Jump to content

Iesakat Auto ar kuru Varetu Braukt 10gadus?


www.MistersPimpausis.lv
 Share

Recommended Posts

www.MistersPimpausis.lv

Pienacis laiks savu drapaku pamainit, godam nokalpojis gadus 7 kops mana ipasuma.

Vajag kautko  ko var nopirkt 3-6gadus vecu lidz 7-9k eir budzeta, kas nav ne liels ne mazs un daudz est neprasa (detaljas & degviela)

un varetu mierigi norullet gadus 10mit bez ipasam problemam.

 

Audi 80 ar gazi itka deretu, bet gribas kautko jaunaku par to- ludzu citus ieteikumus!

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja nobrauc gadā 1000km, varētu derēt gandrīz jebkurš. 

 

Ok, budžets skaidrs, bet kāds ir plānotais nobraukums? Bērni jau ir, vai plānojas tajos tuvākajos 10 gados, vai varbūt jau visi savā dzīvē , tā teikt?

 

Tā it kā, veālams, uz kādu Toyota skatīties. It kā esot uzticamas. A tā pa to naudu, ja var kādu jaunu Dacia Sandero paņemt. 10 gadus brauksi bez īpašām bēdām, tik cik kādam varētu būtu ego traumēts.

Link to comment
Share on other sites

Vai ar tiem 90ZS tas auto spēj kādu apdzīt uz šosejas?

Link to comment
Share on other sites

Urā, kā tad bez auto izvēles topika.

 

10 gadus var braukt ar jebko, spēj tik uzturēt. 

 

Vispār šis uzdevums paliek aizvien grūtāks. 

 

Tagad iegādāties 2012 gada auto un braukt 10 gadus bez īpašām problēmām.

 

T.i. var aplūkot kuri 2002 gada auto tagad tādi ir... vai vispār pastāv? Un tad ņemt vērā, ka pa šiem 10 gadiem tie ir modernizēti, iespēju ilgstošai bezproblēmu ekspluatācijai samazinot.

 

Piedāvāju mainīt uz "braukt 5 gadus" tad uzdevums paliek risināms. 

Link to comment
Share on other sites

itanium
Pirms 4 minūtēm , rodrigez teica:

T.i. var aplūkot kuri 2002 gada auto tagad tādi ir... vai vispār pastāv?

Protams, ka pastāv (man pat tāds ir), bet pilnībā visiem viņiem šo padsmit gadu laikā būs pa vidu kaut kas dārgāks mainīts.

Ilgtermiņā (~10 gadi) ar dārgākiem remontiem ir jārēķinās.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Minētā budžetā uz 10 gadiem nav neviens auto, jo rūsa ātrā apēdīs ātrāk nekā viņu spēs nolietot.  Tieši 2002. gada auto vairumam brendu ir problēmas ar rūsu.

 

Link to comment
Share on other sites

itanium
Pirms 9 minūtēm , Mezavecis teica:

rūsa ātrā apēdīs ātrāk nekā viņu spēs nolietot.

Muļķības - manu rūsa tik šogad "piebeidza" (sāk labāk redzēties, bet lietot, pat neapstrādājot, vēl daudzus gadus varēs).

Ir kaudze 2002. gada auto, ar kuriem bez major rūsas problēmām vēl tos pašus 10 gadus varēs braukt. Man pašam pirms kādiem 4 gadiem bija 90. gada Civic, kam pēc sliekšņu sametināšanas viss bija tip-top. Un tas maksā kapeikas!

 

P.S. Es gan autiņu ar domu, ka derēs nākamajiem 10 gadiem, arī neieteiktu meklēt.

Ņem to, kas patīk, apmierina tavas vēlmes, kam labo atsauksmju ir krietni vairāk nekā slikto un kas ielien tavā budžetā. Kad apnīk, tirgo nost.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ja rūsa iemetusies, braukt varēs vēl ilgi, bet izskats neatgriezeniski būs sačakarēts. Pārkrāsošana ir īslaicīgs dārgs pasākums. 

Link to comment
Share on other sites

Lai apdzītu smago, kurš brauc piemēram ar 85km/h uzreiz jau nevarēs. Tomēr būtu nedaudz jāieskrienas. Pie tam apdzīšanas manevru nevar vilkt garumā. Es jau nesaku, ka vajag 6.0 motoru. Pēc manām domām ar 1.6 tīri labi var pārvietoties. Kaut kā 0.9 liekas tāds nīkulīgs. 

Link to comment
Share on other sites

itanium
Pirms 11 minūtēm , Mezavecis teica:

bet izskats neatgriezeniski būs sačakarēts.

Tad tu par to, ka rūsa noēdīs, tagad jau tikai izskats.

Tajā pašā ss.lv ir kaudze ar 2002. gada autiņiem, kam rūsa uz virsbūves nebūs redzama. Apakša un neatgriezeniski sačakarēts izskats atkal neiet kopā.

 

pirms 1 stundas , Zoom teica:

Vai ar tiem 90ZS tas auto spēj kādu apdzīt uz šosejas?

Te jau vēl svars jāņem vērā, bet ~1200 kg autiņiem ikdienai ar 90 ZS pietiks. 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Motoru tilpumi un jaudas arī ir mainījušās - tagad modē ir "mazāks motors ar lielākiem zirgiem" - efektīvāk, lētāk un ar daudz mazāks resurss.

Vienīgie autiņi, kas tiešām nikni pūst, manā izpratnē, nāk no Mazda/Ford alianses. Mazda vispār ir leģenda.

Labots - Bruketajs
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Rūsas problēma ir jau arī izskats, vismaz 15 gadīgām mašīnām. Bildes ir bildes, bet dabā burbuļus un baloniņa pēdas var labi redzēt. Konkrēti 2002. gada Mazdas ir totāli kapi, kam viss jau ir izrūsējis.

 

Ja jau jāsāk metināt, tad tur visi lētie ekspluatācijas cipari izkūp vējā un ik pēc 2 gadiem n simti aiziet par metināšanas pakalpojumiem. 

Link to comment
Share on other sites

itanium
Pirms 4 minūtēm , Mezavecis teica:

Konkrēti 2002. gada Mazdas ir totāli kapi, kam viss jau ir izrūsējis.

Un kādā sakarā tu piemini visrūsējošākos to gadu autiņus?

 

Pirms 4 minūtēm , Mezavecis teica:

Ja jau jāsāk metināt, tad tur visi lētie ekspluatācijas cipari izkūp vējā un ik pēc 2 gadiem n simti aiziet par metināšanas pakalpojumiem.

Tas nav tik dārgi kā domā + autoram, paņemot normālu autiņu, tas VARBŪT spīdētu, tuvojoties tiem 10 gadiem.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

98 gada Espace vēl nav sākuši CSDD rakstīt rūsu... :D Plastmasa, kā nekā un tas rāmis ir kkāds pārcinkots.

Kaimiņienes Must-die 6 2006 gada jau ir pārmetināti sliekšņi un pārkrāsota... un jau atkal zied margrietiņas. 

Turklāt, ir svarīgs fakts - pajaunam auto ar kaut cik normālu jaudu būs mazliet nepievilcīgs nodoklis.

 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

@itaniumIzlasi pirmo postu - 3-6 gadus veca auto iegāde + 10 gadu ekspluatācija. Un tagad saplusojam šos ciparus un apskatāmies esošo piedāvājumu. Domā, ka jaunās paaudzes auto ir noturīgāki pret rūsu? Nesapņo. 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Jaunākās paaudzes auto vispār nav domāti 10 gadu mūžam. Tie laiki ir pagājuši.

Šefam bija 2006 gada beigu S-klase - sliekšņi uzziedēja pagājušogad. A vot iepriekšējam modelim tādu problēmu nav.

Visiem ražotājiem ir optimizācija un ekoloģizācija un par to maksāsim mēs. 

Varbūt tomēr meklēt labu B4?... 

Link to comment
Share on other sites

itanium

Nevaru teikt par visiem, bet pārsvarā ir noturīgāki - tur nav ko sapņot. Ražotāji rūsu neignorē, pat Mazda: https://www.carsguide.com.au/car-news/mazda-recalls-22-million-cars-over-rust-risk-45587

 

2002. gada autiņš bez rūsas, kas traucētu skatu, vai vispār bez rūsas uz virsbūves nav nekas nereāls.

Jā, tā nebūs Mazda. Kaut gan kas zin. Man kolēģim vēl pirms dažiem gadiem (3 vai 4) bija Xedos 6 bez rūsas uz virsbūves. Pat SSā es neko tādu nebiju redzējis.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Latvija un ražotāju recalls vienā teikumā neiet - uz savas ādas pārliecinājos - vienīgie ko savā mūžā vinnēju, bija Kūsa Motors, bet arī tad gāja augstos toņos ar draudiem par konfidenciālas servisu programmatūras piratizēšanu. 

Ja tā godīgi - pofig kāds auto - katram būs sava nianse - ar to rēķinoties būs viss ok.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

itanium
Pirms 6 minūtēm , Bruketajs teica:

Latvija un ražotāju recalls vienā teikumā neiet

Nav nozīmes par valsti. Doma tāda, ka ražotāji rūsu nav aizmirsuši :) Tā pati Mazda priekš 6 modeļa ap 2005. vai kuru tur gadu ar Facelift ieviesa kaut kādus uzlabojumus, lai mazāk rūsētu (jā, īpaši nepalīdzēja).

Rūsējošiem autiņiem gan arī var izlīdzēties, katru gadu apstrādājot, piemēram, ar KROWN - čomam ir 2007. gada Mazda3 ar veseliem sliekšņiem un arkām. 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

uzstādījums jau nu gan ir topikstartera nika vērts  - vaz ladu vai kā viņias tur tagad saucas  moš paņem svaigu :dance3:?

sedans /unis vai vojādžers  ? mazautao ? santīmmīlētāju degviela vai dīzelis vai beņa ?  cik plānots gadā braukt?

Tādi auto nav kuri nav jāremontē un detaļas +-  visiem maksā vienādi - ja neņem kaut kādu mega reto auto.

 

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

staylez

Autors atkal pazudis, nav ko irsties, bet ieteiktu ņemt kādu vācu auto vw, audi, bmw sākot ar 2010 +

Labs variants ir arī jaunas saistības - operatīvais līzings, vismaz tādu iespēju izmantotu es.

Link to comment
Share on other sites

Verneris
pirms 3 stundām , Zoom teica:

Lai apdzītu smago, kurš brauc piemēram ar 85km/h uzreiz jau nevarēs. Tomēr būtu nedaudz jāieskrienas.

 

:D:D:D:D 

visu mūžu ar 1.6 un 0.9 esi braucis? :D 

Link to comment
Share on other sites

Normāls apdzīšanas manevrs jebkurā gadījumā jāiesāk ar nelielu ieskrējienu. Tāpēc arī tie lielmotori gaida nez kādu kilometriem garu tukšu posmu, lai taupot degvielu lēnām , ar kādu +1km/h apdzītu.

Nez, man ir bijis tas 1.4 motors ar 75ZS, tagad vienam auto ir 1.3D ar ~70ZS, tad ir 2.0 tomāts ar ~130ZS uz gāzi. Nav bijušas problēmas apdzīt, nav bijis nez cik ilgi jāgaida, lai varētu apdzīt, ja tas nepieciešams. Ja arī nekur nav jāskrien, tad kruīzā iestatīts 94km/h, un miers. Nav ne pie radariem jāraustās, ne kāds baigi jādzen. Kā braucu tā braucu.

Labi, aizgājām jau beztēmā.

 

Nav jau jāņem RAV4, var kādu Auris. Skatos, ka pa to ciparu var dabūt normālu, pie tam ar it kā oficiāliem ~50kkm, tipa dīleris garantē.

Link to comment
Share on other sites

Nu man ar 9-5 aero nevajag ieskrieties. Pēc sekundes es jau esmu 10cm pacēlies virs zemes :p Tie kuri lēni ieripinās ar saviem lielmotoriem, tad tas ir galīgi garām. Tad kāda jēga no liela motora.

Link to comment
Share on other sites

Kungi, a kas ir tas lielmotors ko jūs tik svarīgi apspriežat? 2.5L ? :biggrin:

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

10 gadi ar vienu auto - sory, bet tas diez vai ir nopietni. Pirmkārt jau apniks un gribēsies ko citu.

Link to comment
Share on other sites

Kungi, lielmotorus neņem apdzīšanu dēļ, bet komforta dēļ, ja vien tiešām nepērk ///M vai ///AMG :) 

 

Par 10 gadiem ar vienu mašīnu... tiešām neapniktu? Manuprāt 5 gadi ir normāls laiks mašīnai ja vien tur nav kāda dziļā mīlestība

 

Link to comment
Share on other sites

Tas ir kaa sliktam dejotaajam ar olaam. Ja nemaak apdziit, tad neliidzees nekaads tilpums.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Es drīzāk domāju, ka lielmotorus galvenokārt ņem RESURSA un vienkāršās uzbūves dēļ nevis komfortam un vēl sazin kam.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , ivo teica:

10 gadi ar vienu auto - sory, bet tas diez vai ir nopietni.

Man viens noturējās 11 gadus (~180kkm sanāca), bet bija paņemts jauns. Nebūtu sanācis mēneša laikā sabakstīt no 3 pusēm, būtu vēl gan jau tagad arī. Otrs auto arī tagad jau ir 5 gadus saimniecībā. Skatos, ka arī jau 115kkm esmu noripinājis. Pašlaik neplānoju mainīt. Kā ne kā, pagājušā gadā uzliku jaunu elektromehānisko roceni. Protams, apstākļi var mainīties ... 

 

Es jau lielmotoru vairāk jaudas ziņā biju domājis. Un arī parēķini. Man tas auto ar 75ZS bija ap 1.2t, tād, kas lielāks auto jau, tam ap 150-200ZS, bet jau tuvu vai virs 2t. Tad vēl automāts, ja nav no jaunākās paaudzes, arī pats par sevi kūtrāks (kamēr izdomā pārslēgties uz zemāku pārnesumu). Beigās mums dinamika gandrīz vienāda.

 

Lai gan kas to zina, bija taču arī BMW518, Audi A6., šķiet vai nebija arī ar kādu 1.8. Tāds gadās, tad jau ko var gribēt. Saimnieks varbūt nodevīgo bļembu norāvis, bet iet jau tāpat. :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , ivo teica:

 

Es drīzāk domāju, ka lielmotorus galvenokārt ņem RESURSA un vienkāršās uzbūves dēļ nevis komfortam un vēl sazin kam.

 

V8 un V12 ar neko nebūs vienkāršāki, drīzāk otrādi un ja vēl turbo, tad vispār... Resurss, jā, iespējams ir lielāks. Un šaubos vai resnajam kaķim, kas ņem V8 vai V12 interesē cik vienkārša ir uzbūve vai tomēr tas, ka katru reizi nav jādzen motors līdz redlainam, lai parādītos kāda jauda, bet jauda ir pieejama jau no 1500RPM un nesatricināmā klusumā mašīna vienkārši paātrinās

Labots - Zin...
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kāds tad ir tas lielmotora RESURSS? Parastiem cik runā, ap pusmiljons iet līdz kapitālajam. Pašam neviens auto tik tālu nav ticis nobraukts.

Ja vidējais nobraukums valstī ir ap 13K gadā, tad lielmotora MEGAresurss paredzēts atstāšanai mazbērniem? Neko gudru šie par tādu vectēvu gan jau nepadomās.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
pirms 3 stundām , osscar teica:

santīmmīlētāju degviela vai dīzelis vai beņa

santīmmīlētāju degviela dīzelis vai beņa

Let the offtopic start!

pirms 1 stundas , jema teica:

Kungi, a kas ir tas lielmotors ko jūs tik svarīgi apspriežat? 2.5L ? :biggrin:

Viens ir "lielmotors" normāla cilvēka izpratnē, bet otrs ir lielmotors Kučinska un co izpratnē... 

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this tēmaa
Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...