Borhs Ierakstīts Decembris 15, 2017 Share Ierakstīts Decembris 15, 2017 (labots) Pirms ziemassvētkiem esmu palutinājis sevi ar jaunu capu (DAC vai ciparu analogo pārveidotāju). Bez standarta analogās izejas un standarta digitālajām ieejām (USB, koaksiālā un toslinks) viņam ir pieejami arī balansētie savienojumi: -balansētā analogā izeja; -balansētā digitālā ieeja AES/EBU (bildes pielikumā) No balansētajiem vadiem veiklos ir pieejami salīdzinoši plašā izvēlē mikrofonu vadi, kurus (kā nopratu no nedrošajām pārdevēju atbildēm) var spraust analogajam capa/DAC savienojumam ar jaudas pastiprinātāju. Bet vai viņi der arī digitālajam savienojumam - skaidrs nepalika! Tātad, lūgums palīdzēt saprast: -vai ir īpaši analogie audio vadi, lai savienotu DAC izeju ar pastiprinātāja ieeju (vai bez problēmām der mikrofonu vadi)? -kāds vads nepieciešams, lai savienotu DAC ieeju AES/EBU ar potenciālo digitālo skaņas avotu (strīmeri vai ko tamlīdzīgu)? Labots Decembris 15, 2017 - Borhs Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Decembris 15, 2017 Share Decembris 15, 2017 Tev tam transportam vispār ir AES/EBU izeja? Tāpat ar pastūzi, vai tam ir balansētās ieejas?? Analogajam savienojumam mikrofona vadi derēs perfekti, iesaku Klotz, tur gan ir iespējas mazliet izvirst. Digitālajam tev visdrīzāk vajadzēs koaksiālo, vēlams ar viļņa pretestību 75 omi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Decembris 15, 2017 Share Decembris 15, 2017 nu ja 75 omi, tad vislabāk ar BNC štekeri nevis rca , imho es apšaubu ka ebu savienojum būs labāks par BNC mājas apstākļos. Nu jā jautājums par pastūzi , kā jau noname teica - vai tam ir īstas simetriskās ieejas ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borhs Decembris 15, 2017 Author Share Decembris 15, 2017 Priekšpastiprinātājam nav XLR ieejas, bet jaudas pastiprinātājam ir! Tāpēc arī gribas izmēģināt, jo pēc atsauksmēm tieši pa balansēto pieslēgumu esot jūtams liels pieaugums skaņas kvalitātē! Kā pareizi sauc balansētā vada štekerus? XLR? Digitāla transporta pagaidām nav. Pēc specifikācijas sapratu, ka visaugstāko kvalitāti nodrošina tieši AES/EBU pieslēgums. Interesējoties par transportu ar AES/EBU atradu Cayin iDAP-6, par kuru atsauksmju pagaidām nav. Par firmu Cayin man dalīts iespaids - klausos portatīvo atskaņotāju Cayin N6. Skaņa kolosāla, vadība utt. normāla, bet atmiņas karti beidza atpazīt pēc dažiem mēnešiem. Pastāv iespēja, ka pats esot vainīgs, jo bāžot nepareizi iekšā esot nočakarējis kontaktus... nu bet citur bāžu un kļūdos tāpat, bet kontakti nočakarēti tikai Cayin! Par BNC pieslēgumu, kas tas vispār ir un ar ko var sakonektēties caur to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Decembris 15, 2017 Share Decembris 15, 2017 XLR Bal nāk vēsturiski no PRO audio - jo tas ļauj izmantot garākus vadus jo tiek likvidēti trokšņi - zemes cilpas, krosstalks u.c , BAL pieslēgumam ir augstāks izejas līmenis +6db, līdz ar ko ir labāks signāla/ trokšņi rādītājs un ņemot vērā bal. XLR štekerim tāpat kā BNC ir pareiza pieslēgšanas kārtība - var hot plug/unplag + jo pirmā tiek pievienota "zeme" nevis kā rCA - signāls - daudz tehnikas nosvilināts ar rcahot plug Bet tāpat xlr nepasargā no ārējiem augstas frekvences traucējumiem kurus var radīt LED, psu uc. tehnika. Tāpat jāņem vērā ka diezin vai tev visa tehnika būs true balansēta - tapāt būs ieejās/izejās papildus opampi - aktīvas pastiprinošas ierīces, kuras protams var radīt savus trokšņus, kropļojumus, fāzes izmaiņas etc...kas melomāniem nepatīk. Kādreiz izmantoja transformatorus ieejās lai pārveidotu bal to unbal. Tagad principā visur ir opampi. Tas par ebu - tas ar ir domāts garākiem vadiem, lieliem attālumiem un arī cēlies no pro jomas. Varbūt katram savs viedoklis, bet mājas jūzerim neredzu jēgu no tiem pro pieslēgumiem. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Decembris 15, 2017 Share Decembris 15, 2017 Vispār ar kvalitāti balansētajam vai simetriskajam savienojumam saistība ir visai maza, jo balansētais/simetriskais savienojums ir nejūtīgāks pret ārējiem traucējumiem un tas ir svarīgi uz lielām skatuvēm, kur šie vadi ir daudzus 10 m gari un signāli (mikrofona) vāji ... mājas apstākļos, kur vadi ir 1-2m garumā ieguvums būs tuvu 0 un pēc priekšpastirinātāja, kur signāla līmenis augsts nebūs nekāda ieguvuma ... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Decembris 15, 2017 Share Decembris 15, 2017 es teiktu , ka nevis pret ārējiem - bet tādiem kas var rasties pašās sistēmā mijiedarbojoties - elektromagnētiski, elektrostatiski ut.t. - pret ārējiem traucējumiem viņš pasargā tieši tik pat cik rca lina vads - tik cik kvalitatīvs ir ekranējums vadam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Decembris 15, 2017 Share Decembris 15, 2017 Nu labi doma vienkāršoti tāda ka traucējumi uzklājas vienādi uz abiem simetriskā signāla vadiem un pastiprinātājs to neņem vērā , jo derīgais signāls ir potenciālu starpība satarp šiem diviem vadiem ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Decembris 15, 2017 Share Decembris 15, 2017 pirms 6 stundām , Borhs teica: Priekšpastiprinātājam nav XLR ieejas, bet jaudas pastiprinātājam ir! Tāpēc arī gribas izmēģināt, jo pēc atsauksmēm tieši pa balansēto pieslēgumu esot jūtams liels pieaugums skaņas kvalitātē! Tikai jautājums - vai tam pastūzim, tāpat kā konvertoram, tās simetriskās shēmas ir patiesās vai feikās tikai pircēju mānīšanai? Kāpēc tik ļoti jāiespringst uz visu xlr ja nav pat saprašanas par elementāriem pamatiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Didzis Decembris 16, 2017 Populārs ieraksts Share Decembris 16, 2017 (labots) Simetriskie savienojumi atšuj visu audiofīlu vadu reliģiju. Pie pareizas simetriskas ieejas un izejas vajag izmantot te jau pieminēto Klotz kabeli ar Neutrik XLR štepseļiem un visas runas par kabeļu ietekmi uz skaņu izbeidzas. Nelaime, ka ne visai tehnikai ir pareizi izveidotas simetriskās ieeja sun izejas. Ķīnieši zin, ka XLR ligzdas rada iespaidu par PRO aparatūru un paaugstina cenu, bet iekšā no simetrijas nav ne smakas. Vārdu sakot, ja ir iespēja visu saslēgt ar simetriskajiem savienojumiem, tad to vajag darīt. Simetrisko profesionālo vadu izmaksas būs par kārtu mazākas, kā audiofīlu vadiem, bet rezultāts 100% pareizs. Digitālajam AES EBU der tas pats simetriskais audiokabelis. Savukārt digitālajam audio no BNC jaīzmanto 75 omu koaksiālais kabelis . Šie abi digitālie audio savienojumi paredzēti priekš gariem kabeļiem, kad zudumi ir būtiski. S/P-DIF paredzēts isiem savienojumiem, kādi parasti ir mājas aparatūrai, bet arī tur vēlams izmantot 75 omu kabeli. Vēl ir optiskā izeja, kur vajag labu optisko kabeli, nevis plastmasas sūdu. Signāls visās šais izejās ir pilnīgi vienāds, atšķiras tikai līmeņi, simetrija un izeja spretestība. Ar ļoti vienkāršām shēmām var piemēram no optiskā signāla dabūt S/P-DIF Vārdu sakot, var pirkt mūzika sinstrumentu veikalā, kā teici, mikrofonu vadus, bet vajag pievērst uzmanību vada markai un gala štekeriem. Godīgi pateikšu, nevienu gatavu vadu neesmu pircis, jo visus vadus lodēju pats, bet kautkur tak cilvēki nopērk tos sūda vadus ar štepseļiem, kuri izjūk paraujot aiz kabeļa. Vārdu sakot, kuru katru vadu gan nepērc. Labots Decembris 16, 2017 - Didzis 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Decembris 16, 2017 Share Decembris 16, 2017 1 stundu atpakaļ, Didzis teica: Ķīnieši zin, ka XLR ligzdas rada iespaidu par PRO aparatūru un paaugstina cenu, bet iekšā no simetrijas nav ne smakas. Nu ar šito grēko ne tikai ķīnieši bet gan 80% ražotāju 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borhs Decembris 20, 2017 Author Share Decembris 20, 2017 (labots) Paldies par sakarīgajām un kompetentajām atbildēm! Kopsavilkumam: -balansēto savienojumu (balanced) latviski ir pareizi saukt par simetrisko savienojumu (etimoloģiski tas, laikam, nāk no krievu val. terminoloģijas); -veikalā digitālie simetriskie vadi var būt ar marķējumu DMX512; -būtiskākā atšķirība starp analogajiem un digitālajiem simetriskajiem vadiem ir tā, ka digitāliem ir konkrēta specifikācija, bet analogajiem nav/nav atrodama; -būtiskākā nianse specifikācijā ir vada pretestība - digitālajam simetriskajam vadam jābūt ar pretestību 110-120omi; -kvalitatīvs analogais simetriskais vads/mikrofona kabelis atbilst šim prasībām un der digitālajam savienojumam. Labots Decembris 20, 2017 - Borhs Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Decembris 20, 2017 Share Decembris 20, 2017 Tu tak nejēdz kas ir DMX512 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borhs Decembris 21, 2017 Author Share Decembris 21, 2017 Vairāk info nebūs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Didzis Decembris 21, 2017 Populārs ieraksts Share Decembris 21, 2017 Tak visi tie uzraksti ķipa DMX512 domāti priekš mazzinošiem cilvēkiem. Ir aparāts, ir vads uz kura rakstīts, ka domāts šim aparātam, tātad jāpērk. Īstenībā viss tas ir pofig. Svarīga ir aparāta ieejas- izejas pretestība un tādai pašai viļņa pretestībai jābūt savienojošajam kabelim. Tālāk jau sākas ekrāna biezums, lai būtu traucējumnoturīgs, izolācijas materiāls(mīksts, ciets, nepinās, kūst, nekūst lodejot), dzīslu šķērsgriezums, krāsa, u.t.t. Tās visas ir ekplotācijas lietas, bet elektriski svarīga ir viļņa pretestība. Tai pašā DMX protokolā stingri noteikts, ka kabelim jābūt abos galos noslogotam. Klasisks simetrisks audiokabelis ar 100-120 omu viļņu pretestību iznāk tīri tehniski savijot divus vadus ar ekrānu apkārt. Tālāk jau šai pretestībai pielāgojās mikrofonu ražotāji, DMX gaismutehnika, AES EBU digitaļā audiotehnika, interkoma sakaru tehnika. Vārdu sakot, primārais ir kabelis ar saviem parametriem un XLR štepseļi galā. Faktiski tā ir sava veida unifikācija, kad viens kabelis der dažādiem uzdevumiem. Termins simetriskais kabelis nāk no radiotehnikas termina simetriskā līnija. 5 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borhs Decembris 23, 2017 Author Share Decembris 23, 2017 (labots) Izsmeļoši un skaidri! Divi protokoli, viens kabelis. Cik noprotu vadi gaismastehnikai ir plašāk pieprasīti, tāpēc marķējums DMX512 plašāk izplatīts un zināms! Gribējās uzzināt arī ''e = d'' domas šai jautājumā! Sākumā likās, ka tas tāds foruma balodis - lēkā pa tēmām un katrā k-ko ieķēza, bet tad ievēroju, ka reputācija ir +308! Tādu tak nevar nopelnīt ar gaisa maitāšanu! Iespējams, ka viņam pieejama informācija, kas neļauj audio signālam ''pārvietoties'' pa DMX512 vadiem! Labots Decembris 23, 2017 - Borhs 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Decembris 23, 2017 Share Decembris 23, 2017 Es jau teicu, vadi arī atšķiraš pēc eksplotācijas parametriem. DMX vadu pirms koncerta vienreiz attin un savieno gaismiekārtas. Pēc koncerta atkal satin. Mikrofona vadu loka un staipa gan mēģinājumā, gan koncertā , tas nedrīkst taisīt cilpas un pīties, mikrofonam ir zems skaņas līmenis un tapēc vajadzīgs labāks ekranējums. Loģiski, ka tādiem uzdevumiem vajag citu kabeli kā DMX protokolam. Tīri elektriski abi kabeļi ir vienādi ar vienu viļņa pretestību. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edis7 Decembris 25, 2017 Share Decembris 25, 2017 12/23/2017 , 15:48, Borhs teica: Gribējās uzzināt arī ''e = d'' domas šai jautājumā Nejautā tādas lietas e=d. Nevajag. Jo viņš Forumā uzvedas kā kazlēns, kurš mēģina savus kompleksus reducēt uz jaunbiedru rēķina. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edis7 Decembris 7, 2021 Share Decembris 7, 2021 šobrīd redzams ,2017g. tēmā kazlēns marttins spaida pogu"kādas šausmas" DDD kazlēnam ir citi argumenti, bez trulas spaidīšanas "kādas šausmas", spaidiīsi jefin tālāk >dislike<, ? Kādēļ tāds primitīvs esi? pietrūkst zināšanas vai bērnībā izglītošana tev ar pletni/siksnu regulāri veikta? kazlēns to dara šobrīd, meklēot vecās tēmās >>dislike<< Tādi vinš mēģina apliecināties) 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Decembris 7, 2021 Share Decembris 7, 2021 Katrā ciemā ir jampampiņš. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Decembris 7, 2021 Share Decembris 7, 2021 pirms 2 stundām , Edis7 teica: tēmā kazlēns edis7 spaida pogu"kādas šausmas" DDD kazlēnam ir citi argumenti, bez trulas spaidīšanas "kādas šausmas", spaidiīsi jefin tālāk >dislike<, ? Kādēļ tāds primitīvs esi? pietrūkst zināšanas vai bērnībā izglītošana tev ar pletni/siksnu regulāri veikta? kazlēns to dara šobrīd, meklēot vecās tēmās >>dislike<< Tādi vinš mēģina apliecināties) Ha, ha, ha pirms nepilna mēneša sašutušais kazlēns edis7 drīja tieši šito pašu ... meklēja postus nezin cik vecus lai saliktu "kādas šausmas".... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
138 Decembris 7, 2021 Share Decembris 7, 2021 Piemetīšu arī savu kāpēcīša pagalīti šajā nekrofestā 2017.12.15. , 18:00, nnoname teica: Analogajam savienojumam mikrofona vadi derēs perfekti, iesaku Klotz, tur gan ir iespējas mazliet izvirst. Digitālajam tev visdrīzāk vajadzēs koaksiālo, vēlams ar viļņa pretestību 75 omi. 2017.12.21. , 22:03, Didzis teica: Klasisks simetrisks audiokabelis ar 100-120 omu viļņu pretestību iznāk tīri tehniski savijot divus vadus ar ekrānu apkārt. Tālāk jau šai pretestībai pielāgojās mikrofonu ražotāji, DMX gaismutehnika .. Faktiski tā ir sava veida unifikācija, kad viens kabelis der dažādiem uzdevumiem. 2017.12.23. , 16:10, Didzis teica: Es jau teicu, vadi arī atšķiraš pēc eksplotācijas parametriem. DMX vadu pirms koncerta vienreiz attin un savieno gaismiekārtas. Pēc koncerta atkal satin. Mikrofona vadu loka un staipa gan mēģinājumā, gan koncertā , tas nedrīkst taisīt cilpas un pīties, mikrofonam ir zems skaņas līmenis un tapēc vajadzīgs labāks ekranējums. Loģiski, ka tādiem uzdevumiem vajag citu kabeli kā DMX protokolam. Tīri elektriski abi kabeļi ir vienādi ar vienu viļņa pretestību. Man ir gadījies no dažiem gaismotājiem dzirdēt, ka viņu DMX kabeļi ir kaut kādi citādāki nekā muzikantu XLR kabeļi. Šķiet, viņi teica arī kaut ko par omiem. Iespējams, ka neko daudz viņi nezināja un ticēja visam, ko stāsta mārketings. Kā tad ir? Taisnība @Didzis teikumam [manā] boldā? Ko domāji @nnoname ar "koaksiālais"? T.i., man nav skaidrs, kādu 3 (vai vairāk) vadītāju kabeli ir iespējams nosaukt par koaksiālu. Man "koaksiālais" ir vecais 2 vadītāju TV kabelis, vai nebalansēts audio kabelis (Klotz AC104 piemēram) - vidū 1 dzīsla, apkārt ekrāns, abi atrodas uz vienas ass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Decembris 8, 2021 Share Decembris 8, 2021 DMX kabeļos nesavieno kabeļa ekrānu ar XLR štepseļu korpusu. Tas tapēc, lai neveidotos strāvas cilpas pa ekrānu starp dažādu iekārtu korpusiem, kuras var būt barotas piemēram no dažādiem ģeneratoriem. Audio vados parasti kabeļa ekrānu savieno ar XLR korpusu, bet paši kabeļi ir ļoti līdzīgi. Protams karaoke lētais mikrofona vads diez vai derēs priekš DMX. Audio vados ražotājs neiespringst ar kabeļa 110 omu viļņa pretestību, bet, tīri tehniski, savijot divas dzīslas, tā pretestība grozās ap 80-120 omiem. Ražojot speciālos DMX kabeļus viļņa pretestība tiek ieturēta precīzāk ap 110 omiem. Tāpat, DMX kabeļos izmanto izolācijas materiālus ar mazākiem dielektriskajiem zudumiem, jo darbības frekvences augstākas, kā tas ir audiosignālam. Lai gan, tas atkarīgs no ražotāja un protams kabeļa cenas. Zudumi kabelī aktuāli pie loti garām līnijām. Tagad gan tas nav vairs tik svarīgi, jo garos gabalos mūsdienās izmanto ezerneta protokolu, parastus datortīklu svičus, ezerneta kabeļus un bezvadu Wi Fi. Līdz pašiem gaismekļien paliek īsi DMX kabeļi un mierīgi var izmantot mikrofona vadus. DMX standartu faktiski izkonkurē mūsdienu ezerneta standarts, bet par cik vēl daudz iekārtu uz DMX, tad tas pagaidām paliek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
138 Decembris 8, 2021 Share Decembris 8, 2021 pirms 6 stundām , Didzis teica: Audio vados parasti kabeļa ekrānu savieno ar XLR korpusu Šis gan nav taisnība. Kāpēc - atstāšu vietu argumentācijai gudrākiem cilvēkiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Decembris 8, 2021 Share Decembris 8, 2021 Ja XLR korpuss mikrofona vadam nav savienots ar vada ekrānu, tad saspraužot tādus divus vadus kopā, visā štepseļu garumā, karstie vadi paliek neekranēti. Protams, lielākoties tas problēmas nerada un ja vēl caur to vadu iet 0 līmeņa signāls, tad visdrīzāk nekādus traucējumus uznest caur '' pliku'' savienojumu nevar. Tāpat, kur vajag, audioiekārtās jau ligzdās korpuss savienots ar ekrāna kontaktu. Tomēr pēc ''fenšui'' ir pieņemts, ja tāda iespēja štepselī ir, uzlodēt XLR audiovados peremičku no zeķes uz korpusu. Var jau to nedarīt un tāpat 99,9% gadījumu problēmu nebūs, bet vai tad grūti lodējot to izdarīt. Mazums, XLR vadu savienojums tiek uzlikts uz mobilā telefona un tas, prezidenta runas laikā, saņem isziņu😆. Paši zinat, kāds ļerkšķis nāk no mobiļņika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
noname Decembris 8, 2021 Share Decembris 8, 2021 19 hours ago, 138 said: Ko domāji @nnoname ar "koaksiālais"? T.i., man nav skaidrs, kādu 3 (vai vairāk) vadītāju kabeli ir iespējams nosaukt par koaksiālu. Man "koaksiālais" ir vecais 2 vadītāju TV kabelis, vai nebalansēts audio kabelis (Klotz AC104 piemēram) - vidū 1 dzīsla, apkārt ekrāns, abi atrodas uz vienas ass Domāju visizplatītāko ciparu savienojumu sadzīves dzelžos, i.e. SPDI/F interfeisu, nekur neminēju 3 vai vairākas dzīslas. AES/EBU ir pārākais retums (lai gan tur arī nepieciešama strikta viļņa pretestība - 110 omi). Par XLR korpusu zemēšanu gan jāpiekrīt (vismaz tajā daļā kas attiecas uz kabeli, šasijas ligzdas ir cits stāsts), nekad to neesmu vienojis ar ekrānu, Neutrik uzskata līdzīgi http://files.ctctcdn.com/1cc56ac3301/e519aa3b-2151-45fa-b5bb-815ee70b6008.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
RudeWolf Decembris 13, 2021 Share Decembris 13, 2021 (labots) 2021.12.8. , 18:14, noname teica: Domāju visizplatītāko ciparu savienojumu sadzīves dzelžos, i.e. SPDI/F interfeisu, nekur neminēju 3 vai vairākas dzīslas. AES/EBU ir pārākais retums (lai gan tur arī nepieciešama strikta viļņa pretestība - 110 omi). Par XLR korpusu zemēšanu gan jāpiekrīt (vismaz tajā daļā kas attiecas uz kabeli, šasijas ligzdas ir cits stāsts), nekad to neesmu vienojis ar ekrānu, Neutrik uzskata līdzīgi http://files.ctctcdn.com/1cc56ac3301/e519aa3b-2151-45fa-b5bb-815ee70b6008.pdf Es kādu brīdi atpakaļ jājos ar digitālā audio signāla novadīšanu no strīmera uz Hypex plate-ampu. Īsumā mani secinājumi: BNC terminēts koaksiālais kabelis ir tehniski labākais veids, kā to darīt, jo notiek viļņa pretestības salāgošana visā kabeļa garumā. Mīnuss, protams, ir koaksiālā kabeļa ietiepība pret locīšanos, kas nereti apgrūtina savienošanu, ja aparātam tuvu siena. Un, protams, liela daļa ražotāju SPDIF terminē ar RCA, jo "it just works" Toslink no signāla kvalitātes viedokļa ir draņķīgākais savienojuma veids ar augstāko džiteri. Tai pat laikā, tas ir galvaniski atsaistīts un dažos keisos strādās vislabāk, jo izslēdz zemes cilpu problēmas. AES/EBU ir retāk sastopams savienojums un vislabāk der, ja nepieciešams signālu pūst lielos attālumos, jo signāla amplitūda lielāka nekā SPDIF un ir diferenciālās signalēšanas ieguvumi. Diemžēl nav tāda XLR savienojuma, kas nodrošina 110 omu viļņa pretestību, tāpēc tam vienmēr būs augstāks džiters nekā korekti terminētam BNC SPDIF'am. P.S. Mērījumi nav mani. Tos veica džeks, kas tirgo RPi HATus ar krutām digi izejām. Labots Decembris 13, 2021 - RudeWolf 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!