Jump to content

Pārdodu Subaru Legacy '05


Recommended Posts

Pārdodu Subaru Legacy, mazliet savādāks kā Eiropas variants (vilkts no USA). 2,5 turbo benzīnmotors ar ādas salonu. Nobraukums 164 000 (pārbaudāms) TA līdz nākamā gada aprīlim. Labi kopts ~270 zirgi, automāts ar pareizu pilnpiedziņu. Elektriski regulējami logi, spoguļi, lūka un beņķi, āķis ar pagājušgad pielikts. Zobsiksna un galvas blīves pie110k km mainīti, vēl ir mainīts ģenerators, sprauslas, šāles, radiators kā arī nebūtiskas lietas. Vasarai 17"diski ar labām riepām, ziemai līdzi dodu mazās bremzes un 15" diskus ar radžotām riepām labā stāvoklī. Lēnām tirgoju, jo reti izmantoju - ikdienā ir citas mašīnas ar ko braukt. Ēd kā traks - no 9.5-15l/100km (arī vairāk, ja kārtīgi iemin), bet nu iet labi. Gāze nav garām gājusi. Vienvārdsakot, ja ir vēlme izbaudīt un resursi, tad varat vērsties. :) Ak jā, cena - 6250 Eiro.

Bildes: http://fotki.lv/lv/fotoracer/996594/

 

Neliels video no jūlija vidus (kāds k km ir nobraukts līdz šim):

 

 

 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Nu, pēc CSDD var redzēt, ka noskrējiens ticams un ka auto tiek pieskatīts, izņemot sīkumus, kas vienmēr atrodas tieši Auteko gudro darbinieku acīm.

Biju domājis, ka šim ir zvēriskāks nodoklis, lai gan arī šis skopuļiem neies pie sirds.

Par gāzi un Subaru šķēpu lauzšana ies vēl ilgi.

 

Link to post
Share on other sites

man vienīgi šķiet dīvaini ka pie tik maza nobraukuma, mainītas šāles, sprauslas ?  - parasti jau pus ļemaku šie motori velk....ar galvas blīvēm 2,5 liekas slimoja.

Bet tā lai veicas ar tirgošanu imho modelis baigi specifiskais, ne ta impreza, ne  ta outbeks, kurš latvietim praktiskajam labāk iet parasti pie sirds.

Edited by osscar
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Es paņēmu ar nepilnu 60k km nobraukumu. Kompis bij jūdzēs un fārenheitos, kā arī patēriņš rādījās cik jūdzes ar galonu var nobraukt (dumš var palikt rēķinot :D ). Izdevās pāršūt uz mums tuvākām vienībām. Odo rāda km. Pārdevējs dievojās, ka zobsiksna mainīta, bet izrādījās, ka tomēr nē. Tupais amerikānis bij lējis dzesēšanas sistēmā ūdeni, attiecīgi arī visas problēmas. Skalojot nāca baigā šļura ārā Radiators ūdenssūknis un pečkas radiators ar ir nomainīti tāpēc. Galvas blīves mainīju, jo auga spiediens un meta check engine. Kad motoru atjauca, izdomāju pie reizes šāles nomainīt. Sprauslas sāka gļukot šo pavasar. Tika izskalotas, it kā uz brīdi bij ok, tad atkal čakarējās, tāpēc nomainīju. Ar tīru sirdsapziņu varu teikt, ka auto vislaik tiek uzturēts max kārtībā - tāda man tā filozofija. :)

Link to post
Share on other sites

Nekādas īpašās apkopes netaisu. Ik pa ~ 10 k km mainu eļļu un reizi 2 gados gaisa filtru un salona ventilācijas filtru. Btw, šis nav automāts parastais, pabraucu ar '06 2.0 Legacy Eiropas tomātu - galīgi garām, arī pa ezeru pilnīgi savādāk vadās. Tas ka uz stūres var gaņģus pārslēgt ar protams ir vipendrons, bet dažkārt ērti, ja mazliet dinamiskāk gribas pabraukt. :)

Link to post
Share on other sites

Es gan gaisa filtru 2x gadā mainu...gaiss tak turbo motoram vajadzigs..atmo arī regulāri mainu...putekļi baigie rīgā...

Link to post
Share on other sites
‎2017‎.‎09‎.‎27‎. , 12:18, Racer teica:

dinamiskāk gribas pabraukt

Vienīgais ko saskatu  sādā auto. Dzinējs jaudīgs, pats viegls.

 

‎2017‎.‎09‎.‎27‎. , 00:49, Racer teica:

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...