Jump to content

Par dzīvi Latvijā, par šo forumu, un kaut ko no tā..... .


alusbundza
 Share

Recommended Posts

pirms 5 stundām , snukurins teica:

Līdz šim zināju ka eļļas,filtrus,zobsiksnu maina pie noteiktiem nobrauktiem km,tagad zināšu ka ir īpatņi kuriem tam ir vajadzīga speciāla ikgadēja apkope

Nu mašīna , kas nav audi 100, bet kkas jaunāks par 10 gadiem tomēr prasa ikgadēju apkopi, vienu gadu freons, salona filtri, šķidrumi utt, citu gadu pilna pārbaude balstiekartai, eļļas, kādas siksnas utt... Ne visi nobrauc tos 10 000 gada, citi pat 5 nenobraic, tagad tie eļļu mainīs reizi 3 gados? Borta kompis tāpat bļaus, kad tuvosies pārbaude, vai tas būs km skaits vai datums...

 

Bet jā, uz salas servisi dod apskati un paši uzņemas atbildību, normala prakse...

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , AndrisBB teica:

Lielākajā daļā gadījumu uz tehnisko man sanāk braukt apmēram reizi 4 gados, jo pirmos 3 tehnisko nav jāiet, ceturtajā jau parasti mašina apnikusi un gribas kautko jaunāku.

 

Полный конец обеда!

Nelatvietis (teritoriālajā un dzīves izpratnē) ar putiņu uz lūpam stāsta ka nevajag  tehnisko iekš CSDD, bet viņš nemaz nelieto to pakalpojumu ne Latvijā ne nelatvijā. Man šo pakalpojumu brīvprātīgi, piespiedu kārtā gadus 20+ ir bijis regulāri jālieto vidēji ne mazāk kā 1.5x gadā savam personīgajam autiņam vien un mani šis pakalpojums pilnībā apmierina gan cenas, gan izpildījuma ziņā! Bet nē, uzrodas viens veģetārietis gaļas rindā, vai gejs laulības namā un saka ka tā nav viss pareizi!

 

Lasīt ar humora izpratni fizionomijā :)

 

  • Haha 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Tehnisko apskati servisi centīsies piedāvāt pa zemāku cenu -reklāma, klientu piesaiste, var būt pat zem pašizmaksas,  bet uz katra vāģa  kas iebrauc ir jānopelna - tātad kaut kāds darbiņš, kāda detaļa jāmaina. Prioritāte  būs minimāls darbs, bet maksimāla peļņa. Uz lielām bēdām diez vai varēs sarunāt, bet mazās droši vien varēs arī  aizsmērēt . Sistēmu varētu uzlabot obligāta video novērošana .

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 4 stundām , abi teica:

putiņu uz lūpam stāsta ka nevajag  tehnisko iekš CSDD, bet viņš nemaz nelieto to pakalpojumu ne Latvijā ne nelatvijā.

Palietojot sistemu gan LV, gan NL, gan BE, gan UK (kautvai neregulari) var ieverot reizem pilnigi nevajadzigo birokratiju LV (dazadas jomas), sini gadijuma attieciba pret tehnisko apskati. Ir ar'i pietiekosi daudz preteju gadijumu. Tapec ari liekas ta CSDD sistema bezjedziga un tikai apgrutinosa,  domaju ka kritika vieta.

Cita lieta ka ja ieviesis kautkadu monopolu izsludinot konkursus un licenses dodot tik kautkadiem 2 - 3 kantoriem, kuri pa lielam sava starpa nekonkures, tada veida nedodot ne ietaupijumu cenas zina, ne laika - tikunta jabrauc uz atsevisku diagnostikas centru.

Diezgan iespejams ka nemot vera salidzinoshi lielo autoparka vecumu, slikto tehnisko stavokli, cilveku bezadbildibu un korupciju, tad tads variants ka skates iesana servisos LV nemaz nav iespejama

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , binary teica:

Bet vispār CSDD atrod mazāk šaizes nekā servisā

piekares ar chetrkaartiigajaam sviraam ( passati audiki, superbi utt ) .. apaksjheejaas sviras csdd nu nekaadi nevar korekti paarbaudiit, jo auto ar visu svaru virsuu gulj ... prieksh tam ir vajadziigs paceelaajs. bet ja peec kaada laika ieriposi graavii jeb kaadaa pretimbraucoshaa auto, tad kursh buus vainiigs ???

protams, par uzsaakto proceduuru atdot iespeeju autoservisiem kaa jau LV - vaariities, esmu mazliet pesimists , labaak braucu uz csdd

Labots - kevins
Link to comment
Share on other sites

Tak beidzot aizver savas stulbās žaunas, idiot.  Apriebies jau lasīt tavas mentālās samazgas.


Iepriekš vismaz bija smieklīgi pazviegt par tavu tupumu, bet pēdējie raksti tiešām jau vispār pat vairs neveido loģisku stāstījumu.

Link to comment
Share on other sites

Tā vien šķiet, ka niku viņš sev izvēlējies ne dēļ mīlestības pret cūkas bērniem, bet gan dēļ tā, ka paša deguns no tām reizēm, kad sarunu biedrs šim stulbajam idiotam un kretīnam, iemaucis pa to, ir ieguvis cūkas degunam līdzīgu formu. 

  • Patīk 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , snukurins teica:

Kāda tā ir tādu arī atainoju.

Nevienam nepiš, kāda ir dzīve tavā ģerevņā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vienīgi cerams ka nebūs vairs tajās rindās jāstāv...ka varēs servisos iet ta...šodien saulē psc 1,5h....bet skati izgaju ar paris 1 niekiem...1 par plaisu stiklā(hvz ziemā uzradās..varbūt pēc kraša deformācija..un otrs par bremžu nevienmērību...bet tur pie vainas laikam jaunie nepiebrauktie diski....pirms apskates biku ieliku- 400eur.imho nav daudz priekš viena gada un detaļas ar neliku lētākās.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

versatile
pirms 11 stundām , Zin... teica:

Bet jā, uz salas servisi dod apskati un paši uzņemas atbildību, normala prakse...

Atsleģa ir tajā UZŅEMAS ATBILDĪBU.

Kamēr sabiedrībās ar ierobežotu atbildību strādās indivīdi ar neierobežotu bezatbildību...

 

Man patīk, ka CSDD ir neitrāls, serviss mēģinās vēl papildus uz remontu vārīties - gan jau par TA būs konkrēta maksa, visiem vienāda, attiecīgi, nauda nāks no remontiem. A sertifikācija, iekārtas, cilvēks, kas apmācīts ar tām strādāt - i davaj, bez tiršanas, ka to nevajag - ja tā visa nebūs, tad paši pirmie bļausiet, ka neapmācīts džauris ar nesertificētu skrūvgriezi manam vēl ilgi braucamajam luksusauto iebakstīja grīdā un tagad ir flinstonmobīlis - tas viss maksā. Attiecīgi... Ilūziju man nav.

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Jā man viņa kādi 30cm gara 5cm  no loga malas tādā lokā aizgāja..pati no sevis...sākumā maza...bet tagad no rāmja līdz rāmim tāds pusloks...ta vīrs teica ka nav slotiņu zonā..po. uzlīmēja ta uzlīmi pa virsu.nemaksā jau stikls kosmosu. Bus tapat jānomaina kaut kad.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , osscar teica:

Vienīgi cerams ka nebūs vaurs tajās rindās jāstāv...

par šo es vienmēr brīnos. pēdējos gadus braucu pēc darba ap 7ņiem, Rīgā, un nav nekādas rindas. it īpaši ja vēl kārtīgi lietains laiks.

 

bet tā, nebūtu slikti ka vietējais servis pēc remonta varētu apliecināt un iedot TA uzlīmi. ar kaut kādu tur viņu darbības civiltiesisku apdrošināšanu pamatā.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Just now, snukurins teica:

Nu piemēram gāzu analizātoru neesmu redzējis nevienā servisā.Tas noteikti pieejams tikai pie dileriem.

Vibrostends kalibrēts un verificēts, bremžu stends kalibrēts un verificēts, gāzu stends kalibrēts un verificēts... tas viss maksā, gan nopirkt, gan ik pēc noteikta laika verificēt.

Parastā servisā pilnīgi pietiek ar verķi, kas rāda aptuveni. uz TA nepietiks.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Bremžu stends arī šodien čakarējās..dzina vairākas reizes...un priekš 4x4 vajag to spec. Stendu lai auto nelec nost.Vakaros ir citas lietas ko darīt?

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , snukurins teica:

Nu piemēram gāzu analizātoru neesmu redzējis nevienā servisā.Tas noteikti pieejams tikai pie dileriem

Ar atgāzu stendu ir čakars. Par tādu cenu, kā ķīniešu diagnostikas šņorītes, to nenopirksi. Esmu daudz un dikti strādājis ar Bosch četrkomponentu atgāzu analizatoriem. Ik pēc dažiem mēnešiem analizatorā izbeidzas skābekļa sensors. Tāpat visu laiku jāskatās, vai ir vērts konkrētajam auto izpūtējā bāzt to zondi. Mašīnas mēdz būt visdažādākajā tehniskajā stāvoklī, un, ja neuzmanīsies, mērkameras var sačakarēt ātri, neskatoties uz regulāru filtru maiņu. Bet remonts ir dārgs. Un vairumā gadījumu mūsdienu mašīnām pie diagnostikas un remonta atgāzu mērīšana tā īsti vairs nav nepieciešama. Nav vairs karburatoru laiki. Pēc zonžu darbības un motora skaņas pat bez atgāzu testera var pateikt, kas būs izplūdē. Vairumā gadījumu atgāzu testeris apstiprina šos minējumus. Kas mani mulsina. Tas, ka pēdējos gados tehniskās apskates protokolos vairs neparādās O2 un CO2. Bez šiem lielumiem vairs nevar precīzi novērtēt kopējo ainu. Un ir iespējams blēdīties. Ja CO un HC ir mazliet virs pieļaujamās robežas, pietiek noorganizēt izpūtējā nelielu caurumiņu un atgāzes CO un HC būs normas robežās. Tas, ka O2 būs 6%, kaut vajadzētu būt zem 1%, bet CO2  būs ap 10%, kaut būtu jābūt 14-15%, izdrukā neparādās.

Link to comment
Share on other sites

raivix95
Pirms 45 minūtēm , snukurins teica:

Ar plaisu stiklā izgāji?Mums te vairs šogad nelaiž.Pirms tam divus gadus ar to plaisu izgāju.Dabūju abiem auto stiklus mainīt,kaut plaisa vispār nav redzama jo atrodas zem ,,slotiņām,,.Teica ka pēc jaunām regulām nedrīkst būt vispār.

Un kā viņi pamatotu to, ka nedrīkst būt plaisas stiklā? Tas slikti ietekmē auto vadāmību? Caurredzamība slikta? Nevienam tas braukt netraucē, bet, redz, nedrīkstot...

Kuri pa granti ikdienā vālē, tiem nepārtraukti kāda plaisa stiklā.

Link to comment
Share on other sites

Es tā sapratu ja trāpa tajā zonā kur birstes braukā- 2 nieks. Vai 1nieks ar piebildi ka līdz nākošajai ta jāmaina.ja ārpus slotiņu darbības laukuma..vnk1

 

 

Var uzlikt īsākas slotiņas uz skati ?

 

Labots - osscar
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

Starp citu, šorīt man pa priekšu brauca viens ar piekabi, kur iekšā spectehnika, laikam kkāds pacēlājs. Tehnika pasvaiga izskatījās.

Konstanti dega piekabei pagrieziena signāls labais, bet, kad auto ieslēdza pagriezienu, sāka mirgot piekabes bremžu gaismas.

Ōsam, b*eģ.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Gan jau zaļais piekabes štekerī....šitā ir daudziem kuri reti izmanto piekabi....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , snukurins teica:

Mīnuss uz piekabes  nav.

Tu tiešām tēlo, vai vienkārši pats nesajēdz, ko runā?

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
pirms 1 stundas , versatile teica:

Ōsam, b*eģ.

tas speciāli bija priekš tirliņiem domāts .....

Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , M_J teica:

 Tas, ka pēdējos gados tehniskās apskates protokolos vairs neparādās O2 un CO2. Bez šiem lielumiem vairs nevar precīzi novērtēt kopējo ainu. Un ir iespējams blēdīties. Ja CO un HC ir mazliet virs pieļaujamās robežas, pietiek noorganizēt izpūtējā nelielu caurumiņu un atgāzes CO un HC būs normas robežās. Tas, ka O2 būs 6%, kaut vajadzētu būt zem 1%, bet CO2  būs ap 10%, kaut būtu jābūt 14-15%, izdrukā neparādās.

O2 pārākā kā lamda. Un HC, CO korelē ar O2 un CO2

Labots - Murlo
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 13 minūtēm , Artanis teica:

Tu tiešām tēlo, vai vienkārši pats nesajēdz, ko runā?

un ko tu brīnies?, tā , kā šnukurs raksta, tā arī Kamaziem bija ...

Link to comment
Share on other sites

Reiz bija Opel Ascona ar tieši to pašu kaiti - zaļais vados pēc ziemas garažā

 

Opel_Ascona_C_rear_20130104.thumb.jpg.973cfec2b4e8c4040b714e5814883f27.jpg

Labots - abi
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , snukurins teica:

Mīnuss uz piekabes  nav.

Agrāk vispār masu uz piekabi lika tikai ar vadu kuru katru reizi pieskrūvēja.Tad nekad nebija problēmu ar šito diskogaismu pieabei.

 

Fascinē Snukurs spēja pat šādā jautājunā iekļaut "agrāk bija labāk" domu :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tas bija tik sen ka precīzi vairs neatceros, bet bija tā ka aizmugurējā lukturī gaismas dega nepareizi un nospiežot bremzi kaut kas mainījās uz vēl vairāk nepareizi, nu vai kaut kā tā, līdzīgi. Manā neizlepušajā prātā tās ir vienas pļavas odziņas

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , Zin... teica:

Kaut viena lieta


Pārtikas sastāvs bija labāks! 

Link to comment
Share on other sites

Labāk padiskutējam par šo saviesīgo pasākumu http://www.delfi.lv/kultura/news/music/positivus-karse-piektdienas-vakara-ballite-teksta-tiesraide.d?id=50222721

positivus-2018-1diena-31-50232187.jpg

 

Tur vajadzētu nolikt augļotāju teltis ar uzrakstu: "Pietrūka? Mēs palīdzēsim!" :D

Labots - Zoom
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Man ne pārāk sen bij viena dāma ciemā ar jautājumu vai tad agrāk nebij labāk. Tai brīdī man bij silti ap sirdi, paātrināts pulss un smaržīga izlelpa - nu neattapu neko ko atbildēt, vienkārši noignorēju apgalvojumu ka tad gan bija labāk. BET, no RĪTA, ar smagu galvu mostoties, atcerējos šo jautājumu, reāli sadusmojos! Radās smagi argumenti pret tādu hūūū, ēēēē, smkumu. Tur piecos teikumos var, ēēē, daiļskanīgi iebāst musinātājus tur kur saule neiespīd nemaz.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pilns jau? :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , abi teica:

bij viena dāma ciemā ar jautājumu vai tad agrāk nebij labāk

Agrāk bija jaunība. Teicējai vai viņas vecākiem, kas pēc tam to visu apstāstījuši.

Un kuram tad jaunībā viss ir tikai un vienīgi slikti?

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , snukurins teica:

Ja PSRS laikā uz visu to varēja uzlikt mīksto tad tagad eiropistu regula ir jāpilda katrā Latvijas kaktā.

Ak tad partijas komitejas un čekas regulām varēja uzlikt mīksto? Lai kaut jaunu torti varētu sākt ražot, recepti bija jāsūta apstiprināšanai uz Maskavu. Par individuālām personas brīvībām vispār te nav ko runāt...

Tā kā pūt vien tālāk savas kolhoza sarkanās pīlītes.

  • Patīk 5
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
pirms 4 stundām , snukurins teica:

tad tagad eiropistu regula ir jāpilda katrā Latvijas kaktā.

es arī daudziem no šīm lieku mīksto .... , perfekti vis ir jāievēro, ja taisi kādu projektu un nauda no ES, bet ja pa saviem līdzekļiem, tad nav visiem pamuļķiem jāatskaitās ....

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, boto teica:

Par individuālām personas brīvībām vispār te nav ko runāt...

Tajos laikos nebija politiskas brīvības, taču slaistiem un dzērājiem bija daudz lielāka brīvība, jo visiem bija darbs un varēja dzert uz nebēdu darba laikā.  Es no bērnības atceros, ka traktors aiz kāda stūra mēdza rūkt veselu diennakti, kamēr traktorists dropēja pie kāda kaimiņa, kuram bija uztaisīts dzeramais. Tajos laikos bieži vien traktorus bija diezgan grūti iedarbināt, tāpēc  motoru apstādināja tikai darba dienas beigās. Palaišanas motoru tad kurbulēja ar roku. Aukstā laikā tas pasākums bija diezgan ilgs un fiziski nogurdinošs.
Jā, bērnībā es ēdu ekoloģisku pārtiku, bet vecākiem tas tika sagādāts ar smagu darbu piemājas saimniecībā. Kolhozā neko daudz nopelnīt nevarēja, tāpēc visi ienākumi pārsvarā bija no piemājas saimniecības. Protams, ka tas bija darbs ārpus darba kolhozā. Kopējā darba diena sākās agri no rīta un beidzās vēlu vakarā. Protams vajadzēja arī bērnus pa vidam audzināt un barot, jo bērnudārzi kā tādi laukos nebija.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • Racer locked this tēmaa
  • Zin... unlocked this tēmaa
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...