Jump to content

Vai mūsdienās vispār eksistē kaut cik sakarīgi auto?


Kitai
 Share

Recommended Posts

Vai mūsdienās vispār eksistē kaut cik sakarīgi auto? Audi 80 ar gāzi, cik zinu, eksistē. :)

Link to comment
Share on other sites

pirms 18 stundām , KinDzaDza teica:
pirms 18 stundām , MartiniB teica:

uz citu reekjina :)

, jo...

kaitiigo izmeshu bukjete daasnaaka

no traktortroksnja pasargaati ir tikai auto iekshpusee esoshas personas

mazaaki akciizes(un pvn arii) maksaajumi,

uz degvielas litru protams starpiiba nav milziiga, bet par nobraukto kilometru sanaax pulku negodiigaaka

 

jaa, diizeljdegviela smird, benziins smarzho, bet nesmaadeetu uzdaavinaata elektroauto :) 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 57 minūtēm , MartiniB teica:

kaitiigo izmeshu bukjete daasnaaka

no traktortroksnja pasargaati ir tikai auto iekshpusee esoshas personas

mazaaki akciizes(un pvn arii) maksaajumi,

uz degvielas litru protams starpiiba nav milziiga, bet par nobraukto kilometru sanaax pulku negodiigaaka

 

jaa, diizeljdegviela smird, benziins smarzho, bet nesmaadeetu uzdaavinaata elektroauto :) 

 

 

Nu nu... man jau šķiet ka Tu fufeli dzen... jaunie EURO 6 dīzeļi ar Adblue noteikti nav kaitīgāki par tādas pašas jaudas jauniem benzīnniekiem... + skaņas ziņā arī jaunais dīzelis nav diži skaļāks... tikai tas ka ar daudz labāku griezi un degvielas patēriņu!

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 46 minūtēm , Regisss teica:

1. Nu nu... man jau šķiet ka Tu fufeli dzen...

2. jaunie EURO 6 dīzeļi ar Adblue noteikti nav kaitīgāki par tādas pašas jaudas jauniem benzīnniekiem...

3.+ skaņas ziņā arī jaunais dīzelis nav diži skaļāks...

4.tikai tas ka ar daudz labāku griezi un degvielas patēriņu!

1. Protams! Ja reiz uz ielas lielais vairums ir diizelistu, tad tiiri statistiski arii shei forumaa man nekaadi taisniiba nebuus :)

2. es par videeji statistisko satiksmes daliibnieku, kamdeelj gaisa bojaataajiem maksaat mazaak

3. nevis jaunie diizelji palikushi klusaaki, bet jaunie benziini paliek skaljaaki zaudeejot cilindru skaitu

4. nu vismaz ar kauch ko var lepoties diizelisti, tik taa dizhgrieze ir pieejama pagalam shauraa apgriezienu diapazonaa un tas neatcelj skaitaampantinju 'viens divi triis' pirms auto uzsaak paaatrinaaties

 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
 
Nu nu... man jau šķiet ka Tu fufeli dzen... jaunie EURO 6 dīzeļi ar Adblue noteikti nav kaitīgāki par tādas pašas jaudas jauniem benzīnniekiem... + skaņas ziņā arī jaunais dīzelis nav diži skaļāks... tikai tas ka ar daudz labāku griezi un degvielas patēriņu!
 
To uz mūsu ielām tikai nedaudz vairāk, kā vienradžu. Vairākums ir vecās miskastes ar Euro0 izmešu standartu.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, KinDzaDza teica:

Vai nu tik tā būs?!

http://www.air-quality.org.uk/26.php

Googliite uz jautaajumu `diesel pollution vs petrol` kopaa ar sho linku izsniedza arii citus :)

Fact Check: are diesel cars really more polluting than petrol cars?

Diesel cars emit 10 times more toxic pollution than trucks and buses ...

nesanaaca paklupt uz info par sodreeju mikrodaljinju ietekmi

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , MartiniB teica:

1. Protams! Ja reiz uz ielas lielais vairums ir diizelistu, tad tiiri statistiski arii shei forumaa man nekaadi taisniiba nebuus :)

2. es par videeji statistisko satiksmes daliibnieku, kamdeelj gaisa bojaataajiem maksaat mazaak

3. nevis jaunie diizelji palikushi klusaaki, bet jaunie benziini paliek skaljaaki zaudeejot cilindru skaitu

4. nu vismaz ar kauch ko var lepoties diizelisti, tik taa dizhgrieze ir pieejama pagalam shauraa apgriezienu diapazonaa un tas neatcelj skaitaampantinju 'viens divi triis' pirms auto uzsaak paaatrinaaties

 

 

1. Nav nekāda sakara ar dīzelistiem un to skaitu... ;) runa par faktiem un EU mēra CO2 galvenokārt (nodoklis tieši korelē) protams ir vēl CO, HC utt. 

MartiniB nu ieej CSDD un pasaki kāds Tev ir ražotāja uzrādītais CO2 cipars Tava auto 2.0T motoram? 2013.g. F30 320d ir 117 - 184zs (380nm grieze), un 2016.g. Passatam ir 119 - 190zs (400nm grieze).

2. Es runāju par jauniem vai nu vismaz 5 gadus veciem auto...

3. Es teiktu ka benzīnnieki ar visu savu gazifikāciju, cauriem izpūtējiem, taisnām trubām (labākajā gadījumā ar rezonatoru) ir ļoti kaitīgi! Protams dīzelisti ar čipošanu, DPF likvidāciju - izprogramēšanu, iet tajās pašās pēdās :( + vēl pretīgi melnajiem dūmiem...

4. Lai arī kā gribēju ņemt benzīnnieku... bet nu sapratu ka šo izvēli LV būs daudz grūtāk pārdot... mazs mums tas tirgus :( un lielus benzīnniekus grūti pārdot... 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Bruketajs teica:
pirms 7 stundām , Regisss teica:
 
Nu nu... man jau šķiet ka Tu fufeli dzen... jaunie EURO 6 dīzeļi ar Adblue noteikti nav kaitīgāki par tādas pašas jaudas jauniem benzīnniekiem... + skaņas ziņā arī jaunais dīzelis nav diži skaļāks... tikai tas ka ar daudz labāku griezi un degvielas patēriņu!
 

To uz mūsu ielām tikai nedaudz vairāk, kā vienradžu. Vairākums ir vecās miskastes ar Euro0 izmešu standartu.

 

Nepiekritīšu... paskaties statistiku... manuprāt CSP vai CSDD bija labi dati par mašīnu skaitiem konkrētos vecumos un pēc to dzinēja veida... jāpameklē!

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Kamēr nebūs reāls nodokļu atspaids tiešām ekoloģiskiem auto, viss būs dupsī. Kālab man pārsēsties uz ekoloģiskāku auto un sākt maksāt 150 eur, ja pašlaik maksāju 40 par tādas pašas jaudas auto? Ar tādu filosofiju arī daudzi dzīvo. Protams, vecās lamatas ilgi neizdzīvos un nāksies mainīt, jo sapūs, bet līdz tam vēl ilgs laiks paies.

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Zin... teica:

Dizelis nekad neizraisiis shaadas emocijas

 

Un ko Tu gribēji ar šo pateikt? Kāds šim sakars ar ekoloģiju un dabai draudzīgu pārvietošanos? :crazy:

 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
pirms 10 stundām , Regisss teica:

Un ko Tu gribēji ar šo pateikt? Kāds šim sakars ar ekoloģiju un dabai draudzīgu pārvietošanos? :crazy:

Da labi, kāds ir sakars dīzeļiem ar ekoloģiju. Un, davai, nerēķināsim tikai g/km!

pirms 15 stundām , Zin... teica:

Dizelis nekad neizraisiis shaadas emocijas 

Latvijas pozeriem nav svarīgi, kas zem kapota - ka tikai "badge" smuks un var pacaniem palielīties. Piemērs tam ir manis pieminētais Maseratti Ghibli Diesel. 

Link to comment
Share on other sites

nah šis topiks vispār eksistē atsevišķā formā? Tam vajadzēja būt zem balagāna visam.

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , Regisss teica:

1. Nav nekāda sakara ar dīzelistiem un to skaitu... ;) runa par faktiem un EU mēra CO2 galvenokārt (nodoklis tieši korelē) protams ir vēl CO, HC utt. 

MartiniB nu ieej CSDD un pasaki kāds Tev ir ražotāja uzrādītais CO2 cipars Tava auto 2.0T motoram? 2013.g. F30 320d ir 117 - 184zs (380nm grieze), un 2016.g. Passatam ir 119 - 190zs (400nm grieze).

tur jau taa netaisniiba, ka atskaites punkts ir tikai CO2 :(

jaa manam 2.0 TSI 147g 220zs = kauns, bet pat lielaakais no TDI ir daudz kuslaaks par mazuliiti 1.4 TSI ACT 119g 150zs

diizelim visu laiku ir jaaprasa, nu brauc tachu, ar benju jaatceras iesleegt E kad slapjaax celja segums

 

jaapadomaa par gaazi, tfu, taa smird veel trakaak par diizeli :)

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Pirms 49 minūtēm , MartiniB teica:

tfu, taa smird veel trakaak par diizeli

Bullshit! Smird nesadedzis merkaptāns, kas ir rezultāts tam, ka "sertificēti" gāzes servisi pie mums ir pilns, bet meistari, kas kaut ko sajēdz ir maz.

pirms 13 stundām , Regisss teica:

Nepiekritīšu... paskaties statistiku...

Statistika ir manipulējama, kā lumpeņu prāts.

Moš ir iespējams uzmeklēt statistiku, cik brauc ar izgriestiem DPF un AdBlue emulatoriem? Ar nepacetību gaidu to dienu, kad šie auto saņems melno uzlīmīti. 

 

 

Pirms 49 minūtēm , MartiniB teica:

jaa manam 2.0 TSI 147g

147g vēl ir ļoti labs rādītājs.

 

Link to comment
Share on other sites

Visi uzklupuši auto...

 

Bet nez cik slāpekļa oksīdu saražo aviācijas reaktīvie dzinēji?

Cik kuģi? Cik teci?

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Pirms 28 minūtēm , Ronalds teica:

Bet nez cik slāpekļa oksīdu saražo aviācijas reaktīvie dzinēji?

Nezinu, cik tie saražo NO, bet beņu uz vienu pārvadāto pasažieri tie tērē vēl mazāk par pašu ekonomiskāko dīzeli. Papildus tam visam ārprātīga laika ekanomija.

Link to comment
Share on other sites

Nez cik ekoloģisks ir tas, kapitālistaprāt, ideālais dzīvesstils, uz kuru mūs bīda - ik pēc garantijas laika beigām pārsēsties uz jaunu klozetpodu autiņu un veco utilizēt. Da kāda starpība dīzelis, benzīnnieks, gāzenieks vai superekoloģiskais elektroauto. Fufelis ir tas viss cepiens par dabas aizsardzību. Džons Dovs pāri visam!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , Ronalds teica:

Bet nez cik slāpekļa oksīdu saražo aviācijas reaktīvie dzinēji?

Cik kuģi? Cik teci?

 

Pirms 2 minūtēm , Jurkins teica:

Fufelis ir tas viss cepiens par dabas aizsardzību

Mhm, smogs pilsētās ir izdomājums, vēl vajadzētu pāriet atpakaļ uz ogļu apkuri. Dzīvojot mazpisānos, kāda ir Rīga un Latvijā kopumā ar pāris industriāliem objektiem, kur visi rauc degunu un mirst nost netālu no cūku fermas vai sajūtot naftas produktu pārkraušanu Vecmīlgrāvi.   Mēs te mierīgi varam iesmaidīt par idiotiem, kas izdomājuši ierobežot dīzeļu vai vispār auto pārvietošanos pilsētās, cenšoties kaut cik uzlabot gaisa kvalitāti un nenomirt no plaušu kaitēm.

 

Link to comment
Share on other sites

@maize, Tu nesaprati... fufelis ir tas, ka tajā industrijā kādu interesē dabas aizsardzība. Smoga problēma vienkārši veiksmīgi korelē ar peļņas kāri.

Link to comment
Share on other sites

nav arī gluži tā, ka paši raažotāji izdomā visus ierobežojumus, kvotas, izmešu normas utt... Knapi līdz vispār tiek atklāti sakot

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Jurkins teica:

fufelis ir tas, ka tajā industrijā kādu interesē dabas aizsardzība. Smoga problēma vienkārši veiksmīgi korelē ar peļņas kāri.

 

 

Ir vairākas megakorporāciju industrijas pasaulē, kuras savā starpā cīnās par tirgu un kontroli. Jurkins pārstāv Big pharma intereses. Un tāpēc ir ieinteresēts, lai piesārņojums ir pēc iespējas lielāks un cilvēki vairāk slimo, sprāgst nost, dzimst vairāk mutantu un kropļu. Jo šiem tur nāk baisa nauda no medicīnas industrijas.

Tehnoloģiskās kompānijas ir ieinteresētas pretējā. Jo cilvēks veselāks miesā un garā, jo vairāk atbalstīs modernas lietas, dažādus jaunumus un regulāri mainīs gadžetus.

 

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

10/15/2017 , 16:42, MartiniB teica:

nu vismaz ar kauch ko var lepoties diizelisti, tik taa dizhgrieze ir pieejama pagalam shauraa apgriezienu diapazonaa un tas neatcelj skaitaampantinju 'viens divi triis' pirms auto uzsaak paaatrinaaties

 

Subjektīvi ar 3.0 Audi TDI, kam ap 300 lopiem bij dikti jocīga sajūta - it kā iet, bet tiešām šaurā diapazonā un vispār - fīlinga nekāda pat salīdzinot ar Subāra 2.5t turbinēto benzīnu, nerunājot par V8... :) Bet nu vispār esmu par attīstību, jo pirms 5 gadi biju autā no nedaudz čipota 530. dīzeļbembja (arī ap 300 lopiem), kam vispār nejutās, ka dīzelis.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Kamēr dīzelists štepselē kā negudrs, vai gaida, kad Audāra tomāts saslēgsies, es un daudzi citi benzīnnieki vienkārši tur pedāli grīdā un skatās, kā tahometra un spidometra bultiņas aizvien straujāk pagriežas uz sarkano iedaļu pusi. Ko tur daudz slēgties, ja piulsētā jau ar pirmo robu var dabūt sodu, bet ārpus pilsētas jau otrā beigās ir sasniegts nevasaras limits.

Protams, ka tādas izdarības rada vakuumu bākā (vai balonā) bet kad tad vēl paākstīsies - pensijas vecumā? Tad arī nopirks dīzeli.

Pārpūsts dīzelis ir kruta lieta (kad iegriežas turbīna un viss sāk notikt), bet klausoties, kā to īpašnieki lielās ka jau atkal kaut ko pārlasījuši, nāk rēciens. 

Bet pagaidām man tīri labi patīk ka ir dīzeļi - piebraucot kādam kūpošajam blakām, saķerot degumu un ar otru roku radot vēdekļveida kustības, reakcija no traktormīļa neliek ilgi gaidīt.

Redzēs, kā tur Mazdai sanāks ar to kompresijaizdedzes benzīnu... 

 

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , Bruketajs teica:

Protams, ka tādas izdarības rada vakuumu bākā (vai balonā)

A vot i nē!

Krievu Za Ruļom mērīja cik benzīna tiek patērēts lai nobrauktu kilometru sākumā ar ieskrējienu 1- grīdā, 2- grīdā - līdz 70 km/h tālāk ar 70 km/h.

Vai stepselējoteis caur visiem robiem un lēnām ieskrienoties. Un atšķirība bija niecīga, dažos mēģinājumos pat ar ātro ieskrējienu mazāk bija!

Izskaidrojums bija ka ātrā ieskrējiena gadījumā ātrāk sākam braukt ekonomiskā režīmā - ar 5 robu.

Link to comment
Share on other sites

Mūsdienās eksistē sakarīgi auto - visi tie, kas vecāki par 2005. Viss pārējais ir plastmasīgi kompjūteri uz riteņiem. Tāds ir mans kritiskais viedoklis. Kāds atļausies nepiekrist?

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Pie mums pilsētā nesanāk kādu laiku braukt mierīgi. Ja gribās izārdīties, visu laiku jātur apgriezieni. Nu un vislabak ir Rullītī izlaist tvaiku. Tur mazauto rija ap 18-20l gāzes uz simtu, kas naudā nav tik traki.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , raivix95 teica:

Mūsdienās eksistē sakarīgi auto - visi tie, kas vecāki par 2005. Viss pārējais ir plastmasīgi kompjūteri uz riteņiem. Tāds ir mans kritiskais viedoklis. Kāds atļausies nepiekrist?

 

Nepiekrītu... pabrauc ar jauniem auto, tad pats mainīsi viedokli!


Pirms 34 minūtēm , Bruketajs teica:

Kamēr dīzelists štepselē kā negudrs, vai gaida, kad Audāra tomāts saslēgsies, es un daudzi citi benzīnnieki vienkārši tur pedāli grīdā un skatās, kā tahometra un spidometra bultiņas aizvien straujāk pagriežas uz sarkano iedaļu pusi.

 

Šaubos vai spēj saslēgties ātrāk par pēdējo 5-7 gadu tomātiem...

Link to comment
Share on other sites

Tak te daudzi Šūmaheri un Rullītis kā etalons. :D

 

P.S. Viena no sūdīgākajām trasēm savulaik ziemas daudzcīņā, moš kas ir mainījies...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 53 minūtēm , Regisss teica:

Nepiekrītu... pabrauc ar jauniem auto, tad pats mainīsi viedokli!

Esmu braucis. Jaunā kaškajā blakus pasēdēju. Pie stūres i sēsties negribu. Interjers vecam opelim bij gaumīgāks. Lēta smirdīga plastmasa visapkārt riņķī. Un ļurkājas tas auto pa ceļu kā bluķis kaukāds. Toties savā '99 Volvo es braucu ar komfortu. :happy:

Auto tirgus jau ir pārāk piesātināts, lai varētu izcelt kādu izcilnieku. Tur jau līdzīgi kā ar laptopiem. Visi savā $ kategorijā tak vienādi. Atšķirās tik kulīte..

Labots - raivix95
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , raivix95 teica:

Esmu braucis. Jaunā kaškajā blakus pasēdēju. Pie stūres i sēsties negribu. Interjers vecam opelim bij gaumīgāks. Lēta smirdīga plastmasa visapkārt riņķī. Un ļurkājas tas auto pa ceļu kā bluķis kaukāds. Toties savā '99 Volvo es braucu ar komfortu. :happy:

 

Nu bāc :suicide2: kaškajs taču nav normāla mašīna... :devil: bija man 1/2 gadu darbā 2012. vai 2013.g. tāds brīnums... tur jūrasslimību varēja noraut... jaunais ir biku labāks... bet par to cenu es izvēlejos darba i40 unversāli. Ja neskaita to ka jaudīgākais dīzelis bija 1.7 ~140zs, tad kopumā man patika :good:

 

Pabrauc ar normāliem jauniem auto un tad aprunājamies! ;) 

Labots - Regisss
  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , e = d teica:

Tehnoloģiskās kompānijas ir ieinteresētas pretējā. Jo cilvēks veselāks miesā un garā, jo vairāk atbalstīs modernas lietas, dažādus jaunumus un regulāri mainīs gadžetus.

Tas ir domāts kā sarkasms?  Nu tak ne nopietni!

 

Eju skaitīt baiso naudu:haha:.

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , raivix95 teica:

Toties savā '99 Volvo es braucu ar komfortu.

 

Toties krustojumā blakus stāvošs čalis savā 2016. gada e-klases mersī, A6 Audi vai Volvo XC 90 brauc ar vēl lielāku  komfortu un tādu interjeru, kas 99. gadā vel nevienam sapņos nerādījās ^_^ 

 

 

Vēl Dacia Logan kaškaja vietā varēji pieminēt :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Un klimu ieslēdz ar pirkstu bakstot milzīgā skārienekrānā? Nu nez.. Varbūt esmu iesērējis, bet tie visi techno brīnumi, manuprāt, auto ir lieki. Viss, ko braucamajā vajag, ir ērti beņķi, uzticams dzinējs ar cienījamu kampienu un nerūsējošs kuzavs. Labs stereo un jumta lūka, protams, ir patīkami bonusi. Vecajiem vāģiem šarms slēpjas vienkāršībā un raksturā.

Link to comment
Share on other sites

Ja tu varētu atļauties jaunu auto, tad nerūsējošu virsbūvi nepieminētu, jo pēc 5 gadiem ņemtu jaunu. 

Lai gan man arī nepatīk, ka auto kaut ko dara savā nodabā. Man auto ir, piemēram, lietus sensors, līdz ar to nevaru fiziski iestatīt logu tīrītājam intervālus, tikai kaut kā nosacīti, tad pie kādiem noteiktie nokrišņiem tie mēdz uzvesties kaitinoši - vai nu piespiedu kārtā jāpamudina, vai kādā brīdi ieslēdzas pat uz maksimumu. Pamatā jau strādā OK. Ir arī patīkami, ka pēc lietus palicis ieslēgts automātiskais režīms (tā pati intervālu pozīcija), un tad, ja kāds uzšļāc riktīgi no peļķes, tad momentā arī tiek notīrīts, pats nemaz nepaspēj attapties.

Sāk parādīties pirmie, kam neesot arī fiziska kontakta starp riteņiem un stūri.

Galīgi modernu man tiešām negribās, es drīzāk gaidu tad brīdi, kad es telefonā varēšu izsaukt kaut kādu kapsulu, norādīt galamērķi. Vēlams, lai nebūtu logu :) ja nu vienīgi indikācija, kur kartē atrodos. Vēl labāk, ja varētu norādīt pat citu valsti. 

 

ņemot vērā to, ka pašlaik bīda elektro auto, bet arī nav īsti pārliecība, ka tas būs tas īstais piedziņas veids, kā arī automātiskie transport līdzekļi attīstās, tad auto ražotāji nemaz tagad īsti nezina, ko saražot, lai tas būtu lietojams pēc 5 gadiem, kur nu vēl kādiem 10-20. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , ju teica:

auto ražotāji nemaz tagad īsti nezina, ko saražot, lai tas būtu lietojams pēc 5 gadiem

Viņi nemaz necenšas ražot auto ilgtermiņam. Esmu braucis ar '14 sharanu. Elektro ekstru tur ir bez jēgas, durvis bīda motori, start-stop krustojumos un tā.. Bet kā tas viss uzvedīsies, kad auto būs sasniedzis tik cienījamu vecumu kā tagadējie Audi 80? Latvietis taupīgais pat necentīsies labot, ja tur kaut kas saplīsīs, jo primāri, lai tik tas auto iet uz priekšu. Puse tās gudrās elektrosistēmas jau būs nobirusi, bet remontēt to visu nevienam rokas necelsies, jo detaļas ir specifiskas un dārgas. Protams, ja tas auto pēc 10g vispār vēl būs lietojams, ja rūsa to nebūs apēdusi un ja motors vēl nebūs nokauts. Nekādu spīdošo nākotni auto industrijai neredzu.

Labots - raivix95
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 5 minūtēm , raivix95 teica:

Nekādu spīdošo nākotni auto industrijai neredzu.

Paga paga, pats tak, tiekumu iepriekš, raksti, ka tas sharāns vairs nedarbosies - būs jāpērk jauns, nevis jābrauc ar 20gadīgu.

Taisni braukšana ar 20gadīgām mašīnām nesola spožu nākotni auto industrijai.

 

CAAS, jeb car as a service varētu būt nākotnes modelis - maksā kaut kādu maksu, par to saņem mašīnu ar jau iekļautu ikmēneša degvielas daudzumu un km limitu, un ik pēc x mēnešiem maini pret citu. Īsti nav arī nekas pret šo iebilstams, jo vismaz man auto vajag kā transporta līdzekli, nevis just lepnumu par īpašumtiesībām pār dzelzi. Tāpat kā es nesēroju, ka man atvilktnē nekrājas morāli novecojuši telefoni, bet ik pēc pusgada mainu Atvērtā līguma ietvaros.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...