Jump to content

Iesakiet autoservisu dīzeļmotoriem


dragonboy
 Share

Recommended Posts

1 stundu atpakaļ, Arnis2002 teica:

tikai uz turieni jāved sprauslas-viņi ārā paši neņem

Es tomēr ieteiktu servisu, kuri izdara visu no A līdz Z un arī uzņemas atbildību par rezultātu.

Savukārt gadījumā, kad iesaistīti vairāki servisi, ja būs problēmas, tad vainīgo nebūs un paliksi malējais.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms ņemšanas sapilini šķidru eļļu sprauslu "akās"/sēžās un pabraukā kādu nedēļu

@Ronalds kas ir dārgi? Izņemt sprauslas, aizvest uz lēto, uzstādīt, tad atkal izņemt un aizvest uz tevis ieteikto? :D

Es savu zviedru limuzīnu dzenu uz Zviedru auto- dārgāk nekā parasti, bet sataisa specifiskās lietas. Eļļas maiņa, bremzes, ritošā tur, kur parasti taisu (tuvāk darbam/mājām)

Labots - Murlo
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

sitam volvo jau arī vajadzētu pieslēgt vidu un paskatīt kas tur darās!

un vispār -v50 jāpērk tikai ar 2.4d5 motoru!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 54 minūtēm , Murlo teica:

Pirms ņemšanas sapilini šķidru eļļu sprauslu "akās"/sēžās un pabraukā kādu nedēļu

Tik viegli netiksi cauri! Jāpilina ir katru dienu - rītā, vakarā.... Moš pa nedēļu atlaidīs. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tas ir vieglāk, nekā domāt kā lai dabū laukā nolauzto sprauslu.

Tieši tajā brīdī, kad mainās motora temperatūra, eļļa iekļūst dziļumā

Link to comment
Share on other sites

Pukinens
pirms 15 stundām , infekto44 teica:

Jā, par par viena zoba atšķirību piekrītu. Zobsiksna mainita, bet tajā servisā es pats savu audi dzenu jau ilgu laiku un meistaram uzticos. Ari manam auto mainija zobsiksnu un nekadu sudzibu par meistara darbu. 

Vecīt, sāc tiešām ar šo. Fēleri gadās visiem. Fāterim bija analoga situācija. It kā uzticams meistars, fāters servisēj visus savus vāģus, es savus, daudzus gadus, bet tā diena pienāca... Viena zoba nobīde, kuru piedetektēja, kad aizdzina mainīt sprauslas.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
infekto44

Tātad, zvanija no dīzeļmotoru servisa un teica ka no četrām sprauslām viena laba. No trijām beigtajam, divām ir pjezo elements beigts un tresajai smidzinatajs beigts. Un vel ari rūsa uz sprauslām. Tagat sūtīs pieprasijumu pec restauretam 208 eiro viena, ja pieņems tās sarusejusas vai ari jaunas pāri 300 eiro viena. 

Link to comment
Share on other sites

Varbūt vienkārši tas meistars, kurš atslēdza kvēpu filtru un EGR, var vienkārši arī liekos 3 cilindrus atslēgt un "izņemt no kompja"?

Labots - LPC
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 19 minūtēm , infekto44 teica:

ka no četrām sprauslām viena laba.

maini visas


pērc rūpnieciski restaurētās, būs lētāk, un kalpo tik pat labi

Link to comment
Share on other sites

infekto44

Nu es viņam teicu ka davai mainam visas četras bet vins teica ka trīs tikai jamaina. Gan jau pusdzivas lejā ieksa cilindros un veidoja brangās atgāzes. Sākumā kad aizdzinu mašīnu un runājām par šo problēmu, prasīja vai nav katalizators iznemts. Jo tas ari itka ietekmejot atgazes ja izņemts. Katrā ziņā problēma atrasta un bus jāmaina sprauslas. Sālīti dārgs volvo v50 prieks sanāk. 

Link to comment
Share on other sites

benzīngalvas raud degvielas uzpildes stacijā, dīzeļgalvas raud servisā


pats esmu izbijis benzīngalva un tagad dīzeļgalva

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Te ir jāmaina visas 4 sprauslas!

Nē nu var nomainīt tikai 3 un tad pēc mēneša vai diviem vēlreiz braukt uz servisu. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

pirms 21 stundām , Murlo teica:

benzīngalvas raud degvielas uzpildes stacijā, dīzeļgalvas raud servisā

Esmu dīzeļgalva, bet nākamais auto visticamāk, būs benzīns.

Vienīgā nelaime, ka mūsdienās visi benzīna vāģi ar moču izmēra dzinējiem komplektējas. 


pirms 21 stundām , infekto44 teica:

vins teica ka trīs tikai jamaina

kāda starpība, ko viņš teica - Tu esi klients un Tev ir taisnība.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Murlo said:

benzīngalvas raud degvielas uzpildes stacijā, dīzeļgalvas raud servisā

 

 

Nepareizi, degvielas stacijā raud tie paši dīzeļgalvas kas pārpratuma pēc nopirkuši bendzīnu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 28 minūtēm , noname teica:

pārpratuma pēc nopirkuši bendzīnu.

nedomāju, ka tie gadījumi ir bieži. Ja nu vienīgi kāda sieviete ar dabīgi gaišu matu krāsu... :D

Link to comment
Share on other sites

Ivo, ne tādā nozīmē ka pārpratums dēļ blondīnisma. Bendzīngalvas nekad necepās par kapeikas iesipšanu uz degvielu, vismaz ne tie ko pazīstu sev apkārt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Knaabis
2020.07.3. , 14:42, ivo teica:

Esmu dīzeļgalva, bet nākamais auto visticamāk, būs benzīns

, jo...

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , noname teica:

Ivo, ne tādā nozīmē ka pārpratums dēļ blondīnisma. Bendzīngalvas nekad necepās par kapeikas iesipšanu uz degvielu, vismaz ne tie ko pazīstu sev apkārt.

Es, savukārt, nepazīstu nevienu dīzelistu, kurš ceptos par kapeikām. Ko nu?


Man tagad bēda ar dīzeļauto - ABS pārstājis strādāt (līdz ar to - arī spidometrs), piektdien vēl panelis pāris reizes nobļāvās par tukšu bāku (reāli - vairāk kā puse pilna). Nu un pāris gadus no rītiem jāgriež pa 10-15 sekundēm, kamēr pielec (kad nopirku, tad pirmajā ziemā tā bija, tad uz vasaru pārgāja, tad ziemā atsākās un tad arī vasarā turpinājās). Kondiška arī nestrādā - it kā uzreiz pēc pirkšanas salaboju (neatceros, cik simtus tas izmaksāja), tajā vasarā vēl kaut cik strādāja, nākamajā vasarā knapi strādāja, tad viss. Vienas vienīgas problēmas ar to dīzeļauto. Gribu atpakaļ benzīnu!

Link to comment
Share on other sites

marrtins
Pirms 12 minūtēm , snukurins teica:

Vienīgi jāskatās lai netraucē.

Pats jau sēdi Saeimā? :D 

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 51 minūtēm , binary teica:

Man tagad bēda ar dīzeļauto

belaruss iet stabili ......

Link to comment
Share on other sites

Knaabis
Pirms 53 minūtēm , binary teica:

Gribu atpakaļ benzīnu!

Ja Tu to nezini, tad spidometrs, degvielas bāka, kondiška un citi pripampasi ir arī benzīna auto! ?

Nevajadzēja lūzni pirkt, kuru nevar normāli iedarbināt!

Arī nodzīts benzīnnieks nebūs laba izvēle...

Link to comment
Share on other sites

Visi pieminētie defekti, izņemot varbūt vienīgi švako pielekšanu, nekādi nav saistīti ar degvielas veidu.

Link to comment
Share on other sites

@Knaabis, kad pirku, tad jau nebija to problēmu ;) Ja tā padomā, tad šitais auto pie manis laikam ir noturējies ilgāk nekā jebkurš cits, kas man bijis. Un domājams, ka kādu laiku vēl tiks lietots - tomēr ērti, ja var salonā >pustonnu bez bēdām sakraut un nogādāt mājās. Ar tiem benzīna auto tas bija problemātiskāk - pirmkārt, virsbūves nepiemērotas (pat, ja nestspēja atļauj, sedans tomēr nav tik ietilpīgs), otrkārt, ar benzīna motoru tomēr to papildus svaru baigi jūt, savukārt ar dīzeli kaut kādu atšķirību jūt tikai tad, kad jābremzē. Vispār sākumā biju pat ļoti pārsteigts, cik labi 85kW nīkulis spēj pavilkt/pastumt "anti-aerodinamisku govi" ar teju 1900kg pašmasu.

 

Ak jā, par to kondišku - kad laboju, tad servisā man teica, ka sharāniem ar viņām ir problēmas. Bet sharāns tipiski ir ar dīzeli. Otrs ģimenes auto ir Audi A4 B5 (2000. gads, *benzīns*), tam kā kondišku salabojām pirms kādiem 8 gadiem, tā joprojām strādā bez bēdām. Tātad ja ir problēmas ar kondišku - tā ir dīzeļa vaina! :D

 

Kaut kā jātiek galā ar tiem defektiem un tad jau būs OK. Vismaz līdz ziemai - ziemā salons sāk silt tad, kad esmu jau gandrīz darbā. Bet jābrauc ilgi, kādas 35min :D

 

@ridao, kad "engine coolant temperature sensor" sāk aiziet pa pieskari, tad arī benzīna motors švaki lec, tikai grūti saprast, kāpēc :D

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, binary said:

Ko nu?

 

Grūti iedomāties citu, svarīgāku, iemeslu bez kapeikas sipšanas uz degvielu kāpēc izvēlās pirkt dīzeli. Minēšu - komforts un klusums salonā? Pietiekama dinamika un brauktprieks? Un nē, mēs šeit neapspriežam premium pepelacus ar vismaz V6 3+ litru dzinējiem.

Link to comment
Share on other sites

2020.07.3. , 14:42, ivo teica:

Vienīgā nelaime, ka mūsdienās visi benzīna vāģi ar moču izmēra dzinējiem komplektējas. 

Dīzeļi jau arī reti kad tiem jaunākiem auto ir virs 2l. Tik sakrāmē n turbīnas, un spiež cik var izspiest.

Protams, pie opcijām un tml. jau kaut kur ir, tikai sanāk padārgi.

Var jau arī lielu benzīnu atrast, tikai maksāt kādus 500+  nodoklī katru gadu ar kaut kā negribas.

Un neiet jau nemaz tie mazie turbinētie tik slikti, grieze jau tur laba. 3 cilndriniekiem vēl skaņa tāda interesanta.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
1 stundu atpakaļ, ju teica:

Un neiet jau nemaz tie mazie turbinētie tik slikti, grieze jau tur laba. 3 cilndriniekiem vēl skaņa tāda interesanta.

Tikai cik tam benzīnniekam ir resurss, ja 0,9 motors tiek visu laiku pie redline dzīts? 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Maris77
Pirms 11 minūtēm , Ronalds teica:

Tikai cik tam benzīnniekam ir resurss, ja 0,9 motors tiek visu laiku pie redline dzīts? 

Tā nav 80-90 gadu mašīna, kura iet mūžīgi. Jaunās ilgāk par pieci gadi vai 100tk nav paredzēts ekspluatēt. Uz Tolmetu un pērc jaunu. 

Link to comment
Share on other sites

@noname, man pa lielam nemaz nebija variantu - sharāns ar benzīna motoru ir tāds retums, ka tie daži pieejamie eksemplāri nu nekādi neatbilst prasībām. Tā nu nācās iepazīties ar dīzeļauto.

Link to comment
Share on other sites

Tak ko ņemies ar audi 100, domāju, ka Ford model T būtu tieši tas, kas vajadzīgs 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Dīzelis, lai ko tur runā, tam joprojām ir nākotne! Mazliet unificē un brauc kaut vai ar maķīša eļļu :D

Nezinu, kas tur mūsdienu dīzelim ir savādāks no mūsdienu benzīna dzinējiem - tā pat augstspiediena sūknis....tiešās sprauslas, egr'i. Nu ok, nav kvēpinieki....

Man saimniecībā ir 1,7d comonreils, tuvojas 300tk. Un neizskatās, ka tas būtu noguris. Vienīgi vakuma N75 vārsti šad tad čakarē prātu, jo no tiem ir atkarīgs EGR un turbīnas darbs. Un kā japānim, tā šim detaļām cipars x2 :wtf2:

Mazliet atkāpe....Mums te Latvijā ir tā problēma, ka visi grib savas dir..sas vadāt ar komfortu un, tad sapērk 10gadīgus premiumus, ķipa A6,+ 5sērijas+ Eklases+, S60/80...visādus X parketniekus un tad raud par izmaksām pie mazliet nopietnāka remonta. Tas, ka šīs mašīnas tagad maksā 5-7x lētāk, cik maksāja jaunas, nenozīmē, ka detaļām ir tik pat reizes jāmaksā lētāk :D

Kad aizbrauc uz centrāl/dienvieiropu, tur var redzēt vairākumā jaunas "mazās eiropaletes", jo rietumeiropietim laikam labāk saprotams par auto uzturēšanas izmaksām...

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, DeEK said:

Dīzelis, lai ko tur runā, tam joprojām ir nākotne!

 

 Orly? Kur tieši, lielpilsētu centros vai Vidzemes rapšu laukā? Skatos ka puseiropa domā tāpat banojot vai liekot papildus nodokļus visās lielākajās metropolēs.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , ggg97 teica:

mums tas nedraud

mūsējie jo īpašo strauji sāk kustēties tad, kad kāds no ārpuses to pasaka. pietiks ES uzražot kādu regulu un viss notiek.

Link to comment
Share on other sites

marrtins
Pirms 23 minūtēm , ggg97 teica:

Atpūšās, pie mums tas nedraud.

Nestāsti. Viendien pamodīsies un pie mums arī būt, jo "citās valstīs taču", "ierasta prakse civilizētajās trejdeviņzemēs".

Bet vispār tā ir slikta stratēģija kasīt kuli tikmēr kamēr vien pašu neaiztiek...

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, ggg97 said:

Atpūšās, pie mums tas nedraud.

 

Noteikti nē, it sevišķi kad lielie onkoļi Briselē sāks kratīt ar pirkstu. Jo mums taču ir tik neatkarīga un suverēna valsts!

Labots - noname
Link to comment
Share on other sites

Nu ok, šoreiz dīzeli liekam mierā, bet kādas tad ir alternatīvas??? Nu nepārsēdīsies visi uz elektro auto! Ja jau putekļusūcēji Briseles kāpostgalvām likās, ka patērē "nenormāli daudz" špaņa, tad ko? Elektroauto elektrību lādēšanai ņems no vēja un saules? :D  Tas ir pipec, ko norij fiksā uzlāde. Uz ātro rēķinot, it kā kapeikas, bet ja katrs sāks lādēt, tad uz kādu strāvas apjomu jārēķinās....nemaz nerunājot par lītija rezervēm. Labi, palielam elektro autotransports ir ok (pats domāju varbūt  vienu iepirkt ģimenē), bet nav panaceja visam. Drīzāk tas varētu palikt kā nišas produkts...

Benzīns?  Tas pārāk daudz CO saražo. Mētāns? nu kā variants, jo atjaunojamais resurss, bet no ekoloģiskā viedokļa? Par to tagad zinātnieki spriežot....H2 - pagaidām ļoti dārgs

Dīzelis? Smirdīgs un kaitīgs :D tajā pašā laikā notiek eksperimenti ar sintētisko dīzeli, kas vairs nav tik kaitīgs. Nu kuj viņ zin. Bet tas, ka Briselē un Strazbūrā pilns feikajiem labdariem - gribas iet korķēt!

Nu nobeigumā vēl gribēju pateikt, ka vecie dīzeļi mūžigi nebrauks, jo tiem arī resurss palēnām beidzas, nekas nav mūžīgs. Būs citi dīzeļi.... :D

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , DeEK teica:

Uz ātro rēķinot, it kā kapeikas, bet ja katrs sāks lādēt, tad uz kādu strāvas apjomu jārēķinās....

Nu nebūs tā, ka "katrs sāks lādēt". Es, piemēram, būtu gatavs lādētu kaut pa 8h dienā nakts stundās, kaut katru nakti.

Link to comment
Share on other sites

It sevišķi, ja visu laiku būtu šāda situācija.... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...