Jump to content

Iesakiet autoservisu dīzeļmotoriem


dragonboy
 Share

Recommended Posts

1 stundu atpakaļ, infekto44 teica:

jauna rupnicas programma jaliek 400 eiro apmēram

Ahu&ļi. Man, kad DPF amputēja (Rencēnu ielā) arī teica, ka programma izmainīta un dabūja čakarēties un likt rūpnīcas programmu. Neatceros vairs cik tas maksāja, bet katrā ziņā nebija vairāk par 50 eur.


Pirms 19 minūtēm , LPC teica:

Nomainīt izgriezto kvēpu filtru

Nevajag atkārtoties. Neviens saprātīgi domājošs cilvēks neieguldīs ~2k eiras lai vecam auto atjaunotu DPF, kurš tāpat pēc laika būs aizd!rsts, jo lai tā nenotiktu, dzinējam jābūt ideālā kārtībā. Parasti veciem auto līdz tam ir tālu.

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , ivo teica:

neieguldīs ~2k eiras lai vecam auto atjaunotu DPF

Pat no Walker tas maksā šitam Volvo 400-600 EUR. Cik var gvelzt tās desmitgadīgās basņas par dārgajiem dpf.

Link to comment
Share on other sites

Te tādi toleranti cilvēki vai vienkārši nesaprot, ko tas filtrs aiztur? 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

 

Pirms 25 minūtēm , ivo teica:

Nevajag atkārtoties. Neviens saprātīgi domājošs cilvēks neieguldīs ~2k eiras lai vecam auto atjaunotu DPF,

Ja jau saprātīgs cilvēks neieguldīs, tad varbūt nav jāpērk auto, kam DPF ir jāgriež ārā? Izklausās saprātīgi!

Ja neesi gatavs uzturēt auto kārtībā, tad ir gana daudz alternatīvu.

 

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , ivo teica:

Nevajag atkārtoties. Neviens saprātīgi domājošs cilvēks neieguldīs ~2k eiras lai vecam auto atjaunotu DPF, kurš tāpat pēc laika būs aizd!rsts, jo lai tā nenotiktu, dzinējam jābūt ideālā kārtībā. Parasti veciem auto līdz tam ir tālu.

 

Pirms 3 minūtēm , e = d teica:

Pat no Walker tas maksā šitam Volvo 400-600 EUR. Cik var gvelzt tās desmitgadīgās basņas par dārgajiem dpf.

 

Nu uz doto brīdi cik noprotu - laimīgais auto īpašnieks ir nomainījis 3 sprauslas (pieņemu, ka sprauslas + darbs ap 700 EUR sastāda) + samaksājis par "DPF un EGR izprogrammēšanu" + veicis vēl dažādas inčīgas darbības, piemēram, izplūdes mazgāšanu un zobsiksnas pārbaudi. Pieļauju, ka ieskaitot rūpnīcas programmatūras atjaunošanu, ko tagad grasās darīt  - kopējais ieguldījums jau būs ap 1.5K EUR vai vairāk un process ir atgriezies sākumpunktā :) Var jau protams turpināt šo nebeidzamo ciklu vai vienkārši brauktāt bez TA.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

infekto44
Pirms 34 minūtēm , Knaabis teica:

Ja esi no Saldus, tad varu ieteikt www.autolords.lv

 

Ne paldies. Vienozimīgi ne

Link to comment
Share on other sites

infekto44
Pirms 8 minūtēm , LPC teica:

Nu uz doto brīdi cik noprotu - laimīgais auto īpašnieks ir nomainījis 3 sprauslas (pieņemu, ka sprauslas + darbs ap 700 EUR sastāda) + samaksājis par "DPF un EGR izprogrammēšanu" + veicis vēl dažādas inčīgas darbības, piemēram, izplūdes mazgāšanu un zobsiksnas pārbaudi.

inčīgās darbības nav veiktas. Tikai pirmās divas darbības

Link to comment
Share on other sites

infekto44

Jautājums, vai šim volvo v50 dīzelim sprauslas jaliek tikai jaunas vai ari var likt restauretas ko mums neiesaka darīt. 

Labots - infekto44
Link to comment
Share on other sites

Palasīju bēdu stāstu, varu padalīties pieredzē, kā izgāju apskati automobīlim ar līdzīgām problēmām. Tiesa, ne Volvo, bet VW. Tātad - cipari līdzīgi. Dūmainība - ap 5. "Atvilkšana" rezultātus nedod. No kā rodas dūmainība? No pārlieku liela degvielas daudzuma, vai sliktas tās sadegšanas, piemēram, sprauslu problēmu dēļ. Sprauslu problēmas pagaidām atliksim malā, izdomāsim, kāpēc motorā nonāk pārāk daudz degvielas? Tāpēc, ka kompis izdomā, ka viņu tik daudz jāpadod. No kurienes kompis izdomā, cik daudz degvielas jāpadod? Viņš saņem informāciju no dažādiem devējiem un vadās no tā. Piemēram, no gaisa mērītāja. Tipiska situācija, ja auto ir kaut kur caura ieplūdes sistēma posmā no turbīnas līdz motoram, caur gaisa mērītāju tiks izdzīts nenormāls daudzums gaisa, kas motorā nenonāks. Degviela tiks padota atbilstoši nomērītajam gaisa daudzumam un aiz šāda auto būs melns mākonis. Dotajā gadījumā ar ieplūdes sistēmu viss bija kārtībā, bet, izbraucot ar auto un, pavērojot VCDS gaisa mērītāja rādījumus, varēja novērot, ka tie ir apmēram par 20% lielāki, kā tipiski šādiem auto. Ir sanācis daudz braukāt ar dažādiem auto, analizējot devēju rādījumus, tāpēc varu salīdzināt. Vispār, gaisa mērītājs ir viena no šādu auto vājajām vietām. Parasti ar laiku gaisa mērītāji degradējas un rādījumi samazinās, bet ir redzēti arī gaisa mērītāji ar palielinātām vērtībām. Tātad - vai nu jāmaina gaisa mērītājs, vai jāmēģina samazināt mērījumi līdz vērtībai, kas tipiski šādam auto. Pirmais paņēmiens nebija uzreiz iespējams, tika realizēts otrais, novirzot gaisa plūsmu no mērelementa un tādejādi samazinot rādījumus apmēram par 20%. Kā to gaisa plūsmu novirzīt? Konkrētajam auto to varēja izdarīt aizlīmējot ar līmlenti nelielu daļu restītes, kas atrodas pretī mērelementam. Rezultātā dūmainība samazinājās līdz 0.2. Nesaku, ka tas izdosies visiem auto. Ja gaisa mērītāja informācija degvielas daudzuma regulēšanai izmantota netiek, nekas nesanāks.

Link to comment
Share on other sites

constrig

ja posmā starp turbīnu un cilindru ir noplūde, dūmainība būtu mazākā problēma, tur bez gaisa mērītāja vēl ir devēji, kas to kaiti izkjertu uzreiz. Personīgi sev uz volvo, meistars nebija pievilcis znjaugu gumijas caurulei, kljūdas divas uzreiz izmata, pie noteiktiem apgriezieniem, spiedienam sasniedzot atbilstoshu līmeni raksturīga svilponja pamatiiga parādījās, peec kaa ari varēja noteikt iemeslu. Neatceros ka dūmainība būtu parādījusies.

Link to comment
Share on other sites

infekto44

Karoče rīt uz Rīgu pakaļ pēc mašīnas, dzenam mājās un domāsim ko tālāk darīt. 

Link to comment
Share on other sites

infekto44

Vai tiešām beigu beigās nevar būt tā ka šim īpašajam volforda dīzelim tomēr obligati vajag to egr un kvēpu filtru? Un bez viņiem nu nekādīgi nevar? Jo tagat braucot mājās nekada vaina, garām furem uz 120km/h mierīgi un vēl varēja. Taka turbina strādā 

Link to comment
Share on other sites

...sākas - turbīna beigta, tad kā jau minēja sūknis, tad sprauslas atkal pēkšņi ne tā smidzina....švaki mums ar tiem meistariem (mans personīgais pirmais iespaids)😬

P.S. kas konkrēti turbīnai izbeidzies, ja apgalvo, ka beigta? Šim Volvo nāk elektroniskā(motoriņš), vai uz vakuma darbināma ģeometrija?

Link to comment
Share on other sites

infekto44

Izrādās ka turbīna pilnīgi ejoša. Vienīgi dīvaini liekas ka strauji dodot virsū, viņam ir tāda kā flegmas aizsture uz sekundi un tad verās vaļā ka tik turies. Bet tā motoram ir jauda.

Arī tehniskajā nezinu kāpēc nevarēja dabūt apgriezienus, jo atgāzu izdrukā bija jau sasniegti max apgriezieni 4351 no 4400 atļautajiem. Bet tik un tā teica ka nevar sasniegt. Nez, kas tur rīgā nepatika meistariem.. Cik pa ausu galu dzirdēju tad dēļ nobraukuma 317k, un viņam turbīnu tikai jaunu vajag, nekādu restaurētu. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Turbīnu parasti viegli pārbaudīt ar diagnostiku. Ir divi parametri - vēlamais gaisa spiediens (ko grib vadības bloks) un reālais. Braucam un skatāmies. Kā saprotams viņiem jābūt līdzīgiem.

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , infekto44 teica:

Vai tiešām beigu beigās nevar būt tā ka šim īpašajam volforda dīzelim tomēr obligati vajag to egr un kvēpu filtru? Un bez viņiem nu nekādīgi nevar? 

 

Šim īpašajam volforda dīzelim vajag normālu, nesačakarētu rūpnīcas programmatūru, pēc tās atjaunošanas arī varēs veikt normālu diagnostiku (un jā, pēc rūpnīcas programmatūras atjaunošanas, nākies atgriezt vietā DPF un EGR). 

 

Es tiešām nesaprotu šo mazohismu - nu cik ilgi auto īpašnieks mainīs visas detaļas pēc kārtas, spītīgi ignorējot to faktu, ka sākotnēji līkrocīgs servisnieks vienkārši remonta vietā ir auto sačakarējis ? Kā jau e=d minēja, nākamais rindā uz nomaiņu būs augstspiediena sūknis (kautgan, ja pareizi saprotu - nākamais serviss jau paspēja uzsākt nākamo ciklu un piedāvāja vēlreiz mainīt sprauslas, šoreiz jaunas restaurēto vietā? 😀 )

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
infekto44

Beigu beigās tikām pie volvo xc70 AWD 2006 gada 2.4 D5 dīzeļa universāļa. Pilnīgi cits ūber līmenis. 

Bet jautājums zinošajiem- kā un vai ir iespejams ielikt gps kartes latvijas, diski ir orginālie bet tur nav latvijas valsts. savādāk ekrāns iznāk ārā bet rāda ka nav kartes. otrs ir ka starp krēsliem ir tā centrālā kabata kur atverot vāku vaļā ir kkada tākā disku kaste vai nezinu kas. ne izņemt arā ne atvērt. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , infekto44 teica:

vai ir iespejams ielikt gps kartes latvija

Nav un nav iespējams ielikt

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , jema teica:

Nav un nav iespējams ielikt

Ir nu gan sātana ražojums..

Link to comment
Share on other sites

infekto44

tas būtu sīkums. Vispār kādas atsauksmes par šo auto, kur pievērst uzmanību? un kur vājās vietas automātam

 

Labots - infekto44
Link to comment
Share on other sites

Tiešām 14 g. vecs dīzelis ir "Pilnīgi cits ūber līmenis"?

Cik simti kkm uz šiltes?

Man principā šobrīd vairs ne interesē auto, kuram uz ekrāna nevar dabūt vēlamo App, piemēram Waze (uzinstalēt vai uzspoguļot no mobilā).


Pirms 5 minūtēm , constrig teica:

Kā lai saprot - vājās vietas automātam?

Vājā vieta - nobraukums.

Link to comment
Share on other sites

infekto44

noskrejiens ir 320 tk km. kārba automātiskā. servisa grāmata kur no pirkšanas brīža ir zīmogi lidz 2016 gadam. 

Salīdzinot ar to v50 nu ir tiešām uber līmenis. 

Link to comment
Share on other sites

constrig

No ko var teikt, man arii likaas uber liimenis II paaudzei pēc  I v 70, nākamai uber bija III, tagad v90. gan vairs nešķiet. Zb tie vilvo dīzełi, tik daudz asinju nosūkuši. Pa visiem kopā nomainīti gandrīz visi mezgli dzinējam, tieši tie kuri nav bendzīna dzinējiem. Neviesh uzticību arī jaunākie 2 L dizelji. Sirdi silda tikai rupnīcas garantija, kad tā beigsies, mudīgi jātirgo nost!

 
I, II versijai iesaka mainīt kārbai eļļu, var pilno, var daļējo. Es personīgi mainīju daļējo. Probleemu nebija.  Dzirdēts, ka Pastāv neliela % iespeejamiiba, ka mainot paliks sliktaak. Ja jūti ka ir probleemas ar kaarbu, sitieni un tmldz. Gļuki,  mainīt nevajadzeetu, nepalīdzēs. 
dzinējam maini savlaicīgi eļļu, liekas II versijai bija 10k. Intervāls. 
Un noteikti veido spilvenu, divu algu apmērā!

 

kāda dzinēja versija? kW cik? 
 

Šī versija izceļās ar to, ka populāra bija odometru griešana, pie tam nevāja. III jau bija mazaak. 

Labots - constrig
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

infekto44

Constrig-paldies, noderīga info. motoram 136kw jauda, D5244T4 motors ja nekļūdos.

ko Tu domāji ar spilvena veidošanu?

Link to comment
Share on other sites

320kkm liekas 14gadīigam dīzelim liekas neticami maz, vai arī vecmamiņa uz baznīcu braukāja tikai. Manam 6gadīgajam ir jau 240kkm, pēc pāris gadiem jau būs tavi minētie 320kkm, tad būs 8-9gadi mašīnai.

Link to comment
Share on other sites

Teju 23k gadā - nu tiešām neticami maz...

P.S. Man radiem "auto paradīzē" Vācijā ir 2 dīzeļauto. Ar vienu tiek nobraukts < 10 k km gadā, ar otru < 20k km gadā, bet arī tā taču nevar būt.

 

Un lai tantiņa 14 gados nobrauktu 320k km, reizi nedeļā braucot uz baznīcu, baznīcai jāatrodas ~220km attālumā.

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Laikam jāpiebiedrojas tiem, kas paveikuši neiespējamo - 2017.08 odometrā bija 323k, 2020.08 - 361k. Cik tur sanāk... Vidēji 12.5k gadā?

 

Bet vispār biju rēķinājies, ka gadā vajadzētu būt 20k-25k, katru dienu braucot uz darbu (līdz darbam ~40km).

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Man laikam būs antirekords, pa šo gadu apmēram 4k kilometri ar dīzeli, pagāšgad ap 7k.

Nākamais auto būs benzīns, ja nekas radikāli nemainīsies. Vai precizāk kautkāds "vieglais hibrīds", pagaidām skatos uz jauno Octavia vai Leon eTSI. 

 

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...