Jump to content

Iesakiet autoservisu dīzeļmotoriem


dragonboy
 Share

Recommended Posts

Ko autors saprot ar vārdiem "Pieregulēt dīzeļmotoru"?

 

Kaut cik mūsdienīgiem motoriem nekas nav jāregulē! Ja kaut kas nav labi, tad motors ir jāremontē!

Kas par vainu? 

Minu ka melni dūmi un skati neizlaida ;) 

Link to comment
Share on other sites

Kaut cik mūsdienīgiem motoriem nekas nav jāregulē! Ja kaut kas nav labi, tad motors ir jāremontē!

VW 1.9tdi (~ 2000 gads) var pieregulēt.

Bet nu tas jau muzeja eksponāts.

Ja esi no Cēsu puses, un ir interese varu iedot kontaktus.

Labots - dzincha
Link to comment
Share on other sites

dragonboy

_dunduks_ Sorry, Audi A6 C4 1997.gada izlaiduma automašīnai, bet nu arī ja izlasīt uzmanīgi tēmas nosaukumu ir rakstīts "Autoservisu" :)
P.S. Vairāk laikam tur regulējās degvielu padeve...
P.S.S. dzincha labak laikam Rīgas puse es esmu no Ogre...

Labots - dragonboy
Link to comment
Share on other sites

A6 C4 (sevišķi 2.5tdi) labākais dīzeļserviss, cik skatos uz ielām braucošos, šķiet Tolmets.

Vispār jau šie auži vēl dzīvos daudzus gadus. Nejauc ar C5 V6 dzinējiem, tiem jā, vieta ir tolmetā. Tas, ka pats vari atļauties braukt ar mikrotriperi, par kuru pārmaksāji, ka apmierina galvas sāpes, ko izraisa akustiskie trokšņi pēc pāris stundu braukšanas pa šosi nenozīmē, ka arī citiem jābrauc ar baciļiem. Ja kas, pareizi noregulēts, ar normālām sprauslā, sūkni, šis motors kūp ļoti minimāli kad kārtīgi uzber, pārējā laikā nav sliktāks par modernajiem traktoriem.

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Tak man po, ka tās miskastes var noregulēt pareizi lai nekūp un smird "minimāli" - 90% to nedara un kūp un aiz pārējiem arī nav medusmaize braukt - asais soļķa smārds nav manam degunam patīkams. 

Varbūt man ir tāda perversa vēlme nelikt "pečku" uz reciklēšanu visu laiku?... varbūt Rīgai kādreiz būtu jābeidz maksāt sodus vasarās par gaisa piegānījumu?

 

 

Tas, ka pats vari atļauties braukt ar mikrotriperi, par kuru pārmaksāji,

Ak viedais daiļšitotāj, pasaki man kālab tev šķiet, ka pārmaksāju? Un kā zini, kā izklausās mana auto salonā? Un kālab iedomājies, ka es ar to klaiņoju pa visu Latviju un man ļoti vajag auto-dīvāna cienīgu komfortu?

Nu bet vismaz prieks, ka tapa redzams vēl viens miskastu (savādāk šos auto nosaukt nevar) aizstāvētājs.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

darklight

 

 

varbūt Rīgai kādreiz būtu jābeidz maksāt sodus vasarās par gaisa piegānījumu?
 

Sodus vasarās maksā par putekļiem, kas centrā pārsniedz normu, ar dīzeļiem tur nekāda sakara (izņemot, ka viņi arī tos putekļus saceļ, kā jebkurš transports.

Atvainojos par offtopika turpināšanu! 

Link to comment
Share on other sites

labākais dīzeļserviss, cik skatos uz ielām braucošos, šķiet Tolmets.

 

Ne viennozīmīgi. Daži 90to auto ir ilgdzīvotāji, atkarīgs kas un kā brauc. Tad jau tolmeta klients ir VW passat 2014. Man tādam 2 mēnešus pirms garantijas beigām motoram taisīja kapitālo. Tai pat laikā man māsa bez īpašām problēmām joprojām brauc ar 1993.g audi 100. tā ka ¯\_(ツ)_/¯

 

Pāriz paziņas ir braukuši uz Dīzeļcentru, ja nemaldos Bukaišu ielā, pirms tam ar citiem bez panākumiem čakarējās. Šķiet, ka tagad laikam tie ir šie: https://turbomeistars.lv/

Labots - r.ed
Link to comment
Share on other sites

Rolis servisa darbu sarakstā pat vesela sadaļaja vēsturiskajaiem spēkratiem :D Pirms kāda laika gan viņi ar tik veciem auto neņēmās, varbūt tagad kas mainījies. 

 

 

 

Ne viennozīmīgi. Daži 90to auto ir ilgdzīvotāji, atkarīgs kas un kā brauc.

 

Pamatā jau tie 90o ir muzeja/tolmeta eksponāti, vai Tu ar to 93 gada Audi brauktu uz Eiropu, kāduxs 5000km no vietas? Ļoti maz būs tādu auto tajā vecumā, krui tādu tripu nolaidīs vienā mierā. 

Link to comment
Share on other sites

Visi tautieši kā viens ceļojumos brauc obligāti ar auto? Lielākajai daļai auto ir objekts ar ko tikt no punkta A līdz punktam B nevis izklaides un komforta lieta.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Visi tautieši kā viens ceļojumos brauc obligāti ar auto? Lielākajai daļai auto ir objekts ar ko tikt no punkta A līdz punktam B nevis izklaides un komforta lieta.

Link to comment
Share on other sites

Vismaz es braucu ceļojumos ar savu auto. Iepriekšējais ceļojums bija ~ viena nedēļa pa Latviju. Kopā tikai nobraukti kādi 3k km. Martā atkal braukšu... šoreiz gan doma arī Igauniju apceļot, ceļojums plānojas uz kādām trim nedēļām un kādi 6k km... :)

Link to comment
Share on other sites

dragonboy

Bruketajs paldies par kontaktu mēģināšu uzzināt tur.
kappa ar manu C4 1997.gada bez problēma no vietas braukāju pa 5k km ceļojumos.... vienkārši vajag auto uzturēt labi un tad viss bus ok :)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Rubb, un darbs? 


Tā teikt, visu cieņu cilvēkam, kam dīzelis ir tāpat kopjams un kārtībā uzturams auto, nevis veids, kā iesipt kapeiku, ielejot zagtu soļķi un nedarot neko. 

Link to comment
Share on other sites

rubbam kaut kāds mazohistisks tūrisms, nedēļu no vietas maukt pa 7h dienā pie stūres ap 3 vientuļām LV priedēm. Ceļojums uz PL būs ne mazāk par 20 000 km...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Rubb, un darbs?

Man ar martu vairs darbs nav. Tā ka atpūitīšos dažus mēnešus, paceļošu, var būt arī aizbraukšu uz kādu eksotiskāku vietu pasaulē... pagaidām plāns ir tikai pa LV un EST pamīcīties.

Link to comment
Share on other sites

psihiatrs

Nez, mēs ar savu c4 2.5tdi quattro oktobrī uz Zakopani mierīgi izbraukājām (ap 2500km). Vidējais patēriņš 6.6L uz 100km pēc bākas metodes. Tanks. Mans nedūmo arī pie slodzes.

Topika autoram uzmeklē Aldoņa kontaktus Čiekurkalnā. Esot labs speciālists.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
infekto44

Labdien. Vajadzētu specigu dīzeļmotoru servisu kur remontē un pārbauda degvielas sprauslas Kurzemē. Nevarēja iziet TA, pēc atgāzu radijuma 3.23%, nelidzeja pat ar 3 ātrumu braukt uz 100 km/h 10-15km lai iztiras motors. Tāpat izsit melnus dūmus kad nospiež gāzi pedali straujak. Kvēpu filtrs ar egr vārstu likvidēts un no mašīnas kompja iznemts. Auto ir volvo v50 2.0D 2009 gada 6 ātrumu automāts. Noskrējis pāri 310 tūkstoši km

Labots - infekto44
Drukas kļūda
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , infekto44 teica:

Kvēpu filtrs ar egr vārstu likvidēts un no mašīnas kompja iznemts.

Un ko tad tu gribi? Domā, tas viss tur tā joka pēc?

Un turbīna tiešām kārtībā, viss pašos cilindros kā jauns? Kāpēc domā, ka tikai sprauslas varētu būt pie vainas?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , infekto44 teica:

k. Kvēpu filtrs ar egr vārstu likvidēts un no mašīnas kompja iznemts.

Pie tiem, kas šito izdarīja, tad nu arī brauc.

Link to comment
Share on other sites

EGR diez vai pie vainas dūmiņam

vai mērot vairākos piegājienos rādītājs samazinājās/

Kvēpi ir tikai vienas problēmas dēļ- nesadeg degviela.

Paskaties vai tev intercooler, gaisa vadi nav cauri.

Ja ir mainītas sprauslas, tad vai ir uzliktas sprauslām šaibes. ir redzēts, kad aizmirst nomainīt, vai ieliek 2 gab.

Link to comment
Share on other sites

infekto44

Jo kad zvaniju uz baldoni, un jautāju kapec tā ir. Atbilde bija ka sprauslas. Jo no rītiem kad auksts motors vai kad ir mīnusi tad kka švaki pielec, nav no pus apgrieziena bet ilgāk. Un tad pat uzker uzker un aiziet, ar dūmu makoni nelielu sāk strādāt motors. Kad pirkām masinu, nobraucam paris menesus, tad tas kvepu filtrs bija tik aizstāstits ka nācās norakstit vinu. Taja laikā kad bija egr ejoš ar kvepu filtru dūmoja vēl trakāk par kamazu kad straujak sac braukt nekā tagat kad abi ir likvideti. Tāpēc arī sliecos uz sprauslam.

Link to comment
Share on other sites

infekto44

Kad skatijos displejā csdd tad tuksgaita bija zals, iedeva pilnus apgriezienus, uz sekundi taka bija oranžs tad zaļš un uzreiz sarkans. Un kopa tam visam ari dūmu makonis melns. Rādītāji nemainījās, vairākas reizes pec kartas tas pats. Pilna gaze, melns dumu makonis un displeja atkal zaļš oranžs un sarkans. Spraslas nav aiztiktas, tur viss ir tāds aprusejis. 

Labots - infekto44
Link to comment
Share on other sites

Zobsiksna nav mainīta? Dūmi var būt arī ja tā pa zobu nepareizi uzlikta. 

Ja nav, tad gandrīz droši ka sprauslas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

infekto44

Jā, par par viena zoba atšķirību piekrītu. Zobsiksna mainita, bet tajā servisā es pats savu audi dzenu jau ilgu laiku un meistaram uzticos. Ari manam auto mainija zobsiksnu un nekadu sudzibu par meistara darbu. 

Link to comment
Share on other sites

Rencēnu ielā serviss. Bez jebkādām norādām un izkārtnēm. Bet strādā labi. Ja interesē numuru privāti aizsūtīšu.

Saziņa tikai krievu valodā.

Link to comment
Share on other sites

No paziņām esmu dzirdējis par http://www.dizel.lv/

Esot labi, bet dārgi. 

 

1 stundu atpakaļ, Arnis2002 teica:

tikai uz turieni jāved sprauslas-viņi ārā paši neņem.

Sprauslas izņemt bieži nav triviāli! Es ieteiktu meklēt servisu kurš visu var izdarīt un zina nianses kā ieēdušās sprauslas izvilkt, lai nenolauztu un nebūtu galva motoram jāņem nost. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...