Populārs ieraksts ju Ierakstīts Aprīlis 16, 2018 Populārs ieraksts Share Ierakstīts Aprīlis 16, 2018 Atbilstošāku foruma sadaļu neatradu (uzsvars uz "šķūnings ) Ziemā paņēmu vienu lētu auto ar ko braukāt uz darbu. Auto ir 2007. gada Renault Megane 2. ar 1.6 bīdeli (~113zs) , manuālis, un galvenais - gāzēts. Salīdzinoši tehniski labs, būtiskākais, ka rūsas nav kā suga. Šitiem kaut kā Renault ir pacenties, pie tam, arī spārni šai Renault paaudzei priekšā ir no plastmasas. Salonu gan nāksies kārtīgi pucēt (t.i. sēdekļi jāizmazgā), jānomaina fāzu regulators kloķenei, braukšanai netraucē, tik nedaudz grab, kā arī trīsreiz jāšķiļ, tad aiziet. Nu jā, līdz ar to reizēm ček endžine deg. Bet ir jau nopirkts vajadzīgais, tik jāsamaina, pie vien arī zobene un viss pārējais ap to. Pēdējā laikā aizdomas, ka būs jāmaina tomēr arī sajūgs ... lai gan vēl īsti nevar saprast. Audio perfekcionisitiem tālāk nelasīt. Es brīdināju. Plāns ir tikai sataisīt tā, lai kaut cik skan, jo sākotnēji tiešām bija traģiski, bet ausis vēl galīgi neesmu sabeidzis. Bet ne par to īsti tēma. Saņēmu auto ar kaut kādu Panasonic CD aparātu, durvīs Blaupunkt koaksiāļi. Iepriekšējā uz darbu braucamajā bija Pioneer ar BT/USB, kurš pārceļoja uz šo, Panasonic uz to, lai uz pārdošanu kaut kas ir. Tā kā skaļruņu vietas durvīs, šajā auto gan diezgan paaugstu, kas nav slikti, bet toties oriģinālais vērsums uz leju, līdz ar to augšas diezgan vājinātas. No otra auto (Renault Grand Scenic II) man stāvēja plauktā oriģinālie pīkstuļi, kurus tad arī ieliku šajā auto. Faktiski labākie kas šai paaudzei nāk, jo ir no Cabasse sistēmas. Kaut kāds uzlabojums radās. Pīkstuļu vietas šie auto tīri labā vietā, paneļa tālajos stūros. Jā, sanāk strādāt uz atstarojumu pret stiklu, toties sanāk paaugstu un tālu, kas skatuvei nāk par labu. Arī oriģinālie vadi tur jau ir. Tik cik bija jāiesprauž viss savās vietās. Lielākais trūkums bija tāds, ka basu praktiski nav, pie lielāku skaļuma kaut kādi dīvaini kropļojumi parādās. Pa aukstumu tik cik biju apskatījies, ka tur kaut kādi Blaupunkt, domāju, nu mazums kas, tie jau nobeigti vai kas. Palika tagad silts, sestdien izlēmu atjaukt vaļā. Izskrūvējot skaļruni, pavērās šāds skats Otrā pusē vēl "labāk" Loģiski, ka tur nekas normāli skanēt nevarēja. Es zinu kāpēc tas bija darīts. Šiem modeļiem ir problēmas, ka kaut kā ūdens tomēr mēdz tecē uz skaļruņa, pēc tam gar skaļruņa apakšu vēl durvju kabatiņā. Lai gan šim vēl iepriekš bija jau oriģinālais jumtiņš apgriezts. Kādreiz iz stāvējis kaut kas lielāks, lai gan, varbūt pat arī šiem koaksiāļiem magnēti bija par lieli, lai tos ieliktu. Oriģināli tur tiešām sekla tā vieta. Katrā gadījumā neredz nekādas nopietnas audio šķūninga sekas šajā auto - ne ka bijuši kādi barošanas vadi vilkti vai tml. Tātad, tā kā tas ūdens tek, tad kāds no iepriekšējiem saimniekiem kārtīgi atrisinājis problēmu ar ūdens tecēšanu uz skaļruņiem. Varbūt problēmu nebūtu, ja sekotu Renault brīdinājumam Tā kā man mūzika svarīgāka, visu to likvidēju. Uztaisīju, protams jaunus jumtiņus no pelēkās kanalizācijas caurules un visādām citādām lietām. Ceru ka būs OK. Šķūnīti atradās daudz pieredzējuši DLS R5A basinieki. Šis jau trešais Renault, kurā tie darbosies. Skaļruņi ar pazemu jutību, bet, koplektā ar pazemu Fs priekš 13cm un paaugstu Qts (vai tik nebija tuvu 1), ir tīri labs basa efekts pat bez subja (nav runa par korektu basu, bet kaut ko līdzīgu datoru 2.1 "supersistēmās", lai gan šeit tomēr skanējums korektāks). Pieslēdzot pirmo skaļruni un jau pārbaudot, vai viss OK, un pagrozot, skaņa kādā brīdī zuda. Oriģinālais Renault spraudnis likvidēts, pieliktas standarta "lāpstiņas". Tinu vaļā savienojumu, tur tikai "skrutka". Saņemos, atrodu lodāmuru. Salodēju. (Jā, nav labākais lodēšanas paraugs, bet sieva jau sen sauc pusdienās). Fonā var redzēt arī nelielu pakojumu. Atradās viena neliela loksne krājumos, to tad arī izlēmu uzlipināt pretī skaļruņiem uz durvju ārējā bleķa. Pakojums diezgan vājš oriģināli, ber Renault izmanto maz klipšus, un ir daudz kārtīgas skrūves. Protams, tagad beidzot ir bass. Nav arī nekādas graboņas. Kārtīgāk pakot vajadzētu tikai tāpēc, lai uzlabotu tīri skanējumu. Pīkstuļiem pašlaik līmenis ir pa augstu (jutība labāka). Ar ekvalaizeri mēģināju nedaudz nodzīt lejā. Ir nedaudz labāk. Arī vidi Tālāk apsveru divus variantus, neparedzot ārējos pastiprinātājus un daudz neiespringstot ne ar darbu ne naudas ziņā. 1. Saveidot labāku filtru starp esošajiem skaļruņiem. Kaut vai uztaisīt vājinājumu uz pīkstuli. Tur gan oriģinālais kondensators (1.pakāpes filtrs) kaut kur bija diezgan iekšā, līdz ar ko sarežģīti tikt tīri pie pīkstuļa tiešajiem izvadiem. Man pat kaut kur oriģinālie DLS filtri stāv šķūnīti, kurus varētu pamēģināt. Tad varētu piemeklēt kādu vieglu skaļruni ar 2x4omu spolēm, kuru pielikt pie maģa jaudas izejas kā subi. Var jau būt, ka arī tad citus midbasus var piemeklēt., arī ar labāku jutību. 2. Otrā auto man uz paneļa stāv SoAudio SO 55neo http://www.soaudio.de/55.html no laikiem, kad vēl uz audio kaut cik iespringu. Tos varētu pārcelt uz šo auto, pīkstuļos uz to, kā nekā šis man tagad ir ikdienas auto. Varētu arī pārceļot tur esošais Pioneer DEH-X5900BT, kam ir arī laika kavējumi un procis. Tad iebarot platjosliniekus no priekšas kanāliem, midbasus no aizmugurējiem kanāliem (līdz ar ko šajā joslā varētu uzlaboties pat skanējums). Kaut kā tā. ... laikam tukšs Mēness pašlaik ... 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Aprīlis 16, 2018 Share Aprīlis 16, 2018 Maniaks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raivix95 Aprīlis 16, 2018 Share Aprīlis 16, 2018 Normāls audio amatierisms tur bij sataisīts. Teica vēl, ka francu auto nerullē. Paskat, šim jau trešais Reno saimniecībā. Tas lodējums vienkārši BOMBA. Nu kas tā vadus tin? Es pat februāra aukstumos galīgi izsalušā mašīnā pečkas ventilatoru smukāk pielodēju. Tas brīdis, kad sieva sauca pusdienās, bij kulminācija visam pasākumam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Aprīlis 24, 2018 Author Share Aprīlis 24, 2018 2018.04.16. , 21:30, raivix95 teica: Tas lodējums vienkārši BOMBA. Nu kas tā vadus tin? Vadi tā bija satīti, es tik iekausēju alvu tam visam pa vidu. Pie durvīm gan domāju atgriezties, jo vienās kaut kas vibrē tomēr (ka tik nav kāda trose, lai gan tur speciāli pat uzlīmēju papildus izolāciju, jo izskatījās aizdomīgi). Jāiepērk vibra pie viena, un jāsapako normāli. Varbūt arī lodējumu pārskatīšu, ja kāds netraucēs ... Basa sekcijai pasūtīti 2x monacor SPH250TC. https://www.monacor.com/products/components/speaker-technology/hi-fi-speakers/sph-250tc/ , tik dārgi kā monacor lapā nav, bet tāpat jau padārgi. Nebūs tīri budžeta projekts beigās. Bija cerība vienus visaton dabūt diezgan lēti, bet izrādījās, ka beigušies noliktavās. Katram spoles paralēli, un uz katru maģa aizmugurējo kanālu maģim. Domāju, sākumā būs OK. Past. pielikt vienmēr paspēšu, bet domāju iztikt. Pašus skaļruņus aizmugurējā plauktā. Protams, jauns saplākšņa plaukts, kāds štepselis, lai var viegli noņemt, Link to comment Share on other sites More sharing options...
raivix95 Aprīlis 24, 2018 Share Aprīlis 24, 2018 Slikts tai mašīnai iepriekšējais saimnieks bijis. Pat elementāras lietas nav spējis izdarīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Aprīlis 24, 2018 Author Share Aprīlis 24, 2018 Viņam skanējums, droši vien, galīgi mazsvarīgs bijis. Ir arī tādi cilvēki Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 9, 2018 Author Share Maijs 9, 2018 Kamēr kevins raksta par kosmosu, es par kaut ko tuvāk zemei. Šoreiz par radio, tā uztveršanu. Šajā auto jau Jūrmalā slikti skanēja, pie Piņķiem arī tur lidostas radari vai tml. pamatīgi ēda nost signālu, tā ka gandrīz vispār nekā. Vismaz ar veco antenu pie ledushalles tur tāda "bedre" bija manāma. Man jau bija sarežģījumi otrā Renault. Tur tādi pati antena. Pie tam, tam oriģinālais radio bija zem pasažiera sēdekļa. Panelī standarta vietā vadības pogu bloks un 6CD mainītājs, tā tur ir "kritākajaia" Cabasse sistēmai. Mainīju maģi, ieliku tur panelī, līdz ar to vajadzēja pagarināt antenu. Arī tajā auto švaki ķēra. Kaut ko reiz vedu uz jumta palielu, noskrūvēju to antenu, un veiksmīgi pazaudēju . Domāju, visa vaina tajā stiķējumā vai vispār. Paņēmu kaut kādu aktīvo. Nebija īsti nekādu uzlabojumu. Tad kādā brīdī to noravēju. Paņēmu lemonā ANT-36 antenu. Un tavu brīnumu, radio sāka labi "ķert". Slikti uztver arī šajā Renault. Tur nekādu stiķu vai tml. "Joka" pēc, pārskrūvēju antenas. Droši vien nojautīsiet - sāka uztvert atkal slikti ar to oriģinālo antenu. Līdz ar to vakar atkal pabiju lemonā. Tagad abos auto radio uztver labi - gan Jūrmalā, gan arī pie Piņķiem to bedri var tikai nojaust, jo es zinu, ka tur tā ir. Nezinu, vai nu no vecuma tā oriģinālā antena kaut kur iekšā nokorodē vai tml., vai vienkārši tā ir sliktāka. Garums tas pats, pat ārēji vizuāli ļoti līdzīgas. Tā ka vismaz Renault gadījumā recepte visiem skaidra tagad. Vakar ieķērās arī pie viena speakon 4polīgais savienojums. Tas būs uz tiem subīšiem plauktā, lai var plauktu vajadzības gadījumā viegli noņemt. Iepirkti arī high grade skaļruņu vadi iekš Depo Protams, paši skaļruņi arī jau ir atnākuši. Nākamnedēļ atvaļinājums, cerams, atradīsies laiks to plauktu "sanaglot". 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Maijs 9, 2018 Share Maijs 9, 2018 Antenai bēda varētu būt stiprinājumā pie virsbūves, tur ir jāatskrūvē un jānotīra tā daļa kas nodrošina savienojumu ar mašīnas bleķi kabeļa galā. Tipiska problēma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 9, 2018 Author Share Maijs 9, 2018 @Racer To es pirmo pārbaudīju, vismaz tai otram auto tur viegli varēja piekļūt. Šoreiz problēma tīri tajā daļā, pašā stienī, kas ir ārpusē. To pārskrūvē citu, un ir kārtībā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Maijs 9, 2018 Share Maijs 9, 2018 Aha, skaidrs. Papildus varu piebilst, ka stienim optimālais garums ir bik virs 70 cm, ja ir saīsināta antena, tad jābūt salāgotai ar tītu vadu, nevis vnk īss stienis, bet tas nu tā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 9, 2018 Author Share Maijs 9, 2018 Tik garas jau mūsdienās reti kam ir. Renault Thalia varētu kaut kas uz to pusi būt, tam bija ļoti gara. Šitām, gan oriģinālajai, gan no lemonas ir tāds vijums apkārt, vai to domāji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Maijs 9, 2018 Share Maijs 9, 2018 Jā, tik problēma ir iekš tā, ka bieži vien tas vijums ir dekoratīvs, nevis reāli efektīvs, tb pareizi īso stieni pagarinošs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevins Maijs 9, 2018 Share Maijs 9, 2018 pirms 6 stundām , ju teica: Iepirkti arī high grade skaļruņu vadi iekš Depo par sho konkreetaak var ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 9, 2018 Share Maijs 9, 2018 @kevins nekasies! Tikai normāli vadi nopirkti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 9, 2018 Author Share Maijs 9, 2018 Pirms 52 minūtēm , kevins teica: par sho konkreetaak var ? pa labi no ieejas 3. plukta galā. 20m rullis ar kaut kādu it kā 1.5mm2 vadu , kapars, vismaz nedaudz, klāt stāvējis, tā - gan jau pamatā alumīnijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 9, 2018 Author Share Maijs 9, 2018 Nedaudz paspēlējos Aptuvena (mērīta ar telefonu) AFR no rozā troksnīša. Ar EQ pie 8kHz tur ir nogriezts cik var (citu iespēju tur nav), būs jādomā kādu vājinātāju sataisīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevins Maijs 9, 2018 Share Maijs 9, 2018 pirms 5 stundām , Ronalds teica: Tikai normāli vadi nopirkti! Ronald ! Es nekasos . Ja tu neesi blakus teemaa ieveerojis, tad es pats arii izmantoju depo instalaacijas vadus, kurus tinu viitajaa paarii. Veel vinjus var ietiit zekjee un tirgot pa 10eur metraa ! Vai tad tu kautkad esi redzeejis, ka es baigi ceptos par tiem vadiem ? vienkārši parastie instalaacijas vadi ir kaa minimums varsh , da vienalga, 97 vai 99% ... DEPO ir nopeerkami arii extra suudiigi oranzhi caurspidiigaa izolaacijaa tjipa akustikas vadi, kuriem ieksheejaa dziisla protams ir 0,1mm, bet tas ir alumiinijs, ar shvaku vara viskaartu, kas pirmajaa ziemaa ir tik briesmiigi nooksideejies, ka pat alvu nekjer klaat . Link to comment Share on other sites More sharing options...
138 Maijs 9, 2018 Share Maijs 9, 2018 Pirms 22 minūtēm , kevins teica: extra suudiigi oranzhi caurspidiigaa izolaacijaa tjipa akustikas vadi Par vienu lietu vienmēr esmu brīnījies - kāds šiem alumīnija "akustikas vadiem" ir mārketinga mesidžs? Nu, kas ir tas, kas liek cilvēkiem ticēt, ka šis vads būs labāks nekā cietais vai mīkstais elektroinstalācijas vads? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Maijs 9, 2018 Share Maijs 9, 2018 (labots) Pirms 25 minūtēm , 138 teica: kāds šiem alumīnija "akustikas vadiem" ir mārketinga mesidžs? Tur gan mesidža vairs nav. Vienkārši alumīnijs ir lētāks par varu. Un tad vēl to alumīnija serdi var "marketoloģiski" norakstīt uz maiņstrāvas, virs noteiktām frekvencēm, skin efektu. Labots Maijs 9, 2018 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynoj Maijs 9, 2018 Share Maijs 9, 2018 Ar nesen vajadzēja pagarināt vienu vadu un ilgi nedomādams depo ieberzos uz to oranžo akustikas vadu-nevarēju iebraukt pēc tam kāpēc tās dzīslas nevar salodēt,jo vairāk tīri jo sliktak lodējas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 10, 2018 Author Share Maijs 10, 2018 pirms 10 stundām , kevins teica: kas pirmajaa ziemaa ir tik briesmiigi nooksideejies, ka pat alvu nekjer klaat . Man tik slikta pieredze nav, vismaz līdz šim. Parastie elektroinstalācijas kapara vadi gan ātri paliek melni, vismaz virskārta. Jā, "dārgie" DLS, tie vēl aizvien, pat kaut kādi atgriezumi, kas stāv šķūnīti, pa kādiem 10 gadiem nekas nav mainījies, ne izolācija, ne pašā, dzīslām. Nu viegls matejums uz kapara, be tā gandrīz kā jauns. OK, pēc gada mēģināšu atcerēties, iedot atskaiti, tā teikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 11, 2018 Author Share Maijs 11, 2018 Šodien izvilku vienu sen nedarbinātu verķi - Woofertester. Ar to var samērīt skaļruņa parametrus un Z līkni. Ražotājs sola šim skaļruim Monacor SPH250TC šādus parametrus Impedance (Z) 2 x 8 Ω Resonant frequency (fs) 26 Hz Sensitivity 91 dB/W/m Moving mass (Mms) 55 g Mech. Q factor (Qms) 3.31 Electr. Q factor (Qes) 0.27 Total Q factor (Qts) 0.25 Equivalent volume (Vas) 84 l DC resistance (Re) 2 x 6.8 Ω/3.4 Ω Mērīšanas apstākļi nebija ideāli, jo slinkums meklēt kur to skaļruni iekarināt, tāpēc tika nolikts vienkārši uz galda. Fs man sanāca ~28Hz (kāds teiks, ka skaļrunis jāiesilda, tad jau būs arī solītie 26Hz) Qts ap 0.3 sanāca, pret 0.25 solītajiem. Nezinu vai tas var "izmīcīties" Vas sanāca ap 113l pret solītiem 84l. Kā jau minēju, man nav akustiksā labaratorija... Te bildes Te abas spoles paralēli, tātad 4omi Tagad 8omi, t.i. tikai viena spole (jā, tas nav nekas traks, arī tā var lietot divspoļu skaļruni) Un te var smuki redzēt, ka Qts ir manāmi audzis (~ 2x) uz 0.55 . Praktiski - varam dabūt labāku, bet "izplūdušāku" atdevi basiņiem. Lai gan 0.55 pat nav nekas "traks". Te abas spoles virknē (~16omi) Qts ap tiem pašiem 0.3 . 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 14, 2018 Author Share Maijs 14, 2018 Šodien saliku platjosliniekus, savilkvu vadus, ieliku primitīvus filtrus. Uz midbasu ~2mH spolīte. Uz platjosliniekiem 33mkF kondesators. Tas, škiet par mazu, uz normālu skaļumu izsit kroplīti, kur kāds sitinieņs pa bungām ( ne tīri uz basu). Prasās vai nu vēl kādu papildus henriju klāt, vai nu jātaisa tomēr 2. kārta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevins Maijs 14, 2018 Share Maijs 14, 2018 (labots) visi skaljrunji uz 4 omiem ? un kas speelee pusotru oktaavu no 400 - 1khz ?? nav tur taada bedre ?:?:) Labots Maijs 14, 2018 - kevins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Maijs 14, 2018 Share Maijs 14, 2018 Tak ir verķi ar mērmikrofonu un testa signāla diski. Ko tur daudz filozofēt? Pirms padsmit gadiem pats tādus izmantoju, kad būvēju audiosistēmu autoexotikas audiosacensībām. Pat toreiz to varēja lēti sarunāt. Mūsdienās tam jābūt vienkāršāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevins Maijs 14, 2018 Share Maijs 14, 2018 (labots) Racer viss ir sliktaak 1. LPF gadiijumaa pie 4 omiem filtra F sanaak 318Hz 2. HPF gadiijumaa pie 4 omiem filtra F sanaak 1200Hz. Attieciigi shajaa starp diapazonaa ir nosaciits klusums. Ok, Ju nav normaals testers, nevar spoliites sameeriit, pienjemu jautaajums ,vai taas fullranges zemaak maz speelee ? ja speelee , tad taapat nedriikst laist, jo kaa no iepriekseejaa posta vareej saprast --- jau iet kroplii... taatad otraa kaarta ir MUST HAVE, taapeec ka pirmaa kaarta pasiivi by default nestraadaa. ( nu nav sheit tie skaljrunji TIK ideaali ) . var jau gadiities ka midbasa pirmaa karta arii iisti nestraadaa un midbass patiesiibaa speelee liidz 600-800hz ..... Labots Maijs 14, 2018 - kevins Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 15, 2018 Author Share Maijs 15, 2018 pirms 10 stundām , kevins teica: un kas speelee pusotru oktaavu no 400 - 1khz ?? nav tur taada bedre ?:? Zini, īsti nav. Iespējams, tā 1. kārta dara savu, t.i. gandrīz neko nefiltrē. Pie tam, midbasi šajā auto ir diezgan augstu, līdz ar to tur arī minimāls kritums. Augšas gan bija pa traku, lai gan tam platjosliniekam nemaz īpaši lielāka jutība nav, cik atceros. Mērot ar telofonu (RTA softiņu), arī nebija bedre. Bet nu tas ir telefons. Mani tomēr nepamet doma par pastiprinātāju vismaz uz basiem, ja ne kādu pavisam mazu pieckanālnieku, bet lētu (vai tādi maz ir?!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 21, 2018 Author Share Maijs 21, 2018 Kaut kā tā Audio savienojums uz 4polīga speakon. Šie vadi normāli apalvojas (kāds pirms tam sūdzējās, ka lētie slikti alvojoties). Skaļruņi ir tuvāk sēdeklim, arī plaukts ir cieši piespiests pie sēdekļa. Gar vāku gan ir paliela sprauga - fāzi invertors Jāpadomā, varbūt tur kādu blīvējošu lietu izdomāšu, kādu gumiju vai tml. Plauktam ir bezmaz vai oriģinālās eņģes 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Maijs 21, 2018 Share Maijs 21, 2018 1. bildi nerāda 2. enģes :OOOOO tas plaukts no tāda paša finiera? auto aizmugure nenosēdās? 3. ar šādu plauktu vēl drusku un sanāk papildus aizsargātais bagāžnieks. Nu tāds no kura nevar aiznest lietas Rimi stāvvieta izbirdinot stiklu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 22, 2018 Author Share Maijs 22, 2018 Pārliku pirmo bildi. Tika izmantots 15mm saplāksnis. Plaukts ir tāds divās kārtās. Abas kārtas salīmētas un saskrūvētas kopā. Lai plaukts būtu pēc iespējas mazāks pasīvais izstarotājs, nekas cits neatliek. Var jau veidot kaut kādas ribas, bet tad atkal konstrukcija sanāks, visticamāk, biezāka. Tad arī gan masa nebūs, un tas var vairāk lēkāt. Divas kārtas arī noder vieglākai caurumu veidošanai, lai var iesēdināt skaļruņus. It kā jau man ir virsfrēze, bet šādi pat ērtāk. Te vienai kārtai uzsmērēta līme Te pirms apvilkšanas Pasūtīts šis https://www.pioneer-car.eu/eur/products/gm-d1004 Būs aktīvā sistēma. Šitā 4 kanāli ies uz midbasiem un subjiem, platjoslinieki no maģa. Vajadzētu varētu šādu saveidot, cik es saprotu. Aizdomas, ka vajadzēs šim arī atsevišķu barošanu pievilkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 24, 2018 Author Share Maijs 24, 2018 Beidzor atradu laiku ielikt to pastiprinātājiņu. Izdevās visu saslēgt kā plānots - platjoslinieki no maģa, midbasi un subji no tā pastiprinātāja. Platjoslinieki pašriez tad no 1.25kHz ar otro kārtu. Zemāk tajā maģī iestatīt nevar. Var 1. kārtu uzlikt, bet tas atkal var būt parāk maz filtrēts. Var jau pastiprinātājam papildus ieslēgt filtru, bet tas ir ap 80Hz 2. kārta. Jāskatās, jāmeģina regulēt kādu dienu. Labi, ka šim auto ir 2DIN vieta, tad maģis augšā, past. apakšā + visa vadu čupa. Tur diezgan pagara šleife standartā tam past. Teorētiski var mēģināt nolikt kaut kur aiz bardačoka vai tml. Vai nu jāatstāj kā ir, tik jāatrod 1DIN aizbāznis caurumam. Bija tur tāds plauktiņš sīklietām, bet to tāpat neizmantoju. Kaut kur citā vietā vienkārši varētu būt labāka dzesēšana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 25, 2018 Author Share Maijs 25, 2018 Kā jau sākumā paredzēju - jāvelk būs atsevišķa barošana. Droši vien, tad arī pārvietošu pie viena pastiprinātāju uz kādu labāku vietu. Pašlaik tā korekti, pie noteikta skaļuma līmeņa, uz basa piesitieniem past. izslēdzas (sprieguma iesēdieni). Ar basa skaļruņu labumu "pārcentos", manai gaumei, izklausās, būtu labāk tomēr kas "mīkstāks". Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūnijs 3, 2018 Author Share Jūnijs 3, 2018 (labots) Turpinām. Bass sāk iepatikties arvien vairāk Šodien kārtīgi padarbojos. Sāksim ar "labo" ... viens vidinieks ir pacepies, t.i. spole "papeltusies". Tāpēc arī iečerkstas. Stundu vismaz ņēmos, kamēr iedabūju + vadu no salona uz motortelpu. Pie esošā vadu kūļa blīves gumijas sānā caurumu ātri dabūju. Tā kā otrā pusē ir gaisa filtra kaste, to noņemt nozīmē arī ņemt ārā aķi un vēl nez ko, tad čakarējos. Beigās kā labākais "trekeris" noderēja aizkaru uzkarināmā "drāts" .protams, pirms tam viss kas vēl tika izmēģināts. To balto dabūju iekšā, kad ieraudzīju škirbiņā starp filtra kasti un virsbūvi, ka tas ir ielocījies kaut kur, un kļuvis manāms, tad no drāts tika uztaisīts āķītis, un tas baltais izvilkts ārā. Bija tāda, kā atsperīte iekšā, spirāle, apkārt plastmasas pārvalks. Bildē baltais. Velkot iekšā kabeli, piedēju arī vēl zaļo drāti (principā veļas aukla). Tas gadījumam ja resnais vads noraujas. Bet ar silikona pūšamā apstrādi viss izdevās ar pirmo piegājienu. Te jau pēc sekmīgas ievilkšanas. Te gals aplodēts pirms pievienošanas drošinātāja kolbai Te kopskats motortelpā Barošnas vads DLS ? varētu būt kādi 10mm2, tā ka ar labu rezervi. Te masas vadam spaile uzlikta Spailes "uzpresētas" ar plaķenēm, bet tieši ar kniebjamo daļu, pēc tam pielodēts. Galā arī termonosēdināmā caurule. Līdzīgi arī apdarināta spaile pie paša aķa klemmes plusa vadam. Masa pievienota zem paneļa, kur jau ir oriģinālā skrūve un viens cits masas vads pievienots Te pastiprinātājiņš salīdzinājumā ar standarta plakanknaiblēm (nebija banāns pa rokai) Te barošanas gali pastiprinātāja galā, pielodēti, arī noizolēti ar divu izmēru termonosēdināmajām caurulītēm (pēc tam viss vēl notīts ar izoleni) Te past. vietā. Arī vairāk kā stundu noņēmos, kamēr tiku līdz šim, optimālākajam risinājumam. Atrodas faktiski virs bardačoka. Augšā ir diezgan brīva vieta kur "elpot". Blakus vadi uz subi un VIBE plakanais uz vienu no platjosliniekiem.Īsti jau labi nav, jo kaut kur tur arī iet oriģinālā antena, bet it kā trokšņus pašlaik neķer. Apakša nolīmēta ar izoleni, lai neskaras korpuss pie auto masas. Teorētiski var radīt problēmas. Zem maģa tagad atkal ir plauktiņš visādiem niekiem, ja nu vajag. Visi vadi, spailes, drošinātājs atradās mājās, krājumos ? Labots Jūnijs 4, 2018 - ju 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspars12 Jūnijs 3, 2018 Share Jūnijs 3, 2018 Man vienīgajam daļu bilžu nerāda ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūnijs 3, 2018 Share Jūnijs 3, 2018 Pēdējā postā tikai 2 bildes ir redzamas Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Jūnijs 3, 2018 Share Jūnijs 3, 2018 Mda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūnijs 4, 2018 Author Share Jūnijs 4, 2018 Interesanti, kaut kā tas photos.google dīvaini uzvedas (tas ir, es ar to vairs kaut kā īsti nesaprotos, kad viņi tur uztaisīja "upgradu"), paskatīšos, ko varu darīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūnijs 4, 2018 Author Share Jūnijs 4, 2018 Šķiet, ka būs OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Jūnijs 4, 2018 Share Jūnijs 4, 2018 iepriekš no android redzēju visas no datora ar vairaku nebija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Jūnijs 4, 2018 Share Jūnijs 4, 2018 pirms 16 stundām , ju teica: Te barošanas gali pastiprinātāja galā, pielodēti, arī noizolēti ar divu izmēru termonosēdināmajām caurulītēm (pēc tam viss vēl notīts ar izoleni) Un kāds funktieris vienot tik dažāda šķērgriezuma vadus?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!