ervie Ierakstīts Decembris 12, 2017 Share Ierakstīts Decembris 12, 2017 Situācija, ka slēgtā garāžā veidojas kondensāts, kādi varētu būt zinātāju padomi novēršanai? piemēram, iedzen sausu mašīnu garāžā, pēc pāris dienām (tagad, rudens/ziema) iet pakaļ, mašīna visa nosvīdusi mitra. cenšos saprast procesa fiziku - sanāk, ka pa garāžas ventilācijas lūkām nāk iekšā siltāks mitrs gaiss un kondensējas uz aukstākām virsmām - auto, garāžas durvīm? garāžas durvis zemajā pusē orientētas pret ziemeļiem, augstā siena ar ventilācijas atverēm sanāk pret dienvidiem. kā pareizi būtu šai gadījumā dabīgās konvekcijas ventilācija jāorganizē? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Decembris 12, 2017 Share Decembris 12, 2017 Uztaisi ventilācijas caurumu uz āru! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ervie Decembris 12, 2017 Author Share Decembris 12, 2017 Pirms 4 minūtēm , jema teica: Uztaisi ventilācijas caurumu uz āru! ir: divi ventilācijas caurumi dienvidpusē, viens caurums ziemeļpusē, kā arī "skurstenīts" caur jumtu. So? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Decembris 12, 2017 Share Decembris 12, 2017 Pirms 23 minūtēm , ervie teica: sanāk, ka pa garāžas ventilācijas lūkām nāk iekšā siltāks mitrs gaiss un kondensējas uz aukstākām virsmām Pilnīgi normāla fizika. Manuprāt, neapkurinātā garāžā tu [kādā brīdī] no mitruma kondensēšanās izvairīties nevarēsi, jo liec kādu ventilāciju gribi, vienalga kaut kādā momentā mašīna būs aukstāka par ieplūstošo gaisu un kondensāts veidosies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Decembris 12, 2017 Share Decembris 12, 2017 par mazu ventilācija. Malkas šķūnī tak nevienam cirvis nekad nenoraso 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Decembris 12, 2017 Share Decembris 12, 2017 (labots) Pirms 4 minūtēm , Murlo teica: Malkas šķūnī tak nevienam cirvis nekad nenoraso Raso gan. Vienīgi ātri žūst. Tad jau mašīnas uz ielas vispār nedrīkstētu norasot. Vispār mašīnu vislabāk turēt nojumē, nevis garāžā. Labots Decembris 12, 2017 - _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Decembris 12, 2017 Share Decembris 12, 2017 Neapkurināmā garažā tas ir pilnīgi normāli, īpaši mūsu baltijas klimatā. Garaža žūst tikai tai brīdī, kad ārā ir vēsāks, kā iekšā. Tā kā laiks nepastāvīgs , liels mitrums gaisā, vienu dienu mīnusi, bet otru plusi, tad bez apsildes tur principā grūti ko izdarīt. Vislabākā garaža ir četri mieti zemē un jumts pa virsu. Silta garaža ziemā arī ir nāvējoša autiņam. Aukstumā sāls rūsina mašīnu daudz lēnāk kā siltumā- elementāra ķīmijas reakcija. Autiņš nav tā manta kuru visam mūžam saglabāsi, tapēc vislabāk to turēt atkātu, lai saule silda un vējšs žāvē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Decembris 12, 2017 Share Decembris 12, 2017 Vecos laikos ''žavēšanai'' telpām izmantoja nedzēstos kaļķus. Tipa kādā kastē stūrī. ķimiskā reakcija-savāc mitrumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Decembris 12, 2017 Share Decembris 12, 2017 Pirms 33 minūtēm , Murlo teica: par mazu ventilācija. Visdrīzāk, ka tā. Man ir neapkurināma garāža, atsevišķi stāvoša. Nav kondensāts problēma. Nemaz neatceros, ka būtu bijusi norasojusi mašīna garāžā, var jau būt, ka pāris reizes gadā var iegadīties tādi laika apstākļi (ārā strauji kļūst silts pēc liela aukstuma), ka kaut kāds kondensāts veidotos, neatceros. Speciāli ventilācija man garāžā nav veidota, tik ka jumts no iekšpuses nav apšūts, caur dzegām izvēdinās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!