Jump to content

Iesakiet autoservisu dīzeļmotoriem


dragonboy
 Share

Recommended Posts

infekto44

Piemeram patēriņš arī mazāks palika. Visu ceļu gazeju un ne smakas no dūmiem. Jautajums vai viņi tīra to aparāta pipsiku ko ieliek izsputejā. 

Labots - infekto44
Link to comment
Share on other sites

Varēji uzreiz jelgavā TA iziet..varbūt tur labāks verķis?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tagad apliecībai nav obligāti līdzi jābūt arī uz TA.

Link to comment
Share on other sites

Kopš tā paša laika, kad atcēla prasību vadāt līdzi vadītāja un reģistrācijas apliecības, ja ir līdzi personu apliecinošs dokuments. Mums darbā jau sen visas dienesta mašīnu reģ. apliecības glabājas pie biroja administratores ieslēgtas seifā.

Link to comment
Share on other sites

Tas meibī ir juridiskai personai, darot to ar pilnvarām, vai kaut kā tā.

Neticu, ka fiziskai personai.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
pirms 2 stundām , infekto44 teica:

Rit jaizbrauc uz atgāzu stendu un japarbauda kas īsti notiek. 

 

ielej bākā tīru biodīzeli ap 20 l, un atgāzes būs normā

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , ridao teica:

Kopš tā paša laika, kad atcēla prasību vadāt līdzi vadītāja un reģistrācijas apliecības, ja ir līdzi personu apliecinošs dokuments. Mums darbā jau sen visas dienesta mašīnu reģ. apliecības glabājas pie biroja administratores ieslēgtas seifā.

https://www.csdd.lv/tehniskas-apskates-veiksana/nepieciesamie-dokumenti

Pirms tehniskās apskates transportlīdzekļa īpašnieks (vadītājs) CSDD pakalpojumu samaksas vietā:

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , alusbundza teica:

ielej bākā tīru biodīzeli ap 20 l, un atgāzes būs normā

 

Tā varēja darīt veciem drapakiem ar mehānisko sūkni un akmens laikmeta sprauslām. 

Link to comment
Share on other sites

Pagājušajā mēnesī gāju TA gan privātajam, gan darba auto. Iebraucot boksā ar privāto, devu samaksas kvīti un reģ. apliecību. Inspektors pasmīnēja un teica, ka reģ. apliecību viņam vairs neesot tiesību prasīt, bet nu ja jau ir līdzi, tad ok. Prasīju kopš kura laika tas tā ir? Šis atbildēja, ka kopš brīža, kad likums neliek vadāt līdzi dokumentus, viņiem arī vairs neesot tiesību prasīt. Pēc tam, kad dzinu darba auto, cits inspektors pie iebraukšanas prasīja samaksas dokumentu un apliecību. Kad teicu, ka apliecības nav, šis atbildēja- ok, paskatīšos kompī datu bāzē. Abas reizes samaksāts tika e-csdd un uz kasi vispār negāju. Kārtas numuru iebraukšanai saņēmu telefona aplikācijā  (opcija "pieteikties rindā").

 

Tehniskā apskate (TA) tiek veikta esošajā kārtībā.

Samaksājiet par tehnisko apskati e.csdd.lv un Jums nebūs jādodas uz kasi.

Ja maksājums veikts e.csdd.lv:

- Rīgas TA stacijā Antenas ielā 2, barjera tiks atvērta automātiski, brauciet uz apskates līniju;

- Aizkrauklē, Alūksnē, Balvos, Daugavpilī, Dobelē, Gulbenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Krāslavā, Kuldīgā, Limbažos, Madonā, Ogrē, Preiļos, Rēzeknē, Siguldā, Saldū, Talsos, Tukumā, Valkā, Ventspilī - CSDD mobilajā aplikācijā varat attālināti saņemt kārtas numuru un stāvlaukumā pie TA stacijas gaidiet izsaukšanu uz tablo;

- Bauskā, Cēsīs, Grobiņā, Liepājā, Ludzā, Valmierā - brauciet uz apskates līniju.

Labots - ridao
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@binary kas rakstīts CSDD mājaslapā lieliski zinu. Pats no 2002. līdz 2008. gadam strādāju par TA inspektoru.

Domāju, ka netiek īpaši popularizēta info par to, ka nav obligāta apliecība, bet ņemot vērā likumā noteikto, ka nav vairs jāvadā līdzi pa Latviju, ir tikai loģiski, ka CSDD tāpat kā ceļu policijai nav tiesību to pieprasīt, jo visa informācija par transportīdzekli CSDD darbiniekiem tāpat kā policistiem u.c.ir pieejama datubāzē.

Labots - ridao
Link to comment
Share on other sites

Pirms 39 minūtēm , Stasss teica:

Tas meibī ir juridiskai personai, darot to ar pilnvarām, vai kaut kā tā.

Nekad nav bijušas vajadzīgas nekādas pilnvaras, lai ietu apskati uzņēmuma auto. Arī pirms desmit un vairāk gadiem nē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , ridao teica:

Tehniskā apskate (TA) tiek veikta esošajā kārtībā.

Samaksājiet par tehnisko apskati e.csdd.lv un Jums nebūs jādodas uz kasi.

Ja maksājums veikts e.csdd.lv:

- Rīgas TA stacijā Antenas ielā 2, barjera tiks atvērta automātiski, brauciet uz apskates līniju;

Pagooglējot šos tekstus, atrodas lapa - https://www.csdd.lv/jaunumi/izmainas-csdd-pakalpojumu-sanemsana

 

Turpat arī rakstīts:

Citēt

Ņemot vērā ārkārtējo situāciju valstī saistībā ar COVID-19, ir noteiktas izmaiņas CSDD pakalpojumu saņemšanā.

Atliek cerēt, ka tāda kārtība paliks arī "pēc COVID-19". Pagaidām izskatās, ka tās tik pat labi varētu būt arī "īslaicīgas izmaiņas".

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , LPC teica:

savest auto darba kārtībā, atjaunojot pamatfunkcionalitāti - kvēpu filtrs, EGR

Diemžēl tas maksā pārāk dārgi, lai būtu izdevīgi to darīt

Link to comment
Share on other sites

Nūū... Cilvēks tikko ir nomainījis sprauslas (kā jau minēju - tas ir dīzeļservisu fetišs, sprauslu maiņa, nemeklējot patieso problēmas cēloni).  Nu izdosies viņam iziet TA tagad. Cik ilgi tavuprāt jaunās sprauslas izdzīvos, ņemot vērā, ka "kompis" ir pilnībā sačakarēts, sistēma nestrādā korekti? Pēc nepilna gada varēs doties uz servisu un atkal mainīt...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , LPC teica:

Pēc nepilna gada

Jāiziet skate un jāliek ss-ā pārdošanas sludinājums 

Link to comment
Share on other sites

Aha. Lai laimīgais nākamais auto īpašnieks iet atkal visu šo pašu ciklu... Diemžēl dīzeļu gadījumā - ļoti bieži problēma nav braucēja pirktspējā/vēlmē tērēties, bet gan primitīvā servisa nekompetencē. Pats nobraukāju pusotru gadu ar kūpošu dīzeli - atgāzes normas robežās, viss OK, bet drausmīgi kūp. Arī izgāju pilno ciklu - sprauslas, ""izplūdes tīrīšana" (tobiš izpūtēja mazgāšana, EGR atslēgšana/ieslēgšana atpakaļ, cikla beigās nekas nav mainījies, dodamies uz nākamo servisu, kurš atkal paziņo, ka jāmaina sprauslas (kuras ir mainītas 2 mēnešus atpakaļ), esot jāamputē DPF un arī kat. ja DPF amputācija nelīdzēšot - to gan es kategoriski, atteicos darīt., nākamais serviss kurš atkal piedāvā mainīt sprauslas, kad atsakos - esot "kompis jāpāršuj,", tas palīdzēšot + klasiskais "vajag vienkārši iedot izd*rsties dīzelim" + sūknis gan jau tad jāmaina.

 

Pirms pārdošanas un jaunā auto iegādes - trāpījās pirmais sakarīgais dīzelists - problēma bija triviāla - pusmiris klapanu motoriņš ieplūdes pusē, kurš arī bija čakarējis prātu.

Link to comment
Share on other sites

constrig
pirms 10 stundām , alusbundza teica:

ielej bākā tīru biodīzeli ap 20 l, un atgāzes būs normā

bio regulāra lietošana rezultējas ar sprauslu maiņu, remontu. Tā cepameļļa temp. ietekmē veido nosēdumus (lasi piedeg) uz sprauslu detaļām. 99% , ka eksperiments uz vienu bāku neko ļaunu nenodarīs. tik pat daudz %-  ir ka biodegv. rezultātu neuzlabos. Folklora daudz vēsta par šādiem un līdzīgiem risinājumiem, benzīns, spirts. Noteikti kādam arī ir palīdzējis, folklorai jau arī kājas no kaut kurienes aug. Galvenais iemesls ir dzinēja un tā barošanas sists. nolietojums, dēļ eko prasībām tas ir apaudzis ar visādām papildus sistēmām, viss kopā salasās un sit pa maciņu. Personīgi jau arī aizvien vairāk aizdomājos par dīzeļdz. maiņu uz citu. parēķinot sauso atlikumu, a/m ar benzīndzinēju kopējā iztērētā summa ir mazāka, gāzei noteikti, ka vēl.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , constrig teica:

a/m ar benzīndzinēju kopējā iztērētā summa ir mazāka

+++

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, LPC teica:

Pirms pārdošanas un jaunā auto iegādes - trāpījās pirmais sakarīgais dīzelists - problēma bija triviāla - pusmiris klapanu motoriņš ieplūdes pusē, kurš arī bija čakarējis prātu.

nosauc varoņus

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

constrig
Pirms 5 minūtēm , Murlo teica:

pusmiris klapanu motoriņš ieplūdes pusē

droseļvārsts?

šodienas a/m ir apkrāmētas ar pašdiagnostikas iekārtām, ka jebkuru defektu noteikt ir ērtī un ātri. Nepieciešams tikai pareizo servisu atrast, kurš spēj nolasīt mašinas sacīto. manā gadījumā - ar volvo šinī jautājumā, globalizācijas ietekmē, ir īpatnības. Ne kurš katrs meistars, kurš apgalvo, ka var, to tiešām var. 

Man reiz kļudas nepareizsas nolasīšanas gadījumā, servisam bija vēlme mainīt eļļas līmeņa devēju, kaut patiesais iemesls bija  - devējs bļāva par15% palilinātu eļļas līmeni.

Labots - constrig
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002
pirms 1 stundas , LPC teica:

Aha. Lai laimīgais nākamais auto īpašnieks iet atkal visu šo pašu ciklu... Diemžēl dīzeļu gadījumā - ļoti bieži problēma nav braucēja pirktspējā/vēlmē tērēties, bet gan primitīvā servisa nekompetencē. Pats nobraukāju pusotru gadu ar kūpošu dīzeli - atgāzes normas robežās, viss OK, bet drausmīgi kūp. Arī izgāju pilno ciklu - sprauslas, ""izplūdes tīrīšana" (tobiš izpūtēja mazgāšana, EGR atslēgšana/ieslēgšana atpakaļ, cikla beigās nekas nav mainījies, dodamies uz nākamo servisu, kurš atkal paziņo, ka jāmaina sprauslas (kuras ir mainītas 2 mēnešus atpakaļ), esot jāamputē DPF un arī kat. ja DPF amputācija nelīdzēšot - to gan es kategoriski, atteicos darīt., nākamais serviss kurš atkal piedāvā mainīt sprauslas, kad atsakos - esot "kompis jāpāršuj,", tas palīdzēšot + klasiskais "vajag vienkārši iedot izd*rsties dīzelim" + sūknis gan jau tad jāmaina.

 

Pirms pārdošanas un jaunā auto iegādes - trāpījās pirmais sakarīgais dīzelists - problēma bija triviāla - pusmiris klapanu motoriņš ieplūdes pusē, kurš arī bija čakarējis prātu.

 varēji jau vēl auto marku/modeli pierakstīt.

Labots - Arnis2002
Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , constrig teica:

šodienas a/m ir apkrāmētas ar pašdiagnostikas iekārtām, ka jebkuru defektu noteikt ir ērtī un ātri. Nepieciešams tikai pareizo servisu atrast, kurš spēj nolasīt mašinas sacīto

 

Man gan ir radies iespaids, ka problēma nav nolasīšanā. Problēma ir kadru deficīts, kuri spētu korekti interpretēt nolasīto - pārsvarā gan rodas iespaids, ka 99% "meistaru" nolasa datus par sprauslām, piedāvā tās mainīt + standarta auto totāla sačakarēšana, kā autora gadījumā - EGR, atslēgt, kvēpu filtru ārā + "kompi izprogrammēt" 

 

servisu, kur nepiedāvāja 10x mainīt sprauslas

 

SNE Serviss ganību dambī

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

constrig- volvo kā reiz ir ļoti vienkārši diagnosticēt ar dice/vida!

protams servisos lielākais ir visādi launchi,elmi ar kuriem nekorekti nolasa volvo.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , LPC teica:

piedāvā tās mainīt + standarta auto totāla sačakarēšana

Droši vien tāpēc, ka risinājums atstrādāts un atzīts par izmaksu ziņā optimālāko veciem dīzeļiem.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
pirms 12 stundām , alusbundza teica:

ielej bākā tīru biodīzeli ap 20 l

Autors tak rakstiija, ka esot diizelju fans,

taatad bez smirdonjas, duumiem un trokshnja nespeej dziivot

Link to comment
Share on other sites

Pirms 28 minūtēm , constrig teica:

šodienas a/m ir apkrāmētas ar pašdiagnostikas iekārtām, ka jebkuru defektu noteikt ir ērtī un ātri.

Kamēr šajās sistēmās nav iejaukušies filtru ravētāji, kuri reizēm mēdz brutāli izdzēst kļūdu tabulas no datoriem, lai nedegtu lampiņas panelī.

Tajā brīdī, kad tiek veikta ražotāja neparedzēta iejaukšanās dzinēja darbībā, jebkādi ar to saistīti pārmetumi visiem nākamajiem servisiem ir nevietā. Viņi nevar uzminēt kas ir izdarīts un nekur nav rakstīts kā tas ietekmē pārējo komponentu darbību. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 32 minūtēm , constrig teica:

šodienas a/m ir apkrāmētas ar pašdiagnostikas iekārtām, ka jebkuru defektu noteikt ir ērtī un ātri. Nepieciešams tikai pareizo servisu atrast, kurš spēj nolasīt mašinas sacīto.

Man gan nav gluži "šodienas a/m", bet nu ir arī "pašdiagnostikas iekārtas" - nereti palīdz, taču reizēm paiet kāds laiks (nedēļas), kamēr tās "pašdiagnostikas iekārtas" saprot, kas par vainu, un sāk uz to vainu norādīt tādā vai citādā veidā. Tā savulaik pāris nedēļas nomocījos ar auto iedarbināšanu (nekad nezināju, kas būs pirmais - auto pieleks vai izlādēsies aķis), kamēr kompis sāka mest kļūdu par konkrētu sensoru. Citu simptomu vai kļūdu nebija.

 

Ja par kļūdu nolasīšanu, tad nepietiek ar "spēt nolasīt". Jāsaprot, kāpēc tā nolasītā kļūda lien ārā. Es, piemēram, pirms pāris nedēļām pēc simptomiem un kļūdu nolasīšanas biju pārliecināts, ka ABS vadības bloks "izbeidzies", un biju cerējis, ka varēs to bloku salabot (been there, done that, tik ar citu auto). Pāris nedēļas vēlāk sāka līst ārā citi simptomi, parādījās jaunas kļūdas. Nu jau šķiet, ka ar ABS vadības bloku tomēr viss kārtībā, bet nezinu, kur nu tagad meklēt vainu - varbūt panelī (tajā, kur spidometrs, odometrs utt) kaut kas pusbeigts, varbūt kaut kur vadi vai kāds štekeris sācis pievilt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 59 minūtēm , constrig teica:

ar volvo

Tas ir īpašs gadījums, tur bez Vida un Dice nav ko darīt, un otra problēma ne katrs meistars tās kļūdas māk iztulkot un izsecināt pareizo darbu secību:biggrin:

Link to comment
Share on other sites

marrtins
pirms 15 stundām , e = d teica:

Liec vien atpakaļ kvēpu filtru.

Ja motoram ir kapi, tad ir kapi. Filtrs būs tāds īslaicīgs ielāps.

Link to comment
Share on other sites

constrig
1 stundu atpakaļ, Arnis2002 teica:

volvo kā reiz ir ļoti vienkārši diagnosticēt ar dice/vida!

Īpatnības ir tajā, ka "pilnvērtīgai diagnostikai" nepieciešma onlain saikne ar ražotāja serveri, sekojoši atļaujām, atjauninājumiem. Diezin vai Sašam  no garāžam tādas būs.

 

piemēru jau minēju par Vida spējām  eļļas līmeni noteikt. 

Link to comment
Share on other sites

ImissimI
Pirms 53 minūtēm , binary teica:

ka ABS vadības bloks "izbeidzies"

Man kaut kā līdzīgi gāja nesen, beigās izrādījās, ka pietika abs gredzenu ar drāšu birsti nopucēt.

Link to comment
Share on other sites

@ImissimI, tad kompis bļautu par ABS sensoru, nevis sūdzētos, ka pārtrūkusi komunikācija ar ABS vadības bloku.

 

Audi A4 B5 ar Bosch 5.3 bloku tas visticamāk nozīmē, ka piemeklējusi "populāra slimība" - pārlūzuši divi dublējoši pavedieni, kas savieno blokā esošā štekera GND kapara kontaktu ar plati. Labot nav paredzēts, pirms 6(?) gadiem maksāja 800 EUR, lietots (potenciāli ar identisku problēmu pāris mēnešu laikā) maksāja ap 200 EUR. Toreiz nolēmu, ka "zaudēt jau tāpat nav ko", un salaboju :crazy:

 

Mazliet jaunākam sharānam to vadības bloka elektronikas daļu nemaz nevar cilvēcīgi noņemt, tā nu pagāja vēl pāris nedēļas un saradās vēl dažas kļūdas - radio pēc akumulatora atvienošanās atsakās ieslēgties, bākas līmeņa rādītājs pa retam nogļuko uz pussekundi un panelis nobļaujas "tev bāka tukša", tad vēl arī komunikācija ar engine control module kaut kādā brīdī esot bijusi pārtrūkusi. Tas jau sāk liecināt, ka pie vainas nevis ABS "smadzenes", bet kāds štekeris, vadi vai varbūt "instrument cluster", kurā, cik noprotu, iebūvēts virtuāls CAN gateway :crazy:

 

Varbūt te ir kāds, kurš no tā visa kaut ko saprot un varētu tikt galā ar šito? Pats neprotu, nav arī baigi daudz laika, lai eksperimentētu un mācītos :D 

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

ImissimI

Kļūdas paziņojums bija 'nepareizs signāls'. Nu vismaz uz to pusi. Ieteikumi no speciem bija mainīt abs dačiku, mainīt abs bloku, mainīt mainīt mainīt.

Labots - ImissimI
Link to comment
Share on other sites

constrig

no kompja servisā

Pirms 12 minūtēm , binary teica:

Varbūt te ir kāds,

tikai kristālbumbas īpašniekam, liekas, dažiem te bija!

Link to comment
Share on other sites

@constrig, kristālbumbu nevajag, drīzāk multimetru, skrūvgriežus u.c. instrumentus, kaut kādas nebūt zināšanas par tēmu un vēlmi tikt galā ar problēmu.

 

Kritsālbumba savu darbu jau izdarīja - vadi, štekeri, varbūt panelis (mazāk ticams; lietots maksā 40EUR + piegāde).

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...