Jump to content

Zapiņa lietošana mūsdienās:D


martvigs
 Share

Recommended Posts

Artanis

Autor, lūdzu paņem pēdējās saprāta paliekas rokā, un klausi Rolandam un citiem forumiešiem. Nu ne jau pirmo dienu te visi ar pīpi uz jumta - tici man, te vismaz pārītim cilvēku (mani ieskaitot) ir bijusi vēlme savulaik nostaļģijas māktam pirkt vecu retaurējamu miskasti kā hobiju.. Tiklīdz saskaries ar dzīves realitāti (laiku, nerviem un izmaksām), visa gribēšana pāriet divu mēnešu laikā.

 

Nemaz pat nerunājot par faktu, ka tu gribi to hlamu kā PIRMO auto... čali, izdaram tā - nopērc Audi 80, pavadi savas 300+ stundas skatoties youtubē pamācibas, staigājot pa šrotiem pēc detaļām, un iemācoties to salabot. Padomā, vai tev līdz tam brīdim JAU nenoriebās tas viss. Pēc tam pareizini to laiku ar 3x, un tikai, TIKAI tad nopietni apsver domu par veca krievu vāģa iegādi. Piemini manus vārdus...

 

No sirds lūdzu - klausi mūsu padomam, un tās stundas labāk pavadi strādājot haltūras un sapelnot normālam auto.

Labots - Artanis
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Artanis
Pirms 9 minūtēm , Zux teica:

Nah jums tas vajadzīgs? 

Ja ir iespēja ietaupīt čalim nervus un naudu, viņu atrunājot no dumjas idejas, kādēļ nepacensties?

 

Pats esmu dzīvē ar daudzām laikietilpīgām hobiju avanantūrām ņēmies, kur beigās sanāca, kā saka “dirsā darbs un materiāls”, un es būtu bijis priecīgs, ja mani kāds toreiz būtu no tām pārliecinoši atrunājis...

 

Ņemt kā pirmo auto vecu restaurējamu krievu lūzni (vai vecu Bembi, vai Opeli) ir viena no tādām lietām.

Labots - Artanis
Link to comment
Share on other sites

inteens
Pirms 7 minūtēm , snukurins teica:

piemeklējot kādu citu motoru no rietumiem.

bez aplinkiem,  ko bez šamanisma ielikt var.

Link to comment
Share on other sites

Lasot to garo rakstu par šo brīnumu diezgan komiski. "Kurai mašīnai vēl var izkrist motors?" vai "Priekšējās bremzes nepārbauda, jo tām nav tik liels spēks, lai nobloķētu riteņus". Riktīgi labs!

Link to comment
Share on other sites

Stāsts par piedzīvojumiemar zapiņu tiešām labs. Esmu visam tam gājis cauri. Es gan iespringu un kā pirmo autiņu nopirku VAZ21011. Naudas zapiņam pietika, bet tomēr arī prāta pietika bišku aizņemties un nopirkt žigulīti. Citādi, visi tie piedzīvojumi ar rezerves daļām, riepām un remontēšanu žigulim bija ļoti līdzīgi.

Ja runa par to, ka faktiski visi autiņi un sadzīves tehnika bija nospiesta no rietumu analogiem, tad tas ir 100% taisnība. Mūsu slavenās Straumes kafijas dzirnaviņas ir firmas Braun kopija un apaļā veļmašīna Rīga bija  Husgvarn kopija. Krievi kopēja gan bārdas skuvekļus, gan putekļu sūcējus un pat gludekli nemācēja paši uzkonstruāet. Visa skaitļošanas tehnika bija nospiesta no IBM

http://www.retrotexnika-forum.ru/talk/viewtopic.php?f=7&t=600

https://maxim-nm.livejournal.com/377298.html

Ja godīgi, tad es pat nezinu, ko krievi paši būtu pirmie pasaulē uztaisījuši.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 19 stundām , Zoom teica:

vai "Priekšējās bremzes nepārbauda, jo tām nav tik liels spēks, lai nobloķētu riteņus"

 

Sencis arī teica, ka kolofoniju ir bēris trumuļos, lai kolotkas rautu klāt :)

Un ar to lufti priekšējos riteņos arī akurāt pievilcis kā rakstā pirms teh.apskates, un uzreiz pēc - laidis vaļā..

 

Es domāju, ka tīri objektīvi zapars varētu pretendēt uz savas desmitgades pasaules lielāko lamatu. Es, protams, nezinu, ko tur kuļibini Indijā lipināja kopā industriālos apmēros, bet es nespēju iedomāties nevienu (!!) citu vieglā auto marku, kas būtu tik episks fail. Un piedevām jebkurā, vai gandrīz jebkurā mezglā, kas tajā zaparā ir.

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 44 minūtēm , Didzis teica:

Ja godīgi, tad es pat nezinu, ko krievi paši būtu pirmie pasaulē uztaisījuši.

 

Nu raķete ar kuru Gagarinu uzšāva kosmosā pa lielam ir krieva konstruēta. V-2 raķete ko krievs sagrāba Vācijā uz neko tādu nebija spējīga. Amīšiem arī tajā laikā nekā līdzīga nebija. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , drunk_lizard teica:

baidiijos pirkstus divos vaardos izmezgjiit

ko te var izmezgjiit, mendeljejeva sjkjiidums

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , msp teica:

nespēju iedomāties nevienu (!!) citu vieglā auto marku, kas būtu tik episks fail.

Vāciešiem bija Trabants. Arī nebija nekāda dieva dāvana. Jā - un poļiem viņu (tipa) mikro Fiat

Link to comment
Share on other sites

Ja patīk faktors, ka brauksi ar planētas vissliktāko auto, kas jebkad bijis uzražots, tad why not...?

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pukinens

Tikai vārdu "brauksi" pareizāk būtu aizstāt ar frāzi "dažreiz izbrauksi".

Ja patīk faktors, ka brauksi ar planētas vissliktāko auto, kas jebkad bijis uzražots, tad why not...?

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
2018.06.4. , 20:13, snukurins teica:

Šādi iekonsturēt motoru ir jāmāk.To nevar iemācīties.

Tas tikai tā izskatās, vai tur ir mēģinājums apvienot dzinēja dzesēšanu ar salona apsildi, izmantojot vienu radiatoru? Ja kas, tas dzinējs ir 3 cilindru divtaktnieks. Toties rekur ir vēl jautrāks variants:  Wartburg 353 Turbine . :D Bet tas jau vēl nav trakākais.. Populārākais DDR auto bija Trabant 601 ar 2 cilindru divtaktnieku, bez benzīnsūkņa utt., bet toties ar neatkarīgo piekari un kompozītmateriālu virsbūvi! :D

Salīdzinot ar šiem hlamiem, ukraiņu ZAZ ar savu V4 četrtaktnieku un gaisa dzesi ar ausīm jau ir gandrīz Porsche. :D

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Невозможное возможно

thumbnail.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
martvigs
2018.06.6. , 07:58, Kitai teica:

Ja patīk faktors, ka brauksi ar planētas vissliktāko auto, kas jebkad bijis uzražots, tad why not...?

Man liekas, kad par viņu bija vel sliktāki, kā piemēram YUGO :D

 

Labi, bija interesanti palasīt, bet par to pārbūvēšanu un tiem rasējumiem, nedaudz izbraukšu no tēmas Ja es, piemēram, nomainīšu mašīnai karburatoru uz citu, arī vajadzēs pārprojektēt?

Link to comment
Share on other sites

Nē. 

 

Pie TA noteikumiem vai kkur citur ir aprakstīts. Pamatā piekari, bremzes, stūres mehānismu nedrīkst modificēt.

 

Dzinēju ielikt kāds šādā modelī nav bijis.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
martvigs
2018.06.25. , 21:47, Usins teica:

Dzinēju ielikt kāds šādā modelī nav bijis.

 

Tad sapratu, ja dzinēju ieliek, kāds nav bijsi tad jāpārrasē?:)

 

 

Godīgi nezinu, kāda būs mana pirma mašīna, lai gan manas simpātijas, tomēr ir uz bērnību, bet bija interesanti palasit;)

Link to comment
Share on other sites

Nekāda saistība ar ģīmjiem, tas ir vietas nosaukums Ukrainā!

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Until 1921 the city bore the name of Aleksandrovsk after the name of a fortress that was a part of the Dnieper Defence Line of Russian Empire. In 1921 the city name was changed to Zaporizhia (Zaporozhye).

The city's name "Zaporizhia" literally means the position of the city located beyond the rapids (later, in 1932 the rapids were flooded in order to build the Dnieper Hydroelectric Station).[5]

 

 

Tātad pilsēta "aiz (vai virs) straumēm (krācēm)", ar ģīmjiem mazs sakars

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Запорожье - aiz krācēm (tā laikam būs pareizāk)

Link to comment
Share on other sites

2018.06.25. , 21:47, Usins teica:

Dzinēju ielikt kāds šādā modelī nav bijis.

 Zapiņā lika vācu šasijas dzinēju, protams, laikā starp apskatēm.

Link to comment
Share on other sites

Katrs no mums nebūs retro mašīnu atdzīvinātājs, bet no 10000 noteikti kāds atradīsies, un pārējiem to nesaprast. Tādēļ nevajag nolik čali.

Pats sevi nepieskaitu īsti ne vieniem, ne otriem, bet par šo tiešām priecājos un ļoti gribētu tur aizbraukt

       

 

Link to comment
Share on other sites

Tak vienam foto, otram audio, tresam makšķerēšana, ceturtam auto... Labi ir, ka ir vispār kur likt lieko laiku un naudu savam priekam :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Artanis

Mans jaunības čoms (viens no forumiešiem) nesen tika pie četriem RAFiņiem, ko tagad restaurē. Ja grib, lai atrakstās šeit, kā viņam iet uz priekšu projekts.

Link to comment
Share on other sites

Artanis
pirms 7 stundām , snukurins teica:

Šitas nav tas projekts?

Nē, viņš tikai šogad tika pie tiem braucamajiem. Cij sapratu, viņi bez maz vai pilnīgi ‘jauni’, ar pārsimt kilometriem uz pulksteņa. Vienkārši turēti ilgus gadus sliktos apstākļos, un tagad nopietni jārestaurē.

Link to comment
Share on other sites

nu nez, man ar 31 volgas piecu robu kārbu griezās virs140km/h un ziemā bija dikti nestabils.  :prankster:

Labots - zmeyok
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...