Jump to content

Apkures katls, Atmos DC32S


Swain
 Share

Recommended Posts

Man sistēma pa vienkāršo. 

 

Vēl tik nav savests viss kārtībā ar elektrību, lai pa smuko un jāpievieno sūkņa palaidējs. 

Gan jau, ka tups jautājums, bet kā tas palaidējs jāpievieno, jālaiž shēmā ar sūkni (elektrību padod caur šo aparātu uz sūkni tikai pie temperatūras sasniegšanas) vai tikai jāpadod elektrība un viss (kaut kā atminos teiktu par otro variantu, tikai liekas neloģiski) Viņš tak nestrādā pēc "wifi" principa vai tur ir kaut kāda maģija? Vaļā vēl neesmu skrūvējis, bet izskatās, ka jāpievieno elektrības vads un visam jāstrādā. Nav nekāds tutoriālis tam sūdam.

post-91206-0-61633900-1474970584_thumb.jpg

post-91206-0-79839800-1474970585_thumb.jpg

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

Grundfos, pieļauju ka tev ir vienkāršs - ir elektrība - griežas, nav - negriežas.

 

Saprotu, ka palaižas viņš atkarībā no temperatūras, kuru mēra tas termostats.

Grundfosam vienkārši palaid fāzi caur to termostatu un viss.

Link to comment
Share on other sites

Varētu lūdzu kāds uzzīmēt, kā ir pareizi vienot pie kontaktdakšas / sūkņa vai sūkņiem. Shēma ir, taču negribētos kaut ko sačakarēt. Iesākumā man vajag 1 sūknim, bet, kad būs akumulācija, vajadzēs, lai šis kontrolē abus sūkņus reizē. Vai tomēr drošāk būtu otram sūknim likt otru šitādu verķi?

 

post-91206-0-03009700-1474974749_thumb.jpg

post-91206-0-63131000-1474974750_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Es savulaik tos sūkņa termostatus pieslēdzu, tagad neatcerēšos padomu iedot, kā tur bija jāvieno. Tur bija varianti, ja vadiņi otrādi, tad otrādi viss darbojas - sūknis strādā pie aukstas caurules, paceļas temperatūra līdz vajadzīgajiem grādiem, tad izslēdzas, ja vadiņi pareizi, tad viss kā vajag, uzkarstot līdz vajadzīgai temperatūrai ieslēdzas sūknis. Es nepievienoju sūknim, sūknim pieliku vadu ar kontaktdakšu, bet rozeti sajūdzu ar to sūkņa termostatu, kad sūknim nav jāstrādā, rozetē strāvas nav, kad sūknim jāstrādā, rozetē strāva ir. Man tā likās praktiskāk, ja nu sūknis jāmaina (viens sūknis man izgāja no ierindas, dabūju mainīt) vai jānoņem, nav jāiedziļinās, kur kurš vads bija pievienots, izštepselē no rozetes tik un viss.

Labots - vvv
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

O, nu tāds variants ar rozeti arī būs praktiskāks, jo meistari vienu sūkni piejūguši pa taisno, otram es pieliku dakšu, to es taisos mainīt un arī otram sūknim pielikt normālu kontaktdakšu un vietai piemērotāku kontaktligzdu. Vienīgais, vajadzēs 2 rozetes, jo kombinētajam boilerim vajadzēs 3. robu laikā, kad netiek izmantota apkure. 

Tagad tik jautājums, kā pareizi savienot, vai saukt čomu elektriķi vai jautāt pēc pareiza savienojuma tepat un vienot pašam :D

 

Btw, ne par apkuri, bet ūdeni. - kā dabūt vienmērīgāku spiedienu ūdenim, nepārregulējot pašu sūkni uz augstāku spiediena uzturēšanu, līdz ar to biežāku ieslēgšanos. Dēļ ierobežotās telpas sūknis tika ielikts vannasistabā ar "garantiju", ka tas nebūs teju vispār dzirdams, taču kā parasti- tā nav, var dzirdēt teju pa visu māju, baigi jau netraucē, taču kaitina. Jūgt klāt papildus spiedkatlu? Šobrīd sūknis iepakots tādā kā kastē, šī kaste gan tiks pārtaisīta kaut kad nākošgad, jo tur bija paredzēts likt arī filtrus ūdenim, kuriem tur tomēr nav vietas. Doma iegādāties gumijas paklāju, lai no flīzēm mazinātu vibrācijas troksni un kārtīgāk visu to kasti nopakot, jautājums, vai atlikt vietu vēl vienam bundulim.

Link to comment
Share on other sites

ja liksi ar rozeti, tad iespraud rozetē galda lampu un skaties vai slēdzas pareizi. Tur to variantu īpaši daudz nav ;)

Link to comment
Share on other sites

Nu ja šādi jautājumi ir par sūkņa pieslēgšanu, tad varbūt tiešām labāk pasaukt čomu elektriķi, jo izskatās ka elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd...

Link to comment
Share on other sites

Nav tik sarežģīti, lai būtu elektriķi jāsauc. Tā ideja tāda - lai sūknis darbotos, sūknim jāpievieno divi vadi, fāze un nulle (par zemi tagad nerunājam), tad to fāzes vadu pārtrauc ar sūkņa termostatu, tas kā tāds slēdzis, kas ieslēgtā stāvoklī, kad temperatūra, teiksim, virs 60 grādiem, izslēgtā stāvoklī, kad temperatūra zem 60 grādiem. Nulli uz sūkni, fāzi uz sūkņa termostatu, pēc tavas bildes, kur shēma nofotografēta, sanāk, ka fāzes vads jāpievieno C skrūvei, otrs vads, tas aizies uz sūkni, jāvieno pie 1 vai pie 2. Es tur nemāku iztulkot to apzīmējumu ar to temperatūru. Neko sabojāt tu nevarēsi, būs divi varianti: slēdzis ieslēgts, ja temperatūra virs, teiksim, tiem ieregulētiem 60 °C, izslēgts, kad zem, un otrādi, slēdzis izslēgts, ja temperatūra virs 60 °C, ieslēgts, kad zem. Pievieno, paskaties, kā strādā, ja sanāk tas, ko vajag, viss kārtībā, ja otrādi, vadiņu pieliec pie otras skrūves. Tātad, pie C tev fāze, otrs vads pie 1 vai pie 2.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mans katla uzlabojums. Lai pagales un visas ogles nesakristu uz apakšējo stāvu, katla kurtuvē esmu ielicis, izdrupušās ķeramikas vietā, divas čuguna radiatora ribas. Nekas slikts nav noticis, rezultāts, tik ātri neizkrīt viss uz apakšējo stāvu, un ir uz kā uzmest briķetes un malku. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Sveiciens, nevēlos jaunu tēmu, tādēļ  ar čehu Atmos,25DC 25kw jaudu turpināšu šeit,
Ja ok un īsumā par problēmu, Vakar katlam nevarēju dabūt t. <60, sāk dūmot un pirmais, ko padomāju, vai nav plaisa/tece no katla ūdens apmaiņas  sistēmas elementiem, jo apskatot redzu "darvu" neizdegušai malkai kurtuvē.
Šodien neliekot bluķus, bet ar "skaliņiem" apkures katla ūdans t. nepacēlās virs 60gr.
Katls mājas apkurē uzstādīts 1997g, līdz šim man regulāri  katru sezonu kalpoja perfekti.
Vai būtu idejas kā šo šaizi novērst?

 

Link to comment
Share on other sites

Vakar nevarēji dabūt zem 60, šodien neiet virs 60. Poltergeists laikam.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Apkures sistēmā ūdens atgaisots, kāds na*j

poltergeists?

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 45 minūtēm , marizo teica:

dūmsūknis strādā?

Katlam ir gaisa elektro ventilators, kuru pie nepieciešamības iesl/izslēdzu(manuāli), katla izejā ir vertikāls dūmvads, kurš tiek aizvērts/atvērts ar Atmos katla dūmvada šībera vārstu. Nekāds dūmsūknis apkures sist.man nav.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Jā,Atmos katla šībers arī ir mehānisks un veru ciet pie apkures sist. katla darb.temp. Noteikti padalīšos ar  foruma biedriem,kādā veidā tikšu galā ar šo  šaizi.

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , e = d teica:

Vakar nevarēji dabūt zem 60, šodien neiet virs 60. Poltergeists laikam.

Debīļiķis, nogāja? Nevari ieteikt pird malā!

Skursteni skaties, varbūt aizaudzis! Plūsmas nav, temperatūras nebūs!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

šobrīd no 12mm trosītes (lielāka diametra veikalā nebija), cietai trosei, kas 8mm diametrā būs vadīkla, uzkniebu galā priekš sodrēju notīrīšanas uzparikti ,image.thumb.png.bb04ba50387aa82f225ee27e0a88d798.png

 
Kurtuvei pie viena arī jaunu blīvi nopirku.image.thumb.png.3f2ac1cdc24e922ae918f53b46de98a0.png
 
Rīt ,kad apkures katls atdzisīs šo terapiju viņam veikšu un par rezultātiem uzrakstīšu.

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...