Jump to content

Ziemas riepas.


meeris
 Share

Recommended Posts

Mezavecis

binary

Es laikam nepiederu pie tiem, kam serviss ir regulāra ieskrietuve, kur katru nedēļu paredzēts kāds pasākums - regulēt savirzi, pārbaudīt gaismas, katru rūsas caurumiņu apstrādāt, nomainīt vēl lieku reizi siksnu utml. Protams, ka to jādara pēc strikta grafika, kā to noteicis boot.lv protokols. Un 2x dienā pārbaudīt riepu spiedienu.

 

Reizi 1-2 gados tiek labota ritošo un pie reizes labots viss, ko vajag( lasīt: tiešām vajag) labot un automātiski savirzi noregulē. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    21

  • binary

    17

  • e = d

    16

  • Regisss

    18

Nu redz, tu esi no tiem, kas nodzen auto līdz šrota stāvoklim un tad cenšas salabot. Nav brīnums, ka vienlaicīgi gan bremzes, gan visu piekari jāmaina. Citi, savukārt, pie katra sīkuma tiešām dodas uz servisu. Nu mazliet pārspīlēju, protams, bet doma +/- tāda.

 

Man, piemēram, ja sāk kaut kas klabēt, ir pie vienas vietas, vai es iepriekšējo reizi servisā biju pirms 3 mēnešiem vai pirms pusotra gada - tāpat sarunāju, aizbraucu, nosakām vainu un konkrēto detaļu nomainu. Pie reizes uzmetam aci, vai nav vēl kaut kas aizgājis pa pieskari. Nu nav man īsti īsti vēlmes gaidīt, kad ritenis izlūzīs dēļ tā, ka kāda svira nav laicīgi nomainīta (jā, arī tādas lietas pie mums mēdz notikt - pat tiem, kas šķietami regulāri seko līdzi auto stāvoklim).

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

DeteCtiV

Ķīniešu riepām kaut kā neuzticos. Tagad esmu pārmeties uz Pirelli riepām - pagājušā sezonā ziemai tika iegādātas Pirellli Ice Zero FR un vadamība ar manu RWD ļoti apmierina. Pirms tam tika lietotas Bridgestone Blizzak WS70, kas arī nebūt nebija sliktas, bet uz sablīvēta sniega priekša mēdza slīdēt ārā vairāk nekā ar pašreizējām riepām.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Vot, vot. Man arī tas pats, tūlīt jātaisa eļļas maiņa, pie viena palūgšu piekari apskatīt, parādīušies daži troksnīši - zinu, ka nekas kritisks, bet pašam prāts mierīgs un viena paļurkājusies detaļa tālāk citas nečakarē. Uz vienu dienu bez auto palikt arī nav nekāda lielā bēda, viss ir menedžējami.

Link to comment
Share on other sites

Nez, ja nekas ikurāt negrab, taisu to, par ko izdrāž apskatē. 

 

Šogad gan gadījās kāzuss, apskatē izlaida cauri ar pirmo. Nezinu, ko iesākt.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Nu redz, tu esi no tiem, kas nodzen auto līdz šrota stāvoklim un tad cenšas salabot.

privāto auto, ja gadā nobrauc ap 20 štuk/km, nevar piekari sabeigt līdz tādam kliņķim, ka braucot uz ikgadējo teh. apskati, pa ceļam nolūzt ritenis, vai jebkas cits katastrofāls ....,

nē, nu var būt, ka kāds auto maniaks to var izdarīt nedēļas laikā .... 

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

 

 

Ķīniešu riepām kaut kā neuzticos

Protams, tas jau ko saka rallija speci ar pieredzi ir tīrā tufta, vai ne?!

Mums taču šeit ir krutāki speciālisti! :yahoo:  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu lūk, šī arī ir vēl viena reize, kad pārliecinājos - ziemai jāpērk ir laba brenda riepas. Vasarā - ok, var ņemt kādus jaunus ķīniešus. Kaut gan ja man būtu jāpērk vasarenes, labāk paņemtu svaigas, lietotas laba brenda riepas, izmaksas būtu ~tik pat.

Piekrītu par labu mazlietotu brenda riepu

Bet nu, būs kas arī ar ļoti mīkstā sastāva sporta riepu panāks to, ka iebrauks grāvī. Domāju, ka iemesls grāvim ir puse uz pusi starp šoferi un riepām, katrā gadījumā uz vienu vai otru pusi viens vai otrs. 


 

 

Protams, tas jau ko saka rallija speci ar pieredzi ir tīrā tufta, vai ne?! Mums taču šeit ir krutāki speciālisti!   
 

Es domāju, ka daudzi nav nemaz tā papētījuši ko tie ķinieši tagad piedāvā. Kaut kādi apskati lasīti, maz, bet nu tie ķiniešu ripuļi progresē ļoti un tā tehnoloģija ļoti neatpaliek no sauktajām brenda riepām, plus ņemot vērā vel cenas. Par diviem ķiniešiem iepriekš arī izteicos ar kuriem saskarsme bijusi.

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

 

 

Domāju, ka iemesls grāvim ir puse uz pusi starp šoferi un riepām

Es pat teiktu ka šoferis pret riepām ir 70% pret 30%!

Riepas brīnumus nedara - jābrauc "ar galvu"!

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nodilums pagaidām vēl nav progresējis. Šis gan faktors sasaucas ar gumijas sastāvu un nevar iegūt lētu risinājumu neieguldot resursus.

 

 

tie ķiniešu ripuļi progresē ļoti
 
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Ķīnas kontekstā mani uzmanīgu darītu vien kvalitātes kontrole - respektīvi, ja taisa labus produktus, tad cik liels ir brāķa procents.

Tas, ka Ķīnas riepas attīstās, protams, ir labi - lielajiem brendiem neļauj sēdēt mierā, liek atīstīties un cenu padarīt konkurētspējīgu. Bet es laikam palieku pie tā, ka tie 4 plaukstas izmēra laukumi, uz kuriem turas mašīna, ir gana svarīgi, lai kapeiku neiepistu.

Link to comment
Share on other sites

Šogad gan gadījās kāzuss, apskatē izlaida cauri ar pirmo. Nezinu, ko iesākt.

Man tādi kāzusi gadu no gada atkārtojas :D Un nē, auto par jaunu gluži nevarētu nosaukt. Un arī servisā nedzīvoju.

 

privāto auto, ja gadā nobrauc ap 20 štuk/km, nevar piekari sabeigt līdz tādam kliņķim, ka braucot uz ikgadējo teh. apskati, pa ceļam nolūzt ritenis, vai jebkas cits katastrofāls ....,

Tehniskā apskate vispār nav vērā ņemama auto diagnostika. Nēnu ja viss ir slikti, tad kaut ko jau tur arī atradīs, bet nu… Gadus 4 pēc kārtas mani laida cauri ar aplauztu atsperi - tas vien jau par to "TA kvalitāti" kaut ko liecina. TA "konveijera temps" arī gluži vienkārši nespēj nodrošināt kvalitatīvu apskati. Tāpat ir mezgli, kurus tur nemaz nepārbauda. Kaut vai tā pati "riteņa nolūšana pa ceļam uz TA" - tak tur pie vainas var būt mezgli, kurus tehniskajā nemaz nav iespējams pārbaudīt uz tā kratekļa.

 

Protams, tas jau ko saka rallija speci ar pieredzi ir tīrā tufta, vai ne?!

Rallija speci patestēja pilnīgi svaigu riepu kupenās - loģiski, ka tīrā tufta. Mēs te runājam par apstākļiem, kur tā riepa tiek dzīta pa sāli, pa ledu, pa asfaltu ne vienu vien tūkstoti kilometru vairāku gadu garumā.

Pirmīt jau minēju "pilsētas leģendu" - ļoti iespējams, ka lēto riepu ražošanas izmaksas ir optimizētas tādā veidā, ka pati riepa ir no štruntīgas kvalitātes gumijas, kam pa virsu ir labas gumijas slānis, lai tās riepas sevi labi parādītu tādos "Biķernieku testos" (arī oficiālajos). Tātad pilnvērtīgai testēšanai ir jāņem nevis svaigu, bet pāris gadus vecu riepu, kam vismaz 2mm jau nodiluši - tad arī redzēs, kā tā riepa uzvedīsies reālos apstākļos.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
binary

Ja brauc ar miskasti, tad arī jāremontē autiņš atbilstoši boot.lv standartam - vismaz reizi mēnesī. 

 

Tā izskatās auto apskates vēsture pēc boot.lv kritiķu domām nekoptam, neremontētam auto un konsekventi visus gadus apskate tiek izieta ar 1. reizi. Reiz viens teica, ka šis eksemplārs ir vispār grausts, jo redz kaut kur eļļa tekot, kas pēc palieliem ieguldījumiem tika novērsti, bet ne jau tajā pašā dienā un stundā.  Viens vienīgais punkts atkārtojas gadu no gada, jo man nav vēlme maksāt par apakšējā stūrī ar akmeni izsistu robu, ja tas neprogresē.

 

 

post-1472-0-19857500-1475817586.png

 

Atjaunotās riepas arī atbilst tām pilsētas leģendām, jo pa virsu uzcepina jaunu gumijas slāni un pēc 1-2 gadiem tā riepa izmetama vai pilnīgi nederīga ziemas apstākļos. Nedomāju, ka kāds ražotājs kaut ko garantēs pēc šāda laika perioda. Ja maina riepas reizi gadā, tad vispār nevajag par šo te satraukties. 

 

csdd.png

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

 

 

Pirmīt jau minēju "pilsētas leģendu" - ļoti iespējams, ka lēto riepu ražošanas izmaksas ir optimizētas tādā veidā, ka pati riepa ir no štruntīgas kvalitātes gumijas, kam pa virsu ir labas gumijas slānis, lai tās riepas sevi labi parādītu tādos "Biķernieku testos" (arī oficiālajos)

Tu vismaz kādreiz esi redzējis riepu ražošanas procesu, ka tā runā?  :yahoo: 

"Speciālists" bļin atradies...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nākamnedēļ no rītiem jau pēc prognozēm ap nulli. Tā ka ziemenes jāliek virsū nedēļas nogalē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mežaveci, tu tik uz tuvējo veikalu un baznīcu brauc ar to mašīnu?  :)  Es pārsvarā pa nedēļas nogalēm braukājos, bet tāpat nobraucu gadā tik, cik tu četros gados.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

markei

50km/dienā pa darba dienām ir maz? Priekš tam ir otra mašīna, lai brauktu pārējā laikā. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja brauc ar miskasti, tad arī jāremontē autiņš atbilstoši boot.lv standartam - vismaz reizi mēnesī.

Nu cool, ja reiz auto ir tādā stāvoklī, tad arī pēc servisa tiešām nav vajadzība. Tas "pie reizes labots viss, ko vajag" (ar domu "tā starp citu, ja reiz uz servisu aizbraucu") gan neizklausījās pārāk pozitīvi.

 

Es gan nebraucu uz servisu "vismaz reizi mēnesī", drīzāk 1-3 reizes gadā, jo nekas jau nav mūžīgs. Gan jau kaut kādā mērā pie vainas auto vecums - manējiem ir 15-17 gadi (bija gan arī viens 2005. gada auto, bet no tā pērn veiksmīgi tiku vaļā). Taisnības labad gan jāsaka, ka lielu daļu piekares ģimenē visilgāk esošajam auto (2000. gada Audi A4, pirkts no plača pirms 7+ gadiem) nav bijusi vajadzība mainīt. Arī tās detaļas, kas tiek nomainītas, tipiski tiek mainītas tikai vienreiz (izņēmumi ir šādas tādas bukses un pakaļējie gultņi). Bet nu tāpat jau katra detaļa sevi piesaka individuāli, nevis kopā ar pārējām, tāpēc arī remonti ir biežāki nekā tavs "reizi 1-2 gados".

 

Tu vismaz kādreiz esi redzējis riepu ražošanas procesu, ka tā runā? :yahoo: "Speciālists" bļin atradies...

Godīgi sakot, nē, neesmu. Neesmu bijis ne brendu rūpnīcās, ne Ķīnas rūpnīcās (vēl vairāk - Ķīnā vispār neesmu bijis).

Vai tad to nevarēja noprast no frāzes "Tā starp citu, "pilsētas leģenda" (dzirdēju no riepu meistariem)"?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nākamnedēļ no rītiem jau pēc prognozēm ap nulli. Tā ka ziemenes jāliek virsū nedēļas nogalē.
 

Jopcik, jau jāsāk plēst ziemenes nost :o

Tādēļ ir starpsezonas :D Piemēram pērnās ziemenes ar kādiem 5mm, pie nulles gumija nebūs kā akmens un nebūs jāplēš normālās ziemenes kuras likt kad sniegi nāks

Man tgd starpsezonas virsū :D Michelin alpin A4 ar kādiem 5-6mm

http://www.r1.com.lv/ziemas-riepas-pec-izmera/S820/michelin-alpin-a4/

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es arī laikam domāju, ka līdz reālam sniegam uzlikšu esošās ziemas riepas riepas (tā kā uz atsevišķiem diskiem un pats var uzlikt) un jaunās ziemenes likt, kad tiešām to vajag novembra beigās, decembra sākumā. Tos  nepieciešamos mm vajag sniegam nevis salam. 

Link to comment
Share on other sites

Nu ko, nopirktas uzliktas?

šonedēļ jau vasarenes vairs no rītiem nav labi.

Link to comment
Share on other sites

Nu ko, nopirktas uzliktas?

Nopirktas nav, uzliktas ir.

 

šonedēļ jau vasarenes vairs no rītiem nav labi.

Hz, tie paši +6, +7 bija - faktiski tas pats, kas pēdējās pāris nedēļās. Redzēs, kas būs nākamajās dienās.
Link to comment
Share on other sites

Nē, senči atdeva.

Bet ja nopietni, tad ir divi auto - viens uz ceļa ir ikdienā pirms pl.6 un pēc pl.14, otrs - pa retam, kad nu savajagas.

Pirmajam ir virsū ziemas riepas.

Otrajam iepriekšējo ziemas riepu komplekts kalpoja, šķiet, kopš 2009. gada. Pienācis laiks nopirkt jaunas, tik vēl neesmu izvēlējies (un līdz ar to - nopircis).

Link to comment
Share on other sites

Man starpsezonas riepām vairs bija palikuši vien 3-4 mm. Izsviedu nafig, lai nākamsezon atkal nebūtu kārdinājums izmantot kā vasarenes... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Man starpsezonas riepām vairs bija palikuši vien 3-4 mm. Izsviedu nafig, lai nākamsezon atkal nebūtu kārdinājums izmantot kā vasarenes... 
 

 

kāpēc tā?

Link to comment
Share on other sites

ozis, vai zini priekš kam vispār ir vajadzīgs proķis un kāpēc tiem mm skatē piekasās? Izskatās, ka nē ja jau uzdod šādu stulbu jautājumu...

Link to comment
Share on other sites

rubb, vai zini, ka vasarā minimālais protektora dziļums ir 1,6 mm un ar 3-4 mm protektoru var ļoti labi braukt visu vasaru? Izskatās, ka nē, ja jau raksti šādu stulbu komentāru...

Link to comment
Share on other sites

Var un vai tas ir DROŠI ir dažādas lietas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sveiki biedrīši :)

Interesētu jauni 4 ziemas ripuļi 225/60 R17

Varbūt kāds var ieteikt, kur ko ieķert par labu ciparu, kvalitāte atbilstoši cenai, yokohama geolander go 73? no pkp.lv nak par 133e, bet varbut mesls, 'kinietis?:)

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

 

 

Izskatās, ka nē, ja jau raksti šādu stulbu komentāru...

 

es negribētu lai tāds stulbenis bez protektora peļķē ieplanētu manā mašīnā!  :mrgreen:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Varbūt kāds var ieteikt, kur ko ieķert par labu ciparu

Hankook RW11 102eiro

Hankook W320  106eiro

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vai tad 4.8mm pietiks visai ziemai?

Link to comment
Share on other sites

Nez, es pagājušo ziemu kā reizi pavadīju ar tādiem 4-5mm. Patiesībā jau nekas traks, ja neskrien un neālējas. Kādas divas reizes vien sākās nekontrolējamas sānslīdes un abas bija iekš snow day,  turklāt ne bez nolūka. 

 

Bet nu tas dzīvojot pilsētā, kur ielas tiek tīrītas. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet nu tas dzīvojot pilsētā, kur ielas tiek tīrītas. 
 

Ja tā ir Rīga, tad šis apgalvojums ir nepatiess :D Vismaz manā Rīgas daļā - Sarkandaugava un Vecāķi. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...