Saipo Ierakstīts Janvāris 25, 2017 Share Ierakstīts Janvāris 25, 2017 Labdien, sakiet, lūdzu, vai kāds var pateikt, cik ampērus maksimāli laiž cauri Citroen Berlingo 2007 12v piepītējs? Ja nē, kā es to varētu uzzināt? Jālien skatīties uzliktie drošinātāji? Pieļauju, ka vismaz 10A būs? Cieņā Indriķis Link to comment Share on other sites More sharing options...
kava Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Varbūt piezvani Citroen servisam un uzjautā? Ir tāds kantoris Latvijā. Nu riktīgs indriķis... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Atver mašīnas instrukciju un apskaties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspars12 Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Paskaties kāds drošinātājs izlikts uz piepīpētāju un viss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK-47 Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Parasti piepīpētāja ligzdas drošeklis ir 15A, mēdz būt arī 10A un 20A Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 (labots) Piepīpētāja drošinātājs ne vienmēr atrodas kopā ar citiem drošinātājiem. Dažkārt tas var būt arī kūstošā plāksnīte un atrasties, piemēram, kārbā uz aķa. Jāskatās shēma. p.s., manai Skodai 15A Labots Janvāris 25, 2017 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 IMO vienīgais variants ir braukt uz servisu pie večiem, kuriem ir slodzes testeris un notestēt cik ampērus ligzda īsti tur`. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Drošinātāju nodalījuma vāciņā parasti ir tabula, kas ir kas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 kuriem ir slodzes testeris Tas ir paredzēts tikai akumulatora testēšanai! Visvienkāršākais ir apskatīties drošinātāju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 (labots) Knaabis, nekā nebija! Ir ne tikai aķiem paredzētie! Ir arī automātiskie(redzēti dzīvē), kuriem uzliec cik vatus vajag(elektroniski, ne mehāniski) un tie nav domāti tikai aķiem. Ja kas, drošinātājs var būt arī ne tikai uz piepīpētāju. Var būt uz vairākiem. Joptv, cik intelektuālam jābūt lai vienkārši napskatītos auto instrukcijā, neuzzvanītu dīlerim, prasīt padomu ar auto nesaistītā forumā... Labots Janvāris 25, 2017 - rubb 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Ir arī automātiskie(redzēti dzīvē) Piemēru studijā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Knaabis, meklē pats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Knaabis, meklē pats Nu ko Tu te stāsti cilvēkiem muļķības? Nav tāds speciāls testeris. Protams var slēgt klāt slodzi un skatīties pie kādas amperāžas izsit drošinātāju, BET tad jau vienkāršāk ir uzreiz apskatīties tā nominālu!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 (labots) Knaabis vispār jau ir. Dampīc pamazām samazina savu pretestību (tā teikt, audzē vatus) līdz ir plurkts. Tas, ka neesi tādu redzējis, nenozīmē, ka tāds nav. ja kas, šo ražo viens no lielajiem pasaules grandiem mērštrumos Labi, offtops. Jāiet uz bodi... Labots Janvāris 25, 2017 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Dampīc pamazām samazina savu pretestību (tā teikt, audzē vatus) līdz ir plurkts. Plurkts=??? Izstāsti līdz galam šī brīnumverķa darbību! Tas jau būs tas pats manis aprakstītais prastais variants ar virknē slēgtu ampērmetru un slodzes palielināšanu tikmēr, kamēr izsit drošinātāju! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Knaabis, ja no elektronikas kaut elementāri ko sajēdz, tad pats sapratīsi kā tāds aparāts varētu darboties. Principā, tā vietā lai par to maksātu vairākas štukas, var uztaisīt arī pats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 (labots) Man 150W uz vienas ligzdas virsū rakstīts Labots Janvāris 25, 2017 - kaads Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 @Rubb Neizvairies no atbildes, jo Tu taču mums esi elektronikas guru! Paskaidro mums šī verķa darbības principu. Nu vai iedod vismaz linku uz to supertesteri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gurķis Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 (labots) Rubb - tu vai nu bišku sapinies tajā, ko gribēji teikt, vai tiešām kaut ko sastūmi ne pa tēmu... diez kāds izskatās tas aparāts, kas pārbauda, kad vadi sāk karst aiz piepīpētāja ligzdas, m? Labots Janvāris 25, 2017 - Gurķis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Ja mašīnā grib kaut cik nopietnu jaudu, tad jāvelk vads no aķa ar savu drošinātāju! Takš parasti piepīpetājs ir pieslēgts ar tievu vadiņu kurš nez vai vairāk pa 5A turēs. Nē nu var jau taisīt eksperimentus un baudīt kas notiks pirmais - nodegs auto vai tomēr izsitīs drošinātāju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Pašam palika interesanti, cik tad ir liels drošinātājs, manējai 20A, Citronam izrādās 30A !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 (labots) diez kāds izskatās tas aparāts, kas pārbauda, kad vadi sāk karst aiz piepīpētāja ligzdas, Lai pārbaudītu piepīpētāja ligzdu (vai jebkuru citu vadu) pieslēdzam tam galā regulējamu slodzi un izmērām sprieguma kritumu uz vadu. Piemēram, ja pie 20 A slodzes, spriegums uz tās ir 10V, bet spriegums uz akumulatora šajā brīdi ir 12V, tad skaidrs, ka 20A vads ilgstoši neizturēs. Labots Janvāris 25, 2017 - Firza 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 Firza gudrs un loģisks, spiežiet kāds iteikt no manis. Tie 30A citronam varētu būt pa abām kopā, man citronam priekšā divas ligzdas. paskatīšos kāds drošinātājs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Janvāris 25, 2017 Share Janvāris 25, 2017 pareizā atbilde būs - pietiks visam ko ir paredzēts spraust piepīpētājā. To kas nav paredzēts - nevajag spraust, it īpaši kaut ko uz 20-30A! Metināt taisies, vai vinču darbināt? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 Piemēram, ja pie 20 A slodzes, spriegums uz tās ir 10V, bet spriegums uz akumulatora šajā brīdi ir 12V, tad skaidrs, ka 20A vads ilgstoši neizturēs. Nebūs tik vienkārši. 1,5mm2 kapara vadam ilgstoši pieļaujamā strāva ir ap 20A. Novelc tādu 10m garu, un pieslēdz 20A slodzi. Uz 240V tur vēl būs viss normāli. Pie 12V jau otrā galā maz kas būs. Ne jau vads neizturēs uz tā piepīpētāja, bet tur drīzāk būs nenormāls spriegums, un tā ierīce otrā galā var nedarboties. Protams, ja pieslēgs kaut ko par jaudīgu, pirmkārt jau vajadzētu izsist drošinātāju, ja tur ir ielikts pareizs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amazons Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 Varu iznomāt šādu ja nu kādam vajag slodzi pamērīt 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 "12V socket" izlasīt varēji, bet pirms tā "Front and rear" nē? Nu nu kas no tā? Vai tad pēkšņi Kirhofa likumi ir mainījušies? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klusu Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 Jā, kas no tā? Neko aplamu jema nepateica. Vairāki citi gan. Capa komentāra vērtība 0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 rubb, nav labi tādas glupības rakstīt, sabojāsi imidžu tautas acīs. Saprotu, ka mēğini savu tēzi aizstāvēt, bet šoreiz labāk nē... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 Takš Amazons ielika piemēru biku augstāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reptīlis Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 Iespējams, kāds domā par 230/400 V tīkla mērījumiem, kur mēra fāze-nulle cilpas pretestību un pieļaujamo strāvu, kā arī drošinātāju atbilstību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 Racer, skat. ko Amazons ielika... Tā ka pats nebojā imidžu Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 Jālien skatīties uzliktie drošinātāji? Pieļauju, ka vismaz 10A būs? 15A, bet, visdrošākais veids pajaukt vaļā un apskatīties, ražotāja noteikto max. Vadi droši, ka tura vairāk, teiksim, 20A, bet drošinātājs ir 15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 (labots) Vēl kas - Amazona ieliktais ir līdzstrāvas slodze. Man gan bija saskare ar maiņstrāvas slodzēm, kas varēja radīt slodzi ar dažādiem slodzēm - taisnstūra, trīstūris, sinusoīda, ar rociņu "uzvilkts" signāls datorā, baltais troksnis. Aparātus redzēju, kad biju vācijā ~3 gadus atpakaļ vienā auto audiofīlu pasākumā - ar šo dampi testēja kādas slodzes kādās frekvencēs barošana, kondiķis etc var turēt, attiecīgi arī tika piemeklētas barošanas komponentes... Ja pareizi atceros, tad dampi ražotājs bija kaut kāds vācu - Siemens, vai Bosch... nepiegriezu tam uzmanību, likās pašsaprotama lieta... Labots Janvāris 26, 2017 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amazons Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 varbūt jautājumu pārcelt uz piektdienas vakaru un pamērīt visiem iespējamiem autiņiem piepīpētāja maksimāli izdvešamo jaudu Nu tā brālīgi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Janvāris 26, 2017 Share Janvāris 26, 2017 Kārtējais sviests. Cilvēks prasa, par piepīpējamā agregāta maksimālo pārnesamo jaudu, kuru ierobežo drošinātājs. Kāda mērīšana, no kuras viņš, visticamāk neko nesaprot? Apskatās manuāli, atjauc vaļā drošekļu vākus un salīdzina, shēma uz vāka jopvai. Visas patērētāju vērtības kā uz delnas. Nu kur problēma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amazons Janvāris 27, 2017 Share Janvāris 27, 2017 Nu kur problēma? A es par ko runāju? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmars Janvāris 27, 2017 Share Janvāris 27, 2017 Pīpēšanas spraudņus vajag lietot piesardzīgi. Lielākā daļa, ko esmu redzējis, sāk kust jau pie 4-5 ampēriem. Vajag lietot tādu, kam + neiet caur tievu tērauda atsperīti atspiestu pret plastmasu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Janvāris 27, 2017 Share Janvāris 27, 2017 Principā, tā vietā lai par to maksātu vairākas štukas, var uztaisīt arī pats. Jā paņemt lielo reostatu (bija tādi krievu laikos skolā fiizikas kabinetā), virknē apmpērmetru un visa gudrība. Tikai šādā veidā testēt ir pilnīgs idiotisms, lai neteiktu vairāk. Tā teikt, slogot kamēr kaut kas nodeg 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Janvāris 27, 2017 Share Janvāris 27, 2017 ivo, a ko darīt cilvēkam, kurš nevar runāt(mēms), neprot lasīt, tikai ciparus atpazīst? Tikai šāds variants! Tak elementāri! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts