Jump to content

Ģenerātors/Alternātors


tehno-mans
 Share

Recommended Posts

Varbūt kāds zin tieši vainīgo detaļu?!
1. Saslēdzot vairāk vai mazāk extras ir jūtams strāvas zudums.
2. Atvienojot akumulātoru ieslēdzot migliniekus+tuvos - autiņš noslāpa streight pēc ~20sec. (tahometrs iesprūda uz 900rpm).
3. Atvienojot akumulātoru un izslēdzot visas extras - motors darbojas brīvgaitā labi līdz ~90sec. Tad sākās apgriezienu krišana (900, 500, 900, 500, 900, 500rmp) jebšu ~13.5V uz 8V - panelī dažas gaismiņas sāka rādīt errorus tomēr 1min laikā tā arī motors nenoslāpa. 
4. Ģen/Alternātora siksnai ir redzamas kušanas/diluma pēdas. Skat Bildi. Ir deguma smaka jūtama. Šī siksna: Contitech - uzlikta pirms ~1,5mēn. Nobraukts ~2t/km.

20171130_144905.jpg

Labots - tehno-mans
Link to comment
Share on other sites

Tev jau pēdas uz ārējās siksnas daļās, piespiedēj gultnis ir dzīvs?

Link to comment
Share on other sites

sāc ar sprieguma regulatora nomaiņu ja pašam ģeneratoram viss ir kārtībā...varbut tas iet uz galu,vai oglites pēdejo simtu iet....

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
pirms 3 stundām , tehno-mans teica:

Varbūt kāds zin tieši vainīgo detaļu?!

 

pirms 3 stundām , tehno-mans teica:

4. Ģen/Alternātora siksnai ir redzamas kušanas/diluma pēdas. Skat Bildi. Ir deguma smaka jūtama.

Es teiktu, ka vainīgs ģeneratora gultnis.

Un vispār, tā nav laba doma, atvienot akumulatoru strādājošam motoram.

Link to comment
Share on other sites

Ja jau siksna cepusies, tad jau kaut kas negriežas, vai tas piespiedējs, vai pats gultnis. 

Noņem siksnu, pagrozi. 

Var jau būt, ka kaut kur veidojas labs īsais, līdz ar to arī pats ģenerators sabremzējas maksimāli, un vēl tinumi pacepas, kamēr motors nenoslāpst.

Link to comment
Share on other sites

Vispār jau raut nost aķi strādājošai mašīnai ir labs veids kā nokaut visu elektroniku! 

 

Un ģeneratora vaina ir pavisam viegli atrodama.

1. Lietojot voltometru mēram spriegumu uz aķa - kad motors darbojas brīvgaitā kādiem 12,5V būtu jābūt. Nedaudz uzgāzējot līdz ~14v spriegumam jāpieaug. 

2. Noņemam siksnu un pārbaudām vai ģenerators un ruļļi viegli griežas. Vai nav brīvkustības un graboņas, čirkstoņas. 

Link to comment
Share on other sites

Piebildīšu Ronaldam, ka normāli funkcionējošai auto elektrosistēmai, arī tukšgaitā būtu jābūt ne mazāk par 14V, lai generators spētu atražot akumulatoru. Ja ir mazāk, tad viņš vairs pilnvērtīgi nespēj lādēt akumulatoru, un sākas problēmas.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

tehno-mans

Iegādājos no vācijas mazlietotu 120A. 6men garantija. Autiņš atkal ir spridzeklis.
Apskatīju veco ģen. Tas 100 ampērīgs. Vienīgais ko pats uz "ātru roku" varēju apskatīt - oglītes, kuras bija ok.
Iespējams aizvedīšu atrestaurēt, ja būs ok - tirgošu. Ģenis no Astras G.
 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...