Jump to content

Garantija bez čeka (ar garantijas talonu)


TasEsmuEss
 Share

Recommended Posts

Sveiki!

 

Jautājums sekojošs - ir Eiropas savienībā iegādāts Samsung mobilais telefons, kuram ir atklājies 100% rūpnīcas defekts (akumulators, plate, vai abi). Ierīce nav mocīta, slīcināta, rūtota, un ir lietota saudzīgi, ievērojot visus garantijas noteikumus. Ir saglabājusies garantijas karte, kurā redzams pārdevējs, modelis, IMEI, pirkšanas datums, garantijas beigu datums, pārdevēja paraksts un zīmogs. Pārdevējs kāda iemesla pēc nav pievienojis čeku vai arī tas ir pazudis. Ar pārdevēju sazināties nav iespējams.

 

Kāda ir iespēja šādu Samsung telefonu salabot pa garantiju? Problēma tāda, ka visu laiku uzkaras/restartējas, īpaši ja akumulators ir pilnāks par 50%. Es lieku uz gļukainu akumulatora kontrolieri vai pašu aķi.. Samsung jau itkā negrib, lai viņiem arī S7 sāktu eksplodēt, bet viņiem pašiem prasīt kaut ko nav jēgas - atrunājas ar par tēmu vispār nesaistītiem tekstiem. Software reset/update nepalīdz un vaina pavisam droši ir dzelžos. Varbūt ir ieteikumi kā man viņiem kaut ko pierādīt/pamatot/cīnīties ar viņiem? Maksāts skaidrā naudā veikalā - bankas izdrukas arī nav.

Link to comment
Share on other sites

Čeka kopija vajadzīga kā minimums.

 

Ja ar pavadzīmēm, tad pavadzīmei jābūt izrakstītai uz rēķina pamata, kur atsauce ir uz priekšapmaksas rēķinu. Ja atsauce uz čeku, tad jābūt čekam vai tā kopijai.

Edited by MakeMeGoAway
Link to comment
Share on other sites

Muļķības, ja ir pareizi aizpildīts Samsung garantijas talons (atslēgas vārdi Samsung un pareizi), neko citu nevajag, viss pārējais un kaut kādi čeku utt pieprasījumi ir tikai vietējo servisu pašizdomājums lai atfutbolētu daļu ļautiņu, kuri nezin savas tiesības

Edited by LSTP
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Nokia's savulaik Mūkusalas TSC ņēma pretim pārbaudot IMEI numuru, ne čeku, ne talonu vajadzēja. Vēl pagājušā gada sākumā vienu Lumia uz turieni stiepu! Imei kods un viss!

Link to comment
Share on other sites

... pavirši palasot "Patērētāju tiesību aizsardzības likumu" neko vairāk par "saskaņā ar garantijas dokumentā norādītajiem nosacījumiem" nesalasīju;

tātad ir tā kā garantijas dokumentā noteikts - garantijas pieteikuma brīdī pirkuma dokumentu vai nu vajag vai nevajag

un tā kā praktiski notiek - garantijas pieteikuma saņēmējs var paprasīt garantijas dokumentā noteiktos dokumentus, bet var arī izlaist....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...