Jump to content

Iesakiet autoservisu dīzeļmotoriem


dragonboy
 Share

Recommended Posts

Vispār nesaprotu, kur šie mīti rodas, ka visi nobrauc pa 100k gadā..

Atbrauc ar 10-12 gadu vecu auto no vāczemes.. Pulkstenī 180k un visi jau metas nokomentēt, ka muļķības, kā minimums reiz divi. Pofig, ka pēc eksemplāra paša var pateikt, ir šams nobraukts vai nav..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nākamgad gan nāksies mainīt uz ko citu gribot negribot, jo Bristoles pilsētas centrā un diezgan lielā rajonā ap to vairs ar dīzeli nevarēs iebraukt. Iebraukt gan jau ka varēs, tik kameras piefiksēs un sanāks diezgan dārgs maksas brauciens :D

 

Link to comment
Share on other sites

Un vēl otrkārt.. Šitas gan ir simt reižu izmalts, bet nu var būt auto ar 200k un nojāts da ručkas, un var būt 500k un kopts, un uzturēts..

Protams resurss, bet nu tas arī atkarīgs, kā to mantu uzpasē..

Link to comment
Share on other sites

Man katru nedēļu, 10 mēnešus gadā, 2 dienas braukājot uz augstskolu (100km turp-atpakaļ) un katru otro-trešo nedēļas nogali uz laukiem (300-350km turp-atpakaļ), kā arī vasarā vismaz vienu reizi izbraucot 1500-2000km atvaļinājumā pa tuvējām valstīm un vēl gan es, gan mana dāma viskautkur, izņemot uz darbu, jo tur ar velo vai motociklu, vidēji 15k saiet. Neteiktu ka mašīna maz brauc, tomēr noskrējiens nav kosmisks. Te bildīte, kopš auto 4 gadus pie manis:

image.thumb.png.201a8d72a60d6174d13c412c50ca0c85.png

Labots - Kazarms
Link to comment
Share on other sites

Dīzeli? Nu i nafig, jā ir ekonomiskāk, bet visi remonti smirdoņa utt. Ja nu vienīgi pajaunu.

Link to comment
Share on other sites

Jā, redzu kā ar vienāda vecuma dīzeļiem vs benzīniekiem cilvēkiem ir izmaksas. Ok, tas ir subjektīvi, bet man ir viedoklis. 

Link to comment
Share on other sites

Jā? 

Jaunie benzīnieki ierullē! 

(Skaidrs ka var pirkt jaunu auto, braukt 100km, pēc tam pirkt jaunu, tad nekādi nevar runāt par motoru uzticamību un ilgmūžība- pirmajam īpašniekam tas tupa neinteresēs.... )

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , Ronalds teica:

Jā? 

Jaunie benzīnieki ierullē! 

Taisnība, bet vēl jau var atrast maznobrauktu normālu, kad vēl sakarīgus taisīja. Pēc gadiem pieciem būs kirdik ar šādu izvēli. :(

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Arnis2002 teica:

yad brauksim ar teslām!

Un maksāsim 100k par auto!

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Ronalds teica:

Jaunie benzīnieki ierullē! 

Nezinu, protams, par cik jauniem Tu runā, bet čoms tikko F10 bembim sprauslas mainīja - benzīna motoram ar 54k km nobraukumu. Galvenais, ka cītīgi meklēja benzīnnieku, lai nebūtu problēmas ar sprauslām :D

Link to comment
Share on other sites

jaunie benzīna auto arī jau arī ir aprīkoti ar visādiem  filtriem  ..tāpat  kā dīzeļi..un mazi motoriņi .tiesa aiz veca beņas auto ir patīkamāk braukt nekā aiz kvēpu karaļiem..kuri pilna pilsēta...kaut ātrāk virzu\li izdegtu viņiem :D

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 10 minūtēm , itanium teica:

benzīna motoram ar 54k km nobraukumu. Galvenais, ka cītīgi meklēja

Tas tapēc ka īstais nobraukums jāpareizina ar 3

Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , snukurins teica:

no 1986 neka vairs nav

ko nu muldi. Braucu ar 2005 gada Opel astriņu, automāts, 1.8 benzīns, apskati jau 3x izgāju uz pirmo, protams, šādi tādi ieguldījumi ir bijuši, bet ne jau kosmoss, un pagaidām par jauna auto iegādi nedomāju, jo kuzavs neuzrāda ne mazākās rūsas pazīmes. Pats gadā nobraucu ne vairāk kā 8-10K, kāpēc nevarētu būt automobilis, kas 10 gados ir noripojis mazāk par 100 štukām.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , aoma teica:

2005 gada Opel astriņu, automāts, 1.8 benzīns

Vecā tipa motors. Nezini motora kodu? 

 


ap 2000 gadu bija vis uzticamākie motori. Piemēram tajā laikā gandrīz visiem motoriem bija hidrokompensatori. 

Un tagad? Kāds zin, kuram jaunam benzīniekam tie ir? 

Link to comment
Share on other sites

Tev vajag? No galvas atceros, ka 92kW, tad jāskatās servisa grāmatiņā, vai uz bļitkas, ko šobrīd negribu darīt :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 45 minūtēm , AndrisBB teica:

Tas tapēc ka īstais nobraukums jāpareizina ar 3

Nu, ne vienmēr tā jādara - jauns LV pirkts, apskates pie dīlera, un TA, kurā fiksē nobraukumu, arī katru gadu te ieta, bet, protams, varam bļaut, ka tas nav iespējami. 😂

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins
1 stundu atpakaļ, itanium teica:

Nezinu, protams, par cik jauniem Tu runā, bet čoms tikko F10 bembim sprauslas mainīja - benzīna motoram ar 54k km nobraukumu. Galvenais, ka cītīgi meklēja benzīnnieku, lai nebūtu problēmas ar sprauslām

Šis ir labs, protams. Esmu šo pašu argumentu dzirdējis - ņems benzīnu, lai nebūtu čakars ar dīzeļa problēmām. Mhm, un paņem benzīnieku ar sprauslām+turbīnu :sarkasms:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, itanium teica:

čoms tikko F10 bembim sprauslas mainīja - benzīna motoram ar 54k km nobraukumu.

F10 ar 54k nobraukumu? No kolekcionāra garāžas izdzina?

Link to comment
Share on other sites

Mani te tūlīt noliks, bet es atdzinu no Nīderlandes 12 gadus vecu auto ar 107K nobraukumu, bija nelielas problēmas ar kārbu, kaut kāds sensors bij beidzies, obligātās eļļu/siksnu/filtru maiņas, pēc dažiem tūkstošiem pa mūsu ceļiem piekares problēmas, jaunas riepas utt. Bet nu motors eļļu neēd, kāpēc neticēt nobraukumam, arī pēc vin pārbaudīju, arī logi ir vienādi marķēti, tā kā diez vai sists ir bijis.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

marrtins
Pirms 14 minūtēm , itanium teica:

Turbo nav, bet bez sprauslām jau nepaņemsi

Es te domāju sprauslas, kas smidzina pa tiešo cilindrā. Ne jau visiem benzīniekiem ir straight injection. Vai esmu kaut ko palaidis garām? :D

Link to comment
Share on other sites

Pukinens
pirms 1 stundas , itanium teica:

Nu, ne vienmēr tā jādara - jauns LV pirkts, apskates pie dīlera, un TA, kurā fiksē nobraukumu, arī katru gadu te ieta, bet, protams, varam bļaut, ka tas nav iespējami. 😂

Protams, protams...

Pats zinu džekus, kas pirms skates un dīlera apmeklējuma nenoželo 50 eur, lai notītu 5k-10k. A to zinies līzingam daudz jāpiemaksā, ja pārbrauc noteikto normu. Un tā rodas "vietējie ar pārbaudāmu nobraukumu" kur uz blates 100k, bet īstenībā 200k.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Vai lētāks variants- skatē vienkārši zināms pipars kurš ieraksta datorā mazākus km...un tad notin vienreiz...pirms pārdošanas..tā dara

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, marrtins said:

Es te domāju sprauslas, kas smidzina pa tiešo cilindrā. Ne jau visiem benzīniekiem ir straight injection. Vai esmu kaut ko palaidis garām? :D

Izskatās gan, ka esi ko palaidis garām, visai daudz. Mans pirmais auto bija 1991 gada Audi 100 c4 ar 2.8 (AAH) dzinēju, arī tam bija sprauslas, pa tiešo cilindros.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , rubb teica:

Izskatās gan, ka esi ko palaidis garām, visai daudz. Mans pirmais auto bija 1991 gada Audi 100 c4 ar 2.8 (AAH) dzinēju, arī tam bija sprauslas, pa tiešo cilindros.

Līdz 2019.g. Subaru Outback un līdz 2018.g. Forester vēl nebija tiešā iešprice. No šī gada gan tikai tikai tiešā iešprice un izvēle ar vai bez hibrīd.

Link to comment
Share on other sites

Ha, visi tik gudri :D

Par to ierakstīšanu skates "datorā". Viņiem nav iespēju neko tur labot. Čomam kļūdījās par vienu ciparu, padarot nobraukumu DAUDZ lielāku (300 vai 400k vienā gadā) Neko darīt nevarēja, tikai ierakstīt vēl vienu, blakus iepriekš ierakstītam.

 

pirms 8 stundām , Pukinens teica:

Pats zinu džekus, kas pirms skates un dīlera apmeklējuma nenoželo 50 eur, lai notītu 5k-10k.

Sorrz, neticu, ka ir tādi zadroti, bet, ja ir, tad žēl par Tavu paziņu loku.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , itanium teica:

Ha, visi tik gudri :D

Par to ierakstīšanu skates "datorā"

nav jau jālabo, ja sākumā ieraksta tev 300k, 310k vietā.

bet labot viņi var. maijā gāju skati, atkārtotu. bija divi divnieki, viens vieninieks. kāpjot ārā no mašīnas inspektoram teicu, bremžu trubas jaunas, hidrolika samainīta, diski citi. mēnesi atpakaļ ejot gāju ar vecajiem ziemas dzelzs diskiem, kur viens uzsists bija, nu vizuāli redzams, ka defekts, par to arī vieninieks. atkārtoti ejot, jau ar vasaras komplektu, viņš pat viņus neapskatoties atstāja to vieninieku protokolā, drošvien nodomāja, ka apskrāpētās malas ir vērtas to. pēc aizrādījuma viņam pašam, aizgāja uz 15minūtēm un atnesa atpakaļ lapu bez aizrādījumiem.

Link to comment
Share on other sites

Sistēmā ierakstīto nobraukumu nevar labot.

Lai vai kā, tam tāpat nav nozīmes, jo tēma ir tā pati vecā - tas nav reāli, tā nevar būt :D

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

tas, ka vienam cilvēkam to neizdarīja, galīgi neliecina par to, ka tas nav izdarāms.

Link to comment
Share on other sites

Nu, tā apgalvoja tie paši inspektori un supports, kad čomu redirektēja uz tehnisko "dienestu".

Gan jau kādam ir pieeja DB, bet, visticamāk, ne inspektoriem, kas meiko sensu un ir arī viegli realizējams no tehniskā viedokļa.

 

Protams, varbūt kāds, minot vai dzirdot pasakas, zina labāk. Kamēr nebūs reāls inspektors, tikmēr es pieturēšos pie sava :)

BTW, man liekas, ka mums forumā bija viens.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, AlCohol teica:

bet labot viņi var. maijā gāju skati, atkārtotu. bija divi divnieki, viens vieninieks. kāpjot ārā no mašīnas inspektoram teicu, bremžu trubas jaunas, hidrolika samainīta, diski citi. mēnesi atpakaļ ejot gāju ar vecajiem ziemas dzelzs diskiem, kur viens uzsists bija, nu vizuāli redzams, ka defekts, par to arī vieninieks. atkārtoti ejot, jau ar vasaras komplektu, viņš pat viņus neapskatoties atstāja to vieninieku protokolā, drošvien nodomāja, ka apskrāpētās malas ir vērtas to. pēc aizrādījuma viņam pašam, aizgāja uz 15minūtēm un atnesa atpakaļ lapu bez aizrādījumiem.

Nobraukumu nevar labot.

Vieniniekus inspektoram atkārtotajā apskatē nav pienākuma pārbaudīt vēlreiz, tāpēc pēc noklusējuma tie pārrakstās automātiski, ja klients nepieprasa izņemt, jo defekts novērsts.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

āmen.

vienīgi itanium minētajā problēmā, kad inspektors kļūdas un pieraksta klāt ciparus, pašam jābrauc un jāmaksā dīlerim, lai tin spidometru uz priekšu?

Labots - AlCohol
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ImissimI

Man ir bijis tā, ka pieraksta nepareizi odometru un nākamajā apskatē norēķina kļūdu nost.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...