Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Recommended Posts

Dzerot vīnu parāva nostaļģija un nolēmu padalīties ar daudzajām un dažādajām automašīnām, kas man dažādos dzīves posmos ir piederējušas. Dalieties arī jūs!

 

16_untitled_2_1.jpg

 

Pirmais bija Audi Coupe 2.0 GT  1985 gada izlaiduma «pārejnieks». (pirkts 1998. 1500$ - 2004. pārdots par 500 latie; 115 000 - 200 000)

5 cilindri, 120 zirgi un mežonīga grieze. Rūca skaisti, gāja labi, diemžēl tikai taisni. Vispirms tika sānslīdē iestādīts apmalītē. Pēc tam uz apledojuša ceļa līkuma nonesu ar viņu žogu. Pēc tam iestādīju traktorā JUMZ ar kausu, kas ziemā izgriezās priekšā. Auto tika praktiski iznīcināts. Tomēr tika pacelts un atkal kādu laiku brauca. Bez bampera gan, jo pārejnieka bampers (un arī lukturi) tolaik maksāja kosmosu, viņus visu laiku zaga. Tad, kad pie mājas arī man nozaga lukturus, auto tika iestumts garažā un izstumts tikai pēc kāda pusotra gada, kad atgriezos no Amerikas. Coupe tika atkal saremontēts un izskatījās tāds, kā bildē. Tika pārdots Purvciema urlām 2004. gadā, pēc pāris gadiem vēl redzēju braucošu, bet atkal jau ar citiem lukturiem. Meitenēm tas auto patika, man arī.

 

P5100742.jpg

 

VW PAssat B3 1.9D 1991.g ar stūres pastiprnātāju. (2004; 200000, bet visticamāk virs 300 000 -> hvz; 1800eiro - 2010 uzdāvināts tēvam, kas viņu pēcāk uzdāvināja brālēnam, kas viņu pēcāk nodeva Slokas lūžņu punktā)

Pēc Coupes, kas uz baigām ēda jau 14 litrus, nopirku 1991. gada dīzeļpasātu. Mēsls drausmīgs, nomainīju gada laikā visu piekari, visus amjus, salonā viss visu laiku lūza nost, pečkas regulācija čakarējās. Negāja nemaz (1.9 68 hp neturbo). Mašīna nonāca pie tēva, kurš vienkārši pofigā brauca, neko neremontēja, toties slavēja nonstopā (Viņam tai laikā bija Saab 9000, kas plīsa vēl vairāk). Tad tā mašīna nonāca pie brālēna, kas ar viņu veda sūdus. Tad tā mašīna nonāca Slokas metāla uzpirkšanas punktā un pērn tika norakstīta. Bildes nav. Nevienam tas auto nepatika, tagad reinkarnējusies kā sētas siets.

 

16_untitled_7_1.jpg

 

Alfa Romeo 155 1.7ts widebody 1995. g.ar stūres pastiprinātāju un elektriskajiem logiem priekšā (2005. ~1500eiro - 2006 ~1500 eiro) 165 000 -> 195 000

Tad es nopirku Alfu. Nevis tāpēc ka man iekoda Alfas vīruss, bet gan tāpēc, ka atradu Frankfurtē 155 1.7 twinsparku ar 150 000 km un dažiem elektrdefektiem, bet par kapeikām. Pārdeva privātais, nobraukums bija īsts, salons, sterils. Pats aizbraucu pakaļ un savām rociņām atdzinu. Nobraucu gadu, nomainot lambdu un termostatu un bremžu klučus. Varbūt vēl šara tika atrestaurēta. Rārdevu vienam alfistam. Zinu, ka tika iestādīta tramvajā vienreiz, bet uzcelta. Tad atkal tika novākota un šrotizēta. Man tas auto patika, citiem arī.

 

Šobrīd auto izskatās šādi, bet motora galva tika nokauta kaut kādās izdzīvošanas autosacīkstēs Biķerniekos iekš spooorta  Alfa Romeo 75

 

16_untitled_3_1.jpg

 

Alfa Romeo 156 2,4 JTD ar klimatu, pelēku ādu un koku, 1999. gada (2006 5800eiro -> 2007 ~5000 eiro)

Tad nāc 156 2.4 JTD. Gāja afigenna, degvielu neēda, toties visu laiku kaut kas plīsa. Viss, sākot ar piekari un beidzot ar ģeneratora siksnām (2-3x). Pēc gada ieguldījumiem pārdevu kādam alfistam, kas turpināja investēt, līdz izbēra pa akmens tiltu kārbas saturu. Kas tagad, nezinu. Man tas auto patika, citiem arī. Gāja zvērā, ēda 7 litrus, tikai visu laiku bija čakars.

 

16_untitled_5_1.jpg

 

Audi 80 B4 2.3i, 1993. gada, pliks (2006. 250 vai 300 lati - 2006 1000eiro)

Paralēli biznesam no mātes darba vietas izsolē tika nopirkts šitāds ar 2.3 5cyl. Kupi-prodaj sanāca ar līdz nagiem, jo auto bija totāls šrots un vajadzēja šo to saremontēt. Kaut ko ar bračku tomēr uzvārījām, pat neraugoties uz to, ka arī pircējs bija kārtējais perekups. nevienam nepatika.

 

16_untitled_6_1.jpg

 

Alfa Romeo 145 1.9 JTD 2000.g ar klimatu un 30 000km jo ap to laiku bija saplīsis spidometrs (2007. 1600 eiro -> 1600eiro laikam )

Krīzwāgens, ko nopirku neapskatot. Atnāca tas auto izvarots. 145 1.9 JTD azuro fantastico. Kaut kā pieremontēju, nomainīju salonu un ar zaudējumiem pārdevu. Nevienam nepatika.

 

16_untitled_4_1.jpg

 

Alfa Romeo 75, 2.0 TS 1989. gads (2008. 150 lati -> 2009. 150 lati)

75 es nopirku jo gribējās ko paskrūvēt garažā. Paskrūvēju. Pārdevu biedram elbee, kas viņu izjauca kā donoru.

 

16_untitled_1_1.jpg

 

Honda Accord Tourer 2.0i-vtec, ar xrenoniem un lietus sensoru, 2003. gada (2008. 11000eiro - 2013 ~5000 eiro; 115 000 - 210 000)

Accords tika nopirkts no drauga pēc azzuro fantastico. Praktiski bāzes modelis ar mazu nobraukumu par diezgan lielu ciparu. Neraugoties, ka reiz esot uzšķilts, braucis tikai pa Latviju un piederējis un arī šobrīd pieder cilvēkam, kam patīk iemīt pedāli, tas auto izturības ziņā bija fantastisks. Man tas auto patika. Citi domā, ka viņš ir neglīts. Tai pat laikā es zinu, ka viņš ir ļoooti labs.

 

 

cBjsYf.jpg

2010 Lexus RX 350 (2013-2014, 30 000 jūdzes -> hvz, 25 000 eiro -> 29 000 eiro)

Hondu izrādījās drausmīgi grūti pārdot, un beigās viņa tika atstāta barterī dzīvokļa remonta meistaram. Laikam brauc ar viņu vēl joprojām. Toties par krīzes laikā izcelto piķi tika iegādāts biznesa projekts - divgadīgs Lexus RX 350. Leišu variants - sists amerikānis, kas ar numuriem un gāzi nostājās uz tam laikam smieklīgiem 25k eiro. Neko sliktu nevaru teikt, gāja labi, nekas nelūza, tikai pasmags un neveikls. Pa kreisi redzamais subārs  to Kanādā ražoto behemotu pa sniegu drāza vienos vārtos. Lexus izbeidzās līdz ar pirmo laulību, kuru šķirot tika noandelēts par 29k kaut kādam no Putina režīma bēgošam kurpju oligarham.

P.S. visus iespējamos šlagbaumus sargi šim auto vēra vaļā neuzdodot nekādus jautājumus. Arī sveicināt sāka daudzi tādi ļaudis, kas ieprieš nekad nesveicināja. Gāzi ēda no 10 litriem pa šoseju līdz 29 pa pilsētu ziemā, toties uzrāviens līdz simtam reālas 7 sekundes.

 

FGv26J.jpg

2001 Opel Omega 2.2 DTI Design Edition (2005 - 2015, 113 000 - 220 000, ~`8000 eiro -> 1600 eiro)

Sākoties jaunajām dzīves reālijām no kupenas apakšas tika izrakta mammas vecā omega, kas pāris gadus nebija kustināta. Toties bija tīri labi aprīkota un mašīnas vislabākā īpašība bija absolūts pofigs uz bedrēm. Tika braukts ar viņu gadus trīs, un viss, izņemot 2.2. DTI dīzeli, tam auto bija labi. Motors nepārtraukti čakarējās, tika remontēts gan sūknis, gan degvielas maģistrāle - te neleca silta, te raustījās, te atkal neleca auksta. Omega tika pārdota par 1600 eiro, kad atklājās fatāls rūsas perēklis zem vējstikla. Pēc tam džeki bija salīmējuši uzlīmes uz lampām un, savu darbu novērtējot uz 1000 eiro, centās noandelēt viņu tālāk.

P.S. šo auto policija turēja tikai tad, kad tika braukts pāri sarkanajiem. Visādi citādi - pilnīgi neredzams, ar masu saplūstošs spēkrats. Pāris reizes pat pats pagāju garām, to meklējot, bet nepamanot. Komforta ziņā A++

 

 

hJMWJS.jpg

2001 BMW 530d Individual (2015; 195 000, bet visticamāk 300 000 +)

Patiesībā es gribēju pirkt subāru - outbacku ar ādu, automātu un 2.5 motoru. Bet netīšām nopirku BMW. Pavisam parastu 530d ar manuāli un drēbes salonu. Toties no Itālijas un bez rūsas, ar Mpiekari. Un rezultātā esmu sapratis, ka tas ir afigennākais auto, kāds man jebkad ir bijis. Iet zvērā, vadās kā kārtings, neēd neko, vienīgi pa laikam prasa uzmanību un piķi, jo mašīnai tomēr ir 16 gadi un tur ir diezgan daudz dažādu sarežģītu mezglu un detaļu, kam salūzt. Bet tā - āda iekrāmēta, krowns saspricēts un jāgaida, kad šamais kļūs par youngtaimeri :)

P.S. Fotoradari un ceļu policija IR problēma. Viņu ir daudz, visās malās un grib man nodarīt pāri.

Labots - Smii
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

1. 1999 gadā nopirku Audi 100 C4 2.8 Quattro kurš bija ražots 1991, tātad astoņus gadus vecs. Nobraucu ~80k km. Tika pārdots... tāpat vien, lai ko mainītu 2003ajā, mok ko ekonomiskāku;

2. 2003šajā tika iegādāts Audi A6 C4 (FWD) ar  2.5TDi, kurš bija ražots 1996. Nobraucu ~300k km. Tika secināts, ka dīzelis ir pilnīgs mēsls (jā, gāja OK) un bez Quattro nav aršanas;

3. 2008tajā tika iegādāts Audi A6 C5 Quattro ar 2.4 (BDV), kurš bija ražots 2002ajā. Nobraukts ~100k km(kad pirku, bija 117k km, nu auto netiek lietos jau kopš janvāra). Kopš tā laika privātais auto šis arī ir...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Man nav tik daudz.

1.auto golf 2 1.6 beņa.braucu gadus 5.

2. Tad opel omega 1992 2.0 beņa .atkal gadi 4 apm.

3. Ford taurus 1996 3.0 beņa gadus 5

4. Citroen c5 2002 2.0hdi..gadus 6

5. Tad santa fe 2004 2.7 beņa..gadus jau 5 laikam ir vēl tagad.

6.audi 80 1992 2.3 beņa gada hobiha auto

7.ford mondeo 2015 2,0tdci apm.gadu.

Link to comment
Share on other sites

gadus neatceros. bet:

 

kawasaki_kmx_125_1999_2.jpg

 

Uz 9. klases izlaidumu uzdāvināja mopēdu, 125ccm divtakters. kawasaki fmx. Ar aparātu tika gan meitenes vizinātas, gan meži izbraukāti.

 

cars-audi-80-b4-1993-306163.jpg

 

Sākoties studijām mopēds ar piemaksu tika iemainīts pret audi 80, 1.9 tdi bez gāzes, nobraucu nepilnu gadu, takā tētis ir auto tirgotājs, auto tika atrasts pircējs un bija mans laiks atvadīties

 

mazda-626-kombi-01.jpg

 

nedēļu pabraucu ar šādu 626 mazdu, 2.0dīzelis, nepaspēju pārreģistrēt, kad auto jau uzradās pircējs

 

 

hqdefault.jpg

 

tad tiku pie 323 BJ, arī 2.0 dīzelis, nobraucu gandrīz gadu. izskatās pēc vardes, bet jaudas nejēgā tam 2.0 16v motoriņam. vēl pat nebija sākusi rūsēt.

 

greeeen-12.jpg

 

tad sekoja audi b5, 1.9tdi ar sarkanajiem burtiem, nobraukts līdz kliņķim, tāfelē gandrīz 700k, klients atdeva auto uz rezerves daļām kā daļu no maksas par jauno auto, skate vēl bija pusgadu, to arī nobraucu. uz skates beigām nomira dīzeļa sūknis, un auto tika nolikts šrotā.

 

56.jpg

 

pēc tam sekoja 1. paaudzes V70 katafalks. kruīzs, klimats, 2.5tdi r5 audi dīzeļmtors. bagāžniekā līda velosipēds bez sēdekļu nolocīšanas

 

BMW_7er_(E65)_front_20100918.jpg

 

Kad sapelniju darbā normālu piķi pirmā doma protams par labu autiņu, ilgi domāju audi A6 vai BMW e60, protams galā nenopirku nevienu, bet gan 730d 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@@kroop, kā dzīvojas ar to semaku? Neesi iedzīts bankrotā un izmisumā? 

Link to comment
Share on other sites

ir ok pagaidām. ir mazliet dārgāk kā cerēju, bet nekas traģisks. pa 9 mēnešiem kopā ar kasko ap 2500 eur izmaksas bez degvielas. vēl nākamnedēļ priekš ziemas jāsagatavo un kaut kādas bukses jāsamaina. pavasarī varēšu raudāt, jo jāmaina sprauslas, tām jau kompensēšana ieslēgusies, plus gribas uz 19" uzlikt.

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Jep, tas ir semaks. Ar tām sprauslām ir tā, ka viņas ik pa 100 000 jāizvelk ārā un jāuzliek uz stenda gan lai notestētu un vajadzības gadījumā iztīrītu, gan arī lai misiņa šaibītes, uz kurām viņas sēž, nepiecepas un neieēdas. Tā man vienā ballītē stāstīja mehs no Nēringa dīzeļservisa. Par tām 19 collām es neesmu drošs, vai pa LV ceļiem būs baigais kaifs. Omegai oriģinālā nāca zemprofila 17, kas to auto padarīja pagalam nebaudāmu - komforts nulle, braukt pa risēm bija elle, ātri vien no viņiem tiku vaļā un tālāk krūzēju ar 15 collu baloniem :p Arī Ļeksusam ar viņa spooorta piekari un 19nieku mizām Barona iela tika svītrota ārā no ikdienas maršrutiem, lai gan pēc idejas tam auto ar  stock 18niekiem un parasto piekari ir jābūt mega līganam.

 

Bet tā - ja tādam bembim pēc pirkšanas sataisa piekari, kaifs ir neatsverams. Turklāt tās divas štukas pret to, cik tas auto maksāja jauns, pilnīgi nekas nav.  :punk:  

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

nevertell

 

 

Audi 80 B4 2.3i, 1993. gada, pliks (2006. 250 vai 300 lati - 2006 1000eiro) Paralēli biznesam no mātes darba vietas izsolē tika nopirkts šitāds ar 2.3 5cyl. Kupi-prodaj sanāca ar līdz nagiem, jo auto bija totāls šrots un vajadzēja šo to saremontēt. Kaut ko ar bračku tomēr uzvārījām, pat neraugoties uz to, ka arī pircējs bija kārtējais perekups. nevienam nepatika.

A šitam gāze bij ? 

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Nē. Bet bija pusnosprādzis degvielas pumpis, inžektora problēmas un atbaidoši zaļas krāsas pārvalki, kas slēpa vēl atbaidošāk izsēdēto salonu. Izsolē pirku zinot, ka mīļāka spēkrata latvju nācijai nav, un cerēju, ka ātri un bagāti tiks notirgots. Tikai pēc nopirkšanas atklāju, ka oriģināli tas auto bijis vācu takšu krāsā. "Saguris" par viņu būtu maigi teikts. Kā tāds varēja nonākt valsts iestādes bilancē, joprojām brīnos. Nopirka kaut kāds perekups ar līdzīgām ilūzijām par šo modeli.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Kā atšķirās Kamaz 5111 un Kamaz 5320? Man viņi visu uz vienu seju...

Link to comment
Share on other sites

Pirmais vroģe pašizgāzējs, otrs vienkārša kravas kaste vai fūre.

Link to comment
Share on other sites

Long John

Intereses pēc nocēlu no plaukta auto mapīti un paskaitīju- man arīdzan ar gadiem diezgan garš saraksts izveidojies- apaļi 20. :)

Sākumā, kad ģimenei bija ierobežots budžets, zeķē naudu nekrāju, bet "čakarējos"- savedu esošo autiņu kārtībā, izgāju skati un tad mainīju uz labāku variantu sliktākā stāvoklī utt utml.

Tā mana "epopeja" sākās laikam 1990.g. ar Zapiņu, kuru man aizdzina un sadauzīja,  un pēc tam turpinājās pēc 1995.g. ar M-2140, tālāk jau praktiski ar gada intervālu.

Pēdējā- Bora nu jau 3 gadi un pēc nomaiņas pagaidām neprasās... :)

 

ZAZ-968M

M- 2140

VAZ- 2105

Opel- Rekord 2,0 1980

Opel- Ascona 1,6 1982

Mazda-323 1,6 1987

MB 240D  W123 1981

Mazda-323 1,6 1986

MB-200D W123 1985

Mazda-323  1,6 1986  

Audi-100 1,8 1984

Mazda-626 1,6 1984

Opel Kadett Caravan 1,6D 1986

BMW-316i 1985

MB 280S W126  1980

Honda Accord Aerodeck 1,8 1987 

Audi-100 2,0 gāze 1989

Audi-100 C4 Avant 2,3 gāze 1991

Audi A6 C4  Avant 2,6 gāze 1996

VW Bora Variant 1,6  2001

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Njā... daudziem te tik daudz auto, ka es tāds nekāds izskatos. Laikam vajadzēja pielikt klāt arī darba auto, tad man būtu bijuši vairākas reizes vairāk auto.

Auto gan man tik maz, jo pirmo auto pirku pats par paša sakrātu naudu kad man bija 25 gadi. Tad arī tiesības kārtoju :)

 

Protam, no braucamajiem bijuši arī mopēdi, gan jaunas Deltas gan vienātrumnieki (šo es arī tagad labprāt iegūtu, doma ir līdz nāk. vasarai sagādāt šitādu brīnumu - tikai ideālā stāvoklī un oriģinālu). Nja, es 12 gados kaimiņam ķidāju deltas motoru - mainīju sajūga diskus. Un neko, likās nekas tāds...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

jauns vēl, nav daudz

 

1) BMW e36 320i kā jau vidusskolā (1200ls)

 

1993_bmw_325is_left.jpg

 

2) Nissan Vannete (800 eur)

 

nissan-vanette-2.0-d-01.jpg P

 

pakalja velkoša un klimatkotrole aizmugurē :D

 

3) BMW e66 750Li (10k eur) naudu vispār neprasīja, bet nepatika lētais priekšējais panelis (plastmasa unkrāsa), toties patika elektriskais bagāžnieks un logic7

 

BMW-7-E66-1.jpg

 

pirmā nauda un saslimšana ar luksus auto

 

4) Mercedes s420 (1200 eur)

 

Mercedes_w140_S70_AMG_2.jpg

 

Pašlaik  gan 11 tramvajs jo dudz lielāka jēga, bet šis stāv servisā jau divas nedēļas, naudu prasa, bet rezultāts būs tā vērts :) ekstras vairāk, kā bembim - aizmugurē elektirskie, webasto, stūre ar atmiņu, dubultie logi, apsilde aizmugurē utt

 

P.s. Starp BMW un s klasi bija vēl s80 t6, mašīna, bet tik garlaicīga..........

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

 

 

,,ķīnas komplektu,,

Offtops... tomēr man šitie lētie brīnumi uzticību neievieš...

Link to comment
Share on other sites

Protams visi krievu un Eiropas vilcēji ir mopēdi salīdzinājumā ar ASV,Kanādu,Austrāliju.

Tieši tas pats sakāms arī par vieglajiem auto. Mani pašlaik spēj uzrunāt tikai Dodge RAM un Ford F150. Protams, šādi auto nav ikdienai .

Edit: Hummer aizmirsu pieminēt...

Labots - ivo
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

vjaceslav

par 20 gadiem kas tik nebija lietosana, laikam zekes retak mainiju neka auto: :TBS:
zaz-965 x2, zaz-966, zaz-968a, zaz-968m
vaz-2101, 21011, 21013, 2103, 21033, 2106, 21063
invalidka
moskvitch m-400, m-427
opel kadett 1984 1.3 kantains, ascona x4 viena no tiem 1.8 gsi, omega-1 x3, tigra x2
audi 100 c2, 100 c3 x2, 80 b2, 80 b4
mb 200 w123, 260 w124
mazda 626 85 gads
daewoo tica
ford granada x2, scorpio, escort x2
vw passat b2 x2, golf 3, t3, pirma jetta
alfa romeo 145, 156 x2, gtv, 166 x2
fiat panda, regata
 
un tads ari bijavaz-2101-aerografija.-570e74d12bd2a.jpg
:yahoo: :yahoo: :yahoo:

 

tagad lietosana tikai miskastes palika grand vojager 2.5d 1997, s80 2.4 b/g 2001, t4 2.5 tdi 2002

Labots - vjaceslav
Link to comment
Share on other sites

A man tikai 2.

1 Mitshubishi Galant, gadu vairs neatceros.

2 C-RV 2001.g.

 

Skolas laikaa pashsavaaktas shperras Riga-13.

Link to comment
Share on other sites

Es laikam esmu otra galejība, kaut autobrauceja stāžs vairāk kā trīsdesmit gadi. Pilnīgi vienalga, kas par autiņu, ka tik labi iet un lēts eksplotācijā. Varu aizbraukt uz Lietuvu ar vienu no darba autiņiem, pēc tam staigāt pa milzīgu parkplaci un spaidīt pulti, lai saprastu kurš autiņš atsauksies un ir manējais, Nezinu ne numuru, ne marku, ne krāsu. Numuru nevienam savam autiņam nekad neesmu zinājis no galvas. Autiņs man vienmēr ir bijis kā darba zirgs, apmēram kā slota istabā vai roratslēga rokā. Tai mantai ir jābūt, bet nekad neesmu par to sajūsminājies, fanojis, bildējis, vai kā citādāk pievērsis tam uzmanību. Nekad nesapratīšu večus, kuriem autiņš kalpo kā krāniņa pagarinātājs.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Kruta te visiem:

līdz 90tajiem braucu ar mātes IŽ Kombi

Tad ap 1995. tika iegādāta Kadett Lāsīte ar 1.3 sprāgoņmotoru, kas sapuva un tika likvidēta.

Kādu laiku tika izmantota darba devēja Opel Astra Van... Labs fuckenvāgens.

Treknajos gados tika nopirkts Opel Astra Bertone ar 2.2 idiotmotoru. Katru mēnesi bija vismaz viens hemoroids. Beigās tam konteinerim galva sapurgājās un tā miskaste tika nošrotota.

Tad nāca Renault Megane, jo Astra bija visu naudu izsūkusi un nosprāgusi un ar kaut ko vajadzēja brakt... Meganei bija 1.4 benzīna motors ar gāzi, smieklīgs patēriņš un vēl smieklīgāks uzrāviens... beigās tika atdota sievastēvam, kas ir starā.

Pēc tam tika paķerts no Valmieras blēžiem Clio Sport, pārlasīts dzinējs un ar to tad arī vēl kādu laiku tiks braukts.

Precīzas hronoloģijas un noskrējienu nav jo to takš neviens neatceras.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Labs fuckenvāgens.

 

Emm... mēģināji risināt demogrāfijas problēmas? :D

Link to comment
Share on other sites

mēģināji risināt demogrāfijas problēmas?

Nee, mozh biezhs klients uz Maskavas ielas Rumbulas rajonaa savulaik bija... :mrgreen:

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

... es no laukiem.. kas tas ir par rajonu?

Link to comment
Share on other sites

Nav tik daudz to auto, bet bija labi :)

1. Pirmais laikam no tēva mantotais Auto-Union koncerna Wanderer W24

2. Ford Capri III V6 2.0

3. BMW 735i e32

tad tāds brīdis bez auto

šobrīd lai pārvietotos no punkta A uz punktu B kalpo

Honda Civic 6th gen 1.4is

Link to comment
Share on other sites

Heh, uz mana vārda ir bijuši tik 3 ripināmie

85.gada solo `mocīts` Tula + otra rezerves daļām , šķiet, ka vēl arī apaļā java bez papīriem bija, neatminos

 

94.gada mazda 323f ar 97.gada 2l v6 motoriņu, nestabila pēc velna, īpaši uz zemes ceļiem (prasijās aizmugurē smilšu maisus vadāt)

 

-Tad ~10 gadus izmantoju dienesta automašīnas no plača, attiecīgi atbrīvojos no privātās, lai nav par stāvvietu jāmaksā lieki

 

Iepirku tagad esošo micīti, gads 2008, attiecīgi doma pavasarī tirgot nost,pats nobraucis ~100k vai vairāk (dabūju, kad bij uz 160k, tieši uz nobraukumu, kad jāmaina sajūga komplekts un t.t.)

 

 

Ir tik viena bilde ko arī ielieku, neesmu īsti ar auto fočēšanu aizrāvies, lai tagad piespamotu :D, bet nu domāju, ka pavasarī likšu sludinājumu + sabildēšu, lai tirgotu nost

Bilde pie šīs galvas, tikai tapēc, ka tā ir lielāka par auto (augstumā), kas man likās interesanti un jā, nav vēl ar perforatora apstrādāta (galva).

 

Šo galvu, ja kādu interesē, var atrast zeltiņu kodolraķešu bāzē, pati galva pārvietota no Alūksnes (pirmīt iegūglēju).

 

post-91704-0-06994800-1476126150_thumb.png.

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

riebeklis2012

1. VW Golf II (1985.g);

2.  VW Golf III (1995.g);

post-93422-0-43911900-1476255158_thumb.jpg

3. Renault Laguna II (2002.g);

post-93422-0-73435000-1476255173_thumb.jpg

4. Hyundai i40 Wagon (2012.g)

post-93422-0-22100800-1476255184_thumb.jpg

Labots - riebeklis2012
Link to comment
Share on other sites

nevertell

Bet vai maz tika saprasta doma, ka hobijs/intrese nav uzreiz krānstaipīšana ? 

Tikpat labi var iet piekasīties pikšķerētājiem un foto entuziastiem.

Kas i ko, copē lielo zivi jo māte daba iedalīja mazo janku ? 

Taisi smukas bildes jo smukas meitenes ar tevi savādāk nerunā ?

Kas i ko, pelni akadēmiskos grādus, jo krāns par īsu ?

Mēģini kāpt pa karjeras kāpnēm, lai atsvērtu to, ka tev virsū neviena nekāpj ?

Kautkādi misteru Mazkrāniņu uzbraucieni te ne patēmu tiek bārstīti.

 

Kas attiecās uz manu auto pieredzi, pirmās mašīnas, ar kurām pats braucu ir šitie -

Toyota Bōring ar lielu pakaļu un milzu bateriju -

large-toyota-auris-estate6.png

Toyota Boring Mini - ar milzu bateriju

medium-toyota-yaris-angled5.png

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...