Jump to content

Par OCTA


Krishna
 Share

Recommended Posts

Atklāšu noslēpumu... OCTA  jorpojām apdrošinātājiem rada zaudējumus (un es to saku nopietni) :D

 

Bet tā, ja esi SWED klients, painteresejies pie viņiem, :) domāju,ka būs pretīmnākoši

 

Vai arī uzraksti man PZ, iespējasm varu kā līdzēt, bet nesolu :) 

Link to comment
Share on other sites

Paldies @Zin... :) es tikai papukoties gribēju... Esmu SWB zelta klients, bet nu šī mašīna nav līzingā un attiecīgi šie neuzmācās ar piedāvājumiem... tikko pabiju internetbankā... SWB cena 95.82 EUR... man viņi nekad nav labu cenu iedevuši uz nevienu apdrošināšanu... nedz OCTA, nedz KASKO, nedz īpašuma... Laikam pārāk labus piedāvājumus snieguši un kredītiem un līzingiem :D 

Link to comment
Share on other sites

Man abiem auto - bija 25-30% pieaugums pret pagājušo gadu...sanāca kaut kur ap 65-70 EUR....15 BM klase liekas.  Lētāk par 45 eur nekad nav bijušas tās polises - laikam veciem auto tā ir hvz(kad hyundajam nonesa abas durvis + spārnu - apdrošinātājs jau bija gatavs norakstīt auto un samaksāt 2,7 K eur, pateicu lai labo jo labs auto, par to naudu lamatu pirkt negribēju - ilgi taisīja  bet sataisīja ) ...bet tāpat nekas traks tas nav ja salīdzina ar tiem kuriem kasko jāpērk...viena degvielas bāka tā octas cena. 

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Just now, osscar teica:

viena degvielas bāka tā octas cena.

Nesaki viss. Iedot kādam 20gadīgam puišelim BMW žurku, lai viņš uztaisa kādu 1-2 CSN pārkapumu, ievāc punktus un pasargdies ja vel avāriju uztaisīs. Maksās par savu behu otru mašīnas cenu gadā :D 

Link to comment
Share on other sites

Nu man kasko abiem auto ap 400 līdz 450 EUR gadā... Manai mašīnai laikam nebija 0 pašriska... kundzes auto gan vēl bija 0 pašrisks...

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Pirms 24 minūtēm , Zin... teica:

Atklāšu noslēpumu... OCTA  jorpojām apdrošinātājiem rada zaudējumus (un es to saku nopietni) :D

Īstus vai tādus "zaudējumus" kā amerikāņiem - paj0lu sarēķinātā, bet reāli negūtā peļņa? Un, ja īstus, tad no kā tad viņi dzīvo? :)

Labots - Inspektors Caps
Link to comment
Share on other sites

nu redz ko sūkstīties par octu, ja pa kasko samaksā n reizes vairāk...:vodka:octa ir sīkums imho...un jācer ka nebūs 500eur par to jāmaksā.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Inspektors Caps teica:

Īstus vai tādus "zaudējumus" kā amerikāņiem - gudru sarēķinātā, bet reāli negūtā peļņa? Un, ja īstus, tad no kā tad viņi dzīvo? :)

Uz visiem citiem apdrošināšanas veidiem... :)

Cik sapratu no apdrošināšanas asociācijas, tad baisās summas kopā jāmaksā par BLODĪŅU gājieniem autostāvvietās... tie ir ĻOTI daudz gadījumi par itkā mazām summām, bet kopumā baigās izmaksas... un ja pieņem ka apskādē jaunas mašīnas... tad viena gadījuma summas nav beigās mazas... 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Inspektors Caps teica:

Un, ja īstus, tad no kā tad viņi dzīvo? :)

No citiem apdrošināsanas produktiem :) Pa lielam, ja ņem pie savejiem OCTA, ņems arī citus produktus.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Nu, tādā gadījumā varbūt nevajag dāļāt miljonu atlīdzības par visa sāna pārkrāsošanu dēļ mazas skrambiņas pie dīlera par dārgu un vēl sarunātu 5reiz uzpūstu (jo zin, ka OCTA) cenu? Lai apdrošinātājs sadarbojas ar sev zināmiem servisiem un pēc to tāmes izmaksā. Kam nepatīk atlīdzības, tas ņem citu apdrošinātāju. Kur problēma neizmaksāt neadekvātas summas?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Pirms 6 minūtēm , osscar teica:

un jācer ka nebūs 500eur par to jāmaksā.

piedāvājuma izvilkums no vienas octa neklēšanas lapas. Nav ne jausmas, kādi tiem apdošinātājiem aprēķina algoritmi, ja cenas tā atšķiras.

BM13 & Rīga.

 

Mans pedējo 7 gadu apdrošinātājs pacēla no 67 eur uz 165 eur/gadā.

 

octas.JPG

Link to comment
Share on other sites

Servisi dalās ar apdrošinātājiem, tādēļ jau ir tik smukas tāmes!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , jema teica:

Servisi dalās ar apdrošinātājiem, tādēļ jau ir tik smukas tāmes!

Nu servisi ir visādi... bet tos jau mēģina kontrolēt vairākas asociācijas un arī VID :)

Ja runājam par jaunu auto... ja ir apdrošināšanas gadījums un mašīnai ir vēl garantija... tad tikai autorizētais dīleris...

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Inspektors Caps teica:

Lai apdrošinātājs sadarbojas ar sev zināmiem servisiem un pēc to tāmes izmaksā. Kam nepatīk atlīdzības, tas ņem citu apdrošinātāju. Kur problēma neizmaksāt neadekvātas summas?

BINGO,  tā arī apdrošinātāji dara :) Jo ir jānodrošina kompromiss starp kvalitāti, cenu un klienta apmeirinātbu :) Nevedīsi saskrāpētu Kajēni pie Vasjas vai 3o Golfu uz Molleru. Ja gadījumā klients grib savu, konkrētu servisu, neviens viņam neaizliedz izņemt vienkārši "skaidrā" to naudu. Tā atšķirība nav nemaz tik liela starp tāmi un to, ko vari saņemt "naļikā"

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Zin... teica:

neviens viņam neaizliedz izņemt vienkārši "skaidrā" to naudu

Galīgi neizdevīgi + vēl rēķinies ar nodokļiem... Labāk ir zināms serviss un apdrošinātājs to apstiprina...

Link to comment
Share on other sites

Jaunām mašīnām jau reizēm ir debīli (ala droši) risinājumi - kad viss purns /bamperis sastāv no plastmasas šūnveida materiāla...bračkam pežo 5008 pie minimāla trieciena - viss bamperis sabira  lēveros ( iekšā )..un maksā jauns kosmosu + krāsošana. Tāpēc arī tur tāme bija čau. Vecākam auto nekas tāds nebūtu....+ spārnu plastmasas stiprinājums nolūza un spārni bija jāmaina jo tie no plastmasas...jaunajiem q7 tas pats....esmu redzējis nošķiltu...viss plastmasā...

Man hjundajam gan lētāk bija, bet tāpat - jāatrod divas lietotas durvis + spogulis + spārns bija jālabo. Durvīm koža jāpārliek, tās jānokrāso. Durvju /spārna offroad moldingi jāpārliek - tiem oem hyundaja stiprinājumi mēnesi nāca...jo ar lietotiem nevar uzlikt...salūzt. Remontēju Sensons paint, bija labi - nokrāsots viss -tip top.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , osscar teica:

Sensons paint

Labs serviss ;)

Man visi BMW visu laiku apkopušies tikai Sensonā - bet tas kas Braslas ielā... Šad tad tikai pie dīlera braucis esmu... 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , _dunduks_ teica:

Nav ne jausmas, kādi tiem apdošinātājiem aprēķina algoritmi, ja cenas tā atšķiras.

Riska grupas, datubāzes ar statistikām par konkrētiem reģioniem, markām, un gan jau vēl ko, vienkārši nevēlēšanās "sašūties" ar konkrētu klientu (tā arī mēdz būt)

Tāpat ņem vērā arī vērā pārkāpumus un tur kara kompānija pa savam interpetē kas ir bīstams, kas nav. Tapēc var būt situācijaa, ka par "žurku" zaļam gurķim lētakais piedāvājums būs 300-400 eur gadā pēc pāris ātruma pārkāpumiem.

 

Pirms 3 minūtēm , Regisss teica:

Labāk ir zināms serviss un apdrošinātājs to apstiprina...

Arī variants. Parasti jau ir diezgan plašs saraksts ar servisiem, ko viņi sadarbojas

 

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps
Pirms 20 minūtēm , jema teica:

Servisi dalās ar apdrošinātājiem, tādēļ jau ir tik smukas tāmes!

Tātad uz papīriem "zaudējumi", bet dzīvē n-kārtīga melnā peļņa un gribās vēl vairāk. Lūk, tas jau izklausās ticami. :)

 

Pirms 20 minūtēm , Regisss teica:

Galīgi neizdevīgi + vēl rēķinies ar nodokļiem... Labāk ir zināms serviss un apdrošinātājs to apstiprina...

Nu taču kā reizi labāk zināms serviss, nevis apdrošinātāja lielā vārda halturščiku kantori ar praktikantiem. Ja grib kvalitāti, tad parasti par mazāku naudu pie tiešām sakarīgiem servisiem var saremontēt labāk.

 

Un par tiem obligātajiem dīlera remontiem - nu, tad garantijas laikā lai arī liek lielas cenas, atkarībā no konkrētā dīlera vaigu resnuma. Bet pēc tā par vienkārši normālu servisu cenām.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , Inspektors Caps teica:

Tātad uz papīriem "zaudējumi", bet dzīvē n-kārtīga melnā peļņa un gribās vēl vairāk. Lūk, tas jau izklausās ticami.

Nevis ticami, bet to, ko tev gribas dzirdēt.

 

Atkārtojos, neviens neliedz tev izvēlēties citu servisu, tevi nedzen uz tikai vienu vienīgo, normalam apdrošināsanas kantorim būs vesels saraksts ar ko viņi sadrbojas un bieži vien tur būs viss, no maziem servisiem, kur izlocīt to bukti golfam līdz oficiālajiem, kur Bentlijm lukturi mainīt. Pat ja gribēsi vest taisīt tiešām pie kāda specifiska speciālista, kas nav viņu sarakstā, lūdzu, ar noteikumu, ka tam servisam ir viss ok ar VID un viņs var uzrādīt saprātīgu tāmi un oficiālu kontu, kur pārskaitīt to naudu, adrpošinātājs tikai priecāāsies ja remonts būs daudz lētāks nekā citur piedāvātais. Ja tāme apdrošinātjam liksies par dārgu, tāpat vari remontēties, tik starpība būs jāpiemaksā tev, tiesa par šo gan nezinu vai visiem apdrošinātajiem šis variants strādā.

 

Tici man, parunā ar apdrošinātājiem, īpaši neviens neraujas pakaļ OCTA līgumiem, ik tieši riska grupām un cilvēkiem, kas pamanās vislaik uztaisīt tās nepatikšans stāvvietās. Un konkurence apdrošināšanas sfērā jau nu Latvijā ir diezgan pamatīga.

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Protams, tās ir tādas subjektīvās aizdomas, bet valstī, kur ir nanoūdeņi un zelta tiltam pat nepietiek naudas, lai to pabeigtu, līdz galam neticu, ka auto jomā visi ir tīri un balti. Pašam OCTA atlīdzība nav bijusi aktuāla, bet paziņas tā arī ir darījuši - paņem naudu un brauc pie sev zināmiem. Tādas detaļas kā logu šķidruma sūkņus u.c. dīleris liks oriģinālās daļas par lielu naudu, parastie servisi ķīniešu mēslus, bet ar zināmiem vari dabūt lietotus oriģinālos. Plus vēl pie vienas jaukšanas vari saremontēt arī citas lietas, kas bija iekrājušās vai ieplānotas. Summāri rezultāts sanāk labāks un iespējams arī lētāks. :)

Link to comment
Share on other sites

Nu dīleri ir cits stāsts, par to nestrīdos, kaut gan ir reizes, kad dīleris var sanākt lētāk.

 

Katram pašam jārēķina kas un kā izdevīgāk, ja par durvīm OCTA tāme ir 500 eur, bet no kaimiņa vari dabūt pa "polšu" tad 2x nedomāsi, paņemsi naudu un pats sačinīsi...

Bet nekādi tur fiktīvi uzrēķini, vismaz OCTA gadījumā nepastāv, kurš serviss piedāvās visslētak neupurējot kvalitāti, pie ta arī vedīs un tie, kas tur taisa novērtējumu jau +/- zina kādu marku un par ko kur vest. Ja gribētu taisīt varku ar fiktīvām tāmēm un draudzīgi sadalīt, vismaz es tad bīdītu tādu likumu, ka nedrīskt saņemt naudu skaidrā, bet obligāti ir jādzen pie apdrošinātāja izvēlēta kantora.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , _dunduks_ teica:

 

octas.JPG

 

nu bet skaidri gaiši uzrakstīts "atvainojiet, bet mūsu parakstītājs kopā ar vadību izlēma kādu brīdi jūsu auto grupu neapdrošināt. tā kā noteikti ir daudzi citi piedāvājumi no cienījamām AAS, problēmām jums nevajadzētu rasties. paldies par uzmanību, interesējieties citreiz vēl :) "

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , osscar teica:

Jaunām mašīnām jau reizēm ir debīli (ala droši) risinājumi - kad viss purns /bamperis sastāv no plastmasas šūnveida materiāla...bračkam pežo 5008 pie minimāla trieciena - viss bamperis sabira  lēveros ( iekšā )..un maksā jauns kosmosu + krāsošana. Tāpēc arī tur tāme bija čau. Vecākam auto nekas tāds nebūtu....

Nezinu, kas skaitās vecāks auto, bet nu kaut kādam 2005. gada Audi A4 ar štuku, šķiet, nepietiek šķietami neliela pakaļējā bampera bojājuma gadījumā. Šrotā veselu atrast nereāli, aftermarkets nepastāv, lāpīt laikam īsti nevar (varbūt tāpēc, ka skaitās "reinforced bumper") - atliek pasūtīt jaunu oriģinālo un krāsot. Tas gan bija pirms kaut kādiem 3-4 gadiem.

 

Pa to naudas ņemšanu no apdrošināšanu un labošanu pašam - been there, done that, never again. Nočakarējos vairāk nekā ietaupīju, rezultāts beigās tāpat bija neapmierinošs. Laikam nepazīstu pareizos meistarus/kantorus :D Lai gan ja skāde tāda, ka būs vēlme atstāt nesalabotu - varbūt var arī ņemt naudu.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Paskatījos savus pēdējos gadus, pērkot vasarā uz gadu, sākot no 2017. uz atpakaļ: 72, 66, 64, 62 EUR. Šobrīd rāda, ka būtu 76 EUR. Laikam, salīdzinot ar citiem, nevaru sūdzēties... :D Klase šobrīd ir 14., visi tie gadi no ERGO. Ieciklējies uz viņiem neesmu, drīzāk viņi uz mani (pozitīvā ziņā). :)

 

Pirms 17 minūtēm , binary teica:

Laikam nepazīstu pareizos meistarus/kantorus

Lai noteiktu labumu, ir vai nu tas jājēdz pašam, vai labi jāzin kāds, kurš to jēdz, un jāprasa viņam. Citādāk nav variantu, jo pa lielam haltūrē visur - arī dārgajos un dīleros. Paskatieties tepat datoru komplektēšanas un remontu sakarā. Cik tiešām sajēdz drēbi un dara lietas kvalitatīvi? Retais! Un ir jābūt naivam, lai domātu, ka šī pati tauta auto remontos mistiski būs diži savādāka. Un, starpcitu, bēdīgi, bet rietumos šajā ziņā daudz gadījumos ir vēl sliktāk. Tur Tu samaksāsi vēl par vienu nulli vairāk par to, ka nevis dara slikti, bet vienkārši vispār neko nedara. Pilnīgi normāli darbojošs auto aizbrauc ar check engine indikatoru. Idioti nolasa kļūdas, ierauga zema eļļas spiediena kļūdu un uzraksta dzinēja galvas maiņu par pāris tūkstošiem. Tas ir reāli no dzīves. Protams, pie tiem idiotiem mainīts nekas netika un reālā vaina izrādījās triviāla - gļukojošs eļļas spiediena sensors. Kompis ir labs palīgs, bet bez galvas (tās starp ausīm) tā vērtība ir nulle vai var sanākt pat negatīva.

Link to comment
Share on other sites

Vēl jau jautājums, vai apdrošinātāji gadījumus, kur būtu jātaisa par KASKO naudu neizbīda, ka to sedz OCTA.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 58 minūtēm , Inspektors Caps teica:

Lai noteiktu labumu, ir vai nu tas jājēdz pašam, vai labi jāzin kāds, kurš to jēdz, un jāprasa viņam.

Nēnu piekarei u.c. "ikdienas" lietām man ir meistars, pie kā vedu savu autoparku jau kaut kādus 6-7 gadus. Ar elektroniku parasti pats tieku galā (VAG grupas auto - tipiski PC konkrēti pasaka, kas par vainu piemeklējusi). Bet kad OCTA/KASKO gadījums piemeklē, tad parasti ir kaut kādas buktes, krāsošanas utt - nav viņējā specifika. Tādos gadījumos parasti samierinos ar apdrošinātāja piedāvāto servisu.

 

Ar dīleriem ir pieredze, ne tā labākā. To pašu 2005. gada A4 pirms 4 gadiem aizdzinu pie dīlera uz diagnostiku pirms pirkšanas - ne visu diagnosticēja (t.i., ne visas nopietnās kaites atrada), turklāt to, ko diagnosticēja - reāli vaina izrādījās pavisam cita. No otras puses - pie dīlera atrādījos, viņi mani savās DB piereģistrēja un pēc kāda laika piedāvāja bez maksas nomainīt indukcijas spoles (vai kā nu tās sauca). Tā ka pie atsevišķiem dīleriem vismaz 1x ir vērts atrādīties…

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nekauņas! Idioti!

BAN atsūta šodien SMS, ka došot 7% atlaidi apdrošināšanai. Ieeju paskatīties, cik tad viņi grib. Tur rāda 294 EUR . :hang3:

Tas pie tā, ka man maks BM līmenis, 0 soda punkti un tml. 

Lētākais, ko atradu, kādi 70 EUR. Janvārī pirku uz gadu pa 38 šitam auto. 

 

To padrošināšanu man vajag no janvāra vidus. Tagad arī domāju, ko darīt. Pirkt tagad, bet, ja nu janvārī lētāk tomēr (pēc svētkiem un tā), vai būs tieši otrādi - jauns gads, jaunas cenas (dārgākas)

Link to comment
Share on other sites

Tāpēc labi, ka ir iespēja salīdzināt :D Mums ģimenē autiņš tagad Swedbankā.. uz 3 mēn 34 eur.. pirms lielās cenu celšanās bija ap 23-25 eur Ergo.. Tagad Ergo ap 40.

Link to comment
Share on other sites

Ha. Es 16. oktobrī nopirku sev pirmo auto un par OCTA uz 3 mēn atdevu 99.60e. Neviena soda un mašīna 1998 gada 2,5 dīzelis, bet V6 klasē. Dzīvesvieta nekurienes vidū.

Nedaudz pastulbi ir tas, ka stāžs 3 gadi un viss šis laiks vienkārši braukāts ar citiem auto un BM klase tapat 6.

Labots - Chewie
Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , Chewie teica:

stāžs 3 gadi un viss šis laiks vienkārši braukāts ar citiem auto un BM klase tapat 6.

BM klasi sāk skaitīt no tā mirkļa, kad kāds auto ir piereģistrēts uz tava vārda.

Link to comment
Share on other sites

Man dēlam taspats, tiko nomainīja tiesības, jo desmit gadi kā tiesības. Brauc regulāri ar vienu manu autiņu un darba autiņu. Nav nekādu sodapunktu un pārkāpumu, bet drošinot painteresējās, ja paņem savu autiņu. Tad esot pa pilnu programu, kā jaunam gurķim. Sanāk, jānopērk pats lētākais un vieglākais auto, kaut bez tehniskās apskates un jāapdrošina, lai sāk stāžs skaitīties. Nu pilnīgs ideotiskms. Kamēr nebija šitās vājprāta cenas, vēl neko, bet tagad tiešām jāštuko, kā apdrošinātājus apjāt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 35 minūtēm , __Igors teica:

BM klasi sāk skaitīt no tā mirkļa, kad kāds auto ir piereģistrēts uz tava vārda.

Zinu, vienkārši nedaudz stulbi vēl 400e gadā klāt (cik būtu, ja butu deklarēts rīgā :D ), ņemot vērā, ka manā gadijumā auto nebija tas lētākais, kā arī nācās uzreiz ieguldīt naudu. Riepu komplets vien 800e

Link to comment
Share on other sites

Pirms 48 minūtēm , __Igors teica:

kad kāds auto ir piereģistrēts uz tava vārda.

Un tu pa viņu sāc maksāt OCTA, ne mazāk kā 275 dienas gadā! 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , Chewie teica:

Zinu, vienkārši nedaudz stulbi vēl 400e gadā klāt (cik būtu, ja butu deklarēts rīgā :D ), ņemot vērā, ka manā gadijumā auto nebija tas lētākais, kā arī nācās uzreiz ieguldīt naudu. Riepu komplets vien 800e

Wow, Tu esi tikko regojies, Tev ir piķis un Tu rullē. A jā, man smird zeķes, bet mans posts ir tik pat līdzvērtīgs kā Tavs!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...