Jump to content

sony z5 compact


hazaa
 Share

Recommended Posts

Sveiki,

 

man te tads jautajums ko iesakt ar nepatikamu situaciju, kadu laikau atapakl iegadajos Sony z5 compact telefonu ( tas bij mans pirmais sony telefons), lidz

tam laimigs staigaju ar samsung un bedu nezinaju :)

pagajusi 6 menesi kops vinu lietoju, ipasi neko neesmu darijis vinam kritis ari baigi nav, bet peksni pamaniju ka ir puteklitis zem stiklina aiznesu uz garantiajs

servisu lai iztira uz ko man atbileja ka telefons esot mega bojats un vinam ir kritiena pedas, sakuma nosokejos jo reali telefons ka jauns izskatas, peksni man

parada sturi mazu buktiti un del tas ari atteica garantiju, jo teica ka ta ir sabojajusi mikroshemu un del ta ari ir sliktas bildes... taja bridi nosokejos

jo apskatijos uz savu samsung s5 mini kurs gandriz ir kantains no buktem un kuram garantijas serviss strada, tad radas biku jautajumus vai tiesam sony telefoni ir tadi

sudi? un varbut kads var ieteikt ko darit, sazinajos ar sony sie saka ka aizstava mttc viedokli...

 

 

20170427_151158.jpg

20170427_205446.jpg

Link to comment
Share on other sites

MasteR's

Hah, noslīcināju telefonu, Sony garantijā iedeva jaunu, kuru vēlreiz noslīcināju. Vot "ūdensizturīgie" telefoni... IP68 reāli neder pat noskalot zem krāna.

Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Es gan teiktu, ka ož pēc PTAC. Ja tā bukte ir tā par kuru piesienas, lai pierāda valsts iestādēm, ka tādā veidā var sabojāt mikroshēmu.

Citādi sanāk tā, ka ražotājs var salipināt telefonu no plastilīna, un tiklīdz paņemts rokās - uzreiz pierādāmi mega bojājumi. Neviens nespiež Sony taisīt telefonu no puņķiem un tirgot par simtiem. Lai maksā par savu dumību. Es kā patērētājs rēķinos, ka tas šrots kaut ko spēj izturēt, ja jau pērku.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ir man arī Sony Z5 Compact....

Kritis zemē nereti...

Rokas man tādas sastrādātas, slidenas...

Taču es neesmu lepns; telefonam ādas vāciņus, aizsargplēve...

Aparāts kā jauns, lai gan lietošanas apstākļi, pavisam ne ofisa...

Nēsāju daudzus gadus, visus mobilos apģērba priekšējā kabatā...

 

Link to comment
Share on other sites

Vieniigam telefonam, kam bija macinsh, bija LG G3, jo reāli patika un bija funkcionāls tas kovers viiņiem. Parējiem telefoniem pofig, pat plēves nelīmeju. Telefonu esmu nopircis, lai viņš man kalpo nevis otrādi. Nepatīk uzeiz klāt nākošais biezums un plēvju sajūta. Tapat pa tiem diviem gadiem nepaspeju viņu tā nodrāzt, lai nekas nebūtu cauri stiklam saskatāms vai gabali drūp no korpusa nost. 

Bet jā, katram individuāli, ja grii tālāk pārdot "veiksmīgi", "Atvērtais līgums", tiešām darbs, kur viegli sabeigt telefonu, tad bez maciņa nēsāt ar stulbi.

Link to comment
Share on other sites

Es jau ap divus gadus lietoju telefonu, nav no lētākajiem, ne reizi nav kritis, lietoju tikai tādu, kāds no rūpnīcas, bez kādiem maciņām un citām drazām. Izskats kā no rūpnīcas... un? :) 

 

Vienkārši ir lietotāji, kas sačakarēs jebko, un ir tādi, kam viss darbosies kā nākas...

Piemēram, kompju lietās... ir man kantorī pāris lietotāji, kuri regulāri noķer zarāzu... "a es tak neko nedaru"! Tajā pašā laikā vairāki desmiti, kuri nekad neko nenoķer... tas ir no līdzīgas sērijas...

Link to comment
Share on other sites

Normāls nolietojums nav telefona mešana vai krišana zemē. Cik reizes var atkārtot, ka veikalam NAV tiesību atteikt garantiju pamatojoties uz vienpersonisku stāvokļa un situācijas 'konstatēšanu'. Ja viņi to nosūta uz ekspertīzi, kuras slēdzienā norādīts, ka manta ir cietusi kritienu, tad arī garantiju var atteikt. Bet, tikai, un tikai tad, ja līguma noteikumos tas arī ir minēts.

 

Reālā situācija Latvijā ir tāda, ka visi uzņēmumi - veikali te ir, maigi izsakoties, bomži. Preces tiek pārdotas ar domu - prece ir pārdota un par to var aizmirst. Ja kaut kas ar iegādāto mantu arī notiek, tas vairs 'nav preces cenā'. Labākajā gadījumā ir iespējams remonts, ja to pilnā apmērā apmaksā ražotājs vai izplatītājs un tas ilgst visu 2 gadu periodu(neskatoties uz to, ka likums paredz arī citas tiesības pircējam kā naudas atgriešana, preces maiņa pret citu ekvivalentu, nedefektīvu mantu vai preces cenas samazināšana - daļēja samaksātās naudas atgriešana). Bet vairākums veikalu preces sūta no visādām čuhņām un līdz ar to nav pat tāda remonta iespēja - respektīvi, veikalam jāsedz visi izdevumi. Tātad veikals dara visu iespējamo(kamēr vien tas nemaksā vairāk kā darbinieku darba stundas), lai no savām saistībām izvairītos.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Izklausās, ka runa ir par to paši Angliski runājošo valsti... šajā pat valstī tantuks no mikroviļņu krāsns ražotāja saņēma smuku summiņu, jo redz mikrenes instrukcijā nebija rakstīts, ka tajā nedrīkst žāvēt kaķi. Šī to provēja darīt, kaķītim beigas...

 

Tak esi reāls!

Link to comment
Share on other sites

Rubenis

Ja tev uz rokas ir MTTC akts, ka atteikta garantija, tad uz PTAC.

 

Pateikšu loģisku lietu, līdz kurai neesi aizdomājies - servisam ir izdevīgi telefonu labot, jo par to ražotājs samaksā. Bet ražotājs atteiksies maksāt, ja telefonam ir lietotāja izraisīti bojājumi un remontu sedz serviss. Tātad, ja ir bukte, kā redzams tavā bildē, tad serviss paņems un ar mikroskopu nofočēs bukti, to norādot kā atteikuma iemeslu. Bilde tev ir pieejama zem tava remonta numura lapā mttc.lt. Apskaties un redzēsi, kā reāli izskatās tavs "telefons nav kritis".

Link to comment
Share on other sites

2017.05.20. , 10:20, Rubenis teica:

servisam ir izdevīgi telefonu labot, jo par to ražotājs samaksā. Bet ražotājs atteiksies maksāt, ja telefonam ir lietotāja izraisīti bojājumi un remontu sedz serviss. Tātad, ja ir bukte, kā redzams tavā bildē, tad serviss paņems un ar mikroskopu nofočēs bukti, to norādot kā atteikuma iemeslu.

Es kaut ko nesaprotu tavā loģikā. Pa manam, servisam tak būtu jābūt ieinteresētam veikt darba vienību, par ko saņemt samaksu no ražotāja, nevis ar mikroskopu meklēt tādus defektus, kuru dēļ ražotājs varētu atteikt samaksu. Nu, ciktāl vien pēc ražotāja uzstādītā polisija manta ierakstās stāvoklī "nav lietotāja izraisītu bojājumu".

Lūk veikala motivāciju meklēt skrambas lai atsmērētos trubu pieņemt uz garantijas remontu un sūtīt uz servisu gan es saprotu - kā vēlēšanos atkratīties no lieka darba, jo veikals, atšķirībā no servisa, no šī procesa taču neko nepelna.

Link to comment
Share on other sites

Rubenis
pirms 7 stundām , 138 teica:

Es kaut ko nesaprotu tavā loģikā. Pa manam, servisam tak būtu jābūt ieinteresētam veikt darba vienību, par ko saņemt samaksu no ražotāja, nevis ar mikroskopu meklēt tādus defektus, kuru dēļ ražotājs varētu atteikt samaksu. Nu, ciktāl vien pēc ražotāja uzstādītā polisija manta ierakstās stāvoklī "nav lietotāja izraisītu bojājumu".

Un tu domā, ka ražotājs nemaz nekontrolē ko serviss taisa un kādus remontus veic, tikai noskaita piķi servisiem par remontu un viss?

Cik man zināms, tad ražotājs tiek visām bildēm un veikto darbu sarakstam klāt, lai redzētu kāda paskata telefonu tad serviss ir taisījis.

 

Un to, ka tavam ir iespiesta korpusā bukte nevari noliegt, līdz ar to servisam ir tiesības atteikt garantiju, ja šādi defekti ir atrunāti lietotāja rokasgrāmatā, kas nāca līdzi telefonam.

 

pirms 7 stundām , 138 teica:

Lūk veikala motivāciju meklēt skrambas lai atsmērētos trubu pieņemt uz garantijas remontu un sūtīt uz servisu gan es saprotu - kā vēlēšanos atkratīties no lieka darba, jo veikals, atšķirībā no servisa, no šī procesa taču neko nepelna.

Veikala pienākums ir precīzi aprakstīt vizuālo stāvokli, lai nav pēkšņi defekti uzradušies pārvešanas laikā, nevis veikt ekspertīzi. Darbinieki nav eksperti veikalos, taka nevar spriest par konkrētām lietām, kas nav viņu kompetencē.

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Rubenis teica:

ražotājs [kontrolē] ko serviss taisa un kādus remontus veic

ražotājs tiek visām bildēm un veikto darbu sarakstam klāt, lai redzētu kāda paskata telefonu tad serviss ir taisījis.

Nu jā, tāpēc jau es saku "ciktāl vien pēc ražotāja uzstādītā polisija manta ierakstās stāvoklī "nav lietotāja izraisītu bojājumu"".

Protams, serviss negribēs taisīt kaut ko, kas pēc ražotāja kritērijiem varētu neiet cauri kā ražotāja apmaksājams remonts, bet, kamēr manta šajos kritērijos stabili ierakstās, es neredzu kāpēc gan lai serviss speciāli ar mikroskopu meklētu kādu "lietotāja radītu defektu", dēļ kura remontu atteikt un zaudēt apmaksātu darba vienību. Bet es, protams, nezinu, kādi kuram ražotājam tie kritēriji.

Link to comment
Share on other sites

Rubenis
pirms 2 stundām , 138 teica:

es neredzu kāpēc gan lai serviss speciāli ar mikroskopu meklētu kādu "lietotāja radītu defektu"

Kāpēc meklēs? Ar aci ir saskatāms bojājums, šie pievelk tuvāk un norāda kā mehānisku bojājumu. Ar aci nav redzams - neviens zem mikroskopa neko nemeklēs.

 

pirms 2 stundām , 138 teica:

Bet es, protams, nezinu, kādi kuram ražotājam tie kritēriji.

Tieši pēc katra ražotāja instrukcijām servisi vadās. Vienu brīdi Sony mainīja saplīsušus stiklus, ja ir tikai viena plaisa. Pēc tam šito atcēla. Servisi attiecīgi mainīja savu darba kārtību un tad daudzi bļāva, ka Pēterim taisīja, bet Jurim ne.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Garantija ir pārdevēja apņemšanās noteiktu laiku bez maksas labot precei defektus, kas radušies izgatavotāja vainas dēļ. Un tikai. 

Nevis - mana manta, daru ko gribu, tāpat pirmos divus gadus remonts par brīvu.

Link to comment
Share on other sites

e=d, izklausās, ka kaut ko lasīji, bet līdz galam neizlasīji.

Citēt

Garantija ir ražotāja vai pārdevēja bezmaksas apsolījums atmaksāt patērētājam par preci vai lietu samaksāto naudas summu, apmainīt preci vai lietu pret atbilstošu preci vai lietu, bez atlīdzības novērst preces vai lietas neatbilstību vai veikt citas darbības, ja prece vai lieta neatbilst garantijā vai reklāmā sniegtajam raksturojumam.

 

'Veikt citas darbības' - piemēram, pēc vienošanās kompensēt par neatbilstībām, atmaksājot daļu no preces cenas, ja patērētājs ir ar mieru turpināt lietot mantu 'kāda tā ir'.

 

Ja pagājuši nepilni seši mēneši kopš iegādes, tad vispār var rakstīt iesniegumu par naudas atgriešanu pilnā apmērā. Veikalam būs vēl pilnākas bikses.

Labots - Emilz
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...