Jump to content

Iesakat Auto ar kuru Varetu Braukt 10gadus?


www.MistersPimpausis.lv
 Share

Recommended Posts

Manuprāt motoram ar kuru var braukt 2L ir absolūtais minimums, tātad lielmotors no kādi 4L skaitās?

Link to comment
Share on other sites

Manuprāt, tilpumu uzskatīt par vērā ņemamu dzinēja veiktspējas rādītāju šajā tūkstošgadē jau ir, maigi izsakoties, padumji.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

jap domāju no kādi 4.0 varētu būt. 3.0 ir normāls tilpums. Resurss jau nav tikai notilpuma atkarīgs..tak zirgam skaidrs, ka vecie čuguna bloki un motori bez egr izvilks silgāk par jaunajiem 1,4 alumīnija tfsi ar turbīnām + egr , ....man bija 2.3 audi ar 400k tāfelē un dzimto motoru. es pat teiktu ka ideāli gāja. 

Paskaties jauno klaiku bmw un porshe alu motorus - tādi mēsli, ka pat garantija sietvaros maina jamos. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Es par lielmotoru uzskatītu 2 gab Yasa P400 uz katru asi. 

Pārējie dzinēju ir tādās variācijās, ka vai traks var palikt.

No otras puses Qashkai ar 1.6 Renault dīzeli ir ņirgāšanās.  

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Arī motora resurss ir tāds jēdziens, ko daudz lieto leksikā, bet nesaprot, ko tas nozīmē.

 

Pirms dažiem gadiem daži stāstīja, ka ieliekot gāzi motora resurss samazināsies. Jau 2 motori sapelnīti par gāzes cenu, bet 0 motori nosviluši :D

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

TFSI vispār ir unikums - ko dod jaudai un ekonomijai tiešā iešprice un ko tā atņem darbmūžam un īpašnieka kabatai?... 

Link to comment
Share on other sites

un vēl - lielāko daļu jaunāku auto - 2005+ nav paredzēts remontēt....nav remonta virzuļu gredzenu etc. cik izvilks 1,4tfsi ar turbīnu un 170 zirgiem ? 200k ? 150 K ?

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Mini Cooper S ar JCW paketi vispār resurss nav rakstāms, lai cilvēkus nebaidītu.

Mazie motori ar turbo nav cilvēku iegriba - tas ir izmešu sloga samazināšanas instruments, kas nonācis trako rokās.

Nopietni, ja man būtu daudz naudas, es aizbrauktu pie A. Dambja un pārtaisītu kādu ērtu auto uz elektrību un būtu man ekoloģija un lopisks paātrinājums. Bet pagaidān jāsapņo un jāgaida brīnums. Sēžot un klačojoties tādu piķi nenopelnīt... ;)

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
2017.05.11. , 16:06, Müller teica:

passat b6 ar 2.0 tdi 

Vēlams ar visiem sarkanajiem burtiem... ;)

 

Tdi

Link to comment
Share on other sites

Varētu iedot kāds linku uz uzticamiem datiem, par to, ka lielāku litru dzinējam ir ievērojami lielāks resurss par mazāku?

Un cik tad liels tas resurss ir ? Runājam par sērijveida modeļiem, nevis mazās partijās saražotiem specifiskiem .

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es domāju, ka tāda linka nebūs, jo motora izturību raksturo kaudze faktoru - kā ekspluatēts, kādu degvielu lietojis, kādu eļļu lietojis, cik bieži mainīta utml.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu tīri teorētiski lielam motoram vienmēr būs mazāka slodze un zemāki apgriezieni nekā mazai sujmašīnai un tādēļ mazāks nodilums :)

Bet jā, pārak daudz faktori no svara un ir ražotajiem gan veiksmīgi r4 dzinēji, gan pa galam neveiksmīgi v12 (BMW m70)

Link to comment
Share on other sites

Viss jau no tās blīves, kas pie ruļļiem sēž ir atkarīgs! Muļķis var jebko dabeigt!

Link to comment
Share on other sites

varētu būt interesants parametrs - pilnas massas kg skaits attiecībā pret 1 motora darba cilindru - t.i. reālā relatīvā slodze vienam cilindram

Link to comment
Share on other sites

2640/8= 330 kg

 

Ko Tev tas izsaka? :D Cilndram arī var būt dažādi tilpumi

Link to comment
Share on other sites

1950/4=487,50  kā reiz 1,5x

tilpumi ta dažādi, bet vienlaicīgi spiež taču tikai 1 cilindrs, ok V8 varētu būt ka 2 vienlaicīgi spiež, bet tā ir mirkļa slodze. Tas ir kaut kāds parametrs par vienā nosacītā motorstundā paveikto darba apjomu vienam cilindram, cik viegli viņam ir griezties. Cilindri ir dažāda izmēra, bet vieglajiem autiņiem vidēji vajadzētu būt apmēram vienādam diametram. Nu patiesība ir kaut kur tepat blakus :)

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , abi teica:

autiņiem vidēji vajadzētu būt apmēram vienādam diametram.

Nu ja 1L tieši tāds pats kā 2L :dance3:

Link to comment
Share on other sites

Vai tad ne?

VW Polo 1.0L  67.1mm

VW Golf 2.0L  82.5mm

Tik 18,67% mazāk

 

Ford Focus 1.0L 3 cilindriniekam 71.9mm -vien 12.85% mazāk

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Lab - lieli, mazi motori - bet nu ir patīkami braukt, ja ir vismaz 150 zirgi pieejami!

 

Un ja liela litrāža, tad ievērojams zirgu daudzums arī mazos apgriezienos ir pieejams!

Man ir divas opeļvektras  - viens ar 1.8, otrs ar 2.5 v6. Nu tas v6 ar 125 kw ir krietni patīkamāks verķis pakaļas pārvietošanai! 

Nu jā - 2.5 rij lpg nedaudz vairāk - būs kādi 12l uz 100 km. (1.8 - ap 10l) bet tas būtu sīkums! 

v6 motoram remonti krietni dārgāki - tikko galvas blīve atteica - būs kādi 300 - 400 EUR pa kāju.... 

 

Mana pieredze saka ka liels motors nav tik traki uz degvielu, kā uz remontiem. Bet nu te vismaz ir skaidrs, par ko maksā! 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Snukurs jā, bet diemžēl intensīvā satiksmē tas nestrādā! Uz pustukšas šosejas es tā arī daru, bet Rīgas tuvumā diemžēl sanāk sēdēt astē, gaidīt momentu, tad mest trešajā, gāzi grīdā un maukt garām..... Un te tie "papildus" zirgi oj kā palīdz! 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 42 minūtēm , ronalds_ teica:

bet Rīgas tuvumā diemžēl sanāk sēdēt astē, gaidīt momentu, tad mest trešajā,

Bet tu pirms tam uztaisi distancīti, ar aprēķinu, ka sanāks ieskrējiens.

Link to comment
Share on other sites

Pētījumi par šodienas (un 2 g. veciem) auto uzvedību 10 gadu garumā būs pēc 10 gadiem - rūsa, turbomotoru mūžs, remontu biežums/izmaksas. Atliek vien izvērtēt prioritātes/iespējas un doties uz tirgu. Skaidrs, ka turbomotoru mūžs ir īsāks. Kad F1 vēl atļāva turbo, pareiza štelle bija, ja motors izbeidzās 5 m aiz finiša. Ielas auto nav tik traki, bet nu uz to pusi jau nu laikam ir. Fiziku nepiemānīsi. Turbo arī kaprīzāki uz eļļu un degvielu (tas attiecas arī uz dīzeļiem). Šodien neredzu argumentus izvēlēties auto ar manuālo kārbu. Resurss un patēriņš praktiski neatšķiras. Gribi "štepselēt", lieto lāpstiņas pie stūres. Tāpēc šogad iegādājos Subaru Outback '15 2.5 atmo AT. Varētu teikt tāds kompromiss starp patēriņu, dinamiku un caurejamību (klīrenss 210 mm). Ar LPG ir ~ 11 l/100 km. Nav daudz turbo benzīna vai dīzeļa verķu, kuri naudas izteiksmē tērētu mazāk, ja nu pilnīgi pilsētas mazauto...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , Insekc teica:

Kad F1 vēl atļāva turbo, pareiza štelle bija, ja motors izbeidzās 5 m aiz finiša. Ielas auto nav tik traki, bet nu uz to pusi jau nu laikam ir.

 

Kas tas par mītu? Man Legacim 2,5t ar turbīnu nekādu bēdu nav. Galvenais ir laicīgi mainīt eļļu, nedot virsū aukstam motoram un kad ir kārtīgi iedots pa mizu, neslāpēt motoru, bet ļaut lai turbīna atdziest - tā starp citu ir lielākā turbiņu nokaušanas bēda. Un jā - auto ir 12 gadi un rūsas tā īsti nav. :) Par jaudas rezervi - piekrītu, ka ir daudz vienkāršāk intensīvā satiksmē. Ar mazmotoru vienkārši prātīgāk jābrauc un ir reizes, kad ilgi jāgaida, lai ieskrietos un apdzītu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 37 minūtēm , Insekc teica:

Kad F1 vēl atļāva turbo, pareiza štelle bija, ja motors izbeidzās 5 m aiz finiša.

Labrīt, turbo motori jau kādu laiku ir atpakaļ un sezonā drīkst tikai 4 dzinējus izmantot.... tā kā nav valīds arguments :)

 

Citēt
  • Unless he drives for more than one team, each driver may use no more than four power units during a championship season. The only exception is where the power unit is provided by a manufacturer or supplier taking part in its first championship season, in which case up to five may be used by a driver.
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Turbo jau arī ir dažādi regulējumi...ne jau visi pūš n-tos bar spiediena....it seviški ielas auto....

Imho biežāk tieši konstrukcijas kļūdas....pieminētie alumīnija bloki bezvčaulām....egr...mega eļļas maiņas intervāli...

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 22 minūtēm , osscar teica:

biežāk tieši konstrukcijas kļūdas.

Vai "fīčas"? ;) 

Link to comment
Share on other sites

bezčaulu blokiem daži pārklājumi izrādījās kļūdas. 

 

kaimiņu forumā var palasīties par bmw n53 dzinējiem, tur esot elektronikas projektēšanā daudz rupju kļūdu

 

ekoloģija ar marketingu spiež modernizēt, un tajā pat laika mēģināt uztaisīt lētāk. un ņemot vērā vispārējās tendences inženierzinātnēs un to pārraudzībā jaunizstrādātiem mezgliem in risinājumiem noteikti jāsatur kļūdas. 

Galu galā pat VW Audi astoņdesmitajo gadu modeļiem durvju rokturi, bija nepārāk veiksmīgi, līdz tika aizstāti ar audi "plakanajām ručkām" vai vw joprojām tizlo velkamo rokturi.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
pirms 7 stundām , Bruketajs teica:

Nopietni, ja man būtu daudz naudas, es aizbrauktu pie A. Dambja un pārtaisītu kādu ērtu auto uz elektrību un būtu man ekoloģija un lopisks paātrinājums. 

Prasīju zinātājam par pārbūvi, esot jāņem oriģinālais donors ar elektrisko stūres pastiprinātāju un elektrisko bremžu pastiprinātāju, tad skaitās, ka pārbūvētājs nav pārbūvējis oriģinālu, jau sertificētu un par derīgu atzītu stūres un bremžu sistēmu. Mazāk klapatu ar papīriem pārbūvei.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Tas taisnība. 

Kkad sekoju LLU TF Eiropas projektam - elektroauto. Pēc pašreizējiem mēriem tas tagad ir arhajisks un nemaz ne kruts, bet EX numurzīmes tam ir. 

Vēl kādu laiku atpakaļ izbraucu ar viena kolēgas ārzemnieka Tesla Roadster... ehh, pat atceroties mazliet skumji, ar ko mēs te braucam... 

Link to comment
Share on other sites

nevertell
pirms 9 stundām , Zin... teica:

Nu tīri teorētiski lielam motoram vienmēr būs mazāka slodze un zemāki apgriezieni nekā mazai sujmašīnai un tādēļ mazāks nodilums :)

 

Nekas tur tīrs nav. Ne zeķes, ne teorija.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vajag vienkārši paņemt statistiku, kas ir biežākie klienti servisos ar motoru problēmām, tad arī būs skaidrāks, kurš tad motors dzīvo ilgāk. Pie mums TOP servisu klienti ir dīzeļbūmeri vai dīzeļaudi ar lieliem motoriem. Vietējie ciema zēni mikromotorus neatzīst. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Mezavecis teica:

Pie mums TOP servisu klienti ir dīzeļbūmeri vai dīzeļaudi ar lieliem motoriem.

Tas droši vien tādēļ, ka tiem visiem noskrējieni sen pāri 500k?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Bet tad tas apgāž mītu, ka lielāki motori dzīvo ilgāk. Te mums "tikko no Vācijas" (lasīt: Zviedrijas) nāk Volvo ar pat ar 900k nobraukumu un vēl joprojām kustās uz priekšu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Tas neko neapgāž. Mazās mašīnītes jau sen ir auto kapsētā, kad "lielie onkuļi" pa servisiem lāpās. Tā ir dzīves patiesība.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Arī mazo mašīnīti varētu tāpat lāpīt, ja vien būtu vēlme, tāpēc lielo motoru dzīves ilgums ir ar baltiem diegiem šūts.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vismaz tādam m57D30 tu zini par ko maksā. Labi iet, maz ēd. Bet čiņīt kaut kādu šujmašīnu, kas ne brauc, ne ir ekonomiska, danunax. Ja eļļu maina ik pa 10-15 tk, lej sintētiku, neekonomē uz filtriem un nebrauc bez tosola, tad atliek tikai ik pa 100 000 sprauslas nočekot, kas laikam ir dārgākais no tā motora rashodņikiem. Nezinu vai miljonu, bet 500 000 tie motori skrien mierīgi.

 

m57parts_1.jpg

 

 

Savukārt ja dinamika un komforts ir sekundārs, bet gribas braukt līdz apokalipsei un vēl pēc tam, tad ir tikai viens variants - kaut kāds vecs kruzaks. Vienīgi šāds Fallaut aksesuārs pat pilnīgā nekro stadijā maksā ap piečuku un tas daudziem radīs kognitīvo disonansi atverot maku.

 

90-97_LandCruiser.jpg

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this tēmaa
Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...