Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Recommended Posts

Pirms 9 minūtēm , €inārs teica:

JO latvietelis nekad neremontēs mašīnu. Drīzāk sūdzēsies ka valdība un Pūtins vainīgi.

Plānprāt, atkal nonāci pretstatā ar sevi. Iedzer zāles..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vito Ventura
Pirms 27 minūtēm , €inārs teica:

Man nav lietas kuras man nevajag.

Un ja tu uzskati ka auto kautkā ceļ cilvēka vērtību, tad salīdzinot ar kaukādu hipsternaggeru no Kalifornijas tu esi pilnīgs sūds.

Tā jau ir, ja galvenais dzīves mērķis ir bezdēt dīvānā un bāzt batonus ausīs forumā, tad mašīnu tiešām nevajag. Ja ir ģimene vai gribas aizbraukt ne tikai tur, kur autobuss vai vilciens kursē, tad mašīna ir visai noderīga.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , €inārs teica:

JO latvietelis nekad neremontēs mašīnu. Drīzāk sūdzēsies ka valdība un Pūtins vainīgi.

Pārdos apaļkoku uz Zviedriju un pienu uz Lietuvu, un pirks IKEA mēbeles un Lietuvas sviestu. Un turpinās sūdzēties ka nevar nopirkt jaunu auto, ko esot tik sūri grūti strādājot pelnijis.

Pat nezinu kaa shito murgojumu(kaads sakars remontiem ar piederiibu valstij un politiku?) komenteet. Angljiem tas ir vienkaarshi oxymoron'isms. Vai arii trollisms.

Un kaapeec tik shausmiigi liela interese par to kaa citi dziivo? Ko pats dari? Saac ar sevi pirms tiesaa citus.

Pirms 33 minūtēm , €inārs teica:

Man nav lietas kuras man nevajag.

Un ja tu uzskati ka auto kautkā ceļ cilvēka vērtību, tad salīdzinot ar kaukādu hipsternaggeru no Kalifornijas tu esi pilnīgs sūds.

Cik tev gadi? Paskaties Dhar Mann video ja tiineidzheris. Nespried par citiem peec sevis. Katram savi hobiji utt.

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 48 minūtēm , Arnis2002 teica:

lūk- šis jau ir cits mērogs!

Citēt

..jo varenāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora.

Tagad to zina arī 23 gadus vecais Lahlans Marī, kurš pēc "traktora" gāja divas dienas. 

?

 

pirms 2 stundām , Arcane teica:

kaads sakars remontiem ar piederiibu valstij un politiku?

Precīzi tāds, kā pusei šī foruma satura ar topiku sākotnējām tēmām. :read:

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , €inārs teica:

JO latvietelis nekad neremontēs mašīnu. Drīzāk sūdzēsies ka valdība un Pūtins vainīgi.

Pārdos apaļkoku uz Zviedriju un pienu uz Lietuvu, un pirks IKEA mēbeles un Lietuvas sviestu. Un turpinās sūdzēties ka nevar nopirkt jaunu auto, ko esot tik sūri grūti strādājot pelnijis.

Žēl man Tevis autor. 

Link to comment
Share on other sites

2020.07.21. , 09:04, ivo teica:

Ar ko viņš labāks?

 

Ar salona ergonomiku kaut vai. Plus vēl cik ir braukts ar franču automātiem, tur ir pilnīga bēdu ieleja, salīdzinot ar vw DSG kārbu, kas strādā perfekti. Francūzis pie vienādiem apgriezieniem brīžiem iemet vienā robā, brīžiem citā un vēl visādas dīvainības. It kā strādā, bet tajā pašā laikā kārba ar motoru kopīgu valodu atrast nevar. Un tas nav vienam vien.

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , x_rays teica:

Plus vēl cik ir braukts ar franču automātiem, tur ir pilnīga bēdu ieleja,

Kā reiz viendien kolēģis izvizināja mājā ar savu Citronu. Es šo paspēju apbēdināt, ka šam kārba baigi raustas un nelabi uzvedas. Izrādas laikam velti, un tas ir normāli..

Sajūta bija tāda, kad normālam braucamajam kārba ietu uz galu..

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Cik savā dzīvē dzirdēti visādi šausmu stāsti (gan no lietotājiem, gan automehāniķiem), tad frančus nekad vispār neesmu izskatījis kā variantu :D 

Link to comment
Share on other sites

Citēt

— Дорогая, ты где?
— Я в норе.
— В какой норе?
— Как в какой, в той что ты мне купил!
— Дура, не в норе, а в РЕНО, хорошо что я тебе ПЕЖО не купил!

Labots - binary
  • Patīk 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Man ir bijis Peugeot, man ir bijuši divi Renault, viens ir vēl tagad (trešais). Vēl viss kaut kas cits. Sliktākā pieredze līdz šim bijusi ar VW. 

Jā, pagājušā gadsimta beigās bija visādi, bet tagad sen viss mainījies. Tagad visi mēģina pēc iespējas kaut ko kaut kur iespiest, uztaisīt kompaktāku utml., līdz ar ko remontējami jau tagad daudzi ir pagrūti. Lai gan, tahagad sākt likt tos mazos turbinētos dzinēju, līdz ar to tiem auto jau bieži vien ir daudz brīvas vietas motortelpā, līdz ar ko piekļūt ir viegli dažādiem mezgliem. Bet atkal nav zināms, vai nebūs vienkāršāk visu dzinēju mainīt :)

Vienkārši par dažiem vāciešiem un tml. nav pieklājīgi kaut ko sliktu stāstīt, un kā stāstīsi, ja to vēl esi pa dārgo nopircis :)

 

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 42 minūtēm , marrtins teica:

Cik savā dzīvē dzirdēti visādi šausmu stāsti (gan no lietotājiem, gan automehāniķiem), tad frančus nekad vispār neesmu izskatījis kā variantu :D 

Es atkal nevienu šausmu stāstu vairs neklausos, jo skaidrs ir tas, ka viss atkarīgs no paša attieksmes pret lietām. Man ir bijis n-tie auto, bet neko sliktu par tiem nevienu nevaru teikt, jo auto vienmēr uzturu kārtībā.

Ar greizu attieksmi pret auto, jebkura autopieredze var būt šausmu stāsts.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Par jauniem auto, ja nav plānots drillēt ilgāk kā ražotājs iestrādājis auto mūžu, tad gan jau nav vērts klausīties - ka tik pašam tīk.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , marrtins teica:

Par jauniem auto, ja nav plānots drillēt ilgāk kā ražotājs iestrādājis auto mūžu, tad gan jau nav vērts klausīties

 

Šis ir milzīgs mīts. Auto, tāpat kā jebkurš darbarīks vai saimnieciska lieta, ir jāuzpasē. Un jo tas ir sarežģītāks, jo vairāk ieguldījums ir apkopēs un uzturēšanās. Kādreiz mācību ietvaros bija jārēķina tehnisko sistēmu uzticamība. Pieņemsim, auto sastāv no 20 dažādiem mezgliem, kuru apkope notiek atsevišķi (tā apmēram arī ir tie chekpointi standarta apkopēs). Pieņemsim, ka katra katra mezgla uzticamība 99.9%. Lūk, kāpinot 0.999 20.pakāpē, dabūsi uzticamību 0.98, kas nozīmē, ka 2 no 100 mašīnām būs defektīvas, jo nedarbosies kāds no tās mezgliem.

 

Cīņa par šo uzticamības koeficientu ir katra autoražotāja dienaskārtības galvgalī, jo atsaukumi un reklamācijas maksā ĻOTI dārgi.

Pie tam - jo vairāk ir šo atsevišķo mezglu, jo vairāk kopējā uzticamība krīt. Un nav tik liela starpība, vai tas ir Pežo vai Mersedess, jo ražošanas izkliede tāpat ir milzīga, zīmola komplektēšanas rūpnīcās uz vietas saražo labi ja 20% no visām komplektējošām daļām. Viss pārējais tiek outsorcēts pa visu pasauli. Un tad sākas žurku skrējiens par izmaksu optimizāciju katram konkrētajam mezglam.

 

Starp citu zīmols ar vismazāko ražošanas izkliedi ir klasiskā Lada specifiskās vēstures dēļ. Jaunie modeļi, kas tiek patapināti no Reno-Nissan tāpat tiek sagrābstīti pa visu pasauli.

Link to comment
Share on other sites

Viena lieta pašu detaļu uzticamība, cita lieta - cik to detaļu viegli nomainīt, vai var nomainīt, piem., elektromehāniskās rocenes troses, vai tās mainās kopā tikai ar visu bloku. Tad vēl ir tā, ka ar laiku arī parādās kaut kādi risinājumi, kas padara remontu lētāku un vienkāršāku, kad pēc tā parādās atbilstošs pieprasījums.

Piem. Audi TT modeļi, tam, ja nekļūdos, pie zobsiksnas maiņas bez maz vai motors jāceļ ārā. Jā, to nevajag bieži darīt, bet tomēr. Arī tās pašas Audi alumīnija piekares, kur beigtas bukses dēļ sākumā bija jāmaina visa svira. Jā pēc tam parādījās arī atsevišķas bukses. 

Un pamatā jau raud kaut kādu kreiso servisu meistari. Piem. ja tas ģenerators kādā neērtā vietā. Viņam, nabadziņam, pēc tam jāklausās, ka viņš Jāņa čomam Pēterim starteri nomainīja pa 20EUR stundas laikā, bet kāpēc man tas prasa dienu un 100EUR?! Viņi jau pamatā šo čakaru negrib. 

Link to comment
Share on other sites

marrtins
Pirms 23 minūtēm , msp teica:

Šis ir milzīgs mīts. Auto, tāpat kā jebkurš darbarīks vai saimnieciska lieta, ir jāuzpasē.

Ja tev jauns auto ir jāuzpasē vairāk par eļļas un bremžu maiņām, tad na* tādu autiņu.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Droši vien ka viena lieta ir tautas nostāsti un "man viens čoms teica", bet pavisam cita lieta ir statistika.

Ja var ticēt šim tad pa lielam franči lūzt retāk kā vācieši un vidējās remonta izmaksas ir zemākas. Protams topu joprojām aizņem japāņi.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , marrtins teica:

Ja tev jauns auto ir jāuzpasē vairāk par eļļas un bremžu maiņām, tad na* tādu autiņu.

Diemžēl ir vairāki pasākumi pie apkopēm, kurus būtu vēlams darīt.  Piemēram, EGR/ ieplūdes kolektora savlaicīga uzpasēšana-tīrīšana, bremžu sistēmas antikorozijas apstrāde (vadulu smērēšana, bremžu cilindru apkope; eļļu maiņa katrus 10-12tk., nevis 20tk....lietus laikā ar auto nebraukāt pa peļķēm kā ar amfībijām, kur ūdens līmenis sniedzas jau sliekšņos utt.

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , DeEK teica:

vairāki pasākumi pie apkopēm, kurus būtu vēlams darīt.

Retorisks jautājums - kā Tu domā, vai tajā pašā Vācijā, no kurienes nāk tie labie mazlietotie auto, kāds dara kaut ko vairāk par obligātajām apkopēm ražotāja noteiktajos intervālos? :D

Pie mums jā - ir cilvēki, kas tiešām dara. Eļļu piemēram nomaina nevis pēc 30k, kā ražotājs noteicis, bet pēc 15k. Un vēl uz Crown aizdzen.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , ivo teica:

Tu domā, vai tajā pašā Vācijā,

principā nē nedomāju! ...bet nu ir jau daži, kas uz kopējā fona piliens jūrā.....Pa lielam vācietis ir palicis skopāks, ka tik mazāk tērēt apkopēs...

Bet statistika ir tāda, ka tie superduper vācu auto pēc gada lietošanas te sāk jukt pa vīlēm ārā (nu protams ar izņēmumiem paveicas....)

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

Iedo linku uz to statistiku. Vai tie dati tik slepeni, ka tikai ķirzakcilvēku pietuvinātajiem redzami?

Link to comment
Share on other sites

marrtins
pirms 4 stundām , DeEK teica:

Piemēram, EGR/ ieplūdes kolektora savlaicīga uzpasēšana-tīrīšana

Muahaha, vidējais auto pircējs maz par tādām lietām vispār zin?

Ja man traucē EGR, tad es tādu veru ciet un programmēju ārā :sarkasms:Bet jaunā auto īpašniekam nevajadzētu par tādām lietām pat domāt.

Link to comment
Share on other sites

Kaut kā tēma aizgāja ne tajā virzienā :D  

1 stundu atpakaļ, marrtins teica:

maz par tādām lietām vispār zin?

Es zinu, par pārejiem.... labi, ja degvielu veidu nejauc..

EGR....nu man tas nav ne izprogrammēts, ne aizvākots.

Manai vecajai 2005g. Hondai, ar kuru ir esmu pats noripinājis 80tk. tas elements darbojas bez aizrādījumiem, vienreiz, pēc auto iegādes to tīriju, jo dzeltenais džekičans sāka degt un kļūda ķipa bija ar EGR darbību saistīta, bet nu tas bija nokvēpis nevis aizaudzis. Sāku pētīt sīkāk, pie vainas bija vakuma N72vārsts.... atkal te aizgāja beztēmā :D ...

Bet nu jā 90% leju ProDīzeli - varbūt tas dod šo labo rezultātu.

1 stundu atpakaļ, e = d teica:

Iedo linku uz to statistiku. Vai tie dati tik slepeni, ka tikai ķirzakcilvēku pietuvinātajiem redzami?

Kādu vēl linku, man nav un nemeklēšu. Tas principā no paša pieredzes, un par cik vairākiem čomiem ir servisi un arī plači, kur tirgo vietējās/ievestās mašīnas.....satiekoties aprunājam dažādas tehniskas lietas, tajā skaitā par statistiku - kas, kur un kā, ko labāk pirkt, no kā izvairīties...

Protams, ja atvelc no faterlandes lietotu topzustand auto no pedanta, tad ir čikiniekā. Bet tad tas auto maksās tādu ciparu, ko ne katrs vietējais sapratīs - ķipa buržujs ir pārdevējs.

Par cik pats vairākus gadus biju nodarbojies ar lietotu auto ievešanu/tirdzniecību , varētu daudz pastāstīt par piedzīvoto, bet es slinks rakstnieks :sarkasms:

 

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , DeEK teica:

ar lietotu auto ievešanu/tirdzniecību

 

Problēma ir tajā, ka lietoti auto, kuri ir +/- normālā stāvoklī ir "ātri bojājošas preces". Pēc pusgada nostāvēšanas vaļējā laukumā labi ja varēsi iedarbināt un braucot būs visādi dīvaini trokšņi. Pēc 2 gadu nostāvēšanas auto vairs nepiešķilsi un vēl pēc 2 gadiem vienīgais pircējs būs Tolmets. Tāpēc lietoti auto ir jārealizē ātri, kas rada spiedienu uz to cenu, un nevienu neinteresē topzustand no autoperedasta, bet gan šī brīža stāvoklis par zemāko iespējamo cenu. Situācija Eiropā ir uzlabojusies ar visādiem mobile.de utml, kur privātpersona no Latvijas var satikt privātpersonu no Vācijas vai Itālijas, neiesaistoties "biznesmeņiem no Rumbulas". Bet arī tas drīzāk darbojas margināli, kur pircēji meklē ko īpašu, nevis visparastāko Volvo universāli.

 

Pirms neilga laika bija nepieciešamība ģimenes loceklim pēc auto. Jaunu cilvēks nevarēja atļauties. Palīdzēju tādā veidā, ka sazināju cilvēku, kura darba mašīnai tuvojās uz beigām līzinga termiņš, kuru pēc līguma varēja izpirkt par netto atlikumu (26% no sākotnējās cenas, 4 gadi, 110k). Tur tad arī ir garantija, ka apkopes ir izietas pēc gosta, patiesība par ir/nav sista. Mīnuss - ir jāpērk tāda mašīna, kāda ir, nevis tādu, kā gribās.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , msp teica:

mašīnai tuvojās uz beigām līzinga termiņš, kuru pēc līguma varēja izpirkt par netto atlikumu (26% no sākotnējās cenas, 4 gadi, 110k).

...salds dīls. Pricipā manis iegādātās mašīnas ir arī nevis pēc izvēles iegādātas, bet pēc izdevīguma :D

 

Bet par Vāciju, vācietim nekrata, ka tev nav piķis - nenopirksi tu, nopirks cits - pietiekami liels, aktīvs tirgus. ...un par sviestmaizi neceri viegli kaut ko tur iegādāties. Ja brauc pats - jārēķinās no +800eur, vai arī vairāk izdevumiem klāt pie auto cenas. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 13 stundām , DeEK teica:

Ja brauc pats - jārēķinās no +800eur, vai arī vairāk izdevumiem klāt pie auto cenas. 

Sanāk, ka vieglāk samaksāt kantorim, kas atgādā - kādam e-mobile.lv vai līdzīgam

Link to comment
Share on other sites

kaut_kaads

Pats braucu uz Zviedriju pakaļ auto, nedaudz zināmiem cilvekiem, kas bija uz vietas un apskatīja un nopirka auto bija apmēram 100eur, avio biļetes līdz turienei 100eur, autobusi un vilcieni līdz auto ap 70eur, prāmis 90eur, degviela ap 100eur. Diez ko vairāk pa 500 nesanāca. Bet ja pa 500 kāds var uz treilera atgādāt tad pašam nav vērts bojāt nervus manuprāt. Jo kad bija jādzen, interesējos par treileri, cena bija ap 500, bet visi bija jau rezervēti, tāpēc nācās braukt pašam...

Link to comment
Share on other sites

pirms 13 stundām , DeEK teica:

nevis pēc izvēles iegādātas, bet pēc izdevīguma

Tā jau parasti sanāk, jo ideālu auto tāpat nav, bet ja gadās sakarīgs un pa labu ciparu, tad jāņem.

Man arī tagad ir doma septembrī/oktobrī notirgot esošo auto un tad čekot gan dīleru piedāvājumus jauniem auto gan mazlietotus 2-3 gadi vecus auto ss-ā. Bet nu vairāk skatīšos uz tiem lietotajiem, ko dīleri piedāvā, kam vēl garantija spēkā utt.

Izvēle laikam tomēr būs starp Karoq, Tiguan un RAV4

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
pirms 16 stundām , ivo teica:

 Un vēl uz Crown aizdzen.

Tehniski tas šķidrums varbūt darbojas, bet var gadīties, ka pēc tam TA izbrāķē auto par eļļas noplūdēm, jo auto vienkārši ir noliets ar to ķīmiju nešķirojot, vai vajag, vai nē.

Mans auto meistars mani arī brīdināja, ka neremontēs manu auto, ja būšu nolējis ar viņu pretrūsu. Ķēpa, ne darbs. Viņam pietiek darba arī bez tādiem auto.

Internetā var atrast video par viņu darbu "kvalitāti".

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , _dunduks_ teica:

meistars mani arī brīdināja, ka neremontēs manu auto, ja būšu nolējis ar viņu pretrūsu.

Vajadzēja brīdināt, ka citu meistaru atradīsi :D Lai nu kā, lielākā problēma mūsu platuma grādos ir tieši rūsa, dēļ kā vairums auto nokļūst Tolmetā agrāk nekā vajadzētu. Viss pārējais ir remontējams, izņemot sarūsējušu kuzovu.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Pirms 3 minūtēm , ivo teica:

Vajadzēja brīdināt, ka citu meistaru atradīsi

Ja tas būtu tik vienkārši atrast adekvātu meistaru savā rajonā (nevis Latvijas otrā galā), kas nestrādā ar zelta instrumentiem un kādā brīdi nofeilojot neizliekas par beigtu un pastāsta, ko papildus nācās remontēt.

Link to comment
Share on other sites

pirms 23 stundām , ju teica:

Man ir bijis Peugeot, man ir bijuši divi Renault, viens ir vēl tagad (trešais). Vēl viss kaut kas cits. Sliktākā pieredze līdz šim bijusi ar VW

Nedomāju, ka šis uzraksts uz servisa durvīm ir no laba prāta...

carjazverei.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Knaabis teica:

uzraksts uz servisa

Tas uzraksts droši vien ir servisā, kas roku piešāvis uz veciem opeļiem un audi 100 cigāriem :D

Vēlreiz atkārtošu - ja pērk jaunu auto ar garantiju, kam ir pieejami dīleru servisi, tad ir pilnīgi pajāt uz šādu kaktu kantoru "meistariem"

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, ivo teica:

ja pērk jaunu auto ar garantiju

Cik % no šeit rakstošiem ir pirkuši jaunu auto?

p.s. Kādu no mazajām blusām es pirkt negribu, taču normālam auto roka neceļas izlikt lielu piķi un tad sevi ierobežot citās lietās.

 

 

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Pirms 24 minūtēm , Knaabis teica:

uzraksts uz servisa durvīm

 

Nu nav tajos frančos nekā pārdabiska. Tā drīzāk ir zināšanu un prasmju tradīcija, arī rezerves daļu peiejamība. Domāju, ka lietoto auto servisi Marokā vai Alžīrijā, piemēram, ar tikpat lielu neizpratni raugās uz VW loģiku, bet labot Citronus tiem ir kā 2 pirkstus...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , ivo teica:

Vēlreiz atkārtošu - ja pērk jaunu auto ar garantiju, kam ir pieejami dīleru servisi, tad ir pilnīgi pajāt uz šādu kaktu kantoru "meistariem"

Nu ja visu autoparku nomaina uz jauniem auto, tad jā, varbūt.

 

1 stundu atpakaļ, ivo teica:

Vajadzēja brīdināt, ka citu meistaru atradīsi :D 

Es pie konkrēta meistara dzenu savējos auto 8+ gadus dzenu ne jau tāpēc, ka būtu baigi ērti pie viņa tikt (patiesībā čakars liels - atrodas pagalam neērtā vietā, tikšana pie viņa arī reizēm var prasīt mēnesi-divus), bet tāpēc, ka citi izmēģinātie varianti ir izrādījušies pagalam neveiksmīgi.

Šķiet, vieglāk ir atrast sakarīgu 15-20 gadus vecu auto nekā sakarīgu meistaru :D

Link to comment
Share on other sites

marrtins
Pirms 12 minūtēm , binary teica:

Šķiet, vieglāk ir atrast sakarīgu 15-20 gadus vecu auto nekā sakarīgu meistaru :D

Vot vot. Pats arī dzenu no Imantas un Dārziņiem - super "ērti". Bet labāk tā, nekā jādelēties ar visādiem jampamiem un eksperimentātoriem.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 49 minūtēm , Knaabis teica:

Nedomāju, ka šis uzraksts uz servisa durvīm ir no laba prāta...

Vienīgais serviss, ko zināju ar šādu attieksmi, bankrotēja pirmajā gadā.

Link to comment
Share on other sites

Nu man serviss Imantā, darbs Dzelzavas/Ulbrokas galā, mājas pie Baldones. No mājām līdz servisam - 50km, no servisa līdz darbam - 15km.

Parasti sanāk aizdzīt auto uz servisu ap pl.6, tad ar mikriņu uz darbu (1x tas prasīja 2h!), tad pēc darba ar mikriņu līdz servisam un ar auto uz mājām. Ja auto servisā jāatstāj uz vairākām dienām, tad darbs->mājas ir ar diviem sabiedriskajiem. PITA nejēdzīgākā (aizņem nenormāli daudz laika, turklāt pirmais autobuss man te kursē tad, kad parasti jau esmu darbā), bet nu labāku variantu grūti atrast :D

Labots - binary
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...