Jump to content

[Pārdots] Pārdod Mercedes C240 ar gāzi


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Pirms 4 minūtēm , Ronalds teica:

Vienu vārdu sakot auto ar nopietnu un grūti atrisināmu problēmu......

 

Tautā saka, ka tā esot jaunā saimnieka problēma :haha:

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vajag meklēt problēmu, bet nevienam ar to nav laika nodarboties. Un kopš jauna iegādes, arī vēlme pazuda :)

Link to comment
Share on other sites

pirms 13 stundām , osscar teica:

Par gāzi - negribas svētos karus, bet neesmu redzējis nevienu auto kurš adekvāti  darbotos uz gāzi...visiem ieminot čeks,  auksts  neceļ vispār uz gāzi...citi pat programmē tā ka virs 3k pārslēdzas uz degvielu

 

Negribu karu, bet, ja adekvāti un ar galvu visu saregulē, tad tā kapeikpišana nav nemaz tik ķēpīga.

Jā, kā Tu arī saki - ieliku gāzi un pirmos pāris mēnešus līda ārā visādi gļuki, gan CEL, gan misfairi ieminot, u.t.t. Bet, reagulāri piebraukājot tajā laikā pie gāzes kantora, visu ir izdevies atrisināt un nu jau divus gadus braucu baigi nebēdājoties.

U jā, jauda nav 1:1 kā ar benzīnu, bet ikdienā to jaudu tik daudz arī nevajag.

 

P.S.
Man pie 3.5k apgriezieniem nevis pārslēdzas uz gāzi, bet pie gāzes piesmidzina klāt benzīnu.

Labots - martinno
Link to comment
Share on other sites

ar 1.8 L motoru pēc 6 gāzes apkopēm ar ietaupīto naudu atpirkās gāzes iekārta un potenciālā motora problēmas (jauns motors vai kapitalka+darbs)

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Varu tikai piebilst ka rietumos liktās gāzes iekārtas pa lielam ir sūdīgas un dārgas apkopēs. Gemaroja daudz! Tas pats STAG vadības bloks + hana sprauslas piemēram strādā labi un bez problēmām! 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , ju teica:

ka tas, redz, dārgais Prins

hmm - moš ar šķidrās fāzes iesmidzināšanu? Tas jau pa kruto! 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Mūsu meistariem ir tendence visur piesaukt gāzi un stāstīt basņas un darīt visu, lai pēc iespējas mazāk vajadzētu kaut ko darīt un noplēstu lielāku piķi.

 

Šajā te portālā dažkārt var pasmelties info. Ja palasa komentus, tad dažam dīzelim tie paši simptomi. Un šādas kaites spilgti iznirst 2001-2002 meršiem gan C, gan pat S klasei. Tālākos gados izskatās, ka MB ir kaut ko uzlabojuši un jau skaidri redzamas kļūdas kompī.

http://www.pelicanparts.com/techarticles/Mercedes-W203/ENGINE-MAF_Sensor_Replacement/ENGINE-MAF_Sensor_Replacement.htm

 

Ir doma kaut kur pasūtīt šīs blīves un nomainīt. Tikai jāatrod, kur to var izdarīt bez 20 EUR piegādes maksas kā to visi online kantori piedāvā. 

http://www.pelicanparts.com/More_Info/1121590180.htm?pn=112-159-01-80-M22

http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/smart/more_info.cgi?pn=112-159-00-80-M22

Link to comment
Share on other sites

MAF  nomainīt  - kā divus pirkstus! ;) Darba tur max 15 minūtes. 

Bet nu lēts viņš nav pat lietots. 

Te jautājums vai tiešām tur ir tā vaina, kaut pēc simptomiem varētu būt. Bet nu MAF kļūdas tā kā ECU vajadzētu uzrādīt. 

Vēl var braukt un skatīties uz MAF rādījumiem. Bet šo lētais ODB skaners gan jau ka nerādīs. HVZ vai ķīnas autocom/delfi kolons rādīs - pie merša nekad nav slēgts.

Rādīs oriģinālā MB diagnistika, bet viņa kosmosu maksā, vairāk kā tas auto, tik retajam servisam tāda ir. 

 

@Mezavecis, ja ir vēlme - varam kaut kur Rīgā saskrieties, es savējo autocom klonu pieslēgšu - paskatīsies ko rāda, pabrauksim, patestēsim. Mož ko atradīsim.

Link to comment
Share on other sites

Problēma tā, ka mums reti kurš ir Meistars. Pamatā ir kaut kādi remontētāji, kas remontē kaut ko standartā vai maina tik visu pēc kārtas metodom naučnovo tika. Neviens necenšas pieslēgt prātu. Iespējams, tas viņiem nemaz nav.

Kaimiņš nepaspēja nomainīt zobsiksnu, domāja, ka tūlīt pārdos auto. Viņam tika ar trešo reizi to motoru sataisīja tipa "meistars". Kuram pat arī izrādījās, ka ir nevāja rinda.

Kolēģis, jau pasen, braukāja pa vairākiem servisiem, jo auto īsti negāja. Tur vēl bija karburators, bet arī kaut kāds ar elektronisko vadības bloku. Visi, protams, teica, ka jāmaina bloks (dārgs). Beigās pats paņēma, izjauca, izrādījās, ka dīze otrādi ielikta pēc kādas apkopes/remonta.

Pašam arī vienam auto kaut kas nebija ar motoru, reizēm nepieleca, vai raustījās, visi visādi diagnosticēja, arī teica, lai mainu tur kaut kādu kompi. Pats vienkārši, izraustīju visus štepseļus ap motoru, sapūtu silikonu. Problēma pazuda.

Pie tam sajūta, ka internetu arī liela daļa nemāk. Mūsdienās taču arī daudz risinājumus tur var atrast.

 

Auto izdevās jau pārdot?

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

@ju Nav pārdots, pagaidām turu uz pauzes un izņemot forumu nekur neesmu licis. Negribās gluži pa lēto pārdot un mēģināšu tomēr cēloņus atrast. Ja viss būs slikti - tad cenu zemē un prom. Ja labi, tad nekādas dižas atlaides nebūs.

 

@Ronalds atradīšu blīves, uzlikšu un pēc tam varētu saskrieties. Varbūt tiešām kaut ko jēdzīgu var izvilkt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , ju teica:

vai maina tik visu pēc kārtas metodom naučnovo tika.

Jā, ar šo arī es esmu sastapies.... Un ne tikai pie auto. Arī pie ļoti dārgām, industriālām iekārtām! 

Es klientam maigi iebildu ka nav jēga pirkt detaļu pa 5k eur, ja nav 100% skaidrs ka viņa ir pie vainas. 

Nē takš - nopirka! Nepalīdzēja! Pēc tam tika rakts tālāk un atradām ka pie vainas viens bloks kurš jauns maksā 400 eur, bet es viņu salaboju pa ~50 eur. bija nobeidzies DC/DC pārveidotājs kas no 24v taisa 5v..... 

30 Eur pārveidotājs, 20 eur par darbu - vienu fišku pārlodēt. 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ā, atcerējos. Mersedess ir ar tik mazu nobraukumu, jo ilgi placī stāvējis, jo kāds 24V pierubījis piepīpējot un visu elektroniku nodedzinājis. Pēc tam auto tika saremontēts, kompis nomainīts. Vismaz tāds bija stāsts no iepriekšējā īpašnieka.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

jo kāds 24V pierubījis piepīpējot

Nu malači! Ko te var teikt....

 

Tad vēl jo vairāk velk uz elektronikas problēmām....   

Link to comment
Share on other sites

Ja gaisa mērītājs ir degradējies un rāda mazāku gaisa daudzumu, kā ir patiesībā, kļūda nemez tik ātri neierakstās. Ja grib novērtēt gaisa mērītāju, jāskatās tādas aktuālās vērtības kā lambda integrators un adaptācjas - aditīvā un multiplikatīvā, it sevišķi otrā. Kļūda ierakstās vien tad, kad tā jau ir +/- 25%. Tas ir ļoti daudz. Auto tad jau sen vairs neiet. Un vēl - braucot uz gāzi un benzīnu jāskatās kas notiek ar lambda integratoru un jāsalīdzina. Uzvedībai jābūt apmēram vienādai, nedrīkst būt tā, ka braucot uz benzīnu integrators stabili iet plusos, bet uz gāzi - mīnusos. Gāzinieki uz šito mēdz grēkot. Lai uz gāzi ietu labāk, iedod to vairāk. Sākumā tiešām iet jūtami labāk. Pēc kāda laika vairs ne, jo benzīna kompis jūt, ka ir par treknu un aizdzen adaptācijas mīnusos, lai maisījums būtu normāls. Tad uz gāzi vēl iet, bet uz benzīnu galīgi vairs ne, jo adaptācijas ir dziļos mīnusos, degviela tiek dota stipri mazāk. Bet mersim tās adaptācijas mainās lēni, būtu uz benzīnu jāpabraukā vairākas dienas lai adaptācijas atgrieztos pie normālām vērtībām. Vai arī ātri var to izdarīt, nometot tās pa nullēm ar kompi, vai vecākiem modeļiem vienkārši atvienojot akumulatoru.

 p.s. Cik atceros autokoms meršiem adaptācijas rādīja, bet varu kļūdīties, meršus pamatā skatījos ar "Star" vai "Bosch".

Labots - M_J
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

@RonaldsNu jā, bet tas bija vairāk pirms 10 gadiem un autiņš ilgi bez problēmām bijis. Vismaz es ar viņu vismaz 1-2 gadus braucu normāli (lasīt: aizmugurējās riepas dila 2x ātrāk) un pēc tam sākās remontu sērija ar ritošo, sūkņiem utt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , M_J teica:

un adaptācjas - aditīvā un multiplikatīvā,

Hmm.. dīvaini termini.

Tu domā "long term fuel trim" un  'short term fuel trim"? 

Link to comment
Share on other sites

Tā šitās lietas saucās BOSCH terminoloģijā. Tieši tā arī saucas aditīvā un multiplikatīvā adaptācija. Tos redz skatoties to padarīšanu ar BOSCH testeri. Un arī ar Star. Tie short un long trim rādās skatoties caur OBD. Ja godīgi - neesmu pētījis korelāciju starp šīm lietām.

Link to comment
Share on other sites

Un runājot par LPG - korekcijas koeficienti ir tā jānoregulē lai motora vadības ECU nejustu atšķirību  vai motors ar lpg vai benzīnu darbojās.

Jāregulē gan pēc slodzes kartes, gan pēc apgriezieniem - 3D map. Skaidrs ka neviens serviss to nedara.

 

 

Pirms 3 minūtēm , M_J teica:

Tos redz skatoties to padarīšanu ar BOSCH testeri.

Un kā angliski sauc? (uzliec testerim angļu valodu un paskaties!) 

Minu ka tie paši "long trim" un "short trim" būs.... 

Link to comment
Share on other sites

Nebūs vis. Short un long arī ir short un long, bet aditīvā un multiplikatīvā abas ir "long". Atšķirība ir tā, ka stāvot uz vietas, mainās tikai aditīvā, apmēram reizi piecās minūtēs, braucot mainās arī multiplikatīvā, arī apmēram reizi piecās minūtēs sāk skraidīt tie cipariņi, tad atkal piecas minūtes stāv uz vietas. Tas, kas skatoties caur OBD saucas "long trim" varētu būt multiplikatīvā adaptācija, bet "short" varētu būt lambda integrators.Kaut kas, kas varētu būt aditīvā, šķiet, caur OBD nav redzama. Reizēm nākas diezgan daudz pabraukāt ar pieslēgtu kompi, lai saprastu, kas īsti notiek. Pie tam vēlams braukāt tā, lai varētu pats izvēlēties, kādu slodzi katrā reizē dot motoram. Ja serviss ir Rīgā, tas nav tik vienkārši izdarāms. Tā saraustītā dričķāšanās neder. Un vēl - normālu degvielas regulēšanu totāli var nojaukt bojāta bākas ventilācijas sistēma.

Labots - M_J
Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , Ronalds teica:

Un runājot par LPG - korekcijas koeficienti ir tā jānoregulē lai motora vadības ECU nejustu atšķirību  vai motors ar lpg vai benzīnu darbojās.

šobrīd savējam ar šo cīnos - viena zonde iet uz beigām, nekā nevar gāzi noregulēt, lai šie koefic būtu vienādi...

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nomainīju gumijas pie MAF, kur tiešām bija iepriekš līkrocis padarbojies un gumijas vietā kaut kādu silikonu aizpildīts. Arī gumija salūza, kad izņēmu ārā. Diemžēl rezultāts neuzlabojās, attiecīgi kaut kur vēl ir problēma.  Tāpēc jaunā cena ir 1800 EUR.

 

 

IMG_20171209_121505.jpg

IMG_20171209_121423.jpg

IMG_20171209_121131.jpg

IMG_20171209_115440.jpg

Link to comment
Share on other sites

intervall

Negribu bojāt pisnesu, bet tiešām ir tik sarežģīti auto testēt gaitā un čekot, kas nav labi? MAF ir mainīts? Bez MAF nav uzlabojumu?

Link to comment
Share on other sites

Ja diagnostika neuzrāda nekādas saglabātās kļūdas, potenciāli kaut kas nav labi ar pašu ECU.....

Vēl esmu lasījis, ka dažas gāzes iekārtas māk caur ODBII dzēst ECU kļūdas. Šo funkciju izmanto līkrokaini lpg uzstādītāji lai slēptu savas lažas.

Kāds ir gāzes vadības kompis?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

MAF ir mainīts pirms 2 gadiem un toreiz tika atrasti defekti. Pēc nomaiņas situācija uzlabojās bet ne pilnībā, jo tad jau check engine rādījās kārtīgāk uzgāzējot. Man nav iekārtas, ar ko testēt un ņemot vērā, ka jau vairākas nedēļas braucu ar jaunu auto, neko pirkt vairs nevēlos.

 

Gāzei jāskatās papīros.

 

Pēc sludinājuma ievietošanas populārajos serveros un izrādīto lielo interesi, izskatās, ka jau nākamnedēļ auto būs nopārdots.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Ronalds teica:

dažas gāzes iekārtas māk caur ODBII dzēst ECU kļūdas

man ir tāda iekārta, protams, ka šī fīča ir atslēgta. bet no gāzinieka esmu dzirdējis, ka ir atsevišķi gadījumi, ka nekādi nevar to gāzi noregulēt un nav citu variantu kā šo fīču lietot. sliktākais ir tas, ka nedzēš jau konkrētu kļūdu, bet visas...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , uldise teica:

bet no gāzinieka esmu dzirdējis, ka ir atsevišķi gadījumi, ka nekādi nevar to gāzi noregulēt un nav citu variantu kā šo fīču lietot.

Tas ir gadījumos, kad gāziniekam ir līkas rokas un nepietiekamas zināšanas - krievijas forumos tauta raksta, ka vienmēr var novērst kļūdu rašanos, kaut ar attiecīgajiem emulatoriem.

 

Bet kā lasīju, tad LPG iekārtas kļūdas dzēš tikai braucot ar gāzi. Tā kā te tests būtu vienkāršs - atslēgt gāzi un pabraukt uz benzīna.

 

Pirms 58 minūtēm , Mezavecis teica:

izskatās, ka jau nākamnedēļ auto būs nopārdots.

Nu tad varēs tevi apsveikt un novēlēt veiksmi jaunajam īpašniekam problēmas meklēšanā!

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Visi pircēji pagaidām izkūpēja, jo tomēr negrib pirkt autiņu, kuram nav zināma konkrēta vaina, vai arī piedāvā max 1000 EUR. Doma ir atrast kantori, kas var veikt pilnu dzinēja diagnostiku un pateikt, kas ir par problēmām un cik izmaksā šīs problēmas atrisināt.  Ir zināms kāds džeks/serviss, kas 100% ar šādu uzdevumu varētu tikt galā un specializējas uz Mersedesiem? 

 

Domenikss attiecās, jo viņi principā negrib uzņemties risku, kas saistīts ar gāzes iekārtu. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

MBest vai  Taxi Radio Plus vari mēģināt, tiem nevjadzētu atkratīties, tik hz ar rindām

Link to comment
Share on other sites

Pirms 27 minūtēm , Mezavecis teica:

negrib pirkt autiņu, kuram nav zināma konkrēta vaina

Brīnums, ne?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@Mezavecis, es takš piedāvāju kaut kur Rīgā saskrieties un savējo diagnostiku pieslēgt. Neko garantēt nevaru, bet naudu neprasīšu. ;) 

Tik man jāzin kas par LPG vadības kompi tam auto. LPG vadības dators parasti ir kaut kur zem kapota - var paskatīties kas virsū rakstīts. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Ronalds teica:

bet naudu neprasīšu.

 

Mhm, pateiksi, ka viss ir galīgās auzās un laipni piedāvāsi šrota kandidātu pa 1k paņemt uzreiz naļikā. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

@Ronalds pieteicu vizīti ceturtdien MBest. Redzēs, ko viņi pateiks. Vismaz tur neatšuva. Viņi gan teica, ka ar kompja pieslēgšanu tur pa maz un viss esot viens liels kalkulators - esot jāuzrausta viss pēc kārtas, lai skaidrs, kur aug kājas.

 

Gāzes vadības kompis ir Zenit Pro.

 

Kā pa neražu vienmēr visas nebūšanas ar autiņiem notiek visādos svētkos vai pirms tam, ka nav laika ne pašam, ne citiem kantoriem.  

 

pirms 1 stundas , itanium teica:

Brīnums, ne?

Es neparko nebrīnos. Vienkārši besī tipi, kas nosauc cenu vienojamies, bet nākamā dienā jau dzied citu dziesmu un atkal sāk kaulēties - visu garastāvokli izčakarēja  :bomb::skull:

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Mezavecis teica:

pieteicu vizīti ceturtdien MBest.

 

Pirms 3 minūtēm , Mezavecis teica:

Gāzes vadības kompis ir Zenit Pro.

 

Pirms braukt es sākumā noskaidrotu vai viņiem ir vads un softs priekš tā ZenitPro! Tas nav no populārākajiem LPG kompjiem. 

Es  uzskatu ka te pirmais ir jāslēdzas klāt pie LPG datora un ja ir, tad jāatslēdz ECU kļūdu dzēšanas funkcija! 

Savādāk neko neatradīs, tāpat kā citi... 

 

Un kas pats jaukākais.... 

http://en.agcentrum.pl/zenit-pro-obd

ZENIT PRO software is secured by a special USB key 

 

Tā kā ar tā lpg kompja softu ir problēmas, nav viņš brīvi nokačājams kā daudziem citiem.... 

Tā ka meklē vien gāzes kantori kuram ir attiecīgais softs, lai pārbauda/atslēdz ECU kļūdu dzēšanu. 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

MBest uztaisīja diagnostiku. Visiem gāzes nīdējiem un gāzes konspirāciju teoriju bīdītājiem šoreiz (un daudzas citas reizes) nav taisnība. 

 

Problēma ir ar ieplūdes kolektoru un vārsti, kuriem vajadzētu regulēt gaisa plūsmu, vienkārši nedarbojas, līdz ar to kompis neļauj pārpludināt cilindrus ar degvielu un limitē apgriezienus. Pēc kompja reset autiņš kādu laiku iet normāli, līdz brīdim pārpildās līdz kļūdām, kas izskaidro kāpēc jauda šad tad parādās. Man ir aizdoma, ka dēļ  beigtajām kartera ventilācijas trubām/blīvēm, kas laicīgi netika nomainītas, mēsli gājuši apkārt filtram un kaut kas aizkakājies ciet.  

 

Viņi gan izmeta, ka remonts diezgan padārgs varētu sanākt, it sevišķi, ja remontējas ar jaunām detaļām. Tagad būs jāpadomā, vai pašam remontu organizēt vai pārdot tālāk kā autiņu ar defektu par attiecīgu cenu. 

 

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Godīgi sakot lēti...

Bija saskare divas reizes ar to servisu, diezgan padārgi tie pakalpojumi bija pie viņiem, bet nu darīja visu ar pulksteņa precizitāti

Link to comment
Share on other sites

  • Gestapo locked this tēmaa
Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...