Jump to content

[Pārdots] Pārdod Mercedes C240 ar gāzi


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Mezavecis

Vienīgais man māc šaubas par izteiktā remonta dārdzību un/vai kādas detaļas ir jāmaina. Apskatoties video par M112 dzinēju, redzams, ka pieplūde mēdz aizkakāties. Šim džekam varēja redzēt, ka jau sāka čakarēties vārsts, bet nebija nosprādzis līdz galam. Pēc tīrīšanas mehānisms kustējās ideāli. Es nezinu, kam tur nosprāgt. Iespējams, jāmeklē kantoris, kas to var par sakarīgiem cipariem šo te salabot.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , Mezavecis teica:

Iespējams, jāmeklē kantoris, kas to var par sakarīgiem cipariem šo te salabot.

Tam otrajam servisam, ko ieteicu uzzvani, šie specializējas tieši ar veciem meršiem un gan jau varēs, ja ir iespēja, salabot veco detaļu

 

29176699

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Kaut kā dīvaini izklausās.... 

Tam mersim ir maināmas ģeometrijas ieplūdes kolektors? 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kādā ziņā maināmas ģeometrijas?

Link to comment
Share on other sites

Drīzāk - dažāda garuma dažādiem režīmiem. To regulā aizverot/ atverot plastmasas klapes. Šī pati probza ir arīu BMW, Audi utt.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Apskatījos video, nu ir ieplūdes trakts ar maināmu ģeometriju.

 

40eur - nu pa manam ir dārgi... Es pa 60 eur nopirku kīnas autocom klonu.... 

1,5 diagnostikas un verķis ir atmaksājies... ;) 

 

@Mezavecis tev takš iedeva kādu izrakstu? kādas kļūdas bija? 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

@Ronalds Pliks diagnostikas verķis neko nedod, ja redzi kaut kādas kļūdas, ka skābekļa sensors tev signalizē, ka kaut kas nav kārtībā ar izplūdes maisījumu.  Mehānisku gļuku gadījumā, ja vakuums traucēts, aizbāzts izpūtējs ar zeķi, caurums cilindrā, neko jēdzīgu ieraudzīt nevar jāiet cauri visiem mezgliem. Tā arī galvenā mūsu servisu problēma - ja kompī kļūdu nav, tātad labot neko nevajag. 

 

Neko uz rokas neiedeva, jo nav ko dot. 

Link to comment
Share on other sites

Štruntīgs ECU tam mersim. Pat vecajiem volviķiem ar gaismas diodi varēja vairāk info izdabūt ārā.

Labots - raivix95
Link to comment
Share on other sites

Būtu jau labi, ja tomēr būtu iedevuši izdruku ar kļūdu kodiem un to atšifrējumiem, secību, kādā tie ierakstās, un kurā brīdī pazūd motora jauda.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Motora jauda zūd tad, kad nospiež gāzes pedāli, jo kā apgavoja serviss, gaisa pieplūdes vārsti vispār nereaģē. Jēga vēl kodos iedziļināties?

Link to comment
Share on other sites

@Mezavecis, pa lielam nē(tas par iedziļināšanos kodos). Ja tiešām ir pateikuši ko redz. Šie vārsti regulē ieplūdes trakta garumu, no tā pa lielam mainās griezes moments. Klapes no vecuma nosprūst, to vadošie mehānismi vienkārši nedarbojas... vai, sliktākajā gadījumā, kā tas ir diezgan populāri bembjiem - tiek ierautas ieplūdes kolektorā un cilndros.

Vai konkrētajam MB var šos brīnumus izravēt bez īpašām sekām(tai skaitā - skates atgāzes), prasi spečukiem kuri uz MB specializējas... tikai, kad tādus atradīsi, tad arī problēmu risini, savādāk sāksi visu pēc kārtas mainīt.

Link to comment
Share on other sites

Labākie laviešu tautas pārstāvji. Gudri. Labi pelna. Un šitā iznesas ar agregātu, kuru uz tolmetu jādzen. Ko tad darīt sliktākiem latviešu tautas pārstāvjiem?

Labots - ggg97
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Maināmā ieplūdes trakta ģeometrija dod efektu pārejas režīmos. Tipa spiežot gāzi motors vienmērīgāk strādā. 

Bez tā pavisam labi var iztikt, daudziem motoriem nekā tāda nav. Iespējams ka motors pāriet avārijas režīmā, tāpēc jaudas nav..

Te tomēr būtu svarīgi zināt kļūdas kodu.

Link to comment
Share on other sites

Pareizi saki. Deelj zjaunaam aprakstiitaas paziimes nevar buut.

Taa domaatas tikai un vieniigi degv ekonomijai. Un noziime taam ir pie tukshgaitas apgriezieniem. Jaunaakiem dzineejiem no taam ir atteikushies kompenseejot to ar iesmidzes rezjiima mainju.

 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Pirms 2 minūtēm , ggg97 teica:

Un šitā iznesas ar agregātu, kuru uz tolmetu jādzen.

Pelna labi arī slikto diagnožu uzstādītāji, jo var pa lēto dabūt tīri labus autiņus un pēc tam pa 3x lielāku ciparu tirgot autoplacī.

Link to comment
Share on other sites

Jēga no tās izdrukas ir, risinot tālāk šo problēmu, ja vien tas nenotiek tajā pašā servisā, kur uzstādīja diagnozi. Tas arī būtu labākais risinājums. Tas kurš noteica diagnozi lai arī uzņemas atbildību par tās pareizību. Var doties arī uz citu servisu, ar jau zināmu diagnozi un likt tur tās klapes sataisīt, bet nekādu diagnostiku neveikt. Tikai - kurš uzņemsies atbildību, ja diagnoze būs bijusi kļūdaina? Savukārt servisā, kur ir daudz maz domājoši meistari, uz citu servisu noteiktām diagnozēm nemēdz paļauties. Viņi vienalga veiks paši savu diagnostiku. Izņēmums ir gadījumā, ja tā otrā servisa meistari labi zina pirmo servisu, un zina, ka uz to secinājumiem var paļauties. Vai arī, ja ir labi dokumentētas visas pirmā servisa veiktās darbības. Un beigu galā - man, kurš ilgus gadus esmu darbojies diagnostikā, arī ar MB oriģinālajām diagnostikas iekārtām, būtu interesanti uzmest aci tām kļūdām.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nū MBest nav seviss no kakta un reputācija ar nav tā sliktākā , domāju, ka neizpīpeja to problēmu tāpat vien truli jaucot ārā to mašīnu, gan jau no pieredzes skatījās...

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Garantiju var dot tikai, tad ja defekts būs novērsts. Risks šajā gadījumā būs tāds, ka bez ieplūdes sistēmas problēmām vēl kaut kas ir nosprādzis, ko var uzzināt tikai pēc labojumiem. Visa epopeja arī sākās ar defektīvu MAF un beigtām caurulēm. 

 

Mēģināšu ieteikto meistaru sakontaktēt un iztikt bez visa bloka nomaiņas, kas protams ir vienkāršāk. Variants par šrotiem garām, jo V6motori nestāv plauktos salikti. Reiz jauj meklēju kaut kādas daļas - no jebkura merša detaļās palikuši tikai neejošās mantas.

Link to comment
Share on other sites

Kad sataisīs, pastāsti, kas bija. Vēlreiz pārskatīju materiālus, kas man saglabājušies par šo tēmu un man ir ļoti lielas šaubas par šo diagnozi.

p.s. Mežonīgajos 90-tajos piedalījos, kad pilnīgi lieki tika nocelts ieplūdes kolektors bandītu 600-jam V12. Arī tam motoram pa reizēm nezin kāpēc neizskaidrojami zuda jauda. Kad pēc šī remonta nekas nemainījās, tad ātri vajadzēja atrast īsto vainu. Tā izrādījās elektriska, un, ja to zināja, novēršama burtiski 10 minūšu laikā. Bandītiem neviens tā arī nepastāstīja, ka visa tā kolektora noņemšana bija pilnīgi nevajadzīga. Toties viņu acīs sapelnījām pluspunktus, jo bijām novērsuši vainu, ko neviens nemācēja atrast.

Labots - M_J
Link to comment
Share on other sites

vienkārši man M119 dzinējam arī bija jaudas zudumi un dīvana uzvedība reizēm, bet reizem viss oki. Provodka (izplatītākā vaina), sveces, sadale, svecvadi i tak daļe tika nomainīti, kompis protams saka "zbis"... tā arī neviens serviss vainu neatrada, būtu interesanti uzzināt, ko servismeņi iespējams plaaida garām.

Link to comment
Share on other sites

Tagad lielākajai daļai auto ir elektriskie droseļvārsti, bet gāzes pedālī iebūvēts potenciometrs. Veciem auto uz droseļvārstu iet trosīte. Tam mersim droseļvārsts jau bija elektriskais, bet trosīte tomēr bija. Tas potenciometrs, kas tagadējiem auto ir iebūvēts pedālī, bija iebūvēts turpat droseļvārstā un grozījās caur to trosīti. Bet, ja visa droseļvārsta elektronika nestrādāja, tad, nospiežot pedāli līdz galam, droseļvārsts tomēr tīri mehāniski mazliet atvērās un kaut kā pavilkties varēja. Tā tad arī notika tam bandītu mersim. Ik pa laikam droseļvārsta vadības elektronika atslēdzās. Iemesls tam bija maziņš slēdzītis zem pedāļa, kam jānostrādā, kad tiek nospiests pedālis, bet, kas reizēm to nedarīja. Ja slēdzītis nenostrādāja, elektronika konstatēja, ka pēc potenciometra spriežot pedālis ir nospiests, pēc slēdzīša spriežot ne, un pie šādas pretrunas vispār izslēdza elektrisko droseļvārstu. Bet par to atbildīga bija ne jau motora elektronika, droseļvārstu tam mersim vadīja pretbuksēšanas vadības bloks un kļūda ierakstījās šajā blokā, kur to neviens nemeklēja. Izārstēt to varēja vienkārši nomainot slēdzīti, bet ja tāda nebija, ielodējot slēdzīša vietā, šķiet ,1k rezistoru, kas nozīmēja slēdža nepārtraukti saslēgtu stāvokli. Pret šādu situāciju elektronikai iebildumu nebija. Vienkārši salikt slēdzīša vadus uz īso nevarēja. Tajos gados mercedess vēl bija mercedess un lai droši varētu konstatēt slēdzīša normālu darbību un atšķirtu to no vienkārša "īsā" vai "garā" tika izmantotas divas dažādas ķēdes pretestības, saslēgtā stāvoklī viena, atslēgtā - cita.

 Neliels precizējums V12 bija viss pa divi - gan gaisa mērītāji, gan motora vadības bloki, gan droseļvārsti. Trosīte gāja tikai uz vienu no droseļvārstiem, otrs bija tīri elektrisks. Kad elektronika atslēdzās, ar trosīti varēja mazliet pavērt tikai vienas puses droseļvārstu. Bet šī problēma bija arī V8 motoriem, kuriem bija viens droseļvārsts. Tikko apskatījos - droseļvārstu vadībai tomēr bija savs atsevišķs vadības bloks, pretbuksēšana ar to tiešā veidā nenodarbojās. Bet nezin kāpēc atmiņā palicis, ka šī kļūda tika noķerta tieši pretbuksēšanas blokā.

Labots - M_J
Link to comment
Share on other sites

Emm, zinu par kuru slēdzīti domā, kalsiska vaina W140 tas bija. Jebkurā gadījumā tad arī tak bija jādeg ABS + pretslīdes lampai, ja kļūda ir ar to slēdzi un mersis aiziet "limp mode", jeb es kļūdos? Bet nē, tad tā vaina nebūs man, "slēdzītis" bija pirmais, ko man viens serviss pārbaudīja

Link to comment
Share on other sites

Tas bija 94. gadā, tad par tādu slēdzīti maz kas zināja. Nebija ne informācijas, ne datoru, ar ko pieslēgties pie vadības blokiem. Lasījām kļūdu kodus, skaitot, cik reizes nomirgos gaismas diode. Kad tikām pie KTS300, tad jau jutāmies vareni. Pēc tam jau izrādījās, ka ABS un ASR lampas ir degušas, kad auto negāja, bet to jau tas bandīts nebija uzskatījis par vajadzīgu pateikt.

Link to comment
Share on other sites

Nu ok, tā laika M120 jau vispār bija kaprizitātes kalngals :D Divi gaisa masas mērītaji, divas vadības, principā viss x2, lai Dievs nogrābstās tādu izzondēt un uzturēt :D 

 

Labi, kad nāks atkal iedvesma un nauda, turpināšu rakt, kas man tur ar to dzinēju īsti bija, nevar būt, ka Rīgā visi servisi bija bezcerīgi :D 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tātad mersis mājās un lielie defekti novērsti. Jauda ir un tā kā vajag - uz benzīnu lielāka nekā gāzei. Vismaz nemanīju nekādas problēmas ar uzsākšanu.

 

Arī kolektors nebija pie vainas - to izjauca nekādus defektus neatrada. Vienkārši vajadzēja visas trubas, kas nebija nomainītas attiecībā uz ieplūdes kolektoru, nomainīt un problēma pazuda. Arī kompis vairs neuzrāda kļūdas izplūdes gāzēs. Pie reizes nomainītas trubas gāzei un salonā vairs pēc gāzes nesmird.  Vismaz šorīt pusrīgu izbraukāju un neko nemanīju.

 

Ir novērsta problēma ar ESP kļūdu - tik tiešām stūres devējs čakarējās un ESP tagad funkcionē nevainojami.

 

Tāpat nomainīta eļļa ar filtru.

 

Pārdots

 

 

 

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tātad Mersedesa ēra beidzās un autiņš tika pārdots :) Kādus gadus būs miers no auto tirgošanas murga.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tā ir. kad pats braukā nav laika un motivācijas visādus sīkumus savest kārtībā. bet lai pārdotu nākas. pats aizdomājos par šo pa laikam. Ka savā ziņā pārdod labāku auto kā pēdejos pāris gadus esi braucis.

 

kautkā nepareizi sanāk. 

 

Labots - Usins
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nākamais auto pilnīgi un noteikti tiks pārdots pirms rūsa parādīsies, jo tas ne tikai nomet cenu zemē, bet arī atbaida vismaz 80% potenciālo gribētāju.  

 

 

 

 

 

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

constrig

Automobīļa ekspluatācijas laikā ir tikai divi prieciņi, tie ir, kad nopērc auto un kad pārdod.

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002
pirms 13 stundām , Mezavecis teica:

Nākamais auto pilnīgi un noteikti tiks pārdots pirms rūsa parādīsies, jo tas ne tikai nomet cenu zemē, bet arī atbaida vismaz 80% potenciālo gribētāju.  

 

tāpēc mūslaikos nevajag pirkt mersedesus!

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Gestapo locked this tēmaa
Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...