Jump to content

Problēmas ar dzinēju


tiger23
 Share

Recommended Posts

pieGdiena ir pasludināta par atklātu.

 

 

 

Starp citu Check Engine gaisma deg visu laiku. Vienreiz pirms 2 gadiem biju aizdzinis uz servisu un šie teica, ka nekas traks - lai deg.

 

1. nomaini servisu.

2. nomaini blīvi starp sēdekli un pribordēli

3. vēl kaut kas var būt, tipa problēmas elektrosistēmā...

4. bingo, viss strādā!

Link to comment
Share on other sites

Jautājums viens: kāpēc datoram ielikts 2006. gada Opeļa procesors ar 150k noskrejienu?! :drinks:  Urrā, atkal piektdiena!

 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Mersim ļoti līdzīga problēma un zonde vairākas reizes pārbaudīta. Arī MAF sensors mainīts un pārbaudīts.  Ar kompi neko nevar diagnosticēt. 

 

Es būtu vainojis lamda zondi, servisā normālā to var viegli diagnosticēt. 
Link to comment
Share on other sites

uz servisu un šie teica, ka nekas traks - lai deg

:rofl:

Nekas - dvuļas tūliņ aizliegšot.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Protams, ka ar to var sadzīvot! Galvenais nekad nevienu auto neapdzīt - jo ja dzinējs noslāpst īstajā mirklī, var sanākt ziepes.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

superKrona

 

 

Kapēc ar aukstu motoru jāgāzē virs 4k rpm?

Parasta reklāma opelim, redz, mēģinu nobeigt dzinēju, tas kā strādā, tā strādā!

Ir, kas lielās, ka nobraukuši vairākus mēnešus ar eļļas nespiediena indikatoru... 

Link to comment
Share on other sites

Man tas pats saabam tikai pie 3k rpm (mirgo CE, bet nekas neraustās). Atlaižot gāzi beidz mirgot. Iespējams DI kasete.

Labots - Zoom
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Zondes - nomaini uz jaunām. Ņem vai nu oriģinālās vai Bosch. Lētās, ķīniešu, tās, kas der visiem auto -  vari uz reiz misenē iemest. Ja nomainot zondes nekas nemainās - pārbaudi vadus, kontaktus ar kuriem zondes pieiet pie smadzenēm.

 

Par missfire - nomaini visas sveces. Ja nelīdz - nomaini svečvadus. Ja nelīdz - spoles.

 

Ja tomēr apniks mētāties ar naudu  - tad dodies uz sakarīgu servisu.

Labots - rubb
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nekas jau nav atrisināts. Ir tikai un vienīgi nolasītas kļudas, kas ir pasākuma vieglākā un ātrākā daļa. Pirmās divas kļūdas norāda uz otro lambda zondi - to, kura kontrolē katalizatora darbību. Motora darbību tā īpaši neietekmē, bet lampa degs. Problēma var būt ne tikai zondē vai vados bet arī vadības blokā. Ir tagad tāda nemode vadības blokus skrūvēt tieši pie motora, lai elektronikai tiek gan vibrācija, gan temperatūras izmaiņas plašā diapazonā. Rezultāti "uz sejas". It īpaši ja vadības bloku ražojis "Siemens", izmantojot tehnoloģiju "mēle želejā", kas remontu padara ļoti apgrūtinošu, ja ne neiespējamu. Ja kādreiz vadības bloku defekts bija ārkārtīgi reta parādība, tad tagad - parasta lieta. Konkrētajam motoram gan ir "Bosch" vadība, kas ir krietni kvalitatīvāka par "Siemens", bet vadības bloka defektu izslēgt nevar. Otrās divas kļūdas par "misfajeriem", jeb degmaisījuma neaizdegšanos trešajā un citos cilindros. "Misfajeriem" var būt daudz un dažādu cēloņu. Bojātas sveces var būt tikai viens no iemesliem, turklāt ne no tiem izplatītākajiem. Protams, sveču pārbaude/nomaiņa ir tas ar ko jāsāk. Pie viena, izskrūvējot sveces, vajadzētu tās rūpīgi izskatīt, tāpat arī sveču izgaļus - vai uz izolācijas nav redzamas augstsprieguma izlādes pēdas, ja tādas ir, obligāti jāmaina sveču uzgaļi. Tāpat bieži gadās ka ir beigts spoļu bloks, to var konstatēt ar osciloskopu apskatot aizdedzes impulsu formu. Bet bieži vien arī pēc visa tā nomaiņas "misfajeri" nekur nepazūd, jo tikpat labi tos var izsaukt nepareizs maisījums cilindrā, piemēram bojātas sprauslas dēļ, nepietiekama kompresija, bojāts EGR vārsts un galu galā vadības bloks, it sevišķi ja tas ir "Siemens". Tāpēc novēlu topiks autoram priecīgu tālāko pi...nos.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kļūdas ir par otro lambda zondi, to kas ir aiz katalizatora un kontrolē katalizatora darbību. Maisījumu regulē pirmā zonde, tā, kas ir pirms katalizatora. Ja ir bojāts gaisa mērītājs (MAFs), tad rodas problēmas pareizi noregulēt maisījumu, kur piedalās pirmā zonde, un tad arī parādas kļūda, kuras atšifrējumā var būt būt netieši vai tieši pieminēta PIRMĀ lambda zonde. Tāpēc par MAFu pagaidām nevajag iespringt. Varbūt viņš nav perfekts, bet lai to novērtētu, ar OPCOM vai citu testeri jāpaskatās nevis kļūdas, bet aktuālās vērtības. Tad var redzēt cik tālu no nosacītā viduspunkta aizpeldējusi maisījuma regulēšana. Ja novirze ir dažu procentu robežās, viss ir kārtībā, ja ap 10% - to vēl kompis spēj nokompensēt, bet jāsāk domāt par MAF nomaiņu, ja 25%, tad gan MAFs ir pilnīgā d..., bet tad noteikti būs arī kļūda, ka lambda regulēšana ārpus robežām, vai īpaši smagos gadījumos var būt vēl arī kļuda par PIRMĀS zondes "malfunkcionu".

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

tiger, vai tiešām taisies lieki mētāties ar naudu mainot detaļas, par kurām ieminās e-diagnostikā no cilvēkiem, par kuriem nevari būt drošs ka viņi tiešām ZIN par ko runā, pārzin konkrēto dzinēju, tā vietā, lai aizbrauktu uz normālu servisu?

 

Ok, ja jau cilvēks ir bagāts, ar naudu nav problēmas, tad jā, interesanti paķimerēties un mainīt visu pēc kārtas...

 

P.S. Jādzēš ar rokām. Var arī ar izoleni - uz paneļa attiecīgo lampeli aizlīmē.

Link to comment
Share on other sites

Lai taču strādā. Meistars no debesīm nekrīt. Ja cilvēks dara pats ar interesi un izpratni, tad rezultāts bieži vien ir labāks, kā servisā, kur to dara "profesionāļi" ar vienīgo motivāciju nopelnīt pēc iespējas vairāk vienā laika vienībā.

 p.s. Baidos samelot par konkrēto motoru, bet lampa visticamāk būs tomēr jānodzēš ar OPCOM vai citu verķi.

Labots - M_J
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam
Starp citu Check Engine gaisma deg visu laiku. Vienreiz pirms 2 gadiem biju aizdzinis uz servisu un šie teica, ka nekas traks - lai deg.

Es tavā vietā vairāk tur nebrauktu. Plus pareklamē to idiņu kantori šeit, lai citiem nav  jāmaksā par to, ka c/e lampiņai jādeg un kāds ēzelis pasaka, ka tas ir normāli.

 

M_J Tieši tā!

Labots - NeticuNevienam
Link to comment
Share on other sites

Lielākai daļai motoru CE lampiņa pati nodziest pēc kāda laika, ja problēmas vairs nav. 

Bet parasti nomaina detaļas, kļūdas kodus nodzēš, pabrauc un skatās vai viss oki. 

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

Ar kompi neko nevar diagnosticēt.

Īstas tirgussievas cienīgs secinājums. :D Tādai jau grūti sajēgt, ka ECU pašdiagnostikas funkcija, tāpat kā spidometra lampiņas, ārējas pieslēgtas diagnostikas iekārtas, multimetrs un viss kas cits ir tikai instrumenti, kuru rezultātus interpretē cilvēks, kurš veic diagnostiku. Instruments var gan palīdzēt, gan nepalīdzēt, gan pat maldināt. Ja meistaram nav smadzeņu, tad "ar kompi neko nevar diagnosticēt".

Link to comment
Share on other sites

Long John

Jūtu līdz inspektora k-gam- laikam dikti grūta dzīve ar tādu smadzeņu lērumu starp muļķīšiem... :yahoo:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...