Jump to content

Elektronikas inženieri


Evill_BettyLV
 Share

Recommended Posts

Piedāvātais amats

ELEKTRONIKAS INŽENIERIS/ VADĪTĀJS

Darba pienākumi

·  Ražošanas operatīvā un stratēģiskā vadība

·  Ražošanas procesa plānošana, modernizēšana, produktivitātes uzlabošanas pasākumu veikšana

·  Saražotās produkcijas kvalitātes, termiņu kontrole, reklamāciju izskatīšana

·  Klientu konsultēšana un sadarbības uzturēšana esošo projektu realizācijā un jaunu projektu uzsākšanā

·  Ikdienas darba un cilvēku resursu plānošana

·  Darbinieku darba efektivitātes paaugstināšana, motivācijas sistēmas izstrāde

Iemaņas, kas tiks uzskatītas par priekšrocību

·  Augstākā tehniskā izglītība (elektronika, elektrotehnika, materiālzinātne, ķīmija)

·  Darba pieredze ražošanas vai uzņēmuma vadītāja amatā tehniska profila uzņēmumā

·  Labas latviešu, krievu un angļu valodu prasmes (vācu, kā priekšrocība)

·  Teicama prasme lasīt rasējumus, elektriskas shēmas

·  Labas saskarsmes un sadarbības prasmes, pieredze vadīt komandu

·  Iniciatīva, augsta atbildības sajūta, biznesa domāšana

Mēs piedāvājam

·  Interesantu, radošu darbu, vadības atbalstu;

·  Iespēja piedalīties uzņēmuma attīstībā,

·  Atbilstošu atalgojumu

Minimālais izglītības līmenis:  Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Darba laiks  Pilna slodze

Darba vieta  Rīga,

Kontaktinformācija: 29330015

 

E-pasts  kronoslatvija@kronoslatvija.lv

 

P.S.

 

Principā tiek meklēts Inženierzinātņu fakultātes absolvents  talantīngs, apķērīgs. Uzņēmums ir gatavs apmācīt gadījumā ja  nav darba pieredze, bet ir galva uz pleciem.  

Labots - Evill_BettyLV
Link to comment
Share on other sites

Man "patīk", ka Latvijā visi saņem atbilstošu atalgojumu. Tikai nekad nevaru saprast, kam tas ir atbilstošs.

Līdz atblistošām importa zemēm mums vēl augt un augt. Gan GB gan US vēstniecības Latvijā nekad neslēpj, kādā amata kategorijā darbinieks tiek pieņemts un kāda ir viņam paredzētā samaksa.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Evill_BettyLV

Runājot par atalgojumu, Atbilstoša tas nozīmē Atbilstoša - reāli tas ir no 1500 līdz 5000 un vairāk  neto ar iespējām tik uzņēmuma valdē. Vajadzīgs tiešām ļoti labs un augstas klases speciālists 

 

Jā amats inženieris/vadītājs.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Līdz atblistošām importa zemēm mums vēl augt un augt

 

Jā, tipiskais latvietis - "pie mums viss sūdīgi". Te darbu piedāvā - sūdīgi, nepiedāvā - sūdīgi, piedāvā Jānim - sūdīgi, piedāvā Pētrim - sūdīgi


ak jā aizmirsu - tur aiz lielā dīķa viss ir oh(pī)na labi

Link to comment
Share on other sites

To, ka "pie mums viss sūdīgi" - to tu pats tikko izdomāji. Es neko tādu neteicu. Es runāju tikai par atalgojumu.

Tad jau pēc tavas līdzības - mums viss ir labākais, kas vien pasaulē ir - gan ceļi, gan valdība, gan sabiedrības attieksme, gan kaimiņu u.t.t.

Un Rīga ir jau uzcelta.

Link to comment
Share on other sites

Ko TU esi izdarījis lai kaut kas mainītos?

 

Cik iesniegumus esi uzrakstījis? Cik ministrijās bijis? Vismaz savā pašvaldībā esi bijis?

Labots - Amazons
Link to comment
Share on other sites

Izskatās pēc kaut kāda sviesta un uzmetēj kantora starpniekkantora, ja jau baidās algu nosaukt. Vismaz no-līdz būtu ielikuši.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Izskatās pēc kaut kāda sviesta un uzmetēj kantora starpniekkantora, ja jau baidās algu nosaukt. Vismaz no-līdz būtu ielikuši.
 

 

 

 

Runājot par atalgojumu, Atbilstoša tas nozīmē Atbilstoša - reāli tas ir no 1500 līdz 5000 un vairāk  neto ar iespējām tik uzņēmuma valdē.
 
Link to comment
Share on other sites

 

 

un kā ar valdības lamāšanu DELFI, izpildi normu?
 

 

runa ir par ieteikumiem, uzlabojumiem, bet nevis par lamāšanos

 

 

 

cita lieta buutu pa tiesjo pats uznjeemums

 

daži uzņēmumi izvēlas paši nenodarboties ar personāla atlasi tāpēc uztic to pseidoprofesionāļiem :D

Link to comment
Share on other sites

Par to, ka nav norādīts uzņēmums - jā, nav baigi zolīdi.

Par mazu algo ~20 cilvēku kompānijā - visādi var gadīties.

 

Cik es esmu novērojis, tad pārsvarā, jo mazāks/jaunāks uzņēmums (~10 darbinieki te varētu būt minimums), jo lielākas algas.

Paaugstināts risks uz darbības izbeigšanu, raušanās uz visām pusēm, izaugsmes iespēju trūkums: tam visam vajag labu motivāciju jeb lielu algu. :pooh_honey: Savādāk jaunu darbinieku varēs katru pusgadu meklēt, kas maziem uzņēmumiem, pieņemot, ka nepieciešamo apmācību periods nav īss, nav pieļaujams. 

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Nav jau problēma aiziet uz darba interviju un noskaidrot uzņēmumu. Var arī neiet - piezvanīt - pateikt "a'ļa - es esmu kruts un katrā šprotu bundžā nelienu"

Mazā uzņēmumā vienmēr būs daudz pienākumu (teorētiski), bet to atsver darba apjoms. Citādi tas nebūtu mazais uzņēmums?! Tiklīdz uzņēmums uzņem apgriezienus un sāk miljōnu pārdali tad var runāt par pienākumu sadali, personāla palielināšanu utt..

 

Svarīgs ir balanss

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Iespējams.

Zinu gan vienu kadru, kas strādāja par līdzīgu orķestri Vācijas uzņēmuma filiālē, kas apdrukā visādas herņas (3D modeļu druka, krūzīšu apdruka u.t.t.), darīja sūdu, bet pelnīja virs 2k EUR, kas priekš ~27 gadīga čaļa bez izglītības (un sākotnēji arī zināšanām) konkrētajā jomā ir ĻOTI LABI.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

atkaartosjos veelreiz. esmu gatavs sniegt savu pieredzi un zinaasjanas gan elektronikaa, gan iso, gan ips,

 

Evill_BettyLV, DL PM uzrakstīji? Un ceru, ka DL neturēs mēli aiz zobiem, un pastāstīs, kas interesants tai mūsu varžu dīķī notiek.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

 ogre nav tik tālu,zinu personas,kas katru dienu mēro daudz lielākus attālumus līdz Rīgai.

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Evill_BettyLV

Labrīt visiem,

NU čaļi var jau nolikt ka sludeklis nav pareizi sastādīts, nepatīk HR kantoris, nepatīk šitas, nepatīk šis.... Pat negribās ieslīgt diskusijā...

Kompānija kura meklē - VEF Radiotehnika RRR 

 

Par darba pienākumiem var sīkāk uzzināt pazvanot uz norādīto nr. un iespējams aiziet uz darba interviju !!!! 

Piedod Drunk Lizard - pakaļ tev ar puķēm, alu un šampanieti nebrauksim :) 

Labots - Evill_BettyLV
Link to comment
Share on other sites

 

 

sjis ir pakalpojuma sniedzeejs un tur var straadaat dajebkursj idinjsj, kursj trafaretu uz kruuziites maak uzlikt :>

Jā, bet domu tu tā arī nesaprati - mazi uzņēmumi ne vienmēr nozīmē mazas algas! :) 

 

 

 

tagadējais Radiotehnikas telpu apsaimniekotājs

A ko viņi ražo? 

Link to comment
Share on other sites

Par darba pienākumiem var sīkāk uzzināt pazvanot uz norādīto nr. un iespējams aiziet uz darba interviju !!!! 
Kontaktinformācija: 29330015
Piedod Drunk Lizard - pakaļ tev ar puķēm, alu un šampanieti nebrauksim  

+1

DL, ko tu ņemies? Ja interese ir (gan jau, ka ne līdz galam),  tad kāpēc nepiezvanīt un neuzzināt visus šos jautājumus? Pēc tam padalīsies ar tiem te.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Var arī neiet - piezvanīt - pateikt "a'ļa - es esmu kruts un katrā šprotu bundžā nelienu"

sludinājums Rīgas Balss : "Eleganta jaunkundze vēlas iepazīties ar vīrieti bez kaitīgiem ieradumiem līdz 40 gadiem, koptu un tīrīgu."

 

Nākošā rītā pie durvīm zvana, meitene atver, bet tur bomzis ar prīmu zobos un pudeli padusē

meitene šokā : ko jūs vēlaties?!

Bomzis saka: NEko Negribu, atnācu pateikt ka ar mani varat nerēķināties

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pēc pieredzes varu teikt, ka kontakts ar HR kantori ir tuvs vai līdzvērtīgs ar HR specu pašā kompānijā. Tikai nākamā kārtā sarunā ar vadītāju var saprast, kur vēži ziemo un kādu cilvēku patiesībā vajag. Daudz kas paliek nepasacīts un sludeklis tik tāda izkārtne vien ir. Arī prasības pēc grādiem mīkstinās, kad parādi portfolio ar pieredzi.  

 

Un ja neaicina uz nākamo kārtu, tad tur nevajag strādāt :)

Link to comment
Share on other sites

Es teiktu tā - beidziet plūkties. Sludžiks normāls - kam vajag un kurš ir gatavs - dieva dēļ lai startē.

 

Labāk būtu padomājuši kādu kopīgu tusi uzrīkot :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Un ja neaicina uz nākamo kārtu, tad tur nevajag strādāt

 

+1.

 

Tehnisko cilvēku problēmas ir tās, ka viņi HR uzskata par zemāko kastu. Lai arī tas nav tālu no patiesības, tomēr HR kalpo kā siets, lai izsijātu tos, kas galīgi neder kompānijas atmosfērai, komunikācijai, izskatam, pieredzei utt. Tālākās tehniskās diskusijas jau notiek otrajā kārtā.

 

Bieži vien gadās tā, ka tehniskais speciālists atnāk, izārda HR vecenei smadzenes ar savu 18 gadu pieredzi, ir dusmīgs ka viņa neko nesaprot, paliek augstprātīgs un tad, kad netiek palūgts uz otro kārtu nozvēr, ka ar HR plebejiem nekad vairs nestrādās.

 

Arī es savulaik izgāju cauri šai kļūdai - vairākas nedēļas gatavojos karjeras svarīgākajai intervijai, nobēru HR veceni no A-Z ar industrijas specifisko informāciju, pateicu, ka jau zinu ar ko, kad un kur ir trešā kārta,zinu cikos ir džeka reiss no ASV, ka visus nepieciešamos sertifikātus nokārtošu līdz tai un esmu labākais džeks ciemā.

 

Beidzās viss ar to, ka HR vecene manai kontaktpersonai uzņēmumā pateica, ka es esmu zbis čalis, bet kautkas manī nav priekš vajadzīgā amata, tāpēc viņa negrib mani laist trešajā kārtā, kas ir absurds pats par sevīm, jo tur bijām kkādi 3-4 cilvēki priekš veselas dienas interviju un uzdevumu sesijām, viens turp vai šurp neko nemainītu .

 

Tad nu mans sapnis strādāt NASA subkontraktorā izčibēja dēļ HR pīzdas, kuru divas nedēļas vēlāk atlaida :) Neskatoties uz to, šo gadījumu izmantoju kā mācību tam, kā HR izmantot savā labā - hi hi, haha, jums foršs šis foršs tas, es māku runāt ar cilvēkiem, esiet tik laipna, gribētu jūsu kolēģim otrajā kārtā parādīt, ka māku arī ar galvu strādāt.

 

Runājot par sludinājumu - viss ir štokos un kvalitatīvāks par 90% boot.lv redzētajiem. p.s. Algas, kaut vai diapazons, ir tas, ko mums vēl ir dikti jāmācās no rietumu sludinājumiem :(

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

reti kad rietumu sludžikos norāda algas. Skandināvi to reizēm dara jo nav kur pakaļā likties - ir valstī noteiktais algu līmenis

Link to comment
Share on other sites

Varbūt ne tik traģiski.

Savulaik varēja uz kontraktiem strādāt Bombardier grupā. Tad saproti ka tur ir tāds bardaks ka jābrīnās kā tās lidmašīnas gaisā turās. Principā palidojot ar AirBaltic var redzēt lidmašīnu kvalitati

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tehnisko cilvēku problēmas ir tās, ka viņi HR uzskata par zemāko kastu.

 

Drīzāk - uzskats, ka cilvēki darbojas līdzīgi datorprogrammām vai elektronikai. Iesniedz vajadzīgo inputu un noteiktais autputs būs stingri determinēts. Bet tad izrādās, ka tā nava un tāpēc tech saimnieku kasta pāri visam un pārējie idioti.

 

 

 

es esmu zbis čalis, bet kautkas manī nav priekš vajadzīgā amata

 

Ja tas nāk no HR, tad tas ir legit arguments. Cita lieta, vai tevī patiešām kaut kas nebija riktīgi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Evill_BettyLV

Biedri,

Tātad lai mazliet kliedētu stereotipus.

Es personīgi neesmu saistīts ar šo uzņēmumu vai pat nozari. Man vienkārši palūdza info vai es nezinu kādus speciālistus. Ieteicu paskatīties boot forumā, jo te dāžādi tehniķi apgrozās.  Man nav nekāda informācija cik šis uzņēmums ir slikts vai labs. Vai tur maksā labi vai slikti. Vai apstākļi ir labi vai slikti. 

Bet es zinu ka viņiem vajadzīgs ir augstas klases speciālists, ilgtermiņā. 

ja tu uzskati,  ka esi speciālists, tad loģiski tev jau ir kaut kādas prasības, lai tev darba piedāvājums būtu interesants, ( alga, darba laiks, bossu atieksme, brīvdienas, peļņas dalīšana, apdrošināšana, attālums, komandējumi u.t.t.) Un  stājoties darbā tu sauc savas prasības, ja uzņēmums tās nevar piedāvāt, atliek kompromiss vai diemžēl mums nav pa ceļam. Darba ņemšana un došana arī skaitās biznesa darījums. Tāpēc alga un citas ekstras ir ļoti atkarīgas no paša kanditāta vairāk pat nekā no uzņēmuma. 

 

 

 

P>S sludinājuma teksts man pašam arī liekas šablonisks, bet nu kāds  ir tāds ir..

Un derētu arī atcerēties, ka ne tikai tavas tehniskās  zināšanas tiek ņemtas vērā, bet svarīgas arī ir Jūsu personiskās īpašības un spējas. Komunikācija ar apkārtējiem, u.t.t. Ja tu esi baigais nazis tehnikā, zinātnē u.t.t. bet ar visiem apkārtējiem tev ir konflikts, nu tad sorry šāda veida cilvēki parasti uzņēmumos nav pieprasīti, jo var paņemt darbā čali ar mazākām zināšanām un apmācīt ja nepieciešams,  savukārt profesoru "pixxpi" nepārmācīsi...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja tas nāk no HR, tad tas ir legit arguments. Cita lieta, vai tevī patiešām kaut kas nebija riktīgi.

 

Viss itkā bija riktīgi, tikai jau biju tik tālu nākotnes domās, ka komplektēšu kosmosa kuģus ar kuģiem pats lidošu, ka aizmirsu to, ka pretī man sēž Ilze, kurai ir pilnīgi pohh par manu pēdējās pusstundas vervelēšanu, jo viņa vienkārši neko nesaprot, pat atceros, ka viņa vairākkārt ieminējās to, ka par tehniskajām lietām runāšu nākamajā kārtā, laikam pēc pirmās reizes vajadzēja aizvērties :) 

Link to comment
Share on other sites

Autsorsēts HR arī neko daudz zināt nevar. Esam pāris reizes centušies dabūt kadrus caur šiem, bet beigās tā arī nekas prātīgs nesanāca. Lielā mērā viņi var iedot šortlisti (kas atbilst mūsu kritērijiem), no kuras mēs izlasām mīļākos un tālāk paši tiranizējam. MVU lielākā problēma ir tāda, ka parasti nav HR purna un tāpēc darbā pieņemšana ir C klases tāsks kādam nabagam, kam tā jau dafiga ko darīt + vēl jāmeklē sev draudziņus. Vēl amizantāk, ja darbinieku atlasi uztic tā paša dept-a ņinzām, jo nu - koderi jau zinās, kādu koderi vajag.

 

Un, ja Ilzei ir patiešām ir pofig, tad viņu vajag pēc iespējas ātrāk atlaist, kas laikam arī tika izdarīts. Also +100500 par profesoru krānādu. Tādus max var autsorsēt.

Link to comment
Share on other sites

Es personīgi neesmu saistīts

O, atcerējos, kas nebija riktīgi ar tavējo profilu! Meitenītes niks, meitenīte bildē, onka pie klaviatūras.

680x680-101026-04_Drosiba_interneta.jpg

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Savulaik varēja uz kontraktiem strādāt Bombardier grupā. Tad saproti ka tur ir tāds bardaks ka jābrīnās kā tās lidmašīnas gaisā turās. Principā palidojot ar AirBaltic var redzēt lidmašīnu kvalitati

 

Ilgi nebija jāgaida :D

 

 http://www.delfi.lv/news/national/politics/airbaltic-otro-reizi-menesa-laika-problemas-ar-bombardier-lidmasinam.d?id=47920077

Link to comment
Share on other sites

Šī ir viena no retajām reizēm kad Drunk Lizard negatīvisms liekas pilnīgi pa tēmu, jo tehniskais cilvēks un baltā apkaklīte kopīgu valodu nespēj atrast jo  katrs runā savā valodā parasti. Uz šādām vakancēm pretī arī vajag attiecīgu speciālistu nevis, nopratinātāju blondīni kas pat nezin kas ir rezistors. Kā arī ja es esmu Inženieris, tad kāda hr*na pēc man vēl ar klientiem jākrāmējas? Domā, ka klientam kam vajag automatizētu vārtu pacēlāju ar gaismas ieslēdzēju interesē, kas lācītim vēderā, nē, kāda ir cena un cik ilgā laikā var būt pie manis, tam domāti citi speciālisti, kas zin, kā ar klientu runāt.

Labots - AVilks
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...