad tavai draudzenei atdeva datoru atpakaļ, visi normāli kantori vienmēr izsniedz aktu par iekārtas saņemšanu no servisa, kas tajā rakstīts pie remonta darbībām un konstatētā defekta? Tiešām - kafijas traipu tīrīšana?

Labots - CosmosDC
Link to comment
Share on other sites

Kad es kādreiz remontēju laptopus, tad arī viens bija atnests ar defektu "neslēdzas iekšā". Ārēji spīd un laistās, bet atskrūvējot vaļā varēja atjaukt ar ūdeni un iedzert kādu saldinātu dzērienu! Izlasīju visus postus. Un te manas pārdomas par šo "CSI Riga" sēriju:

1. Ja meitene būtu aplējusi 24h laika periodā to datoru, tad vai viņai būtu prasmes to tik labi iztīrīt, lai ārēji būtu kā jauns? Tomēr vienkārši ar lupatiņu pāri klaviatūrai nenoslaucīsi. Ja kafija bija ar cukuru, tad pogas ir lipīgas un nelec (vai grūti lec) atpakaļ. Tātad jābūt zināšanām kā to klaviatūru izņemt. Tad otrs tā ir jāizmazgā, jāžāvē. Rūpīgi jāizslauka visas nodevīgās vietas, lai nekas nekristu acīs. Vai parasta meitene to prastu izdarīt? Pie tam vēl tik īsā laikā. Varbūt viņai ir mīļākais kāds datorspeciālists? :D 

 

2. Kā jau te iepriekš minēja ir diezgan dīvaini tīrīt mātes palti nepaziņojot klientam. Manos laikos, ja es to atklāju, tad uzreiz zvans klientam ar teikumu - "uz jūsu datora ir uzlieta kafija" pēc kā kāda daļa klientu atdzina savu vainu. Šajā gadījumā kafija būtu tā kā iekļauta garantijas remontā. :D 

Patiesība ir kaut kur pa vidu... ?

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 30 minūtēm , www.MistersPimpausis.lv teica:

Tikai viens jautājums- pērkot viņa redzēja /tika pateiks ka tas ir REFURBISHED?

Jā - dažiem ir niķis tirgot refurbished kā jaunus! Bet pēc būtības ir klienta krāpšana! 

(Nē, man nav nekas pret lietotām un refurbished lietām, tomēr gribu lai mani par to informē un nemēģina kā jaunu iesmērēt!) 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Ronalds teica:

(Nē, man nav nekas pret lietotām un refurbished lietām, tomēr gribu lai mani par to informē un nemēģina kā jaunu iesmērēt!) 

 

      Tieši tā. Ir jāinformē, ka nav jauns! Diži liela cenas starpība starp jaunu un REFURBISHED viņiem nav, lai apzināti pirktu REFURBISHED.  Bet ja viņi to nenorāda, ka ir REFURBISHED, tad cenas atšķirība ir pietiekama, lai izkonkurētu piedāvājumā kādu citu veikalu, kur pārdod tiešām jaunu preci.

Link to comment
Share on other sites

Ak jā - šeit arī bija viens biedrs kas refurbished laptopus kā jaunus tirgoja.... 

Link to comment
Share on other sites

esmu pircis refurbished datoru (parasto).. bet attiecīgi bija norādīts un cena arī bija adekvāta.. joprojām kalpo..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

www.MistersPimpausis.lv
Pirms 2 minūtēm , CAP teica:

esmu pircis refurbished datoru (parasto).. bet attiecīgi bija norādīts un cena arī bija adekvāta.. joprojām kalpo..

 

Same here, ari ir pirktas refurbished lietas, bet nu tad skaidri zināju  ka pērku LIETOTU preci un arī cena bija kā minimums vismaz 1/3 nost.

ja nenorāda - tad tas nav nekas vairāk kā klajš krāpšanas mēģinājums ar cerību ka pircējs neko daudz nestresos.

 

 

Tur pat nav nekāds attaisnojums iespējams no kantora puses , 'ķip' nezināja.. Ja nezināja tad tā ir viņu problēma nevis pircēja un jāskatās ir no kurienes preces ņem nevis jāčakarē cilvēki tālāk jo pašus ''čakarē''.

 

šādus kantorus ziepēs un pēc iespējas vairāk anti-reklāmas!

 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Tieši tā! 

Es piedāvāju savam klientam lietotu datoru. No aio.lv (piemēram) 

Klients gudrs, man atsūta piedāvājumu līdzīgam pc. Bet tur nekur nav minēts ka lietots! Klients man prasa kāpēc jāpērk lietots, ja nedaudz dārgāk ir tāds pats jauns! 

Un man jāskaidrojas ka pa tādu cenu jauns nav iespējams, bet tur arī ir lietots, tik dārgāk! 

Brr..... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kuuminsh

Bābiets dirš.
Pa visiem gadiem ko ņēmos ar lūžņiem, esmu dzirdējis neskaitāmus šāda tipa stāstus.

Tie sūda useri dirš vienā diršanā.

Useris - tas ir pēdējais kam var ticēt.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 19 minūtēm , Kuuminsh teica:

Bābiets dirš.

Nu nevajag vispārināt! Mēs to planšeti redzējuši neesam, es teiktu ka grūti pateikt bija viņa aizlieta vai nē....

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Artanis teica:

SSD ir must-have mūsdienās

Domāju ka tas nav pat apspriežams! Mūsdienu pc bez ssd nav iedomājams! Es saviem klientiem jau gadus 10 lieku tikai SSD! 

No laika kad applūda liela hdd rūpnīca un  bija totāls hdd trūkums! 

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Nedaudz vēlāk izlasīšu komentārus un atbildēšu konkrēti. 

 

Viņa papildināja info par tēmu: "Paskatoties servisa atzinuma lapā, tur rakstīts tikai, ka defekts ir boot- loop. Un ka veikta tīrīšana un atgriezta funkcionalitāte. Neviens vārds par šķidrumu. Pie pirkšanas bijis tā, ka vispirms teikuši, ka jauns, bet tad sākuši prasīt vai mēs zinām atšķirību starp refubr.un remanuf. Un tad pastāstījuši, ka stāvējis uk apskatē. Bet uzlīme ir remanufactured.  Šodien zvanīja, teica, ka remonts būs 25 eiro, bet jāgaida divas ned. Mātes plate nav jāmaina, bet sd kartes plate kaut kāda, jo tur nav  savienojuma, kas izraisa izslēgšanos.o: "Paskatoties servisa atzinuma lapā, tur rakstīts tikai, ka defekts ir boot- loop. Un ka veikta tīrīšana un atgriezta funkcionalitāte. Neviens vārds par šķidrumu. Pie pirkšanas bijis tā, ka vispirms teikuši, ka jauns, bet tad sākuši prasīt vai mēs zinām atšķirību starp refubr.un remanuf. Un tad pastāstījuši, ka stāvējis uk apskatē. Bet uzlīme ir remanufactured.  Šodien zvanīja, teica, ka remonts būs 25 eiro, bet jāgaida divas ned. Mātes plate nav jāmaina, bet sd kartes plate kaut kāda, jo tur nav  savienojuma, kas izraisa izslēgšanos."

 

M79 Teica, ka atsūtīs fotkas ar kafijas traipiem, bet nesūta. Laikam čakars inscinēt. Nevar atrast līdzīgu mātesplati or smthn (āgstos). Kad būs, noteikti iepostēšu.

 

Novērtēju atsaucību un faktu, ka pārāk ļ.nepiesienaties man par haotisko infas sniegšanu. Līdz ar šo probl.uzkrita aizņemtība. Tāpēc viss puslīdz copy paste režīmā.

 

Edit: neesmu dīvains. vienkārši esmu krietni iesūnojis, jo krietnu laiku pats neko nessmu apdeitojis (sēžu pie teju 10 g.v. laptopiem un pīšļiem, un ir ok, hehe).

Labots - loic
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...