Jump to content

HP portatīvais bremzē, karst un pārkarst.


Rihardss
 Share

Recommended Posts

Sveiciens!

Sākumā neliels ievads:

Man draugs atdeva HP ENVY 14 , jo pats iegādājies jaunu un jaudīgu portatīvo, šo bija mēģinājis mocīt, līdz pat neslēdzās iekšā. Aiznesu uz remontu, kur samaksāju 80 EUR (ar atlaidi :dry: ) par kaut kādas detaļas maiņu :pleasantry: jo uz jautājumu, kāda detaļa tika nomainīta, man atbildēt nevarēja, tikai jautāja, ko ar to datoru esmu darījis. Teicu, ka nezinu, jo man tādu atdeva, bet viņiem jautri. Man gan nešķiet, ka tā ir adekvāta attieksme pret klientu :angry: citiem to servisu neieteikšu. Nu vismaz pēc viņu remonta datoru varēja ieslēgt.

 

Problēma:

*Sākotnēji viss bremzēja un kārās, norakstīju to uz vecu HDD, ieliku SSD, bez izmaiņām...

*WIN esmu pārlicis kādas 4 reizes. Vienu reizi pat uzliku Ubuntu, arī viss tāds bremzīgs.

*Pie varianta, ka neko nedaru temperatūra pēc Speecy datiem 70'C idle režīmā, puls kā redzams kaut kas tomēr darbina procesoru.

20171224_101634.thumb.jpg.ed5f7d5f0602e30b60d1ca30dfda9baf.jpg

 

*Uzliku atauninājumus, temperatūra vispār uzkāpa, līdz 90'C, tas pats skatoties youtube. Tad izlec zilais ekrāns un dators pārstartējās.

20171224_130743_Richtone(HDR).thumb.jpg.668513ceea57c887eebf298d161e13c1.jpg

 

*Piepaceļot datora aizmugurējo daļu, lai labāka ventilācija, atjauninājumus uzliku, bremzēšana vienalga nav mazinājusies.

*Aizmirsu piebilst, ka bija problemātiski uzlikt AMD draiverus, jo ejot dziļāk iestatījumos meta āra "zilo" ekrānu.

 

Manuprāt pats dators vēl nav tāds nīkulis, lai tā uzvestos, bet nu nav ideju, kāpēc tā uzvedās?

Vai kāds var ieteikt labu portatīvo datoru servisu, jo no portatīvajiem datoriem pats neko nesaprotu un negribu pārmaksāt paša datora vērtību? Vai varbūt pats ir atbilstoša līmeņa speciālists, lai savestu viņu darba kārtībā? 

Labots - Rihardss
Link to comment
Share on other sites

Pirms 41 minūtēm , Rihardss teica:

puls kā redzams kaut kas tomēr darbina procesoru.

Tas pats windows update arī darbina. 

Skaidrs, ka kaut kas nav ar dzesi kārtībā, vismaz tā ir viena no lietām.

Link to comment
Share on other sites

Izskatās ,ka dzese nav kārtībā, CPU pārkarst un, iespējams, ieslēdzas throttling (CPU piespiedu bremzēšana) , ja ventilatoru (šim modelim izskatās ka tie ir 2 gb) darbošanās ir labi dzirdama, tad var uzlikt kaut vai HWinfo un sensors only režīmā apskatīties FAN min/max. Ja ventilatorus nedzird, tad "speciālisti" varētu būt tos aizmirsuši pieslēgt, tad jānoņem apakšas vāks un pašam jāpieslēdz. Izjaukšanu var skatīt Tutrubā Youtube , šim modelim vāks noņemas ĻOTI vienkārši.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Jainit teica:

Ja ventilatorus nedzird

Ir dzirdami, tad vismaz viens no ventilatoriem strādā. Vakarā pamēģināšu HWinfo.

 

Link to comment
Share on other sites

Iesaku atrast pautus un vēlreiz aiziet uz to servisu un pateikt lai pasaka ko viņi tur ir darījuši (un ko nav), jo viņiem tā kā būtu pienākums tev to teikt, nevis tev viņiem, ko tu esi vai neesi darījis. Un ko, viņuprāt, tur vēl būtu jādara, lai viss būtu labi. Pēc tam ar šo stāstu aiziet uz pie viena, otra cita meistara un paprasīt (neko, protams, nemaksājot viņam par "ekspertīzi" vien), kā viņam tas izklausās, vai tā varētu būt, vai arī ticamāk pie vainas kas cits, vai pirmais serviss tevi tevi paņēmis uz mieta muļķa.

 

pirms 14 stundām , Rihardss teica:

negribu pārmaksāt paša datora vērtību

Tu to jau apmēram esi samaksājis par līdzšinējo "remontu" :clapping:

 

pirms 15 stundām , Rihardss teica:

ieteikt 

Biedrs @markei tepat.

 

 

pirms 10 stundām , Jainit teica:

Izskatās ,ka dzese nav kārtībā

Hmm, bet kas tur pirms tam varētu būt bijis vēl sliktāk, tā, ka neslēdzās iekšā? Varētu būt, ka dzese arī bija visa bēda, un to viņi ir iztīrījuši un nomainījuši pastu, bet ar to nav pieticis?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, 138 teica:

jo viņiem tā kā būtu pienākums tev to teikt

Uz zemes nolaidies, muļkā desa! Aiznesa mirušu pacēla, vēl apjātājās ko speci darījā, a speci piss tālāk! Nevar pret idiotiem cīnīties, serviss tur nav vainīgs! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

@jema, vismaz uz man pazīstamās Zemes parasti nav ok, ja par darbu, par ko tiek maksāta nauda, darītājs naudas maksātājam negrib neko stāstīt, ko tieši ir darījis.

Link to comment
Share on other sites

Novēlu tev tik tādus klientus, lai tu viņam katru soli stāstītu!  

Link to comment
Share on other sites

Veca, duma, anekdote, stāstīja par Ogres trikotāžas kombinātu. līnijas nopirka, specus nē, dārgi, uzlika naīt, izsauca no Itālijas specu, šis atbrauca, iepisa ar āmuru pa vienu vietu, rēķins 10001$, vadība šokā, paskaidrojums 1$, par āmura darbu, 10 000$ par to ka zināja kur uzsit! 

  • Patīk 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , snukurins teica:

Mūsu naudā tas būtu 1Eur par uzsitienu bet 10000 transporta izdevumi.

Nekad nedomāju ka tu esi tik aprobežots! Muļķis?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@jema, ir neliela atšķirība starp

pirms 17 stundām , Rihardss teica:

uz jautājumu, kāda detaļa tika nomainīta, man atbildēt nevarēja

un

Pirms 30 minūtēm , jema teica:

katru soli stāstītu

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 15 stundām , 138 teica:

Hmm, bet kas tur pirms tam varētu būt bijis vēl sliktāk, tā, ka neslēdzās iekšā

Paņem shēmu un apskaties, kas var nodegt, kādēļ dators nedarbojās un tas bija jājauc ārā , lai detaļu pārlodētu un atpakaļsalikšanas procesā aizmirstu pieslēgt ventilatorus, uzlikt termopastu vai pievilkt siltumnoņēmēja skrūves.

Link to comment
Share on other sites

Nez, klientam, kurš tev neko nejautā, gari un plaši stāstīt "es tev tur izdarīju to un šito tā un šitā" varbūt arī nevajag, bet ja klients prasa, kas ir darīts, tad zolīdi būtu izstāstīt viņam to, ko viņš grib zināt, nevis "nu sataisīju, kāda tev šķirba kā". Kā arī pirms darīšanas ir labi vienoties par pieļaujamajiem izmaksu griestiem, un ja procesā atklājas, ka labojamā/maināmā ir vairāk, tad ar klientu sazināties un saņemt viņa piekrišanu pirms darīt tālāk, nevis izdarīt un nostādīt fakta priekšā "tas būs tik".

Un ne jau tikai par elektronikas remontu runājot, bet tāpat par auto remontu, celtniecību vai jebkuru citu tādu darbu, kur darba apjoms var noskaidroties tikai darot.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Un vēl, dažam jūtīgākam ļaužam meistara pozīcija

Pirms 52 minūtēm , drunk_lizard teica:

tas, ka es zinu, kaa to atrast - visu paareejo

var šķist apmēram tāda kā tev titulā rakstīts. Var taču paskaidrot darba apjomu un cenu, lieki neiztaisoties par kingu - "nu, tur bija ko pastrādāt, nebija gluži piecminūšu darbiņš, bet beigās, re, tev ir rezultāts ne sliktāks kā tas par ko tu būtu samaksājis desmitreiz vairāk!"; un, atkārtošos, vienoties par aptuvenajām izmaksām pirms darba. Ja cilvēks tev nodod mantu remontā pilnā pārliecībā, ka tas maksās apmēram piecīti, un pēc remonta no viņa, bams, tiek pieprasīti piecdesmit, ikviens nebūs priecīgs.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nevajag izraut citātu no konteksta, "padoms" nav domāts TS, bet gan atbilde uz @138 jautājumu, kādēļ pēc servisa var nedarboties dzese.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , 138 teica:

vienoties par aptuvenajām izmaksām pirms darba

Nu beidzot !!!! Atnāca un visiem ceļu pāradīja, gluži kā Kristus, a to visi ir idioti, nu neko nejēdza :biggrin:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kāpēc jau nevar katram stāstīt, kā tu atradi vai zināji, tie komercnoslēpumi par ko tu arī saņem piķi! PAr klientu apzagšanu, nu ok vienreiz izies cauri, vēl reiz un viss, tu paliec bez klientiem, klusā reklāma strādā tik ātri, ka puikas mirts jau savos sākumos, tamdēļ jau mums servisi dzimst katru dienu, a gadiem dzīvo tikai retie :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

2/22/2018 , 13:32, Jainit teica:

HWinfo un sensors only režīmā apskatīties FAN min/max

Palaidu programmu un saņēmu zilo ekrānu, kad tiek palaists process "Analyzing PCI Bus"

20180225_152928.thumb.jpg.ba1d0db101309aacfc655188e06ed4e4.jpg

 

 

2/22/2018 , 13:32, Jainit teica:

Ja ventilatorus nedzird, tad "speciālisti" varētu būt tos aizmirsuši pieslēgt, tad jānoņem apakšas vāks un pašam jāpieslēdz.

Vāku atvēru abi ventilatori griežas.

20180225_155912_Richtone(HDR).thumb.jpg.bcf5737179bdb871f01e5a2507510ad5.jpg

 

 

 

Labots - Rihardss
Link to comment
Share on other sites

... draugs viss kaut ko mēģinājis darīt, līdz neslēdzās iekšā....Ko tik šis PC nav piedzīvojis!:ohmy: Laid tik to pensijā! :)

Visai iespējams ka HD Radeons iet pie dieviem, bet nu nav man tagad kristāla bumba, kas taisnību pasaka.

Iespējams servisā fēnotāji darbojās...

P.S. Safe modē ielādējas un darbojas?

Link to comment
Share on other sites

Prodigy
(labots)

Piedošanu par līšanu svešā tēmā - man iedeva "paskatīties" vienu HP DV6500 noutbuku, kurš brīdi skaļi griež ventilatorus un tad izslēdzas (acīmredzot pārkarst). Cilvēkam to notebuku ir atdevuši kā "rezerves daļas", attiecīgi no manas puses nav nekādu saistību - ja sanāks sataisīt, tad ok, ja nē, tad nē. Ar notebukiem neesmu krāmējies (jaucis ārā), bet rokas gluži no ūksta arī neaug, un ir interese pamēģināt.

 

Ir doma to verķi izjaukt, tikt līdz dzesēšanas daļai un apskatīt, vai tur var ko līdzēt. Paskatījos YT video, kur jauc tādu pašu modeli, un no HP weba novilku servisa manuāli, resp. ir cerība visu nesalauzt jau izjaukšanas laikā :)

 

Galvenais jautājums - vai Rīgā kautkur var nopirkt "thermal pad" lipekļus, kuri tiek izmantoti GPU čipa dzesēšanai šajā modelī? Par CPU skaidrs - virs tā stiprinās heatpipe ar skrūvēm pie plates, līdz ar to tur iet termopasta, bet uz GPU daļas nekādu papildus stiprinājumu nav, līdz ar to secinu, ka kautkāda fiksācija tiek panākta ar to līmējamo "pad". YT gan cilvis apgalvoja, ka varot likt atpakaļ veco, bet man īsti negribas ticēt, jo GPU pārkaršana un atlīmēšanās no plates šiem bukiem esot parasta parādība.

 

Un vēl jautājums  - vai tajā vara heatpaipā "ir kaut kas iekšā"? Resp. vai tas vara štrunts arī var "sabojāties"? Variants ar OEM dzeses pasūtīšanu nederēs, ja nu vienīgi man uznāk vēlme to uzsaukt īpašniekam no saviem līdzekļiem.

 

P.S. būtu labi, ja varētu iztikt bez norādes par "idiotiem, kas neko nemāk" - es nevienu brīdi neapgalvoju, ka esmu specs noutbuku remontos :pardon:

Labots - Prodigy
Link to comment
Share on other sites

Prodigy

P.P.S. kamēr tas buks ir auksts, ir iespējams ielādēt uz tā esošo win7 un pat kādu brīdi ar to padarboties, klausoties, kā ventilatora griešanās ātrums pieaug līdz maksimumam. Iebūtoju to verķi no KAV rescue disk un uzliku skanēt zarazas, tad gan tas aparāts pēc kāda laika izslēdzās un iekšā slēdzās tikai uz īsu brīdi. Pēc atdzišanas atkal ir iespējams ielādēt logus un padarboties , resp. pavisam beigts nav

Link to comment
Share on other sites

Prodigy

Neesmu vēl ķēries klāt :)

Nekāda ieguvuma jau nav, tikai tik, cik paskrūvēt (kā vecos konstruktorus). Vismaz paskatīties, kādā stāvoklī ir termopasta un vai tas dzesēšanas verķis vispār turās klāt pie dzesējamām lietām

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...