Jump to content

Veca Ford dzinēja (un ap to) diagnostika


itanium
 Share

Recommended Posts

Sveiki, biedri,

Zinu, ka izredzes mazas, bet varbūt kādam no jums (Rīgā un tās apkaimē) ir pieejama ierīce, ar ko varētu nolasīt kļūdas no 2002. gada Ford Mondeo (2.0TDCI, 130hp) kompja?

 

Spriežot pēc šī foruma ieraksta, OBD2 standarts tā gada Mondeo vēl netika nodrošināts. Tur pat rakstīts, ka nepieciešams rīks, kas bāzēts uz 90C2610 procesora, lai kaut ko spētu nolasīt. Atradu tādu AliExpress, bet, pirmkārt, nezin vai strādās un, otrkārt, ilgi jāgaida.

----------------------------------------

Mēģinās rīt pie biedra @Ronalds piebraukt sakarā ar to diagnostiku, bet

Citēt

Varbūt kādam ir zināms kāds sakarīgs dzinēju/turbo/degvielas padeves sistēmas serviss?

Vēlams Pārdraugavā, vēlams pa lēto u.t.t. :D

 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Tas Ali tāpat izskatās pēc OBD2, izklausās, ka tas F-super ir vienkārši kaut kāds forda apakšstandarts.

 

No UK neder https://www.ebay.co.uk/itm/F-SUPER-diagnostic-Interface-Scanner-SCAN-TOOL-USB-Reader-OBD-for-Ford-models-/112081280233

varētu būt diezgan ātri.

 

Kaut kādos servisos taču arī vajadzētu būt. It sevišķi, ja tie specializējas uz ford.

Link to comment
Share on other sites

Man ir ķīnas delfi/autocom klons. Vismaz sarakstā ir mondeo 2002 gada, 2.0 dīzeļmotori. Tikai štekeris gan ir tikai standarta ODBII. Pāreju nav. Tā ka noskaidro kāds ir štekeris.

Link to comment
Share on other sites

Visticamāk, rīt sanāks piebraukt biedra @Ronalds un kopā pamēģināsim nolasīt tās kļūdas, bet varbūt kādam ir zināms kāds sakarīgs dzinēju/turbo/degvielas padeves sistēmas serviss?

Vēlams Pārdraugavā, vēlams pa lēto u.t.t. :D

Šodien pēc ieslēgšanas sāka riktīgi dūmot un svilpot: Voice_180420_1.3gp

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

"Apsveicu", ja "svilpo", tas parasti ir turbīnas gultņi... Lai nu kā, brauc pie @Ronalds uz diagnostiku, sliktāk tiešām nebūs :)

Link to comment
Share on other sites

Neiesaku braukt pie manis, bet uzreiz uz servisu! Pēc skaņas un dūmošanas tiešām velk uz turbīnu un 'check engine' dega visticamākais dēļ nepietiekama turbīnas spiediena. 

Noklājās turbīna līdz galam un laiž eļļu garām. Pastāv risks palikt uz ceļa vai nokaut motoru...

(Nu turbīnu var pats salabot nomainot "kartridžu" jeb visas iekšas viņai. Bet tu to darīsi...?)

 

https://turbomeistars.lv/en/index.php?controller=stores

It kā šie esot labi (bet ne lēti) Mājas lapa gan viņiem ir jancīga.

 

 

 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Vo, vo, es ar tieši taisījos ko šādu uzrakstīt, serviss kamēr vēl auto brauc pats

 

Dūmus un svilpi pa OBD nesataisīsi, nu visticamāk :)

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Pirms 32 minūtēm , Ronalds teica:

It kā šie esot labi (bet ne lēti) Mājas lapa gan viņiem ir jancīga.

Skaidrs, ka pa brīvu neviens ar to nenodarbosies, bet labi ja 800 EUR vērtam autiņam dārgs serviss īsti laikam neuzrunā. Varbūt kāds vēl var padalīties ar pieredzi ar šāda veida servisiem? Izcenojumiem. 


Alternatīva ir no šī auto atvadīties, bet Tolmetā vien 180 EUR piedāvā ;(

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Domāju 300-400 naudiņas!


Jā tas gan ir atkarīgs no ražotāja!

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Audi forumā cilvēki sūkstās par turbīnu restaurēšanu un restaurētājiem. Rezultāts ir, bet tālu no jauna oriģināla.

Labāk labs lietots, nekā restaurēts. Tā sanākot lētāk.

Link to comment
Share on other sites

  Tās Voice_180420_1.3gp ir video vai tikai audio? Ja dūmi ir gaišpelēki/balti tad visticamāk turbīna. Ja melni dūmi tad svilpošana, dūmošana un kļūdas var būt dēļ cauruma ieplūdes traktā vai interuklerī.

Link to comment
Share on other sites

Piekomentēšu te kādi bija simptomi (@Ronalds pm jautāja):

Iedarbināšana:

Lai neslāptu nost, krietni ilgāk jāgriež aizdedze. Atlaižot aizdedzi, no sākuma iedegas akumulatora gaismiņa salonā un motors kādas 10 sekundes strādā uz 500 apgriezieniem, ne uz ko nereaģējot. Kad izdeg akumulatora gaismiņa, tad apgriezieni palielinās uz 750 un  tikai tad sāk reaģēt uz gāzes pedāli. Fonā šim vislaik mirgo kvēlsveču gaismiņa, kas pārsvarā pēc netā izlasītā beidzoties ar sprauslu/sūkņa maiņu vai EGR vārsta maiņu/tīrīšanu, 

 

Motora darbība:

Tukšgaitā turas stabili ~750 apgirezieni. Uzgāzējot līdz 4k un atlaižot, nokrīt līdz tiem pašiem 750. 

Pārvietojoties, jauda ir apmēram vai mazāk nekā puse no sākotnējās. 

Sākumā nebija tās svilpoņas un dūmu, tie tik šodien parādījās.

Pirms 24 minūtēm , Yurijs teica:

Ja dūmi ir gaišpelēki/balti tad visticamāk turbīna.

Tieši tādi un vēl smirdīgi.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , _dunduks_ teica:

Audi forumā cilvēki sūkstās par turbīnu restaurēšanu un restaurētājiem.

Restaurācija un restavratori mēdz būt dažādi. Ja maina kartidžu uz jaunu, kaut kīniešu, cik lasīts tad rezultāti ir labi. Ja maina gultņus, balansē par jaunu rotoru - tad nu kā sanāk....

Link to comment
Share on other sites

Izskatās ka ir kādas divas vai vairāk problēmas jo turbīna nekāda gadījuma neietekmē uz iedarbināšanu. Parasti turbīnai nav tā kā vakar nesvilpoja bet šodien svilpo un dūmo. Bez diagnostikas vari pārbaudīt ieplūdes traktu uz caurumiem, ja ir caurums tad uz caurulēm vai interkulera būs eļļaina vieta. Vēl vari pārbaudīt tievas vākuma caurules uz EGR un turbīnu un cauruli uz spiediena devēju bet par 2.0TDCi nezinu īsti kur tas caurules atrodas un vai vispār ir. Kļūdas varu nolasīt bet atrodos Vecmīlgrāvī.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Yurijs teica:

Parasti turbīnai nav tā kā vakar nesvilpoja bet šodien svilpo un dūmo.

Vienam paziņam turbīna noklājās braucot. Baltu dūmu mutulis un eļļas karterī vairs nav..... Bez nekādām pazīmēm. Tur tak ļoti lieli apgriezieni. Gultnis var noklāties ātri vien.

Jebkurā gadījumā te jābrauc uz specializētu dīzeļu servisu. Ar kompja pieslēgšanu pa 99% te nebūs līdzēts. Vēl var būt ka motors noklājies - nav kompresijas cilindros. Tāpēc sūdīgi pielaist. Būtu kompresija arī jāpamēra. Eļļu auto nerija?

Link to comment
Share on other sites

Eļļu nerija, servisā teica, ka ar kompresiju cilindros viss ok. Pēc tikšķošās skaņas metodes visas 4 sprauslas darbojas (sazin gan cik labi).

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Iedarbināšanas problēmas var radīt arī nenodzēstas kļūdas datorā.

Link to comment
Share on other sites

Biju mēģinājis uz nakti atvienot akumulatoru, kam it kā vajadzētu nodzēst kļūdas, bet pēc tam mirgojošā gaismiņa un problēmas ar piedarbināšanu ir no pirmās reizes.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Kļūdas jau nometās pēc 10-15 minūtēm, tik pielaižot viņas visas ir atpakaļ :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

JA kļūdas ir nodzēstas, domāju ka nē!


Vienīgi ja kāds no devējiem ir beigts!

Link to comment
Share on other sites

Vēl var būt EGR vārsts iestrēdzis atvērtā stāvoklī. Tik tā sīkoņa....

 

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...