Jump to content

Vai sastrēgumiem ap Rīgu ir paredzams gals


Recommended Posts

Nezinu, vai sāpe, vai kas, bet kremt un gana laba tēma diskusijai.

 

Rīga mums skaitās kā barotava, uz kuru visi no rīta brauc, sēž korķos, pēc tam vakarā atkal sēž korķos, lai tiktu uz mājām tuvākā vai tālākā piepilsētā (pa normāli noslogotu šoseju 15 km vairāk vai mazāk laika izteiksmē nav nekas daudz: ~10 min). Nu kādi mums ir galvenie virzieni - Ulbroka ar Dreiliņu apli - vienmēr korķi, A7 ar saviem korķiem pie Valdlauču un Baložu pagrieziena, arī Brīvības iela tāda pagausa. Vai jūs nekaitina satiksmes organizācija Rīgas pievārtē? Un pats galvenais, vai tam ir paredzams kāds risinājums, vai ir saprātīgi gaidīt risinājumu? Man varbūt drusku tuvāks A7 virziens, kur varbūt arī tas korķis nav tik ļoti mežonīgs, bet es nesaprotu, kāpēc nevarēja izbūvēt normālus transportmezglus - vai ar gaisa pārvadiem, vai tunelīšiem, lai nav jāstāv rindā pie luksafora? Vai kaut vai, ja tas bija par dārgu, kāpēc no/līdz Baložu pagriezienam nevarēja uztaisīt 2 joslas katrā virzienā? Kāpēc? Tagad pat skatoties uz Ķekavas apvadceļu, man ir sajūta, ka uzlabojums būs tikai margināls.

Ko jūs par to visu domājat? Kaitina/nekaitina? Traucē/Netraucē dzīvot? Izmantojat alternatīvos maršrutus? Iesakat nedzīvot ārpus Rīgas? Varbūt jāgatavo petīcija par jēdzīgu un loģisku transportmezglu projektēšanu un ieviešanu dabā?

 

Es varbūt esmu kaut ko palaidis garām un Rīgā ir plānoti kādi apjomīgāki būvdarbi satiksmes uzlabošanas sakarā? Ja zinat, esat tam sekojuši līdzi - lūdzu padalaties. Savulaik bija runas, ka Dienvidu tiltu bīdīs kaut kur vēl tālāk Jelgavas šosejas virzienā, jo daļa Jelgavnieku tieši caur Baložiem mauc uz Dienvidu tiltu un arī tup korķī, bet tagad es saprotu, ka arī tas ir apklusis...

Link to post
Share on other sites

D tiltam jau astoņdesmito gadu plānos ir iezīmēts savienojums ar Vienības gatvi un vēl tālāk ar Jūrmalas šoseju apmēram pie Spices, cauri Mārupei. Pēdējo laikam neredzēsim ne mēs mūsu mazbērni, kādreizējās Mārupes pļavas ir aizbūvētas, bet pirmais tak vēl nesen skaitījās D tilta sazinkuratur kārta. Nekad jau skaļi nepasaka "šito mēs tomēr nebūvēsim", kādreiz ar pompu izskanējušie ķipa akmenī iecirstie projekti vienkārši klusām "aizmirstas", tā ka fig viņ zin, vai un kad tā iela uzbūvēsies.

Link to post
Share on other sites

Rīgā ir tendence būvēt tikai un vienīgi kaut ko mega lielu un dārgu, jo no 10000000000000 objekta atkatīsies savi 1000000, ar 1000000000 objektiem neviens negrib ņemties jo kas tad tur, tāds sīkums vien atleks, un ja no tāda objekta satiksmes kļūtu labāka, tad vairs nevarētu uzturēt mītu par nepieciešamību pēc mega objektiem - "Jā, satiksme Rīgā nav ideāla, bet pacietieties, drīz mēs pa 1000000000000000 uzbūvēsim D tiltu / Z šķērsojumu / nākamo kaut ko, un tad nu gan būs labi!"

Link to post
Share on other sites
Didzis

Liela daļa sastrēgumu veidojas pašu autovadītāju stulbuma pēc. Kaut vai Ulbrokas aplis, tur tak trīs joslas pa rinķi, bet visi kā ideoti prauc pa ārejo un veidojas korķis. Ja jau pašiem nepielec, ka pa ārejo malu drīkst braukt tikai , ja nogriežas, tad to vajadzēja ar likumu, kā Lietuvā, noteikt. Tad vēl svētdienas braucēji piektdienas un svētdienas  vakarā. Nu bļin, ja visu nedēļu neesi pie stūres sēdējis, tad nebrauc maksimuma brīdī un nečakarē pārējiem dzīvi. Man patīk darbadienas rīti piemēram braucot no Ogres. Pofig, ka jau pie Salaspils zīme 70, visi močī uz sotaka un nav nekādu problēmu. Ne tur avārijas, ne arī poļicaji ķer.  Tur to zīmi vajadzēja  novākt, bet skaitās Rīgas teritorija un ātrāku zīmi lūk nedrīkstot likt.

Edited by Didzis
  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites

Būtu Ziemeļu šķērsojums, tad ar vienu pūtienu aizpūstu no Priedaines līdz Berģiem. Bet tagad visi pacietīgi sēž uz Vanšu tilta.

Edited by Zoom
Link to post
Share on other sites
osscar

Piekrītu - pēdējās 2 ned. sastrēgumi baigie, kaut skolas brīvlaiks - sīkos nevadā....Pie vainas remonti:

 

No centra netiek ārā - hanzas/ stabu ielas  sākumā 3 joslu vietā 1 + ganību dambī viena josla no bieža lielas + brīvībene uzrakta līdz gaisa tiltam - rezultāta visas apkārtējās ielas štoparī - 20min jāsēž lai kvartālu izbrauktu. Mūkusalas aplis arī - 1 josla.

Vēl korķus rada tie kuri bremzē pirms katrām sliedēm - un aiziet ķēdes reakcija - piem. pie matīsa tirgus uz brīvībenes  - ja visi stipej normāli pāri - nav korķa - tiklīdz kāds uzspīlēto riepu stancētājs vai r19 braucējs bremzē - tā ķēdes rekcija un štoperis. Tas pats ja brauc uz vecāķiem  - tur ar tie stancētāji saulainās vasars dienās braucot uz jūru rada korķus pirms sliedēm. Varētu poliči šos kustības bremzētājus  ar neatbilstošām riepām pačakarēt . tie mani novērojumi.

Link to post
Share on other sites
ieleja

tik tie "no Rīgas ārā/Rīgā iekšā braucēji" parasti deklarējušies savos Burkānciemos, jeb ārpus Rīgas, jeb nodokļus Rīgai nemaksā

 

objektīvi viņu problēmas Rīgai ir pie d nav prioritāte

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Diendienā braukāju šurpu, turpu, pikstundās ... DIenvidnieks, un miers mājā. Sanāk biku vairāk kilometrāža, zato nav nekur jāsēd. Vanšenieks vispār jāaizmirst ... Varbūt vienīgi dienas vidū. OK, arī Brīvības iela patreiz ir jāaizmirst, vismaz līdz septembrim, vai kad Rīgas siltums visu sakārtos ...

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Ronalds

Valdībai kaut kā vajadzētu stimulēt strādāšanu no mājām un savas pakaļas lieku nevizināšanu! Piemēram mazāki nodokļi! 

Vēl vajadzētu pacelt nodokļus biroja ēkām Rīgas centrā, ieviest prasību nodrošināt bezmaksas parkingu biroju īrniekiem un apmeklētājiem. Ta varbūt attīstītāji sāktu būvēt ofisus vietās kur var normāli piebraukt! 

Link to post
Share on other sites

Nu jautājiens jau nebija vispār par satiksmi Rīgā...kā tādā...Tur viss ir skaidrs - izdomā remontēties jau kuro reizi pārrok Brīvībeni, īpaši nesteidzās - viss normāli, bet tas pats A7 - Ķekava/Bauska - tur nav neviena ceļu remonta, tur vienkārši ir mūžīgais korķis, piedevām viņš ir ļoti ilgi...pīķa stundā ilgāks, bet viņš tur var ilgt reizēm (arī ne piektdienās) līdz deviņiem vakarā un ilgāk. Mans jautājums vairāk bija vērsts, vai šāda tipa kasjakiem ir paredzams kāds risinājums - tuvākā/tālākā nākontē, jebšu man sapņojot jāaizver acis?

 

Nav runa par lēnajām tantām čunčinātājām, nav runa par sliežu bremzētājiem, bet gan par "veiksmīgiem" ceļu transportmezglu risinājumiem. Un no vienas puses Rīga ir Rīga, bet AS valsts autoceļi ir kaut kas pavisam cits. Un pat ja burkānciematnieki ir deklarējušies pie sevis, vai tad pašvaldība nav ieinteresēta "viesos", kas pastarpināti papildina pašvaldības budžetu?!. Galu galā pa to pašu A7 ir arī intensīva smago plūsma - tā ir dzīsla, kas mūs savieno ar Eiropu pēc būtības. Protams nodrāzti teikt - bet Lešos ir citādi, bet tik tiešām tur ir citādi.

 

Te jau pavīd arī citi risinājumi-vilkt visu maksimāli ārā no Rīgas. Tas būtu kaut kāds risinājums, bet atkal ne tiem, kas dzīvo pilsētā. Nu tā dīvaini... Pats secinu, ka mēs tādā pārējas periodā -vēl īsti uz Suburbian lifestailu pārgājuši neesam, bet tā īsti vairs pa guļamrajoniem mitināties ar negribam.

Link to post
Share on other sites

Ja mauc no Kurzemes, Tad tālāk par Pārdaugavu nevajag maukt. Citādi sastrēgumi garantēti. Dienvidnieks, kā jau teica, var atsevišķos maršrutos glābt. Bet arī tur mēdz pamatīgi sekrešot, tad arī tur ir ciet.


Tā stumdīšanās ar auto mani jau zadolbala un pa dienas vidu man nekur no ofisa nav jābrauc, tāpēc izmantoju dzelzsceļu. No iekāpšanas vilcienā Slokā līdz izkāpšanai Zemitānos vai Jāņavārtos apmēram stunda un 7 minūtes. Nav ļoti ātri, toties prognozējami. Ja tomēr kaut kur pa dienas vidu jābrauc, tad kantorim ir auto.

Link to post
Share on other sites

Hmm, dienas vidū jau kā reizi ir tīri OK braukšana pāri tiltiem un pa centru. Dažreiz jau gadās nepareizas dienas, bet tomēr...

Link to post
Share on other sites
snukurins
1 stundu atpakaļ, MaurI teica:

Te jau pavīd arī citi risinājumi-vilkt visu maksimāli ārā no Rīgas

Šito izstāsti tiem kas izdomāja ka Rail Baltic jāvelk uz Rīgas centru,varu iedomāties kas sāksies tam tā notiekot.

Link to post
Share on other sites
1 stundu atpakaļ, MaurI teica:

vilkt visu maksimāli ārā no Rīgas

Iedzīvotājiem izvelkoties ārā no Rīgas, mēs jau esam dabūjušu mirušu centru kur ir biroji un veikali bet maz kas dzīvo, un visu laimi no suburbiešu komutēšanas un iesprūšanas.

 

Pirms 9 minūtēm , snukurins teica:

kas sāksies tam tā notiekot

Kas, kas, nu ap staciju un Daugavu gan jau būs kaut kāds čakars kamēr staciju pārbūvēs un tiltu uzbūvēs, bet citur, kas tad tur, cauri pilsētai viņš ies gar esošiem dzelzceļiem, bet tiltus pār šosejām parasti spēj būvēt satiksmi neiesprūdinot.

Link to post
Share on other sites

Kad Rīgā sāks dzīvot inženieri un ārsti, tad Rīga strauji uzplauks.

Migrants-arrive-on_3448432b.jpg

Link to post
Share on other sites

Ja nu vēl kādam ir uztraukums par bēgļiem, iesaku noklausīties šo ;) Pirmās ~2 min. ir tās labākās ;) 

 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
e = d

Nu tak visi pārvāksies uz Skanstes jauno kvartālu un ārpus pilsētas brauks tikai brīvdienās. Sastrēgumi pazudīs kā nebijuši.

Link to post
Share on other sites
1 stundu atpakaļ, M@R$$ teica:

Ja nu vēl kādam ir uztraukums par bēgļiem, iesaku noklausīties šo ;) Pirmās ~2 min. ir tās labākās ;) 

Ja kas, par bēgļiem arī es jau seeeeen teicu, ka šie te napaliks, ka nav ko stresot... A Lembergs un Soross... šiem jau sens kašķis :)  

Link to post
Share on other sites

@ggg97, zini, runā kā kosmopolīts... bet, jā, ir daudzas lietas, ar ko var mūs škelt. Bēgļi, soross, visāda draza - ka tikai mēs nebūtu vienoti... Jā, škiet pareizi, bet nu pēc būtības ir pilnīga tufta...

Link to post
Share on other sites
Pirms 1 minūtes , ggg97 teica:

Es nekā nevaru tev palīdzēt. ja nepieliec, tad nepielec.

Tieši tā, ja nepielec, tad nepielec, nu neko...

Link to post
Share on other sites
superKrona
pirms 15 stundām , 138 teica:

Rīgā ir tendence būvēt tikai un vienīgi kaut ko mega lielu un dārgu

Misters 20% tā nedomā, pat no bērnudārzu aplīmēšanas ar putuplastu paņemti tiek 20%, problēma tāda, ka rīdzinieki par maz maksā, lai visām būvniecības iecerēm / vajadzībām pietiktu. Nav gluži tā, ka neko nebūvē, kamēr kasa naudu "mega lielajam un dārgajam" Ziemeļu koridoram.

Link to post
Share on other sites
MartiniB

par celjiem, kaa Eiropaa, tik tieshaam vairs nesapnjoju, kaa var sviniigi griest lentiites uz jaunuzbuuveetiem posmiem,

kur pat ziimi 100 nevar uzlikt, kad kaiminjvalstiis sastopamas ziimes 110 ar papildziimi [lietus laikaa]

 

mani, kaa dzhipu niideeju un neaarsteejami graboshas Škodas iipashnieku,

satrauc daudz piezemeetaaka probleema, teoreetiski pat atrisinaama,

kas taa par peedeejo gadu modi uzstaadiit kanalizaacijas luukas ar padziljinaatu(~2cm) vidusdalju?

 

ja gudrie viiri var lemt "vitaali svariigus" jautaajumus, kaadaa seciibaa tv kanaalus jaakaarto uztveereejos,

tad varbuut arii sheit likumdeveejam buus "darbs"

 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
ieleja
Pirms 5 minūtēm , MartiniB teica:

uzstaadiit kanalizaacijas luukas ar padziljinaatu(~2cm) vidusdalju?

 

un man likās, ka tā ir ceļu būvnieku līkrocība, kuras dēļ es visu laiku savā auto izrunājos neliterārā krievu valodā...

 

Link to post
Share on other sites
Pirms 13 minūtēm , superKrona teica:

pat no bērnudārzu aplīmēšanas ar putuplastu paņemti tiek 20%

Bērnudārzu aplīmēšanai ar putuplastu īsti nav iespējama alternatīva nelīmēt un tā vietā uzcelt vienu 50stāvīgu bērnudārzu visu marmorā un nanostiklā, bet ar satiksmes infrastruktūru ir iespējams šādi rīkoties.

Link to post
Share on other sites
Pirms 48 minūtēm , MartiniB teica:

kas taa par peedeejo gadu modi uzstaadiit kanalizaacijas luukas ar padziljinaatu(~2cm) vidusdalju?

 

Bet esi ievērojis, kurās vietās tās lūkas ir izvietotas. Ja būvē pa jaunam, tad arī trubas var salikt loģiski, bet tās lūkas vienmēr ir tieši pa riteņiem. Man vispār ir sajūta, ka kāds vienkārši ņirgājas, čakarējot cilvēkus sīkumos.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
superKrona
1 stundu atpakaļ, 138 teica:

visu marmorā un nanostiklā

Nanostikls bija tikai, lai atšūtu konkurentus, pateicoties tam, tika pieķerti pie rokas.

Link to post
Share on other sites
snukurins
pirms 11 stundām , 138 teica:

Kas, kas, nu ap staciju un Daugavu gan jau būs kaut kāds čakars kamēr staciju pārbūvēs un tiltu uzbūvēs, bet citur, kas tad tur, cauri pilsētai viņš ies gar esošiem dzelzceļiem, bet tiltus pār šosejām parasti spēj būvēt satiksmi neiesprūdinot.

Es te netik daudz par pašu būvēšanu bet gan par tiem vairākiem simtiem pasažieru kas gribēs to izmantot un atstāt savu auto pie stacijas,darbiniekiem kas tur strādās un piegādes auto.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...