Jump to content

Ziemas riepas.


meeris
 Share

Recommended Posts

Kur pašlaik ir aktuālākā vieta kur meklēt jaunas ziemenes/vissezonas autiņam? Kādreiz bija aktuāls reifen-direkt, bet tagad skatos ka tur cenas vairs nav tik konkurēt spējīgas. Interesē vissezonenes 265/65/17.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    21

  • binary

    17

  • e = d

    16

  • Regisss

    18

Man arī būs jāpērk jaunas ziemas riepas, tik es pirkšu tikai ziemas. Vissezonas neriskēšu pirkt, tomēr vedu ne tikai sevi, bet arī ģimeni un drošība ir pirmajā vietā. Bet kur izdevīgāk nopirkt un būtu svaigas riepas, kas nebūs n-tos gadus stāvējušas noliktavā un kuras tagad pa akcijai mēģina nopārdot.

Link to comment
Share on other sites

Labas cenas pašlaik var sarunāt www.laneks.lv

Tikko mašīnai ar kuru praktiski ziemā vispār nebrauc (varbūt pāris reizes pa pilsētu sanāks) paņēmu Barum Polaris 3 par ļoti saldu ciparu! Riepas ražotas 27. nedēļā 2016.g.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bet ja pasūtīts tiks kaut kur onlainā, tad to gadu redzēs tikai tad, kad kurjers atvedīs.


apskatīju laneks.lv, cenas izskatās labas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

apskatīju laneks.lv, cenas izskatās labas.

 

Laneksā cenas ir runājamas, ja Tu pērc visas 4... + vari aizbraukt uz vietas un iečekot! 

Link to comment
Share on other sites

Jā... :) Savējām dabūju vēl 4 EUR nost no 1 gab akcijas cenas :) sanāca labāk nekā lētākajā ineta veikalā! :) Labi džeki tur Biķernieku ielas veikalā!

Link to comment
Share on other sites

ok, iekš laneks man lētākā Kumho riepa maksā 168 eirikus, šajā cenā arī iekš reifen-direct ir ko izvēlēties arī ne no ķīniešu gala.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vissezonas riepas NAV ziemas riepes mūsu laikapstākļiem!

 

Michelin CrossClimate kā reiz varētu būt ideāla riepa mūsu apstākļiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Michelin CrossClimate kā reiz varētu būt ideāla riepa mūsu apstākļiem.

 

Neredzu tur nevienu lameli... nevaru iedomāties kā sala/sniega laikā ar šīm riepām varētu normāli nokļūt no Rīgas uz Cēsīm piemēram... Tas ir galīgi garām no drošības viedokļa ar ko šādu braukt ziemā... 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Mums jau tās ziemas tādas grūti prognozējamas. Visvairāk jau jābaidās no tīrā ledus, bet radzes atkal negribas pirkt, jo pēdējās ziemās apmēram 80% nobraucu pa tīru šosejas asfaltu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ok, ja nedzīvo dziļos laukos, tad protams ka radzes nevajag, bet nu šīs vissezonas riepas arī nekam neder... tad labāk skatīties vai nu mīkstās lameļu ziemeļeiropas ziemenes vai kādas labākas, mīkstākas centrāleiropas ziemenes...

Link to comment
Share on other sites

Vieglajam autiņam esmu tikai par 2 komplektiem - ziema/vasara, bet džipam ar kuru mēdzu iebraukt arī tā ka sanāk pavinčoties, lai tiktu ārā, tad man arī vasarā gribās protektoru, neskatoties uz to, ka 70% no distances nobraucu pa šoseju, 25% pa pilsētu un 5% pa laukiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Neredzu tur nevienu lameli

kas ir tā lamele, kuru tu neredzi? Kā ir angliskais nosaukums?

Link to comment
Share on other sites

195 / 65 / 15, modeli gan nepateikšu, jo nav nekas vēl sākts skatīt, bet būs jāpērk, ziema tuvojas.

Link to comment
Share on other sites

Michelin CrossClimate tiešām, vismaz pēc googles bildēm, nav nevienas lameles.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet ja pasūtīts tiks kaut kur onlainā, tad to gadu redzēs tikai tad, kad kurjers atvedīs.

 

Reiz pasūtīju riepas  iveikalā. Veikala kurjers atbrauca, es apskatījos gadu un kurjers aizbrauca atpakaļ ar savām vecajām riepām. Apmaksas veids - pie piegādes, nauda bija un palika manā pusē.

Link to comment
Share on other sites

nav tai Freibi linkā definīcijas. Tā starp citu kaut kas pieminēts. Iedodiet atsauci uz autoritatīvu avotu (vēlams kāda ražotāja lapu), ka bez lamelēm ziemā pabraukt nav iespējams.

Citādi šī izklausās pēc kārtējās lokālās 90-to gadu pilsētas leģendas, kad parādījās pirmās labās ziemas riepas un pēc to protektora tad dažs labs joprojām visu vērtē.

Link to comment
Share on other sites

Latvijas riepu centros "galu" nav, tāpēc izdevīgāko cenu piedāvāja reifen direkt + vēl 3% atlaide trāpījās šajā w/e

Nolēmu pamēģināt Continental WinterContact TS860

 

Izskatās, ka šobrīd vēl ir 3% atlaide.

Labots - Damn
Link to comment
Share on other sites

 

 

nav tai Freibi linkā definīcijas. Tā starp citu kaut kas pieminēts. Iedodiet atsauci uz autoritatīvu avotu (vēlams kāda ražotāja lapu), ka bez lamelēm ziemā pabraukt nav iespējams. Citādi šī izklausās pēc kārtējās lokālās 90-to gadu pilsētas leģendas, kad parādījās pirmās labās ziemas riepas un pēc to protektora tad dažs labs joprojām visu vērtē.

 

Labāk neblamējies... Vai tiešām pa ziemu tikai ar sabiedrisko pārvietojies???

 

Runājot par riepām un ekstremāliem apstākļiem - uz melnā ledus glābs tikai radzes... bet visās pārējās situācijās protoktoram, riepu gumijas cietībai un lameļu daudzumam būs liela nozīme...

 

Šī gada februārī Alpos bija laba pieredze - tas ir braucot no Ried im Oberinntal uz Fiss (no 877m līdz 1436m - 7km īsā ceļā), kad visu dienu bija snidzis... Te spēju novērtēt savu riepu izvēli un biju viens no retajiem kas tika augšā neliekot ķēdes... Protams pilnpiedziņas mašīnām tas bija vieglāk... bet nu kas tovakar notika... 2h stāvēšana korķī kad stipri snieg... brrr... 

Link to comment
Share on other sites

Ja nav bail no mazlietotām riepām, tad varu ieteikt Automedonts - Ozolniekos, Eglaines 13c. Ap 200 Euro par komplektu varētu kko atrast, precīzi nezinu, man vajadzēja 215/70 R16 un 205/65 R15, kopā mazliet virs 300Eur, viens komplekts Cooper, otrs Nokian 7. modelis... Abiem atlikums @8mm, abi kompl. radžoti.

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

Man uzticības lietotām nav. Vasarai vēl pieļauju, bet ziemai gribas jaunas un mīkstas.

Link to comment
Share on other sites

man tā pat kā autoram - vieglajam mainu divus komplektus...pusdžipam - jau sezonas 5 -6 virsū cauru gadu  dubļinices/vissezonnieces. Tagad arī doma paķert kaut ko tādu jaunu vietā.

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 gadiem, kad nopirku auto, tad uz ziemu nopirku arī jaunas ziemas riepas - KUMHO I’ZEN KW31 (http://www.kumho.lv/riepu-katalogs/kumho-izen-kw31.id67/), ieteica PKP zināms mehāniķis, kas lietoja tādas savam rumakam. Šogad būs 3 sezona, sūdzību nav, nav arī ar ko salīdzināt - pirmais auto, pirmās ziemas riepas.

Labots - zaabaks
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tagad esmu dilemmas priekšā - ir 2014.g. vecas ziemenes, no kurām 2 jau ir praktiski plikas ar 4mm, bet priekšējās vēl 7mm. Izvēle:

1.  Tirgot visas nost un pirkt jaunu 4 komplektu. 

2. Pirkt tādas pašas 2 gab GoodyYear 9 un izmantot vecās riepas aizmugurē.

Link to comment
Share on other sites

^

mans domāt 1mais variants - atšķirsies tomēr tas gumijas sastāvs jaunām un 2 gadus palietotām

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Mazavecis:

3. Pirkt 4 jaunas, bet vecās nobraukt līdz galam nākamajā vasarā.

Labots - meeris
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ar ziemas riepām braukt vasarā ir murgs, tapēc 3. variants netiek vispār izskatīts:

1. Troksnis

2. Degvielas patēriņš

3. Nevadāma lietus laikā, jo riepas ir mīkstas. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

2. Degvielas patēriņš 3. Nevadāma lietus laikā, jo riepas ir mīkstas.

Manuprāt, tu pārāk daudz maģījas piedēvē tām riepām! Mums ziemā vairāk līst nekā snieg.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ziemā parasti nav +20 grādi. Man ir normāls vasaras riepu komplekts, tāpēc nav vajadzības klausīties visu vasaru gaudoņu. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Manuprāt, tu pārāk daudz maģījas piedēvē tām riepām!

ne viņš vienīgais. Te kautkur iepriekš pavīdēja ideja, ka vienīgi radzes izglābs uz melnā ledus. Nu ja radzes kā rallija autiņiem, tad nešaubos, bet savādāk vairāk meistarības un veiksmes jautājums.

Link to comment
Share on other sites

 

 

nav vajadzības klausīties visu vasaru gaudoņu

 

ķīniešu sailun vasarenes (vismaz lielie izmēri no 17 uz augšu) gaudo zvērīgāk, nekā labas vissezonas riepas vasarā. lai gan par tiem ķīniešu štruntiem daudzi fano.

Link to comment
Share on other sites

2. Pirkt tādas pašas 2 gab GoodyYear 9 un izmantot vecās riepas aizmugurē.

 

Ja priekšpiedziņas auto, tad viennozīmīgi darītu šādi... 2 gadi ziemenēm ir OK... Ja Tu teiktu ka jau 4 gadus lietotas... tad vēl varētu domāt par jaunām! :)

Labots - Regisss
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Dažkārt arī paši diski gaudo.

 

Aizmugurējās piedziņas auto. Varētu priekšā likt jaunas riepas un aizmugurē likt tās pusnodilušās. Teorētiski visai ziemai būtu jāpietiek, tikai nav jau gluži pirmā svaiguma. Kaut būs jāizvelk ārā un jāpačamda, cik mīkstas. Ja būs piekaltušas, tad nav vērts ņemties.

Link to comment
Share on other sites

 

 

2. Pirkt tādas pašas 2 gab GoodyYear 9 un izmantot vecās riepas aizmugurē.

2 gadi gumijai nekas nebūs, galvenais lai ir protektors un uz zasīm vienādi..

 

M+S ir suņiem:

"One would expect that the markings M+S or Mud and Snow on a tire would mean that it was designed for proper winter traction in all conditions. You might be surprised to find that it only defines a tire whose treads:

  • Have multiple pockets or slots in at least one tread edge that extend toward the tread center at least 1/2 inch from the footprint edge
  • Measured perpendicularly to the tread centerline, have a mimimum cross-sectional width of 1/16 inch
  • Have edges of pockets or slots at angles between 35 and 90 degrees from the direction of travel
  • Have a contact surface void area will be a minimum of 25% based on mold dimensions

It says nothing about the tire's rubber compound and it's ability to stick to compact snow and ice. In fact, at temperatures below 7 C. it can be expected to perform just like a summer tire in these conditions.

If you are like most tire buyers, my guess is that you choose an all season tire based on the manufacturer's mileage durability claims. This means a rubber compound that stays hard and does a poorer job of sticking to compact snow and ice.

Tires with the mountain and snowflake design are rated for their ability to provide traction in winter conditions where the temperature is below 7 C. Think of them as low temperature tires and choose them over all season tires when you drive in BC's winter road environment."

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tires with the mountain and snowflake design are rated for their ability to provide traction in winter conditions where the temperature is below 7 C

 

Pareizi! Pilnīgi pareizi. Un iepriekš minētajām Michelin CrossClimate ir tāda emblēma uz sāna. Un tādu riepu atbilstību attiecīgiem apstākļiem garantē noteikti testi. Nevis kaut kādas lameles, par kurām neviens nevar iedot normālu atsauci.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...