ju Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 Pirms 17 minūtēm , DeEK teica: a visu laiku būtu šāda situācija.. Pie daudz elektroauto šāda situācija nebūs, jo arī naktī būs kārtīgs patēriņš. Elektrības cena vispār var aiziet kosmosā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 Pie pašreizējās EV cenas imho tuvākā desmitgadē pat neapsveru domu par tādu. Vēl jo vairāk, kā all in one EV vēl nav un nebūs vēl ilgi …nobraukumi pārāk mazi, 4wd versijas ar labu klīrensu arī praktiski nav. Man tipiski ir weekendos 3-4 no rīta celties un braukt 200+km uz copi ( jūra, butes, peipis vai latgale), pa kuru laiku tad šamo lai lādē ? tad sanāk ka tāpat 2 auto jāuztur…tā kā priekš manis paliek vecie hlami. Ok, ar laiku varbūt aizliegs dīzeļus un vecās degvielas kapsētas, bet pie LV ekonomikas maz ticams. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 Šodienas dīzeļiem (un benzīnniekiem ar daļēji) otrreizējā tirgus pie 8-12 gadus veciem auto vairs nav. Tie ir pārāk sarežģīti, lai būtu kaut cik ekoloģiski, un, sākot tām iekārtām birt nost, remonti neatmaksāsies. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 Tā ir kā saki…prastas naglu kastes jaunas vairs neražo( bez tfsi un citas šņagas vairs neražo)…apsvēru pat domu par jauno kantaino suzuki jimny (vecās tehnoloģijas manuālis vai vecais labais hidrotrafa automāts – benzīns bez direct iešprices…u.t.)..bet tam cena pēkšņi kļuvusi vēl par 2-3K dārgāka. Un 20+ pakas par to naglu kasti ir kosmoss…ok varbūt vēl paliek kaut kādi pāris modeļi ..bet tos ar beidz tirgot jo neatbilst eko normām… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 (labots) Dacias ir naglu kastes, bet redzot, ka slēdzene ir durvīs, nevis rokturi, rodas jautājums kāpēc. Priekš ikdienas braukšanas ir ok, uzzīmēts vidēji, bet slēdzene.... kāpēc vajadzēja tā sabojāt auto https://images.app.goo.gl/WAy1sVq8v4yhMdV27 Labots Jūlijs 6, 2020 - Murlo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 pirms 21 stundām , DeEK teica: Kad aizbrauc uz centrāl/dienvieiropu, tur var redzēt vairākumā jaunas "mazās eiropaletes" katram savas vajadzības. Ne visiem der mazauto. Man, piemēram vajag tādu, ar kuru var regulāri vilkt piekabi vai laivu, kā arī medībās aizbraukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 (labots) Pirms 2 minūtēm , ivo teica: katram savas vajadzības. Ne visiem der mazauto. Man, piemēram vajag tādu, ar kuru var regulāri vilkt piekabi vai laivu, kā arī medībās aizbraukt. aha, tev vajag. Bet cik daudz pa Rīgu braukā ar H6 vai xc90 priekš 1 cilvēka. Statusa zīmuļi P.s. runājam par H6 un XC90 ņemtie mogo kredītā Labots Jūlijs 6, 2020 - Murlo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ervie Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 Pirms 11 minūtēm , ivo teica: Man, piemēram vajag tādu, ar kuru var regulāri vilkt piekabi vai laivu, kā arī medībās aizbraukt. nu viens taupīgais austrietis savus zirgus piekabē valkāja ar kaijenni, arī tā neko.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 (labots) A kas tur tāds īpašs? Auto jau tam ir paredzēts. Ne jau ar carreru vai lambo vilka ? lv copes mačos lielās laivas arī valkā visādi jaunie q7 , x5 .. Labots Jūlijs 6, 2020 - osscar 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 (labots) Neizskatās ka tie dīzeļi kautkur tik ātri pazudīs. Skatojos jauno BMW 1.sēriju, ja neskaita M135i, kas jau faktiski cita mašina un maksā kosmosu, kā arī pilnīgs overkill, tad tikai viens benzīna variants ir pieejams - 1.5 litru 3 cilindru. Kamēr dizeļi ir veseli 3 vai 4 varianti. Dīvaini, it īpaši ja ņem vērā ka tā tāda pa lielam pilsētas mašina. Mini Cūperam gan ir arī 2 litrīgais benzīns, ganjau arī vēlāk BMW to iemontēs, bet nu pagaidām nekāda lielā izvēla jau nav. Pašam jau arī tagad dīzels, bet gribu benzīnu, it īpaši ziemā, nosalt var kamēr uzsilst salons. Kad pirku tad domāju ka baigi braukšu, bet beigās ofisu pārvāca, 10 min gājienā no mājas, pa gadu varbūt kādas 4k jūdzes sanāk, pa lielam pa brīvdienām nobraucot. Jānaina uz benzīnu. Labots Jūlijs 6, 2020 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 Pirms 33 minūtēm , Murlo teica: Dacias ir naglu kastes, bet redzot, ka slēdzene ir durvīs, nevis rokturi, rodas jautājums kāpēc. Priekš ikdienas braukšanas ir ok, uzzīmēts vidēji, bet slēdzene.... kāpēc vajadzēja tā sabojāt auto https://images.app.goo.gl/WAy1sVq8v4yhMdV27 tikai 2wd piedāvā ar parasto beņu un iesmidzi ..150zs jau ir ar direct injection un 4wd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 1 stundu atpakaļ, Murlo teica: Statusa zīmuļi Daudziem tas ir ļoti svarīgi. Neieslīgstot moralizēšanās - tāda pati vajadzība, kā, piemēram, aizlaist dabā Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 dienvid eiropā ir valstis kur vienkārši nav kur aizbraukt pie dabas...un tur toč nevajag nekādu 4x4 vai lielu auto...bet mums maza valsts un viss ir tuvu - pēc darba 1-2h un esi jau prom no Rīgas un esi mežā piem. vai lauku īpašumā...Londonā tu pēc 3-4h tikai no centra būsi izbraucis..:D vai Beļģijā vispār nav ne ezeru nekā - tikai pļavas Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 (labots) Kopš kura laika Londona vai Beļģija ir dienvideiropā Bet Itālijā, Spānija tak netrūkst kur braukt. Nav arī tā ka 3 - 4h būtu jābrauc no Londonas un nebūtu kur braukt, visādi nacionālie parki, kalni utt netrūkst. Pa 3 - 4 stundām no Londonas jau tu esi Birmingemā, tapēc nevajag jau pārspīlēt. Pa tām 1 - 2 stundām no Londonas dēļ motorvejiem var nobraukt 2 - 3 reizes lielāku distanci kā no Rigas, un tur dabas netrūkst. Bet nu Londona ar tāds ekstrēms piemērs. Labots Jūlijs 6, 2020 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 nu es tā piemāram pateicu, man vieglāk runāt par vietām kur esmu bijis ilgāku laiku...nu nu ...strādāju savulaik londonas centrā///kā tad ...tur nevar tik ātri pēc darba tikt laukā no centra... ok nestrīdēšos pretī - ja tev tur daudz naudas, tad var mājā turēt 4x4 weekendiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 (labots) Nu Londonā jau 4x4 īpaši neredzēsi, ja neskaita Range Roverus, jo reāli jau nav vajadzība, plus manuprāt pa lielam nedzīvo tur cilvēki kam tādi baigi interesētu. Pabrauc ārā uz laiku teritorijām, mazpilsētām un 4x4 būs vairāk nekā saprašanas. Loģiski ka milzīgas pilsētas centrā pārsvarā būs mazi auto Labots Jūlijs 6, 2020 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
infekto44 Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 Zvanija no servisa un ir pamatigs progress pec sprauslu maiņas, no atgāzu radijuma 3.23 tagat ir 1.8 bet nedaudz pietrūkst lidz 1.5 prasibai. Skatisies izputēju, tas jau ari gan jau aizaudzis ar melnām kakām un vai ir katalizators. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ervie Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 Pirms 20 minūtēm , infekto44 teica: Skatisies izputēju, tas jau ari gan jau aizaudzis ar melnām kakām cēli skan uzrakstīt, bet reāli drošvien klizma ar ūdens šļūteni .... vai kā tur kvēpus no pēdējā bunduļa tīrīja pirms skates.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
infekto44 Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 Ervie, tur gan jau bus ta pēdējā skāde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazarms Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 Pirms 15 minūtēm , ervie teica: cēli skan uzrakstīt, bet reāli drošvien klizma ar ūdens šļūteni .... vai kā tur kvēpus no pēdējā bunduļa tīrīja pirms skates.... Tieši tā. Pielejam pēdējo bunduli ar ūdeni, lai bišku pamirkst, tad startējam un pedālis grīdā. Pēc tam mazgājam vārtiņus/krūmus un citas lietas, kas bija aizmugurē. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
msp Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 pirms 4 stundām , AndrisBB teica: Nu Londonā jau 4x4 īpaši neredzēsi Kā tad, tik nez no kurienes teiciens - Chelsea tractor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Jūlijs 6, 2020 Share Jūlijs 6, 2020 Es tak tajā pašā postā teicu par RangeRoveriem, bet tos jau nepērk dēļ tā ka 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
infekto44 Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 katalizators ir un beigu beigās izrādās bija izdedzis caurums plāksnē kura bija noglušījusi egr vārstu. folliju bija ielikuši Saldū. nomainīja gaisa filtru un rit jābrauc pakaļ mašinai. cena 1115 eiro. Stāsta beigas.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasss Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 Pirms 7 minūtēm , infekto44 teica: nomainīja gaisa filtru cena 1115 eiro. Spēcīgi..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murlo Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 ja sprauslas no rūpnīcas, tad 250eur/gab Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudiger Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 Pirms 37 minūtēm , infekto44 teica: bija izdedzis caurums plāksnē kura bija noglušījusi egr vārstu. Man arī tā gadījās, pirmie DPF un EGR likvidēšanas speciālisti bija pavārgu plāksni ielikuši, pēc pusgada sāka dūmot un zust jauda. Protams, tas notika 130km no mājām , braucu kā ar vecu traktoru... Link to comment Share on other sites More sharing options...
duksis Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 Nosacīti jaunie dīzeļi ar izgrieztu dfp tik pretīgi smird, ka tā iemesla dēl braucu ar benzinu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 Kādā veidā tev tas palīdz, ja tas smirdīgais brauc pirms tevis? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
duksis Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 Man palīdz apziņa, ka es tā nesmirdu. Bet ja nopietni, man bija kauns kad braucu ar tādu vai bija jāatstaj ieslēgts dzinējs uz ilgāku brītiņu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 Dzinējs bija jādarbina uz paaugstinātiem apgriezieniem - tādā veidā tīrās kvēpu filtrs. Un smird tas auto tikai tad, kad tas filtrs tīrās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 Viš jau saka par situāciju ar izgrieztu filtru Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 Es tagad iedomājos, kas ir sliktāk - vecs smirdīgs benzīnieks vai vecs smirdīgs dīzeļnieks priekšā? Abi nepatīkami. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 38 minutes ago, marrtins said: Es tagad iedomājos, kas ir sliktāk - vecs smirdīgs benzīnieks vai vecs smirdīgs dīzeļnieks priekšā? Abi nepatīkami. Tikai viens tikai smird, otrs smird un arī kūp, tādējādi pasliktinās citiem satiksmes dalībniekiem redzamība, kas var radīt apdraudējumu satiksmes drošībai... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Jūlijs 7, 2020 Share Jūlijs 7, 2020 Tie reālie kūpoņi jau ir visai maz. Vakar gan vienu vecu XC90 manīju, kas kūpēja kā nelabais - visa aizmugure vienos kvēpos, bet dudināja negāzējot Atminos, kad iepriekšējam dīzelim radās caurums intercoolera trubā, tad arī sāka kūpēt kā pats velns. Tā nu braucu uz servisu 1mm iespiežot pedāli, jo vairāk spiežot tad cauri neredzēja 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raivix95 Jūlijs 8, 2020 Share Jūlijs 8, 2020 2020.07.6. , 11:31, AndrisBB teica: Neizskatās ka tie dīzeļi kautkur tik ātri pazudīs. Skatojos jauno BMW 1.sēriju, ja neskaita M135i, kas jau faktiski cita mašina un maksā kosmosu, kā arī pilnīgs overkill, tad tikai viens benzīna variants ir pieejams - 1.5 litru 3 cilindru. Kamēr dizeļi ir veseli 3 vai 4 varianti. Dīvaini, it īpaši ja ņem vērā ka tā tāda pa lielam pilsētas mašina. Mini Cūperam gan ir arī 2 litrīgais benzīns, ganjau arī vēlāk BMW to iemontēs, bet nu pagaidām nekāda lielā izvēla jau nav. Tajā pašā laikā Volvo dīzeļdzinēji vairs ir pieejami tikai hibrīda variantā un tuvākajos gados vairs nebūs vispār. Link to comment Share on other sites More sharing options...
infekto44 Jūlijs 8, 2020 Share Jūlijs 8, 2020 Atkal vāks, savācām masinu no jelgavas. Iedeva izdruku par atgāzēm un sprauslu testu. Stundas brauciens uz majam. No melniem dūmiem nebija ne smakas. Zāģēju ik pa brīdim un ideali viss, ne smakas no melniem dūmiem. Aizbraucu Saldū uz TA un atkal atgāzes 2.54. Nu kas par nah.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 8, 2020 Share Jūlijs 8, 2020 Liec vien atpakaļ kvēpu filtru. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
infekto44 Jūlijs 8, 2020 Share Jūlijs 8, 2020 Rit jaizbrauc uz atgāzu stendu un japarbauda kas īsti notiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Jūlijs 8, 2020 Share Jūlijs 8, 2020 No savas pieredzes varu teikt, ka tas atgāzu tests vairāk no atgāzu iekārtas atkarīgs. Katru reizi kaut kādi mistiski cipari tiek parādīti. Pēdējā reizē pirms brauciena uz TA tiek kārtīgi atvilkts, lai trubas iztīrās. TA atgāzes 5.xx ar četrām vai piecām gāzēšanām TA aparātā. Pats zinu, ka motors mazliet dūmo, bet 'wat a fak', bet ne jau 5.xx Pēc 2 nedēļām mazliet pavizinoties pa Rīgu un neko papildus nedarot (izņemot mazliet atvelkot braucot uz TA), jau citā TA boksā atgāzes parāda 0.7x. 'Hallo, Karl!'. Es saprotu, ka var būt mazāk, bet ne jau tāda starpība neko neremontējot. Domāju, ka viņiem tie TA mēraparāti reāli gļučī. Domāju, ka viens autu uz blakus esošiem aparātiem rādītu dažādus ciparus. p.s. esmu dīzeļa fans. es saprotu, ka dīzelim vajag ļaut izgriesties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LPC Jūlijs 8, 2020 Share Jūlijs 8, 2020 Pirms 37 minūtēm , infekto44 teica: Rit jaizbrauc uz atgāzu stendu un japarbauda kas īsti notiek. Kam tieši tavuprāt vajadzētu notikt, pēc EGR un kvēpu filtra amputēšanas + mistiskas iejaukšanās ECU softā? Viens no racionālākajiem risinājumiem būtu bijis savest auto darba kārtībā, atjaunojot pamatfunkcionalitāti - kvēpu filtrs, EGR + salabot sačakarētu ECU, atjaunojot rūpnīcas programmatūru. UN pēc tam jau skatīties rezultātu, meklēt patieso problēmas cēloni. Visu dīzeļservisu fetišs ir sprauslu mainīšana un "izplūdes tīrīšana" - jo visdrīzāk, pēc "kompī atslēgt" darbību veikšanas un softa sačakarēšanas, normālu diagnostiku vairs nav iespējams veikt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!